quote:Op woensdag 12 november 2008 18:19 schreef Dakota het volgende:
wie is er trouwens van plan om thuis te bevallen?
Nou, owlet ik heb vandaag precies hetzelfde gehad.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:11 schreef owlet het volgende:
Pfff... een routinebezoekje aan de verloskundige liep uit op een volledige toer langs CTG, echo, assistent en uiteindelijk gyn. De verloskundige vond dat ik toch wat veel harde buiken had en dat de baby weinig bewoog en daarnaast was mijn bloeddruk wat verhoogd.
Ctg en echo waren uiteindelijk goed. Rustige baby en weinig vruchtwater maar nog wel aan de goede kant van rustig en weinig.
Bloeddruk was weer hoger dan bij de vlos (150/95) maar omdat mijn bloeddruk altijd wat aan de hoge kant is en de stap dus niet zo enorm groot is (en het niet zo gek is dat je bloeddruk stijgt als je plotseling van dokter naar dokter gestuurd wordt en niemand nou écht tevreden is over de gemeten resultaten) hoeft er verder niets aan te gebeuren behalve laagdrempelig bellen bij de minste klachten.
Het was me het dagje wel, ik ga maar eens een flink potje huilen en daarna vroeg onder de wol![]()
Reinhilde, zet hem op!
Ik denk dat ze een babietje krijgenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:29 schreef Macka66 het volgende:
En Reinhilde en Nixxx krijgen een jongetje, denk ik.
Rustiger, dat kan niet hoor. Dan moet ik 24 uur per dag slapen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van bij inspanning, volgens de vk zijn het "groeipijnen" van de baarmoeder en een teken dat je rustiger aan moet doen.
Zou je denken?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een babietje krijgen.
ik snap je wel hoor ingrid.. ik heb het nu met lief .. die snapt niet dat ik hem geen tongzoen kan geven omdat ik dan langzaam stik.. :"dan haal je toch adem door je neus, net als ik??" hij snapt geloof ik niet helemaal dat ik een flinke neusverkoudheid/griep te pakken heb, waardoor juist dat niet gaatquote:Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reinhilde
Nog even klagen hoor. Waarom snappen mensen niet dat het niet leuk is te horen dat je geen reden hebt om moe te zijn? Ik snap het ook niet, maar ben het toch echt en ga nu dan ook slapen, ookal heb ik vanmorgen uit kunnen slapen tot maar liefst 10.00! (niet aan 1 stuk, wel met plaspauzes uiteraard)
Cursus was vandaag met een bevallingsfilm die weinig aan de fantasie overlaat. Één van de partners trok ook een beetje wit weg, erg begrijpelijk, ik vond het nou ook weer niet nodig dat er moest worden ingezoomd op een extreem behaarde doos met een stukje kind eruitquote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Fuente het volgende:
RaissaHopelijk kun je wel genieten van je laatste zwangerschapsgym!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |