aaaaaaaah wat leukquote:Op woensdag 12 november 2008 10:57 schreef Reinhilde het volgende:
De verloskundige is net weg... mijn vliezen zijn gebroken!
Ik heb alleen nog geen weeen. Dus afwachten nu!
* Reinhilde heel spannend vindt
Whoehaaa wat spannend!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:57 schreef Reinhilde het volgende:
De verloskundige is net weg... mijn vliezen zijn gebroken!
Ik heb alleen nog geen weeen. Dus afwachten nu!
* Reinhilde heel spannend vindt
Ik kan ze niet vergrotenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:31 schreef Angel-Eyez het volgende:
Omdat ik zo trots en blij ben, wil ik toch even spammen...![]()
Naar mama zwaaiend:
[ link | afbeelding ]
En hier nog eentje:
[ link | afbeelding ]
Verder hoop ik dat ik vanavond even goed bij kan lezen hier, ik las vluchtig dat de meesten zich niet zo geweldig voelen. Dikkevoor diegenen.
was inderdaad niet goed gegaan bij tweede foto, maar nu wel als het goed is![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:56 schreef Reinhilde het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAA! we krijgen echt echt echt een babietje!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb even gekeken voor januari 2009, maar dan is er gewoon volle maan op mijn uitgerekende dagquote:Op woensdag 12 november 2008 14:46 schreef maffemuts het volgende:
http://kalender-365.de/maan-kalender.php
K ga er telkens meer in geloven
Reinhilde zet m op! en daarna lekker genieten
*Maffemuts vanmiddag en vanavond nog een aantal x F5 doet*
Ik ook, bleek dat we al met al wel een uur zijn weggeweest met de optocht.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef Jelief het volgende:
ff klagen: Ik heb gisteren met Emma Sint Maarten gelopen. Het was maar één straat maar ik moet het vandaag wel bezuren. -Au!-
Tex, volgens mij is dat bandenpijn en dat komt door de groeiende baarmoeder. Bij mij begon het ook halverwege de zwangerschap, dus zo om en nabij de 20 weken.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:55 schreef texelonia het volgende:
Ik heb trouwens een nog lang geen ingedaalde baby, maar wel dezelfde pijnlijke steken die jullie bescheijven. Al zijn het misschien andere steken die hetzelfde lijken ofzow. Iemand een idee wat dat kan zijn? 'Gewoon' een teken dat ik te druk ben ofzow?
Hm maar is dat ook normaal als je pas 22 weken zwanger bent? Zei ze niet wat het was?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:40 schreef Dakota het volgende:
Ik heb net de vk gesproken:
'hoi, is het normaal dat ik af en toe dubbelklap van de pijn?
'voelt het als messteken in je vagina?'
'ja'
'oooooh ja hoor dat is heel normaal'
':') gelukkig'
indalingsween en kopstootjesquote:Op woensdag 12 november 2008 15:52 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hm maar is dat ook normaal als je pas 22 weken zwanger bent? Zei ze niet wat het was?
Dat wat ik dacht dat bandenpijn was voelt héél anders, en ook op andere plek
Ik krijg ze ook na inspanningquote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet of het normaal is dat je erg pijnlijke steken in je liezen en vagina krijgt met fietsen en lange stukken lopen?
huppelen!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef Reinhilde het volgende:
Wat leuk en lief dat jullie allemaal zo meeleven!![]()
Nog geen weeen hier, helaas. Nixxx is nu thuis, we gaan zo even naar de appie, ik had bedacht dat wat beweging de boel misschien wel in gang zet, maar wilde niet alleen de straat op...
Oh, mij viel het ook net op dat het volle maan is! Kan geen toeval zijn!
Tis vooral tijdens het fietsen. Erg lastig vind ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid, die steken in de liezen heb ik, maar bijna alleen 's morgens. Stekende pijn is het, erg vervelend. Maar als ik van de fiets af ben, gaat het over en heb ik er bijna geen last meer van. Ik ga vrijdag even aan de VK vragen wat het is...
Ik heb daar ook last van bij inspanning, volgens de vk zijn het "groeipijnen" van de baarmoeder en een teken dat je rustiger aan moet doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet of het normaal is dat je erg pijnlijke steken in je liezen en vagina krijgt met fietsen en lange stukken lopen?
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:10 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]Vandaag gemaakt, en het nieuws verspreid
Ik heb vandaag een rotdag.. Voel me een bejaarde en zit continu waarom, waarom, waarom.. Niet goed natuurlijk.. Maar zal morgen wel weer over zijn, hoop ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef Carmella het volgende:
Raissa; hoe gaat het met je?Heb je nog veel pijn?
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:19 schreef Dakota het volgende:
wie is er trouwens van plan om thuis te bevallen?
Nou, owlet ik heb vandaag precies hetzelfde gehad.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:11 schreef owlet het volgende:
Pfff... een routinebezoekje aan de verloskundige liep uit op een volledige toer langs CTG, echo, assistent en uiteindelijk gyn. De verloskundige vond dat ik toch wat veel harde buiken had en dat de baby weinig bewoog en daarnaast was mijn bloeddruk wat verhoogd.
Ctg en echo waren uiteindelijk goed. Rustige baby en weinig vruchtwater maar nog wel aan de goede kant van rustig en weinig.
Bloeddruk was weer hoger dan bij de vlos (150/95) maar omdat mijn bloeddruk altijd wat aan de hoge kant is en de stap dus niet zo enorm groot is (en het niet zo gek is dat je bloeddruk stijgt als je plotseling van dokter naar dokter gestuurd wordt en niemand nou écht tevreden is over de gemeten resultaten) hoeft er verder niets aan te gebeuren behalve laagdrempelig bellen bij de minste klachten.
Het was me het dagje wel, ik ga maar eens een flink potje huilen en daarna vroeg onder de wol![]()
Reinhilde, zet hem op!
Ik denk dat ze een babietje krijgenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:29 schreef Macka66 het volgende:
En Reinhilde en Nixxx krijgen een jongetje, denk ik.
Rustiger, dat kan niet hoor. Dan moet ik 24 uur per dag slapen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van bij inspanning, volgens de vk zijn het "groeipijnen" van de baarmoeder en een teken dat je rustiger aan moet doen.
Zou je denken?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een babietje krijgen.
ik snap je wel hoor ingrid.. ik heb het nu met lief .. die snapt niet dat ik hem geen tongzoen kan geven omdat ik dan langzaam stik.. :"dan haal je toch adem door je neus, net als ik??" hij snapt geloof ik niet helemaal dat ik een flinke neusverkoudheid/griep te pakken heb, waardoor juist dat niet gaatquote:Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reinhilde
Nog even klagen hoor. Waarom snappen mensen niet dat het niet leuk is te horen dat je geen reden hebt om moe te zijn? Ik snap het ook niet, maar ben het toch echt en ga nu dan ook slapen, ookal heb ik vanmorgen uit kunnen slapen tot maar liefst 10.00! (niet aan 1 stuk, wel met plaspauzes uiteraard)
Cursus was vandaag met een bevallingsfilm die weinig aan de fantasie overlaat. Één van de partners trok ook een beetje wit weg, erg begrijpelijk, ik vond het nou ook weer niet nodig dat er moest worden ingezoomd op een extreem behaarde doos met een stukje kind eruitquote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Fuente het volgende:
RaissaHopelijk kun je wel genieten van je laatste zwangerschapsgym!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |