precies mijn gedachte.. Ik heb geen zin!quote:Op maandag 17 november 2008 08:31 schreef becky27 het volgende:
shit weer werken
quote:Op maandag 17 november 2008 08:39 schreef zeemonster het volgende:
[..]
precies mijn gedachte.. Ik heb geen zin!
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo erg. Afgelopen maanden prima samengewerkt met een rijkstrainee.quote:Op maandag 17 november 2008 08:59 schreef becky27 het volgende:
hier nog 1, nog twee lange weken met een ontzettend eigenwijze rijkstrainee, ik ben die jongen echt zoooo zat
zo dat is fijn, bij de mijne is het stopwoordje 'ja maar' en komt om half tien aan en vertrekt om 16.00 uur weer.quote:Op maandag 17 november 2008 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo erg. Afgelopen maanden prima samengewerkt met een rijkstrainee.
Dan heb jij het inderdaad minder getroffen. Deze zit er nog regelmatig zessen en hij is altijd voor negen uur binnen...quote:Op maandag 17 november 2008 10:05 schreef becky27 het volgende:
zo dat is fijn, bij de mijne is het stopwoordje 'ja maar' en komt om half tien aan en vertrekt om 16.00 uur weer.
Ik dus ook.. lag gisteravond weer in coma sinds 8 uur... Yeah!quote:Op maandag 17 november 2008 08:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben vandaag onverwacht vrij.
Da's een aankomende graaiende, niks uitvoerende, alles beter wetende en dik verdienende topambtenaarquote:Op maandag 17 november 2008 10:41 schreef CaLeX het volgende:
wtf is een rijkstrainee?
Morguh trouwnes, vol goede moed aan het werk. Kijken wanneer het weer nar de schoenen gezakt is...
quote:Op maandag 17 november 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's een aankomende graaiende, niks uitvoerende, alles beter wetende en dik verdienende topambtenaar
Moet ik ook maar eens voor gaan kijken
LOL dat je nog de tijd neemt om te posten voor je werk joh, doe ik echt niet om half 6-6 uur 's ochtendsquote:
tja, moet iets he.....ik vind mijn werk over het algemeen echt heel erg leuk maar door een project wat ik doe en een operatie die ik twee weken heb gehad loopt het allemaal niet fantastisch, naast die betweterige trainee.quote:Op maandag 17 november 2008 17:33 schreef Qrious het volgende:
[..]
LOL dat je nog de tijd neemt om te posten voor je werk joh, doe ik echt niet om half 6-6 uur 's ochtends
Officieel welkom geheten dan door Fok! Den Haagquote:Op maandag 17 november 2008 20:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben vanaf vandaag een hagenaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoei!!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 20:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hhihihihihihi, ik vind het zo tof
Op jouw kosten?quote:Op maandag 17 november 2008 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whoei!!!!!
Nou van harte welkom. Den Haag is weer een mooie vrouw rijker. Dat vind ik altijd goed![]()
En nu moeten we eens wat gaan drinken samen om het te vieren
Dealquote:
Zozo, wat een vertrouwenquote:Op maandag 17 november 2008 20:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben vanaf vandaag een hagenaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer gaan we wat drinken danquote:
Lamequote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Eerst maar wat msnen voordat ik hier achter de ramen eindig.
quote:Op vrijdag 21 november wordt ‘The C’ geopend. Dit Grand Café Restaurant is gelegen
aan de Scheveningse Boulevard en is onderdeel van Horecagroep Zamen. The C, voorheen
bekend als Dans- en Eetcafé ‘De Veiling’, heeft zowel een culinair als muzikaal
accent gekregen. De afgelopen periode is er flink verbouwd om de juiste look, feel &
taste te bewerkstelligen. Het beschikt nu over alle faciliteiten voor de organisatie
van feesten, zakelijke borrels en events tot maximaal 400 personen. De feestelijke
opening van The C aan de Palacestraat te Scheveningen is vanaf 23.00 uur. Speciaal
voor deze gelegenheid komen The Gibson Brothers optreden. Deze wereldberoemde
artiesten zijn onder andere bekend van de hits ‘Come to America’, ‘Cuba’ en ‘Que
Sera Mi Vida’. Kaarten zijn te reserveren via www.zamen.nl of te koop à ¤10,- aan de
deur. Voor meer informatie zie www.zamen.nl.
Jeej!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:10 schreef zeemonster het volgende:
Elegy, het is me gelukt om de ruitenwisser van mijn auto te vervangenen ja met hulp.
Morgen naar Night of the Proms met mijn werk . Geen idee welke artiesten er zullen zijn , maar het wordt vast leuk.
Ja hehe , ik moet natuurlijk wel veilig naar Rotterdam en terug morgenavondquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jeej!Nu kan je weer rijden als het regent
Ik weet nog dat ik voor de allereerste keer ging karten in mijn levenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:weer gekart vanaaf in de Uithof en baanrecord gereden
ah de jong heeft z'n eign zaak omgegooid. Die man heeft bijna heel scheveningen nuquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Die hebben ze afgelopen week allemaal opgepakt melanieDus tenzij ook_gek aan het wifi'en is in de bak, lijkt het wel safe
Mmm moet mn ruitenwisser ook vervangen. Hij's dr afgeklapt :S En mn lamp is ook dood, dus die moet ik ook ff verwisselen....maar tis koud en nat en heb geen zin.
Trouwens kwam dit net tegen:
[..]
Sorry!quote:Op woensdag 19 november 2008 07:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
Goedemorgen, vandaag weer een mooie dag.
En dat is nou precies de reden dat ji niet naast mij mag parkeren brokkenpilootquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor de allereerste keer ging karten in mijn leven. Het was in Zoetermeer en ik vloog al uit de eerste bocht .
Zo hard dat ik op de een of andere manier vastzat met mijn kart aan/onder dat wat vangrail moet heten..
Ik had ook meteen een kapotte schoen en gescheurde broek.
Nee ik ben geen kartheld...
Collega van Jill?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)_eerste_werkdag.html
Whehehehe.
hoe dat?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:35 schreef zeemonster het volgende:
Onverwacht geen Night of the Proms maar een avondje wegsuffen achter de tv . En een beetje Fok! doorlezen.
Jammer dat je geen kinderleidster als buurvrouw hebtquote:Op woensdag 19 november 2008 18:50 schreef zeemonster het volgende:
Mijn dochtertje is niet zo lekker dus blijf ik thuis . Maar ik vind het wel jammer.
Maar ja het is zo en internetten is ook leuk.
Ik ken er drie , 1 is een nichtje en twee zijn vriendinnen van mij.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kinderleidster als buurvrouw hebt![]()
Owh.quote:
Bestellen, duurt langquote:Op woensdag 19 november 2008 20:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh en Elegy , bij bol.com is Left 4 Dead vanaf morgen verkrijgbaar.
Dat doet de Goedheiligman natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 21:08 schreef zeemonster het volgende:
En zelf in mijn schoen stoppen zeker
Klaar met zingen? Ik lees overigens nu pas dat je niet naar NOP geweest bent,...jammer maar ja shit happends.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:16 schreef zeemonster het volgende:
In dat geval , ik ben even mijn schoen zetten en een liedje zingen! tot zo!
Lamequote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef zeemonster het volgende:
Ja ik ben klaar met zingen. Geef jij je Wii maar mee aan Sinterklaas meneer Bravo .
Dan komt hij goed terecht want jij bent toch niet lief geweest. Oh en hoe komt het dat jullie een nieuwe collega hebben en dat ik dat niet ben
.
Ik ben heel lief dat weet je best.....quote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef zeemonster het volgende:
Ja ik ben klaar met zingen. Geef jij je Wii maar mee aan Sinterklaas meneer Bravo .
Dan komt hij goed terecht want jij bent toch niet lief geweest. Oh en hoe komt het dat jullie een nieuwe collega hebben en dat ik dat niet ben
.
Dealquote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee sorrie, dat kan niet, je mag er een keer mee spelen.
Oh gaan we dan samen killenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:44 schreef Elegy het volgende:
Nergens Left 4 Dead te vinden
En ik kan 'm wel op Steam kopen maar ik wil een doosje en een boekje erbij verdomme!
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oja ik kan ook niet slapen
Ik ga het vandaag nog eens proberen, hopelijk dat ze 'm al wat eerder hebben. De demo heb ik inmiddels 28 uur gespeeld in totaalquote:Op donderdag 20 november 2008 00:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh gaan we dan samen killenIk heb m ook!
Ach, in Guild Wars heb ik in totaal bijna 2900 uur gestoken...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:14 schreef zeemonster het volgende:
28 uur!!! Wow . Goedemorgen iedereen , het is veels te vroeg.
He , komen we toch weer op dezelfde afdeling te werkenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:14 schreef zeemonster het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 07:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
goeiemorgen
ben maar nachtje doorgegaan
ff online xbox gedaan
ja? Ik verwacht een pm met uitleg want dit is nieuw!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
He , komen we toch weer op dezelfde afdeling te werken
Ja WoWquote:Op donderdag 20 november 2008 09:14 schreef zeemonster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |