precies mijn gedachte.. Ik heb geen zin!quote:Op maandag 17 november 2008 08:31 schreef becky27 het volgende:
shit weer werken
quote:Op maandag 17 november 2008 08:39 schreef zeemonster het volgende:
[..]
precies mijn gedachte.. Ik heb geen zin!
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo erg. Afgelopen maanden prima samengewerkt met een rijkstrainee.quote:Op maandag 17 november 2008 08:59 schreef becky27 het volgende:
hier nog 1, nog twee lange weken met een ontzettend eigenwijze rijkstrainee, ik ben die jongen echt zoooo zat
zo dat is fijn, bij de mijne is het stopwoordje 'ja maar' en komt om half tien aan en vertrekt om 16.00 uur weer.quote:Op maandag 17 november 2008 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo erg. Afgelopen maanden prima samengewerkt met een rijkstrainee.
Dan heb jij het inderdaad minder getroffen. Deze zit er nog regelmatig zessen en hij is altijd voor negen uur binnen...quote:Op maandag 17 november 2008 10:05 schreef becky27 het volgende:
zo dat is fijn, bij de mijne is het stopwoordje 'ja maar' en komt om half tien aan en vertrekt om 16.00 uur weer.
Ik dus ook.. lag gisteravond weer in coma sinds 8 uur... Yeah!quote:Op maandag 17 november 2008 08:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben vandaag onverwacht vrij.
Da's een aankomende graaiende, niks uitvoerende, alles beter wetende en dik verdienende topambtenaarquote:Op maandag 17 november 2008 10:41 schreef CaLeX het volgende:
wtf is een rijkstrainee?
Morguh trouwnes, vol goede moed aan het werk. Kijken wanneer het weer nar de schoenen gezakt is...
quote:Op maandag 17 november 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's een aankomende graaiende, niks uitvoerende, alles beter wetende en dik verdienende topambtenaar
Moet ik ook maar eens voor gaan kijken
LOL dat je nog de tijd neemt om te posten voor je werk joh, doe ik echt niet om half 6-6 uur 's ochtendsquote:
tja, moet iets he.....ik vind mijn werk over het algemeen echt heel erg leuk maar door een project wat ik doe en een operatie die ik twee weken heb gehad loopt het allemaal niet fantastisch, naast die betweterige trainee.quote:Op maandag 17 november 2008 17:33 schreef Qrious het volgende:
[..]
LOL dat je nog de tijd neemt om te posten voor je werk joh, doe ik echt niet om half 6-6 uur 's ochtends
Officieel welkom geheten dan door Fok! Den Haagquote:Op maandag 17 november 2008 20:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben vanaf vandaag een hagenaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoei!!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 20:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hhihihihihihi, ik vind het zo tof
Op jouw kosten?quote:Op maandag 17 november 2008 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whoei!!!!!
Nou van harte welkom. Den Haag is weer een mooie vrouw rijker. Dat vind ik altijd goed![]()
En nu moeten we eens wat gaan drinken samen om het te vieren
Dealquote:
Zozo, wat een vertrouwenquote:Op maandag 17 november 2008 20:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben vanaf vandaag een hagenaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |