Collega van Jill?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)_eerste_werkdag.html
Whehehehe.
hoe dat?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:35 schreef zeemonster het volgende:
Onverwacht geen Night of the Proms maar een avondje wegsuffen achter de tv . En een beetje Fok! doorlezen.
Jammer dat je geen kinderleidster als buurvrouw hebtquote:Op woensdag 19 november 2008 18:50 schreef zeemonster het volgende:
Mijn dochtertje is niet zo lekker dus blijf ik thuis . Maar ik vind het wel jammer.
Maar ja het is zo en internetten is ook leuk.
Ik ken er drie , 1 is een nichtje en twee zijn vriendinnen van mij.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kinderleidster als buurvrouw hebt![]()
Owh.quote:
Bestellen, duurt langquote:Op woensdag 19 november 2008 20:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh en Elegy , bij bol.com is Left 4 Dead vanaf morgen verkrijgbaar.
Dat doet de Goedheiligman natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 21:08 schreef zeemonster het volgende:
En zelf in mijn schoen stoppen zeker
Klaar met zingen? Ik lees overigens nu pas dat je niet naar NOP geweest bent,...jammer maar ja shit happends.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:16 schreef zeemonster het volgende:
In dat geval , ik ben even mijn schoen zetten en een liedje zingen! tot zo!
Lamequote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef zeemonster het volgende:
Ja ik ben klaar met zingen. Geef jij je Wii maar mee aan Sinterklaas meneer Bravo .
Dan komt hij goed terecht want jij bent toch niet lief geweest. Oh en hoe komt het dat jullie een nieuwe collega hebben en dat ik dat niet ben
.
Ik ben heel lief dat weet je best.....quote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef zeemonster het volgende:
Ja ik ben klaar met zingen. Geef jij je Wii maar mee aan Sinterklaas meneer Bravo .
Dan komt hij goed terecht want jij bent toch niet lief geweest. Oh en hoe komt het dat jullie een nieuwe collega hebben en dat ik dat niet ben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |