huppelen!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef Reinhilde het volgende:
Wat leuk en lief dat jullie allemaal zo meeleven!![]()
Nog geen weeen hier, helaas. Nixxx is nu thuis, we gaan zo even naar de appie, ik had bedacht dat wat beweging de boel misschien wel in gang zet, maar wilde niet alleen de straat op...
Oh, mij viel het ook net op dat het volle maan is! Kan geen toeval zijn!
Tis vooral tijdens het fietsen. Erg lastig vind ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ingrid, die steken in de liezen heb ik, maar bijna alleen 's morgens. Stekende pijn is het, erg vervelend. Maar als ik van de fiets af ben, gaat het over en heb ik er bijna geen last meer van. Ik ga vrijdag even aan de VK vragen wat het is...
Ik heb daar ook last van bij inspanning, volgens de vk zijn het "groeipijnen" van de baarmoeder en een teken dat je rustiger aan moet doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet of het normaal is dat je erg pijnlijke steken in je liezen en vagina krijgt met fietsen en lange stukken lopen?
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:10 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]Vandaag gemaakt, en het nieuws verspreid
Ik heb vandaag een rotdag.. Voel me een bejaarde en zit continu waarom, waarom, waarom.. Niet goed natuurlijk.. Maar zal morgen wel weer over zijn, hoop ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef Carmella het volgende:
Raissa; hoe gaat het met je?Heb je nog veel pijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |