quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ja maar ik ben ook slim.quote:
Next.. !quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook slim.
Ook al werk ik als nachtwaker![]()
Dat ligt eigenlijk ver beneden mijn niveau
Waarom ben je dan nachtwaker?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook slim.
Ook al werk ik als nachtwaker![]()
Dat ligt eigenlijk ver beneden mijn niveau
Echt waar !quote:
Ik MOEST destijds geld verdienen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nachtwaker?
Wiezo dat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Echt waar !
[..]
Ik MOEST destijds geld verdienen.
Twee jaar lang heb ik 6 mensen finaniceel ondersteunt.
Daardoor moest ik stoppen met mijn opleiding.
En daarom ben ik nu nachtwaker.
Rustig maar, ik weetzzzquote:
Ik moet nu zo aan het werk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Noors, hoe val jij iemand aan die ergens niet hoort te zijn?![]()
Vraag je 'm weg te gaan? Sluip je naar 'm toe, geeft 'm een beuk en neem 'm mee naar binnen?![]()
Doe is aantal procedures posten.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
want ik had een tas gevonden
jij was je tas verloren
en het duurde één seconde
tot een liefde was geboren.
Misschien dat ik er dan nog ben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik moet nu zo aan het werk.
Post ik wel als ik rond een uur of 1 terug ben.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
want ik had een tas gevonden
jij was je tas verloren
en het duurde één seconde
tot een liefde was geboren.
Ik maak daar geen geheim van hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wiezo dat?![]()
Of is dat personal enzo?
hij gaat gewoon Berzerk en maait alles aan de kant wat op zijn pad terecht komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
Noors, hoe val jij iemand aan die ergens niet hoort te zijn?![]()
Vraag je 'm weg te gaan? Sluip je naar 'm toe, geeft 'm een beuk en neem 'm mee naar binnen?![]()
Doe is aantal procedures posten.
Proeftijd, da'ah. Bewijs je baasheidgehalte.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mag mijn usericon dan vanaf nu ook in de openingspost?Of moet ik proeftijd lopen.
Goede insteek!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik maak daar geen geheim van hoor.
Mijn ma was na 27 jaar werkloos ineens.
Ging aan de alcohol.
En toen moest ik het allemaal maar opknappen.
Dus stopte ik met school, had ik 3 baantjes per dag en deed ik wat ik kon om alles draaiende te houden.
Tegenwoordig ben ik alles bij elkaar aan het rapen en mijn opleidingen langzaam af te maken.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
hij gaat gewoon Berzerk en maait alles aan de kant wat op zijn pad terecht komt![]()
[ afbeelding ]
Proeftijd !quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mag mijn usericon dan vanaf nu ook in de openingspost?Of moet ik proeftijd lopen.
Ok.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik maak daar geen geheim van hoor.
Mijn ma was na 27 jaar werkloos ineens.
Ging aan de alcohol.
En toen moest ik het allemaal maar opknappen.
Dus stopte ik met school, had ik 3 baantjes per dag en deed ik wat ik kon om alles draaiende te houden.
Tegenwoordig ben ik alles bij elkaar aan het rapen en mijn opleidingen langzaam af te maken.
Je kan twee dingen doen.quote:
Je moet eerst zon 10 topics meedraaien en bewijzen dat je waardig genoeg bent voor de OPquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Veel mensen posten niet meer inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ff over de OP, he.
Dat usericon gedeelte ziet er echt niet uit
kloptquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ff over de OP, he.
Dat usericon gedeelte ziet er echt niet uit
ik heb mijn baasheid al bewezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Proeftijd, da'ah. Bewijs je baasheidgehalte.
Neen nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.Pittig, wel knap van je.
Alles weer goed met ma?
Nou ik bedoelde eigenlijk:quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel mensen posten niet meer inderdaad.
Oh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |