abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2008 @ 17:25:38 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63133933
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Weet niet, nooit gevraagd denk ik.
't Is voor 9 januari.
ik kan nog editten .. zal ik je erbij zetten???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63134003
juttertje, dat klinkt erg vervelend, 8x spuiten. Kan me voorstellen dat je je ook zorgen maakt om je kleintje. Hoop dat alles goed blijkt te zijn!

Zo hee Fuente, da's nog best wel heftig alles bij elkaar! Sterkte ermee!

Ik heb ook weer een aanval van nesteldrang; ben als een idioot aan het wassen/schoonmaken/stofzuigen.
rare hormonen..
pi_63134224
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik kan nog editten .. zal ik je erbij zetten???
Dat mag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2008 @ 17:49:49 #54
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63134525
*zucht* toen was BE me voor met een tekst over de tellertjes in het topic te zetten, die er al vijf topics niet instond waardoor ik niet meer kan editten

BE!!! mag bass-miss er dan ook bij ???
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63134563
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:19 schreef DJMO het volgende:
raissa, hoe gaat het nu met je??
Ben net wakker Vanochtend is een vriendin geweest die de hele huiskamer en keuken heeft gesopt en schoongemaakt, erg fijn en lief. We zijn inmiddels op zoek naar een werkster maar dat wil nog niet echt lukken

Voor de rest gaat het wel aardig, heb wel buikpijn maar die is 'te doen'.

Eet smakelijk! (heb ook zin in een broodje kroket )
pi_63134706
Cattie, dat ligt eraan of ik het zelf opgelopen heb inmiddels, en of ik wel of geen antistoffen heb. Van Sara uit kan de baby dan alleen nog via luiers worden besmet, dus met goede hygiene gebeurt er dan weinig.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63135466
Jeetje wat een gedoe Fuente... Ik had daar nog nooit van gehoord zelfs...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:08:36 #58
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63136666
Juttertje wat klote zeg, en méén wat moet je vaak spuiten!
Heel veel succes ermee meisie

Fuente wat een gedoe ook bij jou zeg!
pi_63138348
Fuente, wat een gedoe joh!
pi_63138868
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef juttertje het volgende:
Angel Eyez, wat fijn!!!

Voor de rest lees ik wel veel verhalen van mensen bij wie het allemaal wat minder mee zit of die pijn hebben: sterkte allemaal!

Hier is het ook niet helemaal super, sinds een week nu aan de insuline voor de zwangerschapsdiabetes. Ze begeleiden me wel goed in het ziekenhuis, maar het is wel vervelend. Grote kans dat de baby eerder komt, en misschien moeten ze me wel inleiden. En dat dieet en 8x per dag spuiten en prikken is natuurlijk ook niet ideaal. en uiteraard maak ik me ook zorgen of alles wel goed is met de kleine.. Morgen voor het eerst naar de gyn in het ziekenhuis, hopelijk kan die me wat geruststellen en ook informeren over wat me te wachten staat.
8x per dag? Jeutje, das wel veel zeg! Sterkte!
pi_63139079
Juttertje sterkte!

Fuente wat een gedoe zeg! Ik had er ook nog nooit van gehoord.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:35:52 #62
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63139661
Vandaag voor een eerste controle bij de vk geweest. Bloeddruk was helemaal ok. Gewicht.... maar goed, sinds het laatste moment dat ik me in aug had gewogen bleek ik wel 8 kilo te zijn afgevallen. Dat zal de verbouwstress wel geweest zijn
Toen ging ze naar het hartje luisteren. Ze gaf al aan dat het niet hoefde te lukken, omdat 'er veel moeder tussen de doptone en de baby zat' . Ze dacht wel wat te horen, maar inmiddels had Anna het zo gehad dat ze een keel opzette die in Tokio nog te horen was. Nu mag ik 5 december terugkomen speciaal voor het hartje, zodat ik ook kan horen dat alles ok is. Aardig toch?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:36:50 #63
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63139693
Jeetje wat hebben jullie allemaal al veel gepost Ben vandaag en gisteren erg druk geweest op het werk, ik moet 2 nieuwe medewerkers inwerken en 's avonds vind ik het heerlijk om te luieren.

Ik wil Juttertje succes wensen en wat een gedoe Fuente... hopelijk krijgen jullie snel uitsluitsel!!

Verder voor iedereen een dikke knuffel.

Vanavond ben ik gebeld door kraamzorg, ze komen 27 november a.s. voor intake, dus dat is ook geregeld!

Verder zit ik me te frustreren over het KDV, dat is in principe geregeld, maar ik wil toch graag andere dagen opvang ivm werk. Ik gemaild (bijna 4 weken geleden!!), geen reactie, 30 oktober gebeld: ze zat niet op haar eigen werkplek en zou me zsm terugbellen: niet dus. Heb afgelopen woensdag weer een mailtje gestuurd of ze contact met me willen opnemen, want als het niet kan, moet ik evt. gaan uitkijken naar een ander KDV, maar nog steeds geen reactie. Vrijdag is wel door ons per post een nieuw contract (met oude dagen) met nieuwe bedragen ontvangen!! Werd ik een beetje boos om. Ga het ook niet tekenen en terugsturen, misschien nemen ze dan wel contact met me op. Vind het ook een beetje lastig nu, het is een heel leuk KDV en ik heb ook vertrouwen in de medewerksters die daar werken, maar het kantoorgebeuren is toch wat minder goed.

En ik heb totaal geen last van nesteldrang, het gaat niet verder dan dat ik wat meer en sneller opruim.

Ook heb ik de acupuncturiste gemaild met wat vragen... als de baby vrijdag nog in een stuit ligt, heb ik volgende week een afspraak en gaat zij mij behandelen met moxa, ik krijg dan instructies mee naar huis die Peaceman dan bij mij moet uitvoeren verder. Ik ben dus erg benieuwd vrijdag!
Make love, not war ☮
pi_63140231
Jeetje fuente, wat een gedoe! Hoop dat Saartje er vanaf is voor de bevalling!
AE, Fijn dat je je kleintje gezien hebt!!
Jeetje Juttertje.. 8x!! Wat veel!

Hier eigenlij kniets te melden. Met vlagen nog steeds misselijk, doodmoe en weer heel erg last van mijn darmen... maar als ik weer even naar het hartje luister gaat het weer goed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63141823
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:19 schreef DJMO het volgende:
....vriendlief moet trainen dus ik heb het rijk alleen met de tv (en dat betekent géén gtst )
hier stond 'ie weer trouw aan om 20.00 uur...

Fuente, wat een gedoe, zeg!! Wanneer krijg je de uitslag?
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63142757
Thanks voor de steun, meiden

Ik hoef trouwens niet 8x per dag insuline te spuiten hoor, dat is 4 x per dag. De andere 4x is prikken om het bloedsuiker te bepalen. Ben dus wel 8x per dag met naalden in de weer, vandaar de verwarring.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2008 @ 23:15:12 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63145121
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef Jose81 het volgende:

[..]

hier stond 'ie weer trouw aan om 20.00 uur...

Fuente, wat een gedoe, zeg!! Wanneer krijg je de uitslag?
de tv stond gewoontegetrouw wel op rtl4 .. ik was bijna te laat om hem op veronica te zetten

pi_63146302
Fuente, tjee wat een gedoe ik hoop echt dat jij het niet hebt en dat goede hygiene het enige nadeel is strakjes

Juttertje tjee wat een geprik allemaal ik hoop wel dat je suiker zo goed blijft insuline kan namelijk niet veel kwaad maar die suikerspiegel pieken en dalen weer wel, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor...

DJMO als ik iedere avond is ff bij je binnenval... jij eet alles wat ik me nu ontzeg omdat ik anders na 9 maanden enorme spijt krijg!!! En tja ik ben te lui om erg actief te gaan sporten
Ben nu na ongeveer 13 weken nog maar 1 kilo aangekomen, bij Isa was dat echt veul meeeeeer :`(

Memmel hier niet "veel mama" hoor maar met 12 weken konden ze bij mij ook het hartje niet vinden met de doptone, lag meer aan de stand van de baarmoeder denk ik... dus zo "veel mama" ben je vast niet

Vandaag gesprekje met (een andere) vk, even laten weten dat ik alle info al had ik al een afspraak had en ik het telefoongesprek vorige week niet zo fraai vond omdat ik de stagiaire niet verwacht had aan de telefoon te krijgen. Kon ze inkomen en zou ze doorgeven aan de collega, stagiaire zat er overigens gewoon bij.
Wil de 26ste aan de gyn vragen of ik alleen de controles bij hem kan laten lopen want word gek van mijn agenda die uitpuilt van de afspraken, en juist nu helpt het mij om er niet elke dag actief mee bezig te zijn .
Beetje struisvogel politiek maar het werkt wel, want ik heb de laatste nachten weer redelijk geslapen zonder nare dromen.

Raissa doe rustig aan hé!
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 november 2008 @ 08:15:55 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63149818
Marlieske, fijn dat je iig wel een beetje kunt slapen weer nu en over iedere avond bij mij binnenvallen: je komt maar meis, je bent welkom maar ik denk ook dat het de reden is waarom ik van de eerste zo'n 20 kilo totaal aankwam en nu ook al weer zo'n 14 kilo zwaarder ben dan normaal

wel goed van je dat je die vk even op zijn/haar punten wijst, ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor

over zwangerschapsdementie gesproken: kunnen mannen daar ook last van hebben?? lief was net onderweg naar een afspraak maar kwam in paniek terug: ik ben mijn papieren kwijt!! ik doodkalm: in je binnenzak misschien?? hij kijkt/voelt en bingo mannen..

woensdag 12 november 2008 @ 09:16:11 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63150560
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DJMO het volgende:
*zucht* toen was BE me voor met een tekst over de tellertjes in het topic te zetten, die er al vijf topics niet instond waardoor ik niet meer kan editten
Waarom moet dat er nou weer bij? Het viel me gisteren op dat het er niet meer in stond en je kan er donder op zeggen dat er iemand een keer gaat vragen hoe het zit, dus het leek me handig om het erbij te zetten.
Pffff, alles moet hier ook altijd veelvuldig uitgelegd en uitgepluist worden. Zal ik je de volgende keer om toestemming vragen?
quote:
BE!!! mag bass-miss er dan ook bij ???
Nee, natuurlijk niet, want ik heb de OP al zo vaak aangepast!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 12-11-2008 09:55:39 (Excuses, chagrijnig!) ]
  woensdag 12 november 2008 @ 09:17:43 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63150585
Je staat erbij hoor Bass-Miss!

AE, wat fijn dat alles goed was met je kindje. Wat klink je heerlijk gelukkig!

Fuente, wat een gedoe joh! Niet onoverkomelijk, maar wel heel bewerkelijk, die strenge hygiene.
pi_63150675
Maar Fuente, kunnen ze er met het bloedprikken wel achterkomen of je de anti-stoffen hebt?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 12 november 2008 @ 09:33:15 #73
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63150849
Juttertje, pfoeh voor jou ook even een Insuline en bloedsuiker prikken, blch...

Fuente, wanneer krijg je dan de uitslag van die anti-stoffen? (ik neem aan dat dat wel urgent is)
In ieder geval veel sterkte
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63150914
Goed. Op het KDV hing vanmorgen een briefje dat er hand-, mond- en voetziekte heerst
Ronja maar weer meegenomen, verder is er niet zo veel te doen aangezien ze gelukkig zelf niet ziek is op dit moment.
Maar als ze het is is het wel een rotgedoe zeg, Fuente ik hoop dat je baby nog lekker een paar weken blijft zitten. Stel dat jij ook besmet bent, valt moedermelk dan ook onder vochtcontact?
  woensdag 12 november 2008 @ 09:38:35 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63150970
Shit...
Da's balen Owlet... Mss dat je voor je eigen gemoedsrust alvast je bloed kan laten onderzoeken op anti-stoffen?

Hmmm, dan zal het bij ons op het KDV ook wel snel langskomen. Dat zal via zwembaden etc. best rap een stad doorgaan denk ik.
  woensdag 12 november 2008 @ 09:42:11 #76
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63151061
Jee Owlet
Ik zou als ik jou was dan ook maar even contact opnemen met je huisarts...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63151303
vraagje: Ik heb al een paar weken last van mijn duim, nou ja de aanhechting van de duim zeg maar, zou dat verband houden met de zwangerschap? het voelt een beetje alsof ik er heel lang op heb gelegen en mn duim dubbel heeft gezeten. Heel vervelend bij het oppakken van dingen (een pak melk bijvoorbeeld) .
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 12 november 2008 @ 09:57:19 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63151374
Estrys, hoe zou dat verband kunnen houden met je zwangerschap?
KuikenGuppy
pi_63151409
De huisarts denk dat het niet zo veel zin heeft om nu al op antistoffen te laten controleren. De incubatietijd is 3-5 dagen, dus die wacht ik sowieso even af. Ondertussen gaan we maar wel even dat hele hygiënegedoe invoeren, voor de zekerheid.
Ronja lijkt nergens last van te hebben en toevallig is ze de afgelopen keer met een flinke verkoudheid thuis gebleven. Ze is afgelopen vrijdag voor het laatst geweest dus ik ga er een beetje van uit dat als er binnen nu en een paar dagen geen ziekteverschijnselen komen ze ook niet besmet zal zijn.
Haar afweersysteem werkte gelukkig op volle toeren door die verkoudheid, een geluk bij een ongeluk

Maar vervelend is het wel

Ja BE, ga maar aftellen
pi_63151432
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wanneer die uitslag komt Dat ben ik dus vergeten te vragen. De gyn heeft wel aangegeven dat ze me informeren (de secretaresse belt me hierover op), maar wanneer? Geen idee.

Marlieske, goed dat je het hebt aangegeven hoor!

Owlet, balen joh! Hopen dat Ronja niet ziek wordt, dan zt je volgens mij goed! Maar ik zou het zeker even aangeven bij je verlos/gyn.
Ja van dat moedermelk heb ik ook nog helemaal niet aan gedacht eigenlijk! Als ik antistoffen heb zal het geen probleem zijn denk ik, want dan bescherm ik de baby ook. En zo niet, zal het wel een kwestie weer zijn van hygiene, want als ik geen antistoffen heb, moet ik gewoon niet 'besmet' raken, dan gebeurt er ook niets.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 12 november 2008 @ 10:05:28 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63151556
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dan staat 'ie in je AT, wel zo handig .
Is het nodig dan?
Als ik het goed heb zat je een tijdje terug ook in het rammeltopic toch? Heb je iets te vertellen?
  woensdag 12 november 2008 @ 10:12:23 #82
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_63151729
Zwangere vrouwen die klagen dat hun vriend GTST wil kijken: het moet toch niet gekker worden.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 12 november 2008 @ 10:31:18 #83
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63152274
Omdat ik zo trots en blij ben, wil ik toch even spammen...

Naar mama zwaaiend :

En hier nog eentje:

Verder hoop ik dat ik vanavond even goed bij kan lezen hier, ik las vluchtig dat de meesten zich niet zo geweldig voelen. Dikke voor diegenen.

was inderdaad niet goed gegaan bij tweede foto, maar nu wel als het goed is

[ Bericht 11% gewijzigd door Angel-Eyez op 12-11-2008 12:20:52 ]
No more games, no more drama...
pi_63152353
Mooi, Angel-Eyez!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 november 2008 @ 10:50:20 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63152821
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:12 schreef Svyatagor het volgende:
Zwangere vrouwen die klagen dat hun vriend GTST wil kijken: het moet toch niet gekker worden.
daar zijn we zwanger voor

mooi AE! maar klopt het dat ik bijzelfde echo uitkom???? die zwaaiecho zeg maar??

pi_63153033
De verloskundige is net weg... mijn vliezen zijn gebroken!

Ik heb alleen nog geen weeen. Dus afwachten nu!

* Reinhilde heel spannend vindt
  woensdag 12 november 2008 @ 11:00:38 #87
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63153112
Ow Reinhilde wat spannend zeg... de weeën moeten nu toch binnen 48 uur gaan komen?? heel veel sterkte de komende dagen

AE, mooie echo hoor

En wat vervelend van die hand-, mond- en voetziekte, ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord!
Make love, not war ☮
pi_63153146
Hehe, succes Reinhilde!
Daar ga je!
  woensdag 12 november 2008 @ 11:06:57 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63153261
Go Reinhilde .
KuikenGuppy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 november 2008 @ 11:08:37 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63153294
succes reinhilde

woensdag 12 november 2008 @ 11:09:03 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63153301
En waar blijft Igraine? !
KuikenGuppy
pi_63153310
Succes Reinhilde!
  woensdag 12 november 2008 @ 11:11:26 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63153365
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Is het nodig dan?
Als ik het goed heb zat je een tijdje terug ook in het rammeltopic toch? Heb je iets te vertellen?
Haha, je moet je alvast inlezen he .
KuikenGuppy
pi_63153459
Reinhilde, wat goed! Succes, probeer nog lekker wat uit te rusten
pi_63153641
Succes alvast Reinhilde!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63153701
Het was een beetje vaag, want vannacht rond 00:15 best een plens vocht verloren (ik zat op de bank, moest hoesten), maar dacht dat het urine was, want mijn witte kamerjas had een licht-gele plek.
Bank schoon gemaakt, en maar weer in bed gaan liggen, dit keer met dikke anti-urine-verlies-verband in mijn onderbroek.
Vanochtend weer vochtverlies, ben snel naar de keuken gelopen, gehurkt boven een glas, weer hoesten, en ja hoor, kon weer wat opvangen. Toen de hand-blaas-test gedaan, en ja. Maar wat ik opgevangen had was weer een beetje gelig, maar rook niet naar urine, en ook niet heel erg zoet. Wel vlokjes.
De vk heeft het eruit zien klotsen, en geloofd daardoor dat ze echt gebroken zijn, ondanks dat het wattenstaaf-dinges het niet duidelijk aan gaf. Ik heb tot morgenochtend 8 uur om thuis te bevallen, anders moet ik naar het ziekenhuis. Maar vooralsnog geen weeen.

Ik ga zo maar eens de woonkamer soppen.
pi_63153744
Reinhilde spannend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63153814
Jaaaa, er komt weer een vers beebje aan!
Succes Reinhilde!
Hardloper.
IG @webkim
pi_63153877
Ik ben hier. Nog niks aan de hand, alles rustig.

Spannend Reinhilde! Ik hoop voor je dat het snel op gang komt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63154034
Jaaaaa Reinhilde!! Een vroeg beebje
Heel veel succes

* huuphuup gaat in de F5 stand
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: