Ik heb daar ook last van bij inspanning, volgens de vk zijn het "groeipijnen" van de baarmoeder en een teken dat je rustiger aan moet doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet of het normaal is dat je erg pijnlijke steken in je liezen en vagina krijgt met fietsen en lange stukken lopen?
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:10 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]Vandaag gemaakt, en het nieuws verspreid
Ik heb vandaag een rotdag.. Voel me een bejaarde en zit continu waarom, waarom, waarom.. Niet goed natuurlijk.. Maar zal morgen wel weer over zijn, hoop ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef Carmella het volgende:
Raissa; hoe gaat het met je?Heb je nog veel pijn?
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:19 schreef Dakota het volgende:
wie is er trouwens van plan om thuis te bevallen?
Nou, owlet ik heb vandaag precies hetzelfde gehad.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:11 schreef owlet het volgende:
Pfff... een routinebezoekje aan de verloskundige liep uit op een volledige toer langs CTG, echo, assistent en uiteindelijk gyn. De verloskundige vond dat ik toch wat veel harde buiken had en dat de baby weinig bewoog en daarnaast was mijn bloeddruk wat verhoogd.
Ctg en echo waren uiteindelijk goed. Rustige baby en weinig vruchtwater maar nog wel aan de goede kant van rustig en weinig.
Bloeddruk was weer hoger dan bij de vlos (150/95) maar omdat mijn bloeddruk altijd wat aan de hoge kant is en de stap dus niet zo enorm groot is (en het niet zo gek is dat je bloeddruk stijgt als je plotseling van dokter naar dokter gestuurd wordt en niemand nou écht tevreden is over de gemeten resultaten) hoeft er verder niets aan te gebeuren behalve laagdrempelig bellen bij de minste klachten.
Het was me het dagje wel, ik ga maar eens een flink potje huilen en daarna vroeg onder de wol![]()
Reinhilde, zet hem op!
Ik denk dat ze een babietje krijgenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:29 schreef Macka66 het volgende:
En Reinhilde en Nixxx krijgen een jongetje, denk ik.
Rustiger, dat kan niet hoor. Dan moet ik 24 uur per dag slapen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van bij inspanning, volgens de vk zijn het "groeipijnen" van de baarmoeder en een teken dat je rustiger aan moet doen.
Zou je denken?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een babietje krijgen.
ik snap je wel hoor ingrid.. ik heb het nu met lief .. die snapt niet dat ik hem geen tongzoen kan geven omdat ik dan langzaam stik.. :"dan haal je toch adem door je neus, net als ik??" hij snapt geloof ik niet helemaal dat ik een flinke neusverkoudheid/griep te pakken heb, waardoor juist dat niet gaatquote:Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reinhilde
Nog even klagen hoor. Waarom snappen mensen niet dat het niet leuk is te horen dat je geen reden hebt om moe te zijn? Ik snap het ook niet, maar ben het toch echt en ga nu dan ook slapen, ookal heb ik vanmorgen uit kunnen slapen tot maar liefst 10.00! (niet aan 1 stuk, wel met plaspauzes uiteraard)
Cursus was vandaag met een bevallingsfilm die weinig aan de fantasie overlaat. Één van de partners trok ook een beetje wit weg, erg begrijpelijk, ik vond het nou ook weer niet nodig dat er moest worden ingezoomd op een extreem behaarde doos met een stukje kind eruitquote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Fuente het volgende:
RaissaHopelijk kun je wel genieten van je laatste zwangerschapsgym!
Ik beval in het ziekenhuis, is in deze situatie ook wel het fijnste idee denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:19 schreef Dakota het volgende:
sorry maar ..quote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef Raissa het volgende:
[..]
Cursus was vandaag met een bevallingsfilm die weinig aan de fantasie overlaat. Één van de partners trok ook een beetje wit weg, erg begrijpelijk, ik vond het nou ook weer niet nodig dat er moest worden ingezoomd op een extreem behaarde doos met een stukje kind eruitTuurlijk, heel realistisch allemaal maar my god, komt dat allemaal ooit nog goed daar beneden?
![]()
![]()
je mist er niets aanquote:Op donderdag 13 november 2008 07:35 schreef tessie het volgende:
tex kan je dan niet beter ff bellen met de verloskundige om het te laten checken?
Hier gaat het goed, ben vandaag 8 weken. En super moe, ik mis tegenwoordig elke dag het laatste gedeelte van GTST omdat ik dan gewoon al in slaap gevallen ben![]()
ikquote:Op woensdag 12 november 2008 18:19 schreef Dakota het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet zo goed maar ik denk van wel. Dit staat op de site van de VK:quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef owlet het volgende:
Wat leuk, Diaan! Is dat een soort "ouderwetse" kraamkliniek?
Ik heb begrepen dat deze kamers als slaap/huiskamers zijn ingericht en dat je ook cd's enz. mee mag nemen. Toen ik zwanger was van Twan was er een VK tekort en mocht je niet eens thuis bevallen, toen hadden de VK's in Enschede ook een kraamcentrum, genaamd Geboortehoes ondergebracht in een bejaardencentrum. Toen een rondleiding gehad en het zag er heel gemoedelijk uit. Ik neem aan dat het nu ook weer zo is.quote:Bevallen in het ziekenhuis vindt plaats op het geboortecentrum. Dit is een zelfstandige afdeling binnen het Medisch Spectrum Twente (lokatie Ariensplein), in de nabijheid van de verloskamers. Hier beval je dan onder onze leiding, samen met een kraamverzorgster. Indien alles voorspoedig verloopt betekent het dat je ca. 2 uur na de bevalling weer naar huis gaat.
Indien er tijdens de bevalling een medische indicatie ontstaat, word je overgebracht naar de nabijgelegen verloskamers van de gynaecologen.
oohhjaaa jij bent ook een tukkerquote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet zo goed maar ik denk van wel. Dit staat op de site van de VK:
[..]
Ik heb begrepen dat deze kamers als slaap/huiskamers zijn ingericht en dat je ook cd's enz. mee mag nemen. Toen ik zwanger was van Twan was er een VK tekort en mocht je niet eens thuis bevallen, toen hadden de VK's in Enschede ook een kraamcentrum, genaamd Geboortehoes ondergebracht in een bejaardencentrum. Toen een rondleiding gehad en het zag er heel gemoedelijk uit. Ik neem aan dat het nu ook weer zo is.
Uiteraard!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:05 schreef Floria het volgende:
RaissaSterkte!
Diaan, dat klinkt goed! Een mooie tussenweg! Zoiets zou ik nou ook wel willen, maar dat hebben we hier niet. Osn ziekenhuis is sowiezo wat ouderwets. Stel je zou moeten blijven slapen dan moet man gewoon naar huis! Maarrrrrr, die bevalling gaat natuurlijk zeer voorspoedig! Toch? toch? toch?
Niet dus, geen idee wie Dora is...quote:Op donderdag 13 november 2008 11:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
oohhjaaa jij bent ook een tukker(jij ging toch eerst ook naar dora)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |