DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Tweede ring is ook nog niet in de verkoop als je losse kaarten wilt kopen, dus wat je verteld is klopt gewoon.....quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:47 schreef fathank het volgende:
Die kaartverkopers van de primera mogen ook wel eens een training gaan volgen ofzo. Maat van me zaterdag kaarten gehaald voor Slavia thuis. Wilde kaarten voor Noord 2e ring, want daar hadden wat andere gasten ook kaarten voor. Zegt die vent "2e ring gaat niet in verkoop blablabla" terwijl 4 maten van me daarvoor gewoon kaarten hebben gehaald. Probeert ie ons nog kaarten voor 45 euro per stuk aan te smeren op de lange zijde. Nu zitten we op Noord 1e ring ergens voor 23 euro.
Die lui die al wel kaarten hebben voor de 2e ring hebben wel een seizoenskaart, maar voor een heel ander vak als dat ze nu kaarten hebben. Das toch wazig of niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Tweede ring is ook nog niet in de verkoop als je losse kaarten wilt kopen, dus wat je verteld is klopt gewoon.....
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Die lui die al wel kaarten hebben voor de 2e ring hebben wel een seizoenskaart, maar voor een heel ander vak als dat ze nu kaarten hebben. Das toch wazig of niet.
Ze zullen wel zuid 2e ring bedoelen, noord 2e ring is nooit in de verkoop gedaan. Daar zal waarschijnlijk ook niemand zitten, of de kaartverkoop moet 'ineens' storm gaan lopen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Die lui die al wel kaarten hebben voor de 2e ring hebben wel een seizoenskaart, maar voor een heel ander vak als dat ze nu kaarten hebben. Das toch wazig of niet.
Ik heb wel gewoon kaarten voor zuid 2e ringquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nouja het zal wel. Lijkt me alleen sterk dat ze noord en zuid door elkaar halen aangezien ze al een jaar of 3 een seizoenskaart hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze zullen wel zuid 2e ring bedoelen, noord 2e ring is nooit in de verkoop gedaan. Daar zal waarschijnlijk ook niemand zitten, of de kaartverkoop moet 'ineens' storm gaan lopen.
Ticketboxverkopers hebben er zelf trouwens niks aan om je dure kaarten aan te smeren, de ticketboxtoeslag die je bovenop je kaartje betaald is altijd hetzelfde, maakt niet uit hoe duur je kaartje is.
Ze zullen vast kaarten voor zuid 2e ring hebben en hebben ze toevallig een passe-partout gekocht?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
NOujah, ik ga het nog maar eens navragen. Misschien was ik toch te dronken om het allemaal te snappenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ze zullen vast kaarten voor zuid 2e ring hebben en hebben ze toevallig een passe-partout gekocht?
Er was geen kaartverkoop voor eigen stoel, dus dat ze nu andere kaarten hebben dan waar ze een SCC hebben is ook niet vreemd.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
NOujah, ik ga het nog maar eens navragen. Misschien was ik toch te dronken om het allemaal te snappen.
Vind ik niks voor jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
NOujah, ik ga het nog maar eens navragen. Misschien was ik toch te dronken om het allemaal te snappen.
Pot verwijt de ketel..quote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
Neem aan dat er vanavond ook nog wel kaarten zullen zijn?
Geen goede indruk achter gelaten waarschijnlijk. Daar gaat je kans.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:17 schreef JeroenV het volgende:
11/11/2008 - Komst Bodul naar Ajax 1 niet aan de orde
BRON: Algemeen Dagblad
Marco van basten nam gisteren met de volledige technische staf plaats op de trubune tussen de supporters om Jong Ajax van Jong PSV te zien verliezen. Van Basten vertrok na de wissel van Enoh, die tijdens de wedstrijd een fitte en scherpe indruk maakte, net als Marvin Zeegelaar.
Het Algemeen Dagblad vroeg de trainer van Ajax wat hij vond van het optreden van Darko Bodul (19 jaar) en Geoffrey Castillion (17 jaar). De reactie van Van Basten: "Wat moet je ervan vinden?" Op de volgende vraag of hij Bodul mee zou nemen naar de bekerwedtrijd tegen Volendam antwoordde Van Basten: "Nee, niet aan de orde."
Lijkt mij t bestequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef Messenga het volgende:
4-4-2 dan?
Met wie in de spits dan? Suarez en...?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lijkt mij t beste! Denk dat we van de kracht vanuit t middenveld moeten gaan om daar de slag te winnen!
Tegen PSV is Leonardo dan het beste alternatief vind ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Met wie in de spits dan? Suarez en...?
Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen PSV is Leonardo dan het beste alternatief vind ik.
Hehehe dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
daar komt de aap uit de mouw hoor...
Owja hebben we die wijsneus ook weerquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehehe dat weet ik wel zeker. Ik sta op Zuid tegen Slavia fathank.
Hij werd helemaal niet uitgefloten zondag? Die grote 'zucht van afgrijzen' die je soms hoort komt omdat hij af en toe dezelfde handelingssnelheid heeft als Bobby Haarms momenteel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef koningdavid het volgende:
Even een vraag tussendoor:
Waarom wordt Sno thuis eigenlijk uitgefloten? Ik begrijp dat echt niet.
Dat las ik in de Sportweek maar die zitten weer eens te lullen blijkbaar. Never mind.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij werd helemaal niet uitgefloten zondag?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Owja hebben we die wijsneus ook weer. Dan moeten we maar ff meeten in Amsterdam die dag, paar pilsjes drinken ergens in de stad 's middags
. Ik neem 's middags mooi vrij, lekker zuipen en de hoeren bezoeken met zn allen.
Ik snap het niet, hij heeft afgelopen 3 duels een erg goede indruk op mij achtergelatenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef Voltreffer het volgende:
Om zijn schoten die inslaan als granaten en zijn weerzienwekkende hoge handelingssnelheid mischien?
Voor hoeren hoef ik niet naar amsterdam hoorquote:
Ik verbaasde me er ook over. Heb van gefluit niks gehoord. Volgens mij werd er zelfs voor hem geklapt want waardering is er na de tour door tukkerland wel wat meer voor Sno.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat las ik in de Sportweek maar die zitten weer eens te lullen blijkbaar. Never mind.
/edit: Staat hierboven eigenlijk ook al.quote:Ajax en PSV zien Nederland B ook niet zitten
In navolging van Feyenoord hebben nu ook Ajax en PSV hun mening uitgesproken over het nieuwe B-elftal van Nederland. De topclubs in de Eredivisie zijn aan het kijken of ze hun spelers moeten afstaan aan de ploeg van Johan Neeskens en zijn dit momenteel juridisch aan het onderzoeken.
Feyenoord was de eerste club die aanmerkingen had op het B-elftal. De Rotterdammers voelen er namelijk weinig voor om hun spelers af te staan aan het tweede elftal van Nederland. Ook Ajax en PSV zien het niet zitten om hun spelers tijdelijk te missen.
"Juist in de periode dat we eindelijk de tijd hebben om gericht te trainen, zouden we nu nog meer spelers af moeten staan", zegt algemeen directeur Jan Reker. "We willen eerst eens goed bekijken of dat wel verplicht is." De voorselectie van bondscoach Johan Neeskens telt met Danny Koevermans, Nordin Amrabat en Otman Bakkal drie spelers van PSV.
Ook de technisch directeur van Ajax, Danny Blind, voelt er weinig voor om de spelers af te staan. De Amsterdammers zouden vier spelers tijdelijk kwijtraken. "En dat is naast onze reguliere internationals wel erg veel", vindt technisch directeur Danny Blind. "We zijn best bereid om in overleg te treden, maar beraden ons ook op onze juridische positie."
De KNVB snapt alle commotie niet rondom Nederland B. Directeur Henk Kesler geeft aan dat het voor de voetbalbond gewoon mogelijk moet zijn om spelers op te roepen. "Oranje B gaat gewoon door", klinkt het krachtige taal uit Zeist. "We hebben de reglementen goed onderzocht. Als het Nederlands elftal een dubbel programma afwerkt, dan speelt de B-ploeg alleen op vrijdagavond. Het gaat voorlopig maar om drie duels."
Ik vind Leonardo ook een belabberde indruk maken de laatste weken. Kennedy speelde afgleopen zaterdag wel redelijk tot goed. Maar ik misschien Urby in jouw opstelling. Vond dat hij het zeer verdienstelijk doet zolang hij niet hoeft te verdedigen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.
Ik zou het denk ik zo doen:
-------------Suarez--Kennedy-----------
-----------------De Jong--------------------
----Lindgren----Gabri-------Enoh-------
Vertonghen--Vermaelen-Oleguer-v/d Wiel
-------------------Vermeer------------------
Ajax moet tegen Psv vanaf het begin er bovenop zitten en de slag op het middenveld winnen. Juist nu moet je de druk op de verdediging van psv zetten en dan komen de kansen vanzelf.
Je wilt druk vooruit zetten en daarom begin je met 8,5 verdedigend ingestelde spelersquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.
Ik zou het denk ik zo doen:
-------------Suarez--Kennedy-----------
-----------------De Jong--------------------
----Lindgren----Gabri-------Enoh-------
Vertonghen--Vermaelen-Oleguer-v/d Wiel
-------------------Vermeer------------------
Ajax moet tegen Psv vanaf het begin er bovenop zitten en de slag op het middenveld winnen. Juist nu moet je de druk op de verdediging van psv zetten en dan komen de kansen vanzelf.
Die Kessler tochquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
/edit: Staat hierboven eigenlijk ook al.
Je wilt niet weten hoe dramatisch hij gisteren bij Jong Ajax speelde.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:48 schreef iofn het volgende:
Leeft die Manucharyan eigenlijk nog en kan die niet op de plek van Huntelaar spelen? Hoewel, hij valt vermoedelijk ook na 7 minuten uit met een spierblessure.
Niet die mooiboiquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:54 schreef TheArt het volgende:
Omg, Ajax - PSV wordt gefloten door Blom..........
De Raperbahn?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:02 schreef Jasza het volgende:
Lekker hotel bij de Raperbahn in Hamburg.
Ik weet ook wel dat het de Reeperbahn heet, maar dat klinkt in het engels zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
De Raperbahn?Dat prostitutiegebied heet de Reeperbahn, maar dan weten we ook meteen wat jij van plan bent daar.
![]()
![]()
Vaag dat je maat wel een kaart kan halen, kan weer onder het naslagwerk 'missers van supporterszaken'. Wel mooi voor hem dan. Ik heb 'm ook net gehaald trouwens, gaat een mooie boel worden.
Jamer dat het systeem bij mij geen fout geeft....quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Silenus, die maat van me kan dus gewoon een kaart halen, hij moet de hele dag werken maar ik heb net ff ze nummer geprobeerd on-line en het kan gewoon.
Vage regel maargoed.
All-inclusive?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ook ik lig twee nachten in een hotel op de Reeperbahn.
Heb je wel EU of voorrang? anders is het logisch dat je nog geen kaart krijgt he.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Jamer dat het systeem bij mij geen fout geeft....
Als ik mijn nummer invul krijg ik helaas geen kaart...
Met Suarez voorin? Fat chance.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:11 schreef Pritt het volgende:
Tsja Blom is ons nog een paar penalties te goed dus ik voorzie wel een pingel voor ons.
Mooi zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:29 schreef iofn het volgende:
Sulejmani mogelijk inzetbaar tegen PSV
Eindelijk he! Samen met Gabri, Enoh en Vertonghen, Urby weer linksback.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:31 schreef BoNi het volgende:
Zou erg lekker zijn als Sulejmani en Cvitanich er tegen AZ weer 100% bij zijn..!
Het zal toch niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:31 schreef BoNi het volgende:
Zou erg lekker zijn als Sulejmani en Cvitanich er tegen AZ weer 100% bij zijn..!
Urby linksback zou ik niet voor kiezen, is juist los op het middenveld/aanval en liet zondag weer even een keertje zien waarom hij beter niet op linksback kan spelen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:41 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Eindelijk he! Samen met Gabri, Enoh en Vertonghen, Urby weer linksback.
Ben benieuwd of Alderweireld ooit een vaste waarde wordt.quote:Toby Alderweireld vervangt Klaas Jan Huntelaar in de selectie voor het KNVB Bekerduel met Volendam. Het is de enige verandering in de wedstrijdselectie ten opzichte van die van afgelopen zondag tegen Sparta.
quote:Marco van Basten acht de kans dat Miralem Sulejmani inzetbaar is tegen PSV klein. "Sulejmani ondergaat deze week een test. Als hij die goed doorstaat en het blijkt dat hij twintig minuten kan spelen, dan zou het kunnen," aldus Van Basten
Je bent niet wijs. Ben je al die slechte wedstrijden van Urby op linksback vergeten? Urby is geen back. Vertonghen ook niet, maar meer dan Urby in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen op linksback is gewoon zonde en Urby deed het de wedstrijden dit seizoen als back prima dus gewoon Urby als back.
Doe maar winst AZ na strafschoppen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat willen we zien gebeuren bij PSV-AZ qua winnaars en moraalboosts?
Een verlenging zou mooi zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Soms moet je opofferen. Ik heb liever wat meer zekerheid achterin door Vertonghen hier neer te zetten dan Emanuelson. Zoals ik al zei is Emanuelson goed bezig, maar op linksback is hij nog altijd vaak te nonchalant.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen op linksback is gewoon zonde en Urby deed het de wedstrijden dit seizoen als back prima dus gewoon Urby als back.
Blessures voor El Hamdaoui, de Zeeuw en Afellay ookquote:
afellay breekt zn been Nee verlenging zou mooi zijn. Verder maakt het weinig uit. AZ zit een beetje in een flow en PSV heeft toch weinig zelfvertrouwen. Doe maar AZ dan anders kunnen die zich echt alleen maar op de competitie richten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Strafschoppen en veel blessures aan beide kanten. Ajax moet eindelijk weer eens kampioen worden!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wee niet of dit al geweest is. Hoop nog altijd dat Huntelaar nog een jaar blijft. Zolang die echte topclub niet komt zit die kans erin.quote:Ajax hoopt Huntelaar nog altijd te behouden
Ajax houdt nog altijd hoop op een langer verblijf van spits Klaas-Jan Huntelaar in Amsterdam. Het contract van de goaltjesdief loopt nog tot 2010, maar de kans is groot dat hij deze zomer voor een buitenlandse topclub kiest.
"Achter de schermen is er altijd contact geweest met Huntelaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer", zegt technisch directeur Danny Blind in gesprek met Sportweek. "Wij hebben nog altijd de intentie om tot een langer lopend contract te komen."
Huntelaar, die in het Eredivisie-duel met Sparta van afgelopen zondag een enkelblessure opliep en zo'n zes weken langs de kant staat, stond afgelopen zomer volop in de belangstelling van diverse Europese topclubs. Tot een akkoord kwam het, ondanks een late mega-aanbieding van het Engelse Manchester City, niet.
"Het was onze bedoeling om binnen nu en een paar weken weer rond de tafel te gaan zitten, al ligt de focus uiteraard nu even op zijn herstel", besluit Blind.
Dan staat echt alles op scherp, of dat nou zo lekker is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef MaxC het volgende:
Hoop wel dat PSV eruit gaat, lekkere morele tik erbij!
Mwoah, ik zie het ondertussen toch al een paar jaar somber in, dus die blessures maken ook niet meer zoveel uit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef RayMania het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik zie het somber in allemaal door die blessures.
Ik hoop zo ontzettend dat er zondag gewonnen wordt, want ik trek het niet om weer een seizoen geen kampioen te worden.
quote:Ajax en Schilder in winterstop om de tafel
Robbert Schilder en Ajax bekijken in de winterstop of de samenwerking na dit seizoen wordt voortgezet. De twee partijen gaan om de tafel om over de toekomst te discussiëren.
Het contract van Schilder loopt aan het einde van het seizoen af en enkele clubs hebben reeds hun interesse in de middenvelder door laten schemeren. "Maar ik ga er vanuit dat ik dit seizoen bij Ajax blijf", zegt Schilder in Sportweek.
De Ajacied is blij met de kansen in het eerste elftal. "Ik krijg meer speelminuten dan ik had gedacht. Marco van Basten heeft gezegd dat hij me een goede voetballer vindt. Ik leer veel van hem en de andere trainers. Aan de andere kant wil je natuurlijk graag een basisplaats en dat zit er voorlopig niet in bij Ajax."
Schilder maakte in het seizoen 2005/2006 zijn debuut bij Ajax en werd sindsdien twee keer aan Heracles Almelo verhuurd. Dit seizoen heeft de 22-jarige verdedigende middenvelder een plekje in de Ajax-selectie afgedwongen.
quote:NEC is gewilde Leonardo nog niet vergeten
Leonardo staat nog altijd hoog op het lijstje van NEC-trainer Mario Been. Volgens de technisch directeur van Ajax, Danny Blind, volgen echter meer clubs de verrichtingen van de Braziliaan op de voet.
Blind bevestigt tegenover Sportweek de belangstelling voor de aanvaller van Ajax. "Het is bekend dat veel clubs in hem geïnteresseerd zijn, want aan zijn type is altijd behoefte. Maar uiteraard hangt er een bepaald prijskaartje aan hem."
NEC leek komende zomer al met de oud-Feyenoorder in zee te gaan, maar de dribbelaar kwam er, ondanks een akkoord tussen beide clubs, niet uit met de ploeg uit Nijmegen. Vervolgens leek Leonardo naar Qatar te vertrekken, maar ook die transfer ging op de valreep niet door.
NEC-trainer Been heeft al eerder aangegeven gecharmeerd te zijn van de wisselspeler van Ajax, met wie hij in Rotterdam al eens samenwerkte. Been was destijds assistent-trainer in De Kuip toen
Leonardo bij Feyenoord onder contract stond.
Ik had nooit verwachten dat we zouden winnen van Groningen, NEC, Heracles en Twente.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie het ondertussen toch al een paar jaar somber in, dus die blessures maken ook niet meer zoveel uit.Qua resultaat ben ik verrast, gezien de riemen waarmee we moeten roeien.
Denk eerder dat als ze er ook nog in de tweede ronde van de beker uit gaan er een crisis in Eindhoven isquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan staat echt alles op scherp, of dat nou zo lekker is.
Alsof de beker een geweldige prijs is om te winnen. Het is leuk, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Denk eerder dat als ze er ook nog in de tweede ronde van de beker uit gaan er een crisis in Eindhoven is
Geef die Schilder maar een nieuw contract, die jongen is goed om erbij te hebben. Het is ook niet dat we omkomen in de verdedigers.quote:
Ach, dat zal wel beginnen te wennen daar!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:10 schreef MaxC het volgende:
Denk eerder dat als ze er ook nog in de tweede ronde van de beker uit gaan er een crisis in Eindhoven is
Boeit me niet zo heel veel wie er wint. Verlenging, lichte blessures, penalties en een hoop scheidsrechterlijke dwalingen om de irritatiegrens extra te verhogen lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef BB-boy het volgende:
Az zit in een geweldige flow en psv lijkt over een matig elftal te beschikken. Wat dat betreft is het misschien beter als psv wint.
Net als Kennedy aan het einde van dit seizoen. Leuk voor wedstrijdjes tegen Zilina etc., maar niet capabel om in de champions league voor de dag te komen.quote:
Oh ja, de CL waar we sinds jaar en dag heersen.... oh wachtquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Net als Kennedy aan het einde van dit seizoen. Leuk voor wedstrijdjes tegen Zilina etc., maar niet capabel om in de champions league voor de dag te komen.
Oh nee, want als je niet meer in de CL speelt dan mag je ook niet meer op dat niveau selecteren. Een schrale troost dan dat je er ook niet meer in zal komen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, de CL waar we sinds jaar en dag heersen.... oh wacht.
Hoop het ook, weet nog wel dat we vorig jaar in december echt veel punten verloren, kijk maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:12 schreef kevin6188 het volgende:
Het maakt nu door omstandigheden even opnieuw niet uit hoe, als er maar punten gepakt worden. Na de winterstop speelt Ajax toch altijd beter dan ervoor, dus als je er er eens voor kunt zorgen dat je de komende periode echt goed in de buurt blijft...
Als Kennedy vertrouwen heeft, is het een hele bruikbare speler voor Ajax. Ik zou hem niet zo snel weg doen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Net als Kennedy aan het einde van dit seizoen. Leuk voor wedstrijdjes tegen Zilina etc., maar niet capabel om in de champions league voor de dag te komen.
Dat vind ik prima. Hele bruikbare, nuttige speler. Topquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Wat vinden jullie er dan van dat Schilder een nieuw contract krijgt?
Die schaar ik in dezelfde categorie als een Kennedy of Leonardo.
Daarom, we spelen wedstrijden zat, zelfs al halen we de CL en dan kan je hem prima gebruiken. Waar zouden we nu zijn zonder Kennedy en Leo? Je moet niet alles 4 dubbel bezet hebben, maar een beetje een brede selectie mag best.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als Kennedy vertrouwen heeft, is het een hele bruikbare speler voor Ajax. Ik zou hem niet zo snel weg doen.
Goed dat je het zegt, ik moet nog even een kaartje halen hahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:05 schreef Silenus het volgende:
Na verkoopddag 1 zitten we op 420 verkochte kaarten voor HSV uit, mooi resultaat voor de eerste dag.
Ik ben benieuwd of het vrijdag uitverkocht isquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:05 schreef Silenus het volgende:
Na verkoopddag 1 zitten we op 420 verkochte kaarten voor HSV uit, mooi resultaat voor de eerste dag.
quote:Storing verkoop AZ - AFC Ajax
Helaas is de online verkoop afgelopen zaterdag getroffen door een storing. Los van het traject dat moet zorgen voor verbetering heeft Ajax alles op alles gezet om een eerlijke oplossing te bewerkstelligen, gelijk aan de oplossing voor Feyenoord-Ajax. De verkoop bij de Primera winkels is wel goed verlopen, echter wel een flitsverkoop vanwege het geringe aantal kaarten.
Woensdag 12 november zal in loop van de middag een lijst gepubliceerd worden met daarin de relatienummers van alle supporters die op basis van onze gegevens recht hebben op een plaats in het bezoekersvak van AZ. De lijst is gebaseerd op een logbestand van de online verkoop waaruit is op te maken welke supporter, op welk tijdstip, de barcode heeft opgevoerd.
Alleen de supporters op deze lijst komen nog in aanmerking voor een plaats. Staat u niet op deze lijst dan komt u helaas niet in aanmerking voor een plaats.
Voor alle supporters van de lijst zal een reservering worden gemaakt die alleen online is op te halen. Vanaf donderdag 13 november 09.00 uur wordt de verkoop voor deze groep herstart. De plaats is op te halen door op de knop “eigen plaats” achter de wedstrijd te klikken.
De verkoop zal eindigen op zaterdag 15 november om 18.00 uur.
Klote geen kaart dus, want primera is dus kennelijk wel goed gegaan, dan waren er zeker echt maar 10 kaarten ofzo aangezien bijna niemand die ik ken een kaart heeft via Primera.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:05 schreef Silenus het volgende:
Na verkoopddag 1 zitten we op 421 verkochte kaarten voor HSV uit, mooi resultaat voor de eerste dag.
Inderdaad, Hij is jong, talentvol en een speler die zonder morren na 3 wedstrijden op de bank te hebben gezeten in wilt vallen voor een kwartiertje of wat. Bovendien vind ik hem ook redelijk stabiel en hij komt goed op.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik prima. Hele bruikbare, nuttige speler. Top
Of:quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:34 schreef toma het volgende:
-------------------Vermeer-----------------
vd Wiel---Oleguer---Vermaelen---Vertonghen
-----------Gabri--------Lindgren------------
------------Kennedy / de Jong---------------
Suarez------------Sno---------Emanuelson
zo dan maar? Ben benieuwd wie er op 10 zal spelen.
Stelletje mafketels.quote:
Check ff bij mensen die met een busje gaan. Sommigen hebben nog wel een plek over. Ff lief aankijken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef Noshiba het volgende:
Kijken of ik nog wat vervoer kan regelen naar hamburg
ik ben meer voor een balvaste speler in de spitsen positie. Ik denk niet dat Suarez in de punt kan staan om de bal te gaan halen en het spel te verleggen. Sno kan dat naar mijn mening stukken beter.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of:
-------------------Vermeer-----------------
vd Wiel---Oleguer---Vermaelen---Vertonghen
-----------Gabri--------Lindgren------------
------------------de Jong---------------------
Kennedy--------Suarez--------Emanuelson
Tering, wat een drama was dat.. 10 verliespunten in 5 wedstrijden met tegenstanders als Excelsior en VVVquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoop het ook, weet nog wel dat we vorig jaar in december echt veel punten verloren, kijk maar
zo 30/12 VVV-Venlo Ajax 2-2 Eredivisie
do 27/12 Ajax FC Twente 2-2 Eredivisie
zo 23/12 Excelsior Ajax 2-1 Eredivisie
za 8/12 Willem II Ajax 2-3 Eredivisie
zo 2/12 Ajax NAC Breda 1-3 Eredivisie
Enige pluspuntje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tering, wat een drama was dat.. 10 verliespunten in 5 wedstrijden met tegenstanders als Excelsior en VVV.
Zo min mogelijk aan de opstelling veranderen, daar ben ik ook voor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zou Vertonghen weer in het centrum laten spelen morgen. Pakte goed uit tegen Sparta, dus tegen Volendam zou dit ook moeten werken.
Debuteren?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Miralem gewoon laten debuteren tegen AZ. Maandag mee laten spelen met Jong Ajax. Dat lijkt me het beste en ook het verstandigste.
Jong Ajax is maandag vrij en Sulejmani heeft z'n debuut allang gemaakt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Miralem gewoon laten debuteren tegen AZ. Maandag mee laten spelen met Jong Ajax. Dat lijkt me het beste en ook het verstandigste.
Doe dan ook ff vertellen wat hij zei.quote:
Hij is nagenoeg fit en gaat op de deur kloppen bij de huidige middenvelders zodat die òf scherper gaan spelen, òf ze zijn hun plaats kwijt aan hem.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe dan ook ff vertellen wat hij zei.
Zitplaatsen waren toch afgeschaft in het uitvak?quote:
Jullie gaan me dragenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zitplaatsen waren toch afgeschaft in het uitvak?
Ik denk het wel, die jongen heeft wel potentiequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Alderweireld ooit een vaste waarde wordt.
quote:
Respect voor zulke mensen die echt naar het stadion gaan, écht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zit je niet toevallig bij die blinden in de buurt? Dat commentaar lijkt me voor een keer wel geinig op 1 oor.
De vorige keer ben ik bij de kant van de Ajax supporters gaan zitten, dat wil ik nu weer doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zit je niet toevallig bij die blinden in de buurt? Dat commentaar lijkt me voor een keer wel geinig op 1 oor.
En net als vorig jaar weer effe zwaaien naar elkaar he!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
De vorige keer ben ik bij de kant van de Ajax supporters gaan zitten, dat wil ik nu weer doen
Ik laat dit jaar niet weer mijn billen zien, het is erg koudquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
En net als vorig jaar weer effe zwaaien naar elkaar he!
Hou op met politiek correct zijn man, ik vind het fan-tas-tisch dat het bestaat en gelukkig komt het in de Arena ook. Ik vind het (pro-club) commentaar hilarisch in de positieve zin des woords dus fuck off met het mij proberen weg te zetten..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Respect voor zulke mensen die echt naar het stadion gaan, écht.
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, volgens mij bedoelde hij het niet negatiefquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hou op met politiek correct zijn man, ik vind het fan-tas-tisch dat het bestaat en gelukkig komt het in de Arena ook. Ik vind het (pro-club) commentaar hilarisch in de positieve zin des woords dus fuck off met het mij proberen weg te zetten..
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef Silenus het volgende:
Bij Ajax wordt het zondag geintroduceerd toch? En inderdaad, helemaal geen respect, ben juist jaloers dat ze die ellende van de afgelopen jaren niet aan hebben hoeven zien.
![]()
edit: voor de zekerheid maar even een knipoog bijgeplaatst voordat zo'n blinde dit leest en kwaad wordt.
Dat zou kunnen en in dat geval sorry aan H.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt, volgens mij bedoelde hij het niet negatief
Hij belde mij net huilend op, ik denk dat je wat hebt uit te leggenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en in dat geval sorry aan H.
Auto zit vol helaaschquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef Noshiba het volgende:
Kijken of ik nog wat vervoer kan regelen naar hamburg
Nou, wie weet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die jongen heeft wel potentie. Ik heb hem niet vaak zien spelen maar ik lees telkens wel goede dingen over hem.
Hoe zit dat nou, mag er altijd 1 iemand mee op elke kaart die jij ergens krijgt? gewoon als begeleiding?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:59 schreef denthemen het volgende:
Nosh, wij hebben nog 2 plekken, maar wij blijven wel een nacht
Nope, ik koop altijd 2 kaartenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, mag er altijd 1 iemand mee op elke kaart die jij ergens krijgt? gewoon als begeleiding?
Of gewoon allebei...winnen en zorgen dat hij niet geblesseerd raakt, dat gaat echt niet oneindig door.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef Chadi het volgende:
Dan maar die wedstrijd tegen PSV verliezen oif gelijk spelen ipv een jongen als Sulejmani brengen en hem weer 6 wedstrijden kwijt zijn.
Nee, ik heb de kaarten nog niet binnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ok, weet je al waar je ergens zit tegen HSV dan?
Rentree of course.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jong Ajax is maandag vrij en Sulejmani heeft z'n debuut allang gemaakt.
Katwijk? Werd toch speciaal ingepland voor de spelers die herstellende zijn ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rentree of course.![]()
Maar ik las vanochtend in de Spits dat ze tegen Jong de Graafschap nog een wedstrijd spelen? Anders zou ie mee kunnen doen met de reserves van Ajax in een oefenwedstrijd tegen een 2/3e klasser waarvan ik niet zo snel op de naam kan komen.
Tegen PSV op de bank en wellicht in de basis tegen AZ.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:38 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd of Sulejmani al zal spelen tegen psv. Zou een 4-4-2 vorm wel eens willen zien met Suarez en Sulejmani.
Dat wordt nog een heel gepuzzel want op sommige posities heb je teveel opties (verdedigend middenveld) en op andere posities (aanvallend middenveld, spits). Heb je vrij weinig keus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tegen PSV op de bank en wellicht in de basis tegen AZ.
Vermaelen in de spits en dan allemaal goede voorzetten gevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:48 schreef toma het volgende:
[..]
Dat wordt nog een heel gepuzzel want op sommige posities heb je teveel opties (verdedigend middenveld) en op andere posities (aanvallend middenveld, spits). Heb je vrij weinig keus.
Gast relaxed, doe die chillmodus aan. Het was één en al positiefquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en in dat geval sorry aan H.
Hmm in dit tempo heb ik net pechquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:05 schreef Silenus het volgende:
Ik ga, met de auto. Hoe het met het openbaar vervoer zit heb ik geen idee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaan er hier ook mensen naar de wedstrijd morgen? En zo ja, hoe?
Is OV vanaf Amsterdam te doen?
Was vorig jaar ook genieten in Alkmaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:14 schreef xFriendx het volgende:
Doe wel ff winnen tegen PSV, dan proberen wij het vanavond. Een eventuele malaise zou niet misstaan in Eindhoven
Busje naar Volendam vanaf Amsterdam Centraal. Is een minuutje of twintig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaan er hier ook mensen naar de wedstrijd morgen? En zo ja, hoe?
Is OV vanaf Amsterdam te doen?
Die Calderon lijkt wel Nederlands, zo gierig. Ik hoop dat dit waar is, dat tenminste twee topclubs geinteresseerd zijn. Ik mag hopen dat hij voor 30 miljoen verkocht wordt + een jaar huur aan Ajax, maar ik denk dat ze hem gelijk na dit seizoen willen hebben (of eerder).quote:Real Madrid gaat met Ajax om de tafel om te praten over de transfersom voor spits Klaas-Jan Huntelaar.
Sport wist gisteren al melding te maken van contact tussen de goalgetter zelf en Arsenal. Hij zou met de Gunners al een mondeling akkoord hebben bereikt. Het Spaanse medium weet nu te melden dat Real afgevaardigden, als directe reactie op de stap die Arsenal maakte, naar Amsterdam gaat sturen om in het weekend punten te bespreken met Ajax.
De Nederlandse topclub wil minstens 30 miljoen euro zien voor de Oranje international. Real president Ramon Calderon vindt de prijs echter te hoog voor een speler, waarvan het contract afloopt in 2010.
Real heeft nog geen contact opgenomen met de zaakwaarnemers van Huntelaar, maar willen wellicht het tempo opschroeven in de onderhandelingen om de aanvaller voor januari binnen te slepen. Huntelaar zal de geblesseerde Ruud van Nistelrooy moeten vervangen. 'De Hunter' is nu zelf zes weken uitgeschakeld, maar wel fit voor januari.
30 miljoen + een jaar huur aan Ajaxquote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die Calderon lijkt wel Nederlands, zo gierig. Ik hoop dat dit waar is, dat tenminste twee topclubs geinteresseerd zijn. Ik mag hopen dat hij voor 30 miljoen verkocht wordt + een jaar huur aan Ajax, maar ik denk dat ze hem gelijk na dit seizoen willen hebben (of eerder).
Gierig zegt ie ....quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die Calderon lijkt wel Nederlands, zo gierig.
Is hoop tegenwoordig ook niet meer toegestaan?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
30 miljoen + een jaar huur aan Ajax, man, wees eens realistisch.
Dus dan betalen ze 30 miljoen voor een transfervrije speler?!?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is hoop tegenwoordig ook niet meer toegestaan?
We hebben het wel over Real Madrid hequote:Op woensdag 12 november 2008 11:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Dus dan betalen ze 30 miljoen voor een transfervrije speler?!?
gozer![]()
Dat jaar startte ajax erg goed en kreeg het pas in december een mindere periode. Nu startte ajax zelf slecht met verliespartijen tegen willem II en heerenveen. Ik denk niet dat je veel waarde moet hechten aan die cijfers.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoop het ook, weet nog wel dat we vorig jaar in december echt veel punten verloren, kijk maar
zo 30/12 VVV-Venlo Ajax 2-2 Eredivisie
do 27/12 Ajax FC Twente 2-2 Eredivisie
zo 23/12 Excelsior Ajax 2-1 Eredivisie
za 8/12 Willem II Ajax 2-3 Eredivisie
zo 2/12 Ajax NAC Breda 1-3 Eredivisie
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef BB-boy het volgende:
Zou mooi zijn als ze daadwerkelijk "jouw naam 10" erop zetten.
Ik moet dat uitshirt niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ok, welke gek hier gaat er voor? Het is toch gratis, haha.
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou interesse hebben in Lauri Dalla Valle. FM-talentje.
Van een Liverpool forum.quote:According to biggest newspaper in Finland Ilta-Sanomat AC Milan, Inter, Chelsea and especially Ajax has been keen on buying Dalla Valle from Liverpool lately.
"Lauri doesn't want to leave Liverpool and Liverpool doesn't want to sell him. " His dad Loreno Dalla Valle said.
quote:Bij vrijwel iedere actie van Eyong Enoh afgelopen maandag kreeg hij de handen van de vele toeschouwers op elkaar. De uit Kameroen afkomstige Enoh prijst het publiek na afloop van de wedstrijd de hemel in. “De supporters maakten erg veel indruk op mij. Ik waardeer het enorm dat zij dit doen”, aldus Enoh tegenover highlow.nl.
Net als zijn collega Darko Bodul was het voor Eyong Enoh zijn eerste wedstrijd sinds een maand afwezigheid. Zijn rentree voelde goed aan. “Het is een heel goed gevoel om weer terug te zijn. Ik ben weer fit en door middel van de trainingen deze week hoop ik nog fitter te worden. Ik hoop een kans te krijgen voor de wedstrijd aanstaande zondag.” De bekerwedstrijd tegen Volendam woensdagavond komt voor de gretige middenvelder nog te vroeg, gaf hoofdcoach Marco van Basten dinsdagmiddag aan. Maar de jonge speler rouwt er niet om. Hij maakte tenslotte in de verloren wedstrijd tegen Jong PSV de 90 minuten nog niet vol. Volgens Enoh een verstandige beslissing die in samenspraak met zijn teamgenoten is gemaakt. “Ik kom natuurlijk terug van een spierblessure en als je er dan in je eerste wedstrijd staat kun je niet meteen de volle 90 minuten spelen. Het was het idee van de trainer en ook van mijn medespelers om slechts 75 minuten mee te spelen en zodoende toch weer wat wedstrijdritme op te doen.”
Ondanks de glimlach op zijn gezicht was Enoh niet helemaal tevreden over de wedstrijd die hij speelde. Op de supporters maakte hij indruk, maar Enoh is een kritische jongen. “Ik ben niet geheel tevreden over mijn gespeelde wedstrijd. Ik kijk altijd terug hoe ik speelde op het moment voor mijn blessure. Maar ik moet nu niet te hard zijn voor mezelf. Ik kom nu net terug en kan niet verwachten al voor 100% terug te zijn.” Enoh maakte zijn rentree onder gure weersomstandigheden. De regen en harde wind maakten het spelen lastig, maar deze taferelen zijn bekend bij Enoh. “Ook in Zuid Afrika heb ik in dit weer gespeeld. Soms was het nog wel kouder dan hier, maar ja dat is voetbal hè.”
Komt dat nog op Sport 1 ofzo die wedstrijd?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef sagagiuh het volgende:
Sno vervangt Huntelaar dus neem ik aan. Kreeg ook nog een 'spitsentraining' van Rob Witsche en John van 't Schip stond in Sportwereld. Zal er wel zo gespeeld worden:
Vermeer
Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen
Gabri, Suarez, Lindgren
Bakircioglu, Sno, Emanuelson
Evt kunnen Suarez en Bakircioglu nog verwisselen van positie. Elftal lijkt me goed genoeg om Volendam te pakken. Nu hopen dat deze formatie vanavond genoeg vertrouwen krijgt voor PSV en AZ.
Relaxttttt!!quote:Ajax en FC Utrecht nodigen elkaars supporters uit
Amsterdam/Utrecht, 12 nov 2008
Als gebaar van goede wil, geven Ajax en FC Utrecht voor de duels met elkaar voor 1.200 supporters van de uitspelende club gratis toegang tot de wedstrijd.
De clubleidingen van Ajax en FC Utrecht zijn onlangs bij elkaar gekomen om te praten over de rivaliteit die tussen beide clubs buitenproportioneel geworden is. Zowel Ajax als FC Utrecht is van mening dat wanneer beide ploegen elkaar ontmoeten het goed is dat er op het voetbalveld sportieve strijd geleverd wordt en dat dit ondersteund wordt door het publiek, maar dat de negatieve rivaliteit op de tribunes de laatste jaren de overhand heeft gekregen. De beide clubs hebben hun eigen identiteit en een grote en fanatieke supportersgroep, maar al sinds jaar en dag spelen Amsterdamse voetballers in Utrecht en Utrechtse voetballers in Amsterdam. Wedstrijden tussen Ajax en FC Utrecht worden vaak gespeeld op het scherp van de snede en zo hoort het ook; wie kijkt er nu niet graag naar een intens gespeelde voetbalwedstrijd tussen twee traditierijke clubs uit twee van de grootste steden van Nederland?
Helaas voeren de laatste jaren negatieve gevoelens de boventoon als de teams elkaar ontmoeten. De clubleiding van Ajax en die van FC Utrecht willen de banden juist aanhalen en tot het uiterste gaan om de relatie tussen de supporters op niveau te krijgen. Het sfeervolle karakter van de onderlinge duels wordt versterkt als de clubs hun supportersschare mee kunnen nemen naar de respectievelijke uitwedstrijden. Bij zowel Ajax - FC Utrecht (30 november 2008) als FC Utrecht - Ajax (1 maart 2009) geeft de thuisclub 1.200 toegangsbewijzen weg aan de bezoekende vereniging.
Namens de directie van Ajax lichtte Jeroen Slop de uitnodiging toe: ,,Wij stimuleren bij Ajax dat de supporters clubondersteunend aanwezig zijn, en geen negatieve focus op de tegenstander hebben. De ontmoetingen tussen Ajax en FC Utrecht moeten het karakter krijgen van een derby, in de positieve zin van het woord. Het gaat om respect voor elkaar en voor het voetbal. Ik geloof er in dat dat mogelijk is.”
Jan Willem van Dop reageerde namens de directie van FC Utrecht: ,,Als je ziet hoe in Engeland tegenwoordig de wedstrijden beleefd worden, daar moeten we in Nederland ook naartoe. We hebben een fanatieke aanhang, net als Ajax, en het kabaal van de tribunes stimuleert de ploegen enorm. In potentie kunnen Ajax - FC Utrecht en FC Utrecht - Ajax qua beleving het niveau van een kraker in Engeland bereiken.”
De clubleidingen van beide clubs hopen dat dit gebaar als positief door supporters wordt opgepakt in de beleving van beide wedstrijden, met respect naar de tegenstander.
Het veld is nog steeds niet best. Ik heb zondag nog meer glijpartijen gezien dan schoten op doel. En dat waren er aardig wat.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar het veld dat er nu ligt was al een tijdje gebruikt voordat die lampen kwamen toch? Het ziet er inderdaad wel iets beter uit.
Erg Naief inderdaad maar wel beter, maargoed dat word sowieso weer flitsverkoop dus word weer hopen op een kaartquote:
Zal het wel om gaan jaquote:Op woensdag 12 november 2008 15:54 schreef Riro het volgende:
Waarom is in de loop van de middag bij Ajax altijd pas na 4en? Zodat iedereen met klachten mooi de klantenservice niet meer kan bereiken ofzo
Jij krijgt 'm dus niet gratis.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Haaa, gratis naar utrecht uit.
Wat een onzin dat idee van ze haha.
kk utrecht
Die maakte eergisteren zijn debuut bij het tweedequote:Op woensdag 12 november 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
Zeegelaar in basis tegen Volendam
Volendam, 12 nov 2008
Marvin Zeegelaar start bij Ajax in de basis tijdens de KNVB Bekerwedstrijd tegen FC Volendam. De speler van Ajax A1 vervangt Urby Emanuelson, die lichte klachten aan de lies heeft wegens overbelasting. Bekijk hier de opstellingen en vanaf 18.30 uur de hoogtepunten.
FC Volendam: Verhoeven; Koning, Schilder, Boots, Sterk; De Wit, Hofstede, De Lange, Meijers; Valenta, Tuijp.
Wissels: Sheotahul, Platje, Maynard, Kuperus, Van der Werff.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, Suarez, Lindgren; Kennedy, Sno, Zeegelaar.
Wissels: Vonk, Silva, De Jong, Leonardo, Anita, Alderweireld, Schilder.
Aanvaller he.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:28 schreef toma het volgende:
Emanuelson geblesseerd, dit kan niet waar zijn..........
Waarom zou je er ineens vanaf zijn. Sterker nog het wordt nog veel erger in de Arena aangezien er nu waarschijnlijk meer dan een handje vol utrechters komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo naief? Dan ben je toch hopelijk af van dat gezeik heen en weer ???
Als je nou elkaar ziet als fan van voetbal ipv vijand gaat het een stuk beter. Ik ben voorstander van hekken weg en iedere malloot die het in zijn tyfus kop haalt om wat dan ook te flikker gewoon 10 jaar lang op zondag op het bureau laten komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom zou je er ineens vanaf zijn. Sterker nog het wordt nog veel erger in de Arena aangezien er nu waarschijnlijk meer dan een handje vol utrechters komen.
Kan dat dak niet dicht?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef BB-boy het volgende:
Neem het ze niet kwalijk, het regent.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sterke wedstrijd hoor, lust voor het oog!
Wel relaxed tochquote:
Een mooie pot nog welquote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wel relaxed tochNormaal is er niets op tv tijdens het avondeten. Nu een mooie pot voetbal bij mijn stampot
Ik als full time werkende mis meteen de 1e helftquote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Prima tijdstip erna genoeg tijd voor leuke dingen dan naar een suffe bekerwedstrijd kijken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef BB-boy het volgende:
Neem het ze niet kwalijk, het regent.
Jij een arbeiderquote:Op woensdag 12 november 2008 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik als full time werkende mis meteen de 1e helft
Als schoonmaker?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op kantoor hoor![]()
Hopen op een leuke 2e helft
Dan zullen ze wel heel veel energie hebben.quote:
dat zeg ik ook al jaren... ik snap het ook niet. voor zoveel geld zou ik me kapot rennen zoals Kuytquote:Op woensdag 12 november 2008 20:26 schreef finsdefis het volgende:
altijd hetzelfde hevorig jaar ook met Kozakken Boys ofzo echt fucking hell je krijgt zoveel geld betaald en om dan niet even anderhalf uur fatsoenlijk te kunnen ballen
Iddquote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Devz het volgende:
Hahaha, hier kan je toch alleen maar keihard om lachen
Zijn de aanvallers bijna terug, vallen alle verdedigers geblesseerd uitquote:Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef toma het volgende:
Top-avond dit
Urby geblesseerd in de voorbereiding, Oleguer valt geblesseerd uit. En Vermaelen strompelt over het veld. Mijn avond kan niet meer kapot.
De wedstrijd? Ja. De blessures? Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Devz het volgende:
Hahaha, hier kan je toch alleen maar keihard om lachen
Dat ja. Straftrainingen, een maand lang.quote:
je hebt je voor al die centen verdomme maar in te zetten. wat een stelletje klootzakken zijn het toch ook. lamlendig die duels in niet normaal. onbeschrijvelijk kut.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Roysen het volgende:
Die hele ruk beker ken me nou echt helemaal niks meer schelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |