abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63163450
Reinhilde, het gaat nu toch echt bijna gebeuren Spannend!

J-D van harte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63163532
koprollen? Dan wil de kleine er niet eens meer inzitten
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63163574
snel een polletje maken of het een nixxje of een reintje wordt?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63163650
Pfff... een routinebezoekje aan de verloskundige liep uit op een volledige toer langs CTG, echo, assistent en uiteindelijk gyn. De verloskundige vond dat ik toch wat veel harde buiken had en dat de baby weinig bewoog en daarnaast was mijn bloeddruk wat verhoogd.
Ctg en echo waren uiteindelijk goed. Rustige baby en weinig vruchtwater maar nog wel aan de goede kant van rustig en weinig.
Bloeddruk was weer hoger dan bij de vlos (150/95) maar omdat mijn bloeddruk altijd wat aan de hoge kant is en de stap dus niet zo enorm groot is (en het niet zo gek is dat je bloeddruk stijgt als je plotseling van dokter naar dokter gestuurd wordt en niemand nou écht tevreden is over de gemeten resultaten ) hoeft er verder niets aan te gebeuren behalve laagdrempelig bellen bij de minste klachten.

Het was me het dagje wel, ik ga maar eens een flink potje huilen en daarna vroeg onder de wol

Reinhilde, zet hem op!
pi_63163855
He gets Owlet, wat rot! Nou huil maar even lekker uit hoor, kan me indenken dat dat allemaal iets te spannend was

Dakota, ja! Ik denk een mini-reinhilde.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63163912
Dan ga ik voor een kereltje!
wanna rub mah puppeh?!
pi_63164157
Spannend Reinhilde. Hoef je toch niet te wachten tot de 42weken
Hopelijk zet t allemaal snel door en heb je je kindje ook gauw in je armen en kan t grote genieten gaan beginnen!
pi_63164179
Ik denk een mini-reinhilde maar goed ik zit er meestal naast
pi_63164381
He bah Owlet!
Gelukkig dat ze het wel goed controleren allemaal, al kan ik me voorstellen dat het een emotie achtbaan is
Een routine bezoekje bij de vk werd bij mij ook opeens een bezoek naar het ziekenhuis omdat er geen hartje te vinden was, het doet dan toch echt wat met je.
Lekker even alles eruit gooien qua tranen en lekker op tijd naar bed
pi_63164398
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet of het normaal is dat je erg pijnlijke steken in je liezen en vagina krijgt met fietsen en lange stukken lopen?
Ik heb daar ook last van bij inspanning, volgens de vk zijn het "groeipijnen" van de baarmoeder en een teken dat je rustiger aan moet doen.
pi_63164474
Owlet; wat een rotdag voor je! Fijn dat alles wel goed was met de baby. Een dikke knuffel en rust maar even goed uit na zo'n inspannende dag

En ik denk een jongetje voor Reinhilde
  woensdag 12 november 2008 @ 17:42:01 #172
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63164506
Owlet, das balen! Hopen dat het niet nodig is om weer te bellen.

Ik gok op een meisje voor Reinhilde. En ik heb het ook altijd fout. Ik hoop dat er snel wat actie komt zodat je thuis mag bevallen (als je dat wil that is). Ik las net nog dat je maandag opteerde voor de meest ongeduldige award, ghehehe!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63164683
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:10 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag gemaakt, en het nieuws verspreid
Gefeliciteerd en welkom!
pi_63164782
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef Carmella het volgende:
Raissa; hoe gaat het met je? Heb je nog veel pijn?
Ik heb vandaag een rotdag.. Voel me een bejaarde en zit continu waarom, waarom, waarom.. Niet goed natuurlijk.. Maar zal morgen wel weer over zijn, hoop ik.

Qua pijn is het kut.. De pijn slurpt energie en das nou net de energie die ik niet heb.. Dat zal ook wel niet helpen in het bovengenoemde verhaal

Vanavond sleep ik me wel naar de laatste zwangerschapscursus.. Waarschijnlijk is dat bijzonder onverstandig maar ik wil het graag.. We zullen zien hoe het gaat.

Hoe is het met jou?
pi_63165530
wie is er trouwens van plan om thuis te bevallen?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63165541
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:19 schreef Dakota het volgende:
pi_63165573
joah ik ook..maar weet niet of dat zo tof is bij de eerste omdat ik hoorde dat 70% alsnog naar het ziekenhuis moet ? thuis lijkt me zoveel fijner voor mij en de baby..
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 18:29:31 #178
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63165781
owlet, wat vervelend, zo'n dag vol wachten en onzekerheid. Gelukkig dat alles nog aan de goede kant van de meetlat zat. En nu dan maar nog rustiger aan doen...

Raissa, sterkte met de pijn.

En Reinhilde en Nixxx krijgen een jongetje, denk ik.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63166456
whaaa spannend Reinhilde!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63166856
Raissa Hopelijk kun je wel genieten van je laatste zwangerschapsgym!

Dakota, ik ben van Sara thuis bevallen, ik vond het echt geweldig!
Deze baby wordt in het ziekenhuis geboren, omdat ik onder de gyn sta.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63166984
ah okay nouja ik ga het sowieso thuis proberen

enne reinhilde? al aan de puff?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63167075
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:11 schreef owlet het volgende:
Pfff... een routinebezoekje aan de verloskundige liep uit op een volledige toer langs CTG, echo, assistent en uiteindelijk gyn. De verloskundige vond dat ik toch wat veel harde buiken had en dat de baby weinig bewoog en daarnaast was mijn bloeddruk wat verhoogd.
Ctg en echo waren uiteindelijk goed. Rustige baby en weinig vruchtwater maar nog wel aan de goede kant van rustig en weinig.
Bloeddruk was weer hoger dan bij de vlos (150/95) maar omdat mijn bloeddruk altijd wat aan de hoge kant is en de stap dus niet zo enorm groot is (en het niet zo gek is dat je bloeddruk stijgt als je plotseling van dokter naar dokter gestuurd wordt en niemand nou écht tevreden is over de gemeten resultaten ) hoeft er verder niets aan te gebeuren behalve laagdrempelig bellen bij de minste klachten.

Het was me het dagje wel, ik ga maar eens een flink potje huilen en daarna vroeg onder de wol

Reinhilde, zet hem op!
Nou, owlet ik heb vandaag precies hetzelfde gehad.
Nu was het geen routine bezoekje, maar een extra controle vanmiddag omdat ik verhoogde bloeddruk heb ineens.
2x gemeten, 143/98 en 153/107 veel te hoog dus. Dus door naar het zkh, aan de ctg, om de 5 min bloeddruk meten en bloedafnemen, urine checken. Omdat ik maar een spoortje van eiwit in m'n urine had en verder alle waardes goed waren, afgezien van de bloeddruk mocht ik weer naar huis. Vrijdagochtend weer naar het ZKH en dan weer hetzelfde rondje, is het dan nog verhoogd dan gaan ze volgende week inleiden.

Nou ben ik al 38w en 3d dus van mij mag het ook spontaan gebeuren. Maar het was niet leuk, ineens zoveel spanning.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63167228
He wat naar Igraine! Het lijkt me dan zo'n gespannen gebeurtenis worden. Wel fijn dat je urine en alles goed was Hopelijk ga je nu gewoon snel spontaan bevallen
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 12 november 2008 @ 19:22:13 #184
108648 cattie
lieve moeder
pi_63167275
Reinhilde, you go girl! Ik vind het echt fijn voor je dat je niet nog 4 weken hoeft te wachten.

Igraine en Owlet, wat vervelend. Doe het rustig aan!

Raissa, morgen hopelijk een betere dag voor jou.
  woensdag 12 november 2008 @ 19:25:42 #185
108648 cattie
lieve moeder
pi_63167395
Ik hoop trouwens niet dat de bevalling bij mij deze keer weer met gebroken vliezen begint en dat ik dan nog een dag moet wachten voordat er serieuze weëen komen. Dat vond ik niet leuk en is ook niet handig nu met Ive. Ik hoop eigenlijk dat de bevalling begint met weëen als Ive op het kdv zit of in het weekend, want dat is het fijnst voor onze noodoppas, die snel bij ons kan/moet zijn en dan op mijn ouders wacht. Maar ja, ik heb er weinig over te zeggen ben ik bang..
  woensdag 12 november 2008 @ 19:26:35 #186
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_63167436
Reinhilde, spannend!
Ik hoop dat de weeën snel op gang komen zodat je je beebje snel in je armen hebt.
Zet 'm op.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_63167512
Nog steeds niets hier, behalve een erg zwaar en stijf gevoel in mn schaamstreek en onderrug.
Nou ja, gewoon weer verder afwachten dus!

Igraine, Owlet, Raissa,
pi_63167985
vroeg naar bed Reinhilde en alle slaap pakken die je kunt.Ik hoop voor je dat het vanavond/ vannacht gaat beginnen.

En kus knuffel kroel voor Raissa,Owlet en Igraine. Het einde is in zicht meiden!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 12 november 2008 @ 19:58:48 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63168455
Raissa, Owlet en Igraine

Reinhilde jammer dat de weeën nog niet zijn begonnen en zoals Jelief zegt, probeer nog wat slaap te pakken!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63169360
Igraine

Cattie, volgens mij is die kans echt klein Volgens mij verloskundige is het maar bij 10% van de gevallen zo dat een bevalling begint met gebroken vliezen en ze zei ook dat vliezen meestal per ongeluk breken omdat er een zwak plekje in het vlies zit, niet omdat de bevalling echt op het punt staat te beginnen. Vandaar het vaak langzaam op gang komen van de bevalling.
De kans dat de bevalling met weeën begint is véél groter, gelukkig! Ik ga voor je duimen dat je wakker wordt met weeën en dan rustig oppas voor Ive kan regelen
  woensdag 12 november 2008 @ 20:25:08 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63169402
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:29 schreef Macka66 het volgende:
En Reinhilde en Nixxx krijgen een jongetje, denk ik.
Ik denk dat ze een babietje krijgen .
KuikenGuppy
pi_63169754
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik heb daar ook last van bij inspanning, volgens de vk zijn het "groeipijnen" van de baarmoeder en een teken dat je rustiger aan moet doen.
Rustiger, dat kan niet hoor. Dan moet ik 24 uur per dag slapen.

Ik snap niks van mijn lijf. Vanmorgen lekker uitgeslapen. Kim opgehaald van psz en wat boodschappen gedaan met buggy, dus geen gesleep. Kim op een gegeven moment wel 2 uur geslapen en toen lekker geniksd. En daarna nog de rest van de boodschappen gedaan, weer met buggy.
Nu ben ik erg moe en heb mega last van mijn rug. Terwijl ik dus niet veel heb gedaan.

Vrijdag naar de podoloog, ben benieuwd wat die zegt, want de pijn in mijn voet blijft. Moet er wel heen fietsen, maar hopelijk kan ik het makkelijk vinden en is het maar een kwartier fietsen.

Owlet, Igraine en Raissa

Ik hoop dit keer thuis te bevallen trouwens.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:47:01 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63170335
Ik zou idd ook zo veel mogelijk nog proberen te slapen Reinhilde! Hopelijk komt het wel vanzelf op gang!

Owlet en Igraine, wat een rotdag voor jullie zeg.
Hopelijk dienen jullie kleintjes zich snel aan. Ze zitten er nu lang genoeg hoor! Tijd om naar buiten te komen hoor!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 november 2008 @ 20:52:01 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63170576
ik _moet_ en wil in het ziekenhuis bevallen, wel zo een veilig gevoel vind ik.. ik ben vanmiddag huisarts geweest, bloeddruk was goed, onderdruk van 70, zuurstofopname of zo was ook goed, 99 % (ze zette een of ander apparaatje op mijn vinger om dat te meten), en verder ligt kleintje in een stuit op het moment. wel weer een antibioticakuur meegekregen, hopen dat het snel aanslaat want ik ben het helemaal dat gesnif en gesnotter en gehoest ... ben echt ziek van .. ik heb vanmiddag (uurtje of twee/drie geleden nu) een vriend van mijn lief letterlijk het huis uitgevloekt.. ik was hem en zijn denigrerende/lachende gedoe over mijn zwangerschap: "oh dat is toch niets, dat doe je toch wel even en ik mag toch wel een grapje maken, ik plaag je maar" zo ontzettend zat dat ik woorden heb uit staan kramen die zeker weten in geen enkel woordenboek voorkomen. stond echt op ontploffen. ben nu wel gekalmeerd, maar ben nog steeds onrustig, lichamelijk dan. zo maar douchen enzo

-J-D- !! ik had je al gefeliciteerd maar hier nog een keer: van harte jullie

reinhilde kom op

alle anderen die het nodig hebben
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 12 november 2008 @ 21:20:16 #195
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63171905
Oo Reinhilde, wat leuk! Wat spannend! En wat heerlijk dat je niet nog weken door hebt hoeven lopen!
Succes meid!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63172733
JD van harte!!

Reinhilde ik hoop dat je nu stevig aan het puffen en zuchten bent, soms komen die weeen snel opzetten
Bij mij braken toen de vliezen om 7.00 en om 8.00 had ik een ware weeenstorm het kan dus wel snel gaan.

Verder de dames die vandaag een uitgebreide medische keuring hebben gehad niet leuk al dat medisch gedoe eromheen.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 12 november 2008 @ 22:39:15 #197
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63175378
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een babietje krijgen .
Zou je denken?
Zet hem op, Reinhilde en nixxx!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63175408
Reinhilde

Nog even klagen hoor. Waarom snappen mensen niet dat het niet leuk is te horen dat je geen reden hebt om moe te zijn? Ik snap het ook niet, maar ben het toch echt en ga nu dan ook slapen, ookal heb ik vanmorgen uit kunnen slapen tot maar liefst 10.00! (niet aan 1 stuk, wel met plaspauzes uiteraard)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 november 2008 @ 22:43:37 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63175618
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reinhilde

Nog even klagen hoor. Waarom snappen mensen niet dat het niet leuk is te horen dat je geen reden hebt om moe te zijn? Ik snap het ook niet, maar ben het toch echt en ga nu dan ook slapen, ookal heb ik vanmorgen uit kunnen slapen tot maar liefst 10.00! (niet aan 1 stuk, wel met plaspauzes uiteraard)
ik snap je wel hoor ingrid.. ik heb het nu met lief .. die snapt niet dat ik hem geen tongzoen kan geven omdat ik dan langzaam stik.. :"dan haal je toch adem door je neus, net als ik??" hij snapt geloof ik niet helemaal dat ik een flinke neusverkoudheid/griep te pakken heb, waardoor juist dat niet gaat
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63176741
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Fuente het volgende:
Raissa Hopelijk kun je wel genieten van je laatste zwangerschapsgym!
Cursus was vandaag met een bevallingsfilm die weinig aan de fantasie overlaat. Één van de partners trok ook een beetje wit weg, erg begrijpelijk, ik vond het nou ook weer niet nodig dat er moest worden ingezoomd op een extreem behaarde doos met een stukje kind eruit Tuurlijk, heel realistisch allemaal maar my god, komt dat allemaal ooit nog goed daar beneden?
pi_63176819
quote:
Ik beval in het ziekenhuis, is in deze situatie ook wel het fijnste idee denk ik.

-edit- Althans, dat is de bedoeling, je weet nooit hoe het loopt natuurlijk
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 november 2008 @ 23:10:35 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63176871
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Raissa het volgende:

[..]

Cursus was vandaag met een bevallingsfilm die weinig aan de fantasie overlaat. Één van de partners trok ook een beetje wit weg, erg begrijpelijk, ik vond het nou ook weer niet nodig dat er moest worden ingezoomd op een extreem behaarde doos met een stukje kind eruit Tuurlijk, heel realistisch allemaal maar my god, komt dat allemaal ooit nog goed daar beneden?
sorry maar .. ik zie het helemaal voor me hoe jullie dat hebben zitten kijken

tot je geruststelling: het komt allemaal goed

pi_63177360
pff ik ben ook even bijgekomen van de schrik...

heerlijk gezwommen, 2 uurtjes..nergens last van. Na het aankleden kreeg ik weeën, na een tijdje om de 3 minuten

en nu na anderhalf uur is het afgelopen

huuuuu.

hoest met reinhilde?
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 12 november 2008 @ 23:44:00 #204
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63178091
Owlet en Igraine wat een rotdag voor jullie. Gelukkig was alles voor nu okay, hopelijk blijft dat zo.

Misschien ben ik eigenwijs maar die steken zijn geen bandenpijn volgens mij. Dat voelt heel anders en zit meer aan de zijkanten. Wat ik met google vind komt ook niet helemaal overeen: een scherpe stekende pijn die aanhoudt, dus niet een komen en gaan van pijn zoals weeën. Mijn steken zijn wel scherp en stekend maar duren heel kort maar wel vaak achter elkaar. Vanavond heb ik het uren achter elkaar gehad.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63178265
heb je geen blaasontsteking tex?
Koot doe je een beetje rustig aan ja?
Saartje
pi_63179033
ja

en tex, misschien je nierbekholten ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63180896
Ben benieuwd of Reinhilde haar kleintje al vast heeft...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63181139
Tex, dan zou ik even de verloskundige bellen hoor!

Reinhilde, ik hoop dat je inmiddels lekker bezig bent Ben heel erg benieuwd!!
Sara
Merel
Ukje
pi_63181147
tex kan je dan niet beter ff bellen met de verloskundige om het te laten checken?

Hier gaat het goed, ben vandaag 8 weken. En super moe, ik mis tegenwoordig elke dag het laatste gedeelte van GTST omdat ik dan gewoon al in slaap gevallen ben
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 november 2008 @ 08:04:39 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63181377
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:35 schreef tessie het volgende:
tex kan je dan niet beter ff bellen met de verloskundige om het te laten checken?

Hier gaat het goed, ben vandaag 8 weken. En super moe, ik mis tegenwoordig elke dag het laatste gedeelte van GTST omdat ik dan gewoon al in slaap gevallen ben
je mist er niets aan maarre er is de volgende dag een herhaling he

tex ik zou even bellen idd!
dakota.. doe jij es rustig
voor reinhilde nog een

ik denk dat ik vanaf vandaag een rust/slaap uurtje overdag ga inlassen .. ben doodmoe, wil slapen, maar t lukt slecht...

pi_63181746
Reinhilde, hopelijk ben je inmiddels bezig...
Fake it till you make it...
  donderdag 13 november 2008 @ 08:45:14 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63181786
Dakota, wat schrikken joh! Vannacht niks meer gevoeld?
  donderdag 13 november 2008 @ 09:01:12 #213
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63182032
Reinhilde, een paar voor je hoor! (hopelijk is het niet meer nodig)

Dakota, wat een schrik zeg!

Tex, hopelijk is het geen blaasontsteking...
  donderdag 13 november 2008 @ 09:04:17 #214
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63182085
Dakota, da's inderdaad schrikken. Was het heel heftig? Waren het misschien indalingsweeen? (Weet niet of je baby al ingedaald is?) Las net in het award-topic jouw schiet-snel-raak verhaal. Sjonge. Volgens mij ben jij qua schrik wel wat gewend.

Reinhilde, ik hoop dat kindje al in jullie armen lig. En anders.... Puf ze!!! (Op naar de taart!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63182351
Blaasontsteking zou misschien wel kunnen. Moet soms wel heeel vaak plassen als ik net ben geweest en kleine beetjes enzow. Maar lang niet altijd, moet ook vaak gewoon 'normaal' plassen. Maar beter even laten checken dan idd. Tel. spreekuur van de vk is vanmiddag pas.

Gisteren drukke dag op het wer gehad, toen ik thuis kwam kon ik bijna niet meer lopen. Ik kon niet meer op mijn rechtervoet steunen, dan zakte ik erdoorheen. Dus ik moest steeds met mn handen ergens op leunen om vooruit te komen. Op deze manier houd ik het natuurlijk nooit lang vol, ik hoop dat ze dan tevreden zijn op mijn werk

Ben benieuwd hoe het met Reinhilde is! Toch nog uit zichzelf begonnen, of zou ze in het ziekenhuis zijn? Of zou ze d'r kleine al in dr armen houden misschien? Voor de zekerheid een paar nog. Ik denk trouwens een meisje voor hen, maar ik heb het ook altijd fout
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63182547
Ik hoop dat het al gebeurd is bij Reinhilde...ze moest anders toch naar het ziekenhuis of niet??
Tex, dat klinkt niet goed, dat je amper kunt lopen als je van je werk terug komt...
Dakota, rustig aan he.
pi_63183051
Oe ik kom even Reinhilde heel veel succes wensen, hoop dat je snel je kleintje in je armen mag houden!!
  donderdag 13 november 2008 @ 10:03:31 #218
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63183325
Owlet en Igraine, dat was me een dagje wel voor jullie gisteren. Zeer herkenbaar voor mij toen ik zwanger was van Twan aan het einde. Om de dag naar het ziekenhuis voor CTG en ik moest toen een dag urine opvangen. Wel fijn Igraine dat je weet dat ze je volgende week gaan inleiden als het zo blijft. Ik moest toen blijven wachten tot 42 weken, ondanks mijn verzoeken om me eerder in te leiden.

Dakota, dat is schrikken zeg... hopelijk blijven ze nu even weg.

Gisterenavond bij een oud-collega op visite geweest, was al 12 uur toen ik thuiskwam en uiteindelijk na half 1 dat ik sliep.. pff dat ben ik niet meer gewend. Twan voelde zich gisteren een beetje slapjes en had buikpijn, wilde zelfs niet naar voetbaltraining, en vanmorgen had hij er ook nog last van, wilde graag een dagje thuisblijven vandaag... maar gedaan. zodoende heb ik nog even doorgeslapen tot half 10 en staat Twan nu dansend en zingend in de kamer met de Sinterklaas cd's van vorig jaar morgen dus weer gewoon naar school
Make love, not war ☮
pi_63183431
Hmm geen reinhilde

Ik heb geen last meer gehad van weeen vannacht.
Indalingsweeen konden het wel zijn geweest ja (al weet ik niet of die er ook nog komen als het kindje vastligt (al 2 weken nu)
Werd wel kotsmisselijk wakker
wanna rub mah puppeh?!
pi_63183560
20 November hebben we intake bij de vlos. En dan 17 december een echo. Normaal doen ze de echo met 10 weken maar heb gevraagd of het later kon. Geeft me toch een iets fijner gevoel. Dus nu met bijna 12 weken!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 13 november 2008 @ 10:19:12 #221
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63183689
Potver, nou moet ik de hele dag F5-en voor Reinhilde! Ik hoop dat alles goed gaat/is gegaan!.

Dakota, wellicht ga jij heul hard achter Reinhilde aan?! Whoo! [Edit, neeee! jij mag nog helemaal niet! Binnenhouden dus!]

Tex, beter teveel belen dan 1x te weinig! De gyn vertelde mij dat een zwangere blaasontsteking echt heel andere klachten geeft dus who knows?

Raissa en Carmella, stelletje helden! Wat kan ik er anders over zeggen, lijkt me echt een nachtmerrie zoveel pijn.

Juttertje; wat moet je vaak spuiten! Ik hoop dat jullie het zo een beetje binnen de perken kunnen houden. Is het zo dat ze je wellicht gaan inleiden omdat de baby anders te groot gaat worden of zijn er andere redenen waarom ze het zouden willen doen?

Ik beval in het ziekenhuis met een medische indicatie. Ik weet al een jaar of tien dat als ik ooit zou moeten bevallen dit in het ziekenhuis moet gebeuren. Dus geen opties voor mij. Ik vinnut ook wel prima als het thuis zou kunnen dan weet ik niet of ik daar voor zou gaan omdat ik door de indeling van het huis dan in de woonkamer zou moeten gaan liggen en das ook zowat.

Ik heb om half tien intake met de kraamzorg, yup bijna een uur te laat nu. Tssssk.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63183919
Dakota wat schrikken zeg!

Tex wel bellen he!

Vanmorgen werd ik mega duizelig wakker en misselijk. De misselijkheid is weg, duizeligheid iets minder, maar is er nog wel. Heb al brood met veel zoet beleg gehad. En thee met suiker (yuk, drink altijd zonder suiker).
Iemand nog meer tips?

Reinhilde is vast aan het genieten van de beeb.
pi_63183965
quote:
ik
  donderdag 13 november 2008 @ 10:32:24 #224
114177 Diaan73
pi_63184030
Ik ga trouwens niet thuis bevallen... maar in het geboortecentrum van de verloskundigen, mits er geen medische noodzaak komt.
Make love, not war ☮
pi_63184240
Wat leuk, Diaan! Is dat een soort "ouderwetse" kraamkliniek?
pi_63184246
ik zat een tijdje aan een kraamhotel te denken omdat het hier zo klein is.. maar bij nader inzien lijkt me thuis toch echt fijner
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 13 november 2008 @ 10:50:57 #227
114177 Diaan73
pi_63184552
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef owlet het volgende:
Wat leuk, Diaan! Is dat een soort "ouderwetse" kraamkliniek?
Dat weet ik eigenlijk niet zo goed maar ik denk van wel. Dit staat op de site van de VK:
quote:
Bevallen in het ziekenhuis vindt plaats op het geboortecentrum. Dit is een zelfstandige afdeling binnen het Medisch Spectrum Twente (lokatie Ariensplein), in de nabijheid van de verloskamers. Hier beval je dan onder onze leiding, samen met een kraamverzorgster. Indien alles voorspoedig verloopt betekent het dat je ca. 2 uur na de bevalling weer naar huis gaat.
Indien er tijdens de bevalling een medische indicatie ontstaat, word je overgebracht naar de nabijgelegen verloskamers van de gynaecologen.
Ik heb begrepen dat deze kamers als slaap/huiskamers zijn ingericht en dat je ook cd's enz. mee mag nemen. Toen ik zwanger was van Twan was er een VK tekort en mocht je niet eens thuis bevallen, toen hadden de VK's in Enschede ook een kraamcentrum, genaamd Geboortehoes ondergebracht in een bejaardencentrum. Toen een rondleiding gehad en het zag er heel gemoedelijk uit. Ik neem aan dat het nu ook weer zo is.
Make love, not war ☮
pi_63184786
Mailtje naar de internist gaat er zo uit.. Heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn en heb nu nog steeds zoveel pijn.. Van het krom lopen verergeren mijn rugklachten en heb ik nu helemaal het idee dat ik geen kant op kan.. Heb vannacht toch maar 2 paracetamolletjes genomen om te kijken of het de pijn wat zou verminderen, heb geen verschil gemerkt helaas..

Als het goed is kan ik om 13 uur de internist ook nog even bellen.. Ben benieuwd wat ze dan van plan is, zit eigenlijk niet zo te wachten op weer een ziekenhuisovernachting...
pi_63184928
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk niet zo goed maar ik denk van wel. Dit staat op de site van de VK:
[..]

Ik heb begrepen dat deze kamers als slaap/huiskamers zijn ingericht en dat je ook cd's enz. mee mag nemen. Toen ik zwanger was van Twan was er een VK tekort en mocht je niet eens thuis bevallen, toen hadden de VK's in Enschede ook een kraamcentrum, genaamd Geboortehoes ondergebracht in een bejaardencentrum. Toen een rondleiding gehad en het zag er heel gemoedelijk uit. Ik neem aan dat het nu ook weer zo is.
oohhjaaa jij bent ook een tukker (jij ging toch eerst ook naar dora)?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63184930
Ik ga in het ziekenhuis bevallen, omdat ik dat gewoon graag wil.
  donderdag 13 november 2008 @ 11:05:30 #231
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63184974
Raissa Sterkte!

Diaan, dat klinkt goed! Een mooie tussenweg! Zoiets zou ik nou ook wel willen, maar dat hebben we hier niet. Osn ziekenhuis is sowiezo wat ouderwets. Stel je zou moeten blijven slapen dan moet man gewoon naar huis! Maarrrrrr, die bevalling gaat natuurlijk zeer voorspoedig! Toch? toch? toch?
  donderdag 13 november 2008 @ 11:19:13 #232
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63185349
Och Raissa Wat een prut nacht heb je achter de rug...

Floria, bevallen gaat altijd heel voorspoedig kop in het zand steekt

Bloeddruk was vandaag weer 140/100 (de 100 is nu sinds maandag en niet lager geweest). Verpleegkundige vroeg nog of ik vocht vasthou, maar zelf merk ik dat gewoon niet zo snel... Ze had het idee dat het een beetje was. Nu ja, zal het straks ook even aan W. vragen en morgen komt zij zelf ook weer...

[ Bericht 38% gewijzigd door Marie79 op 13-11-2008 11:21:08 ("Update" even van mezelf erbij gezeg) ]
  donderdag 13 november 2008 @ 11:26:28 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63185539
Marie, bestaat er geen kans op zwangerschapsvergiftiging? Of wordt je daarom zo goed in de gaten gehouden qua bloeddruk? 140/100 is vrij hoog toch? Waar ligt de grens dat ze gaan inleiden?
Mijn zus heeft bij haar beide zwangerschappen 4 tot 6 weken in het ziekenhuis gelegen, om dezelfde reden . Niet leuk!
KuikenGuppy
pi_63185582
Dakota, ik ging eerst naar Dora
Hier in Hengelo heb je ook het Zotel geloof ik, volgens mij kun je daar ook bevallen, al weet ik dat niet zeker.

Owlet, hoe gaat het? Alles nog rustig?

Raissa, wat onwijs rot dat je zoveel pijn hebt.. hopelijk kunnen ze je toch verder helpen
Sara
Merel
Ukje
pi_63186012
Sterkte Raissa!

Marie ook al hoge bloeddruk, het is wat met alle LLM's.
Hier nog steeds hetzelfde, geen baby Ik ga er maar vanuit dat ik morgenochtend gewoon weer naar het ziekenhuis moet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 13 november 2008 @ 11:50:05 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63186259
Ben je al flauw van het wachten, Igraine?
KuikenGuppy
pi_63186825
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Floria het volgende:
Raissa Sterkte!

Diaan, dat klinkt goed! Een mooie tussenweg! Zoiets zou ik nou ook wel willen, maar dat hebben we hier niet. Osn ziekenhuis is sowiezo wat ouderwets. Stel je zou moeten blijven slapen dan moet man gewoon naar huis! Maarrrrrr, die bevalling gaat natuurlijk zeer voorspoedig! Toch? toch? toch?
Uiteraard! hier mocht M. ook niet bij ons blijven toen ik een half nachtje (03.00 uur bevallen, 09.00 weer naar huis) moest blijven. Maar eigenlijk vonden we dat allebei niet zo erg. Hij kon even een frisse neus halen en lekker een paar uurtjes slapen en ik zat nog zo vol spanning van de bevalling dat ik het heerlijk vond om even helemaal alleen met mijn baby te kunnen liggen en verwerken.

Marie, dat is flink hoog! Hoe voel je je? Ik merk dat ik me beduidend minder fit voel en dan is mijn bloeddruk nog niet eens zó hoog. Sterkte, hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten

En datzelfde geldt natuurlijk voor Igraine

Raissa, je krijgt het wel voor je kiezen zeg Sterkte

Ik voel me niet zo lekker, maar als het zo blijft tot aan de bevalling dan is het wel te doen. Gister had ik heel veen iets van "kom op, ga me dan maar inleiden als jullie het zo somber in zien", maar vandaag kan ik me er wel weer op instellen dat een zwangerschap over het algemeen gewoon 40 weken duurt en dat dat een beter streven is (althans, voor mij) dan maar hopen dat de baby te vroeg komt. En ach, wat zijn nou die twee, drie weken nog
pi_63187739
Nou ik heb de vk even gebeld. Ze begon ook meteen over een blaasontsteking, dus sowieso even urine laten checken. Maar nav mijn verhaal kan het ook goed komen door het werk dat te zwaar wordt. Dus raadde ze me aan daarover contact op te nemen met de bedrijfsarts.
©Dumbo
pi_63188516
waar is reinhilde??????
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:20:39 #240
114177 Diaan73
pi_63188520
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:03 schreef Dakota het volgende:

[..]

oohhjaaa jij bent ook een tukker (jij ging toch eerst ook naar dora)?
Niet dus, geen idee wie Dora is...

Volgens mij mag bij een redelijk normale bevalling de man nooit blijven slapen en blijven alleen de moeder en de baby in het ziekenhuis. Maar het is inderdaad een mooie tussenweg
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')