wanneer gaan we wat drinken danquote:
Lamequote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Eerst maar wat msnen voordat ik hier achter de ramen eindig.
quote:Op vrijdag 21 november wordt ‘The C’ geopend. Dit Grand Café Restaurant is gelegen
aan de Scheveningse Boulevard en is onderdeel van Horecagroep Zamen. The C, voorheen
bekend als Dans- en Eetcafé ‘De Veiling’, heeft zowel een culinair als muzikaal
accent gekregen. De afgelopen periode is er flink verbouwd om de juiste look, feel &
taste te bewerkstelligen. Het beschikt nu over alle faciliteiten voor de organisatie
van feesten, zakelijke borrels en events tot maximaal 400 personen. De feestelijke
opening van The C aan de Palacestraat te Scheveningen is vanaf 23.00 uur. Speciaal
voor deze gelegenheid komen The Gibson Brothers optreden. Deze wereldberoemde
artiesten zijn onder andere bekend van de hits ‘Come to America’, ‘Cuba’ en ‘Que
Sera Mi Vida’. Kaarten zijn te reserveren via www.zamen.nl of te koop à ¤10,- aan de
deur. Voor meer informatie zie www.zamen.nl.
Jeej!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:10 schreef zeemonster het volgende:
Elegy, het is me gelukt om de ruitenwisser van mijn auto te vervangenen ja met hulp.
Morgen naar Night of the Proms met mijn werk . Geen idee welke artiesten er zullen zijn , maar het wordt vast leuk.
Ja hehe , ik moet natuurlijk wel veilig naar Rotterdam en terug morgenavondquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jeej!Nu kan je weer rijden als het regent
Ik weet nog dat ik voor de allereerste keer ging karten in mijn levenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:weer gekart vanaaf in de Uithof en baanrecord gereden
ah de jong heeft z'n eign zaak omgegooid. Die man heeft bijna heel scheveningen nuquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Die hebben ze afgelopen week allemaal opgepakt melanieDus tenzij ook_gek aan het wifi'en is in de bak, lijkt het wel safe
Mmm moet mn ruitenwisser ook vervangen. Hij's dr afgeklapt :S En mn lamp is ook dood, dus die moet ik ook ff verwisselen....maar tis koud en nat en heb geen zin.
Trouwens kwam dit net tegen:
[..]
Sorry!quote:Op woensdag 19 november 2008 07:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
Goedemorgen, vandaag weer een mooie dag.
En dat is nou precies de reden dat ji niet naast mij mag parkeren brokkenpilootquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor de allereerste keer ging karten in mijn leven. Het was in Zoetermeer en ik vloog al uit de eerste bocht .
Zo hard dat ik op de een of andere manier vastzat met mijn kart aan/onder dat wat vangrail moet heten..
Ik had ook meteen een kapotte schoen en gescheurde broek.
Nee ik ben geen kartheld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |