ik kan nog editten .. zal ik je erbij zetten???quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Weet niet, nooit gevraagd denk ik.
't Is voor 9 januari.
Dat mag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan nog editten .. zal ik je erbij zetten???
Ben net wakkerquote:
8x per dag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef juttertje het volgende:
Angel Eyez, wat fijn!!!![]()
![]()
Voor de rest lees ik wel veel verhalen van mensen bij wie het allemaal wat minder mee zit of die pijn hebben: sterkte allemaal!![]()
Hier is het ook niet helemaal super, sinds een week nu aan de insuline voor de zwangerschapsdiabetes. Ze begeleiden me wel goed in het ziekenhuis, maar het is wel vervelend. Grote kans dat de baby eerder komt, en misschien moeten ze me wel inleiden. En dat dieet en 8x per dag spuiten en prikken is natuurlijk ook niet ideaal. en uiteraard maak ik me ook zorgen of alles wel goed is met de kleine.. Morgen voor het eerst naar de gyn in het ziekenhuis, hopelijk kan die me wat geruststellen en ook informeren over wat me te wachten staat.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:19 schreef DJMO het volgende:
....vriendlief moet trainen dus ik heb het rijk alleen met de tv(en dat betekent géén gtst
)
de tv stond gewoontegetrouw wel op rtl4 .. ik was bijna te laat om hem op veronica te zettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef Jose81 het volgende:
[..]
hier stond 'ie weer trouw aan om 20.00 uur...
![]()
Fuente, wat een gedoe, zeg!! Wanneer krijg je de uitslag?
Waarom moet dat er nou weer bij? Het viel me gisteren op dat het er niet meer in stond en je kan er donder op zeggen dat er iemand een keer gaat vragen hoe het zit, dus het leek me handig om het erbij te zetten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DJMO het volgende:
*zucht* toen was BE me voor met een tekst over de tellertjes in het topic te zetten, die er al vijf topics niet instond waardoor ik niet meer kan editten![]()
Nee, natuurlijk niet, want ik heb de OP al zo vaak aangepast!!!!quote:BE!!! mag bass-miss er dan ook bij ???
Is het nodig dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan staat 'ie in je AT, wel zo handig.
daar zijn we zwanger voorquote:Op woensdag 12 november 2008 10:12 schreef Svyatagor het volgende:
Zwangere vrouwen die klagen dat hun vriend GTST wil kijken: het moet toch niet gekker worden.
Haha, je moet je alvast inlezen hequote:Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Is het nodig dan?
Als ik het goed heb zat je een tijdje terug ook in het rammeltopic toch? Heb je iets te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |