abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2008 @ 16:51:25 #151
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63163083
JD, gefeliciteerd!

Reinhilde en Nixxx, nog even en dan ligt jullie kindje lekker in jullie armen. Zet 'm op moeders!!!
(En ik vind het zo leuk dat je gisteren nog zo'n heerlijke dag met je vader hebt gehad en nu meteen je kindje komt. Gewoon, fijn!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 12 november 2008 @ 16:52:19 #152
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63163115
Reinhilde! Oh! Je krijgt een kindje! Ik word helemaal plaatsvervangend nerveus! Zet hem op!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63163172
JD, van harte gefeliciteerd

Ingrid, ja da's normaal, zeker als je al wat verder bent zoals jij.

Tex, het klinkt als bandenpijn, ik had dat vooral als de kleine een groeispurt maakte.. Maar het is voor iedereen anders denk ik..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63163233
Wat leuk en lief dat jullie allemaal zo meeleven!

Nog geen weeen hier, helaas. Nixxx is nu thuis, we gaan zo even naar de appie, ik had bedacht dat wat beweging de boel misschien wel in gang zet, maar wilde niet alleen de straat op...

Oh, mij viel het ook net op dat het volle maan is! Kan geen toeval zijn!
  woensdag 12 november 2008 @ 16:57:45 #155
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63163288
Ingrid, die steken in de liezen heb ik, maar bijna alleen 's morgens. Stekende pijn is het, erg vervelend. Maar als ik van de fiets af ben, gaat het over en heb ik er bijna geen last meer van. Ik ga vrijdag even aan de VK vragen wat het is...
Make love, not war ☮
pi_63163293
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef Reinhilde het volgende:
Wat leuk en lief dat jullie allemaal zo meeleven!

Nog geen weeen hier, helaas. Nixxx is nu thuis, we gaan zo even naar de appie, ik had bedacht dat wat beweging de boel misschien wel in gang zet, maar wilde niet alleen de straat op...

Oh, mij viel het ook net op dat het volle maan is! Kan geen toeval zijn!
huppelen!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63163308
Wandelen Reinhilde, zoveel als nu nog mogelijk is. Vaak geeft dat het laatste zetje.
Oh ik vind het spannend voor jullie
Saartje
pi_63163356
Ja wandelen! Zo zette het hier bij Sara toen ook door
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63163361
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:57 schreef Dakota het volgende:
huppelen!
hihi
pi_63163406
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid, die steken in de liezen heb ik, maar bijna alleen 's morgens. Stekende pijn is het, erg vervelend. Maar als ik van de fiets af ben, gaat het over en heb ik er bijna geen last meer van. Ik ga vrijdag even aan de VK vragen wat het is...
Tis vooral tijdens het fietsen. Erg lastig vind ik.
pi_63163450
Reinhilde, het gaat nu toch echt bijna gebeuren Spannend!

J-D van harte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63163532
koprollen? Dan wil de kleine er niet eens meer inzitten
wanna rub mah puppeh?!
pi_63163574
snel een polletje maken of het een nixxje of een reintje wordt?
wanna rub mah puppeh?!
pi_63163650
Pfff... een routinebezoekje aan de verloskundige liep uit op een volledige toer langs CTG, echo, assistent en uiteindelijk gyn. De verloskundige vond dat ik toch wat veel harde buiken had en dat de baby weinig bewoog en daarnaast was mijn bloeddruk wat verhoogd.
Ctg en echo waren uiteindelijk goed. Rustige baby en weinig vruchtwater maar nog wel aan de goede kant van rustig en weinig.
Bloeddruk was weer hoger dan bij de vlos (150/95) maar omdat mijn bloeddruk altijd wat aan de hoge kant is en de stap dus niet zo enorm groot is (en het niet zo gek is dat je bloeddruk stijgt als je plotseling van dokter naar dokter gestuurd wordt en niemand nou écht tevreden is over de gemeten resultaten ) hoeft er verder niets aan te gebeuren behalve laagdrempelig bellen bij de minste klachten.

Het was me het dagje wel, ik ga maar eens een flink potje huilen en daarna vroeg onder de wol

Reinhilde, zet hem op!
pi_63163855
He gets Owlet, wat rot! Nou huil maar even lekker uit hoor, kan me indenken dat dat allemaal iets te spannend was

Dakota, ja! Ik denk een mini-reinhilde.
Sara
Merel
Ukje
pi_63163912
Dan ga ik voor een kereltje!
wanna rub mah puppeh?!
pi_63164157
Spannend Reinhilde. Hoef je toch niet te wachten tot de 42weken
Hopelijk zet t allemaal snel door en heb je je kindje ook gauw in je armen en kan t grote genieten gaan beginnen!
pi_63164179
Ik denk een mini-reinhilde maar goed ik zit er meestal naast
pi_63164381
He bah Owlet!
Gelukkig dat ze het wel goed controleren allemaal, al kan ik me voorstellen dat het een emotie achtbaan is
Een routine bezoekje bij de vk werd bij mij ook opeens een bezoek naar het ziekenhuis omdat er geen hartje te vinden was, het doet dan toch echt wat met je.
Lekker even alles eruit gooien qua tranen en lekker op tijd naar bed
pi_63164398
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet of het normaal is dat je erg pijnlijke steken in je liezen en vagina krijgt met fietsen en lange stukken lopen?
Ik heb daar ook last van bij inspanning, volgens de vk zijn het "groeipijnen" van de baarmoeder en een teken dat je rustiger aan moet doen.
pi_63164474
Owlet; wat een rotdag voor je! Fijn dat alles wel goed was met de baby. Een dikke knuffel en rust maar even goed uit na zo'n inspannende dag

En ik denk een jongetje voor Reinhilde
  woensdag 12 november 2008 @ 17:42:01 #172
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63164506
Owlet, das balen! Hopen dat het niet nodig is om weer te bellen.

Ik gok op een meisje voor Reinhilde. En ik heb het ook altijd fout. Ik hoop dat er snel wat actie komt zodat je thuis mag bevallen (als je dat wil that is). Ik las net nog dat je maandag opteerde voor de meest ongeduldige award, ghehehe!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63164683
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:10 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag gemaakt, en het nieuws verspreid
Gefeliciteerd en welkom!
pi_63164782
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef Carmella het volgende:
Raissa; hoe gaat het met je? Heb je nog veel pijn?
Ik heb vandaag een rotdag.. Voel me een bejaarde en zit continu waarom, waarom, waarom.. Niet goed natuurlijk.. Maar zal morgen wel weer over zijn, hoop ik.

Qua pijn is het kut.. De pijn slurpt energie en das nou net de energie die ik niet heb.. Dat zal ook wel niet helpen in het bovengenoemde verhaal

Vanavond sleep ik me wel naar de laatste zwangerschapscursus.. Waarschijnlijk is dat bijzonder onverstandig maar ik wil het graag.. We zullen zien hoe het gaat.

Hoe is het met jou?
pi_63165530
wie is er trouwens van plan om thuis te bevallen?
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')