DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Tweede ring is ook nog niet in de verkoop als je losse kaarten wilt kopen, dus wat je verteld is klopt gewoon.....quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:47 schreef fathank het volgende:
Die kaartverkopers van de primera mogen ook wel eens een training gaan volgen ofzo. Maat van me zaterdag kaarten gehaald voor Slavia thuis. Wilde kaarten voor Noord 2e ring, want daar hadden wat andere gasten ook kaarten voor. Zegt die vent "2e ring gaat niet in verkoop blablabla" terwijl 4 maten van me daarvoor gewoon kaarten hebben gehaald. Probeert ie ons nog kaarten voor 45 euro per stuk aan te smeren op de lange zijde. Nu zitten we op Noord 1e ring ergens voor 23 euro.
Die lui die al wel kaarten hebben voor de 2e ring hebben wel een seizoenskaart, maar voor een heel ander vak als dat ze nu kaarten hebben. Das toch wazig of niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Tweede ring is ook nog niet in de verkoop als je losse kaarten wilt kopen, dus wat je verteld is klopt gewoon.....
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Die lui die al wel kaarten hebben voor de 2e ring hebben wel een seizoenskaart, maar voor een heel ander vak als dat ze nu kaarten hebben. Das toch wazig of niet.
Ze zullen wel zuid 2e ring bedoelen, noord 2e ring is nooit in de verkoop gedaan. Daar zal waarschijnlijk ook niemand zitten, of de kaartverkoop moet 'ineens' storm gaan lopen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Die lui die al wel kaarten hebben voor de 2e ring hebben wel een seizoenskaart, maar voor een heel ander vak als dat ze nu kaarten hebben. Das toch wazig of niet.
Ik heb wel gewoon kaarten voor zuid 2e ringquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Nouja het zal wel. Lijkt me alleen sterk dat ze noord en zuid door elkaar halen aangezien ze al een jaar of 3 een seizoenskaart hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze zullen wel zuid 2e ring bedoelen, noord 2e ring is nooit in de verkoop gedaan. Daar zal waarschijnlijk ook niemand zitten, of de kaartverkoop moet 'ineens' storm gaan lopen.
Ticketboxverkopers hebben er zelf trouwens niks aan om je dure kaarten aan te smeren, de ticketboxtoeslag die je bovenop je kaartje betaald is altijd hetzelfde, maakt niet uit hoe duur je kaartje is.
Ze zullen vast kaarten voor zuid 2e ring hebben en hebben ze toevallig een passe-partout gekocht?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
NOujah, ik ga het nog maar eens navragen. Misschien was ik toch te dronken om het allemaal te snappenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ze zullen vast kaarten voor zuid 2e ring hebben en hebben ze toevallig een passe-partout gekocht?
Er was geen kaartverkoop voor eigen stoel, dus dat ze nu andere kaarten hebben dan waar ze een SCC hebben is ook niet vreemd.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
NOujah, ik ga het nog maar eens navragen. Misschien was ik toch te dronken om het allemaal te snappen.
Vind ik niks voor jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
NOujah, ik ga het nog maar eens navragen. Misschien was ik toch te dronken om het allemaal te snappen.
Pot verwijt de ketel..quote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
Neem aan dat er vanavond ook nog wel kaarten zullen zijn?
Geen goede indruk achter gelaten waarschijnlijk. Daar gaat je kans.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:17 schreef JeroenV het volgende:
11/11/2008 - Komst Bodul naar Ajax 1 niet aan de orde
BRON: Algemeen Dagblad
Marco van basten nam gisteren met de volledige technische staf plaats op de trubune tussen de supporters om Jong Ajax van Jong PSV te zien verliezen. Van Basten vertrok na de wissel van Enoh, die tijdens de wedstrijd een fitte en scherpe indruk maakte, net als Marvin Zeegelaar.
Het Algemeen Dagblad vroeg de trainer van Ajax wat hij vond van het optreden van Darko Bodul (19 jaar) en Geoffrey Castillion (17 jaar). De reactie van Van Basten: "Wat moet je ervan vinden?" Op de volgende vraag of hij Bodul mee zou nemen naar de bekerwedtrijd tegen Volendam antwoordde Van Basten: "Nee, niet aan de orde."
Lijkt mij t bestequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef Messenga het volgende:
4-4-2 dan?
Met wie in de spits dan? Suarez en...?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lijkt mij t beste! Denk dat we van de kracht vanuit t middenveld moeten gaan om daar de slag te winnen!
Tegen PSV is Leonardo dan het beste alternatief vind ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Met wie in de spits dan? Suarez en...?
Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen PSV is Leonardo dan het beste alternatief vind ik.
Hehehe dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
daar komt de aap uit de mouw hoor...
Owja hebben we die wijsneus ook weerquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehehe dat weet ik wel zeker. Ik sta op Zuid tegen Slavia fathank.
Hij werd helemaal niet uitgefloten zondag? Die grote 'zucht van afgrijzen' die je soms hoort komt omdat hij af en toe dezelfde handelingssnelheid heeft als Bobby Haarms momenteel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef koningdavid het volgende:
Even een vraag tussendoor:
Waarom wordt Sno thuis eigenlijk uitgefloten? Ik begrijp dat echt niet.
Dat las ik in de Sportweek maar die zitten weer eens te lullen blijkbaar. Never mind.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij werd helemaal niet uitgefloten zondag?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Owja hebben we die wijsneus ook weer. Dan moeten we maar ff meeten in Amsterdam die dag, paar pilsjes drinken ergens in de stad 's middags
. Ik neem 's middags mooi vrij, lekker zuipen en de hoeren bezoeken met zn allen.
Ik snap het niet, hij heeft afgelopen 3 duels een erg goede indruk op mij achtergelatenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef Voltreffer het volgende:
Om zijn schoten die inslaan als granaten en zijn weerzienwekkende hoge handelingssnelheid mischien?
Voor hoeren hoef ik niet naar amsterdam hoorquote:
Ik verbaasde me er ook over. Heb van gefluit niks gehoord. Volgens mij werd er zelfs voor hem geklapt want waardering is er na de tour door tukkerland wel wat meer voor Sno.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat las ik in de Sportweek maar die zitten weer eens te lullen blijkbaar. Never mind.
/edit: Staat hierboven eigenlijk ook al.quote:Ajax en PSV zien Nederland B ook niet zitten
In navolging van Feyenoord hebben nu ook Ajax en PSV hun mening uitgesproken over het nieuwe B-elftal van Nederland. De topclubs in de Eredivisie zijn aan het kijken of ze hun spelers moeten afstaan aan de ploeg van Johan Neeskens en zijn dit momenteel juridisch aan het onderzoeken.
Feyenoord was de eerste club die aanmerkingen had op het B-elftal. De Rotterdammers voelen er namelijk weinig voor om hun spelers af te staan aan het tweede elftal van Nederland. Ook Ajax en PSV zien het niet zitten om hun spelers tijdelijk te missen.
"Juist in de periode dat we eindelijk de tijd hebben om gericht te trainen, zouden we nu nog meer spelers af moeten staan", zegt algemeen directeur Jan Reker. "We willen eerst eens goed bekijken of dat wel verplicht is." De voorselectie van bondscoach Johan Neeskens telt met Danny Koevermans, Nordin Amrabat en Otman Bakkal drie spelers van PSV.
Ook de technisch directeur van Ajax, Danny Blind, voelt er weinig voor om de spelers af te staan. De Amsterdammers zouden vier spelers tijdelijk kwijtraken. "En dat is naast onze reguliere internationals wel erg veel", vindt technisch directeur Danny Blind. "We zijn best bereid om in overleg te treden, maar beraden ons ook op onze juridische positie."
De KNVB snapt alle commotie niet rondom Nederland B. Directeur Henk Kesler geeft aan dat het voor de voetbalbond gewoon mogelijk moet zijn om spelers op te roepen. "Oranje B gaat gewoon door", klinkt het krachtige taal uit Zeist. "We hebben de reglementen goed onderzocht. Als het Nederlands elftal een dubbel programma afwerkt, dan speelt de B-ploeg alleen op vrijdagavond. Het gaat voorlopig maar om drie duels."
Ik vind Leonardo ook een belabberde indruk maken de laatste weken. Kennedy speelde afgleopen zaterdag wel redelijk tot goed. Maar ik misschien Urby in jouw opstelling. Vond dat hij het zeer verdienstelijk doet zolang hij niet hoeft te verdedigen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.
Ik zou het denk ik zo doen:
-------------Suarez--Kennedy-----------
-----------------De Jong--------------------
----Lindgren----Gabri-------Enoh-------
Vertonghen--Vermaelen-Oleguer-v/d Wiel
-------------------Vermeer------------------
Ajax moet tegen Psv vanaf het begin er bovenop zitten en de slag op het middenveld winnen. Juist nu moet je de druk op de verdediging van psv zetten en dan komen de kansen vanzelf.
Je wilt druk vooruit zetten en daarom begin je met 8,5 verdedigend ingestelde spelersquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.
Ik zou het denk ik zo doen:
-------------Suarez--Kennedy-----------
-----------------De Jong--------------------
----Lindgren----Gabri-------Enoh-------
Vertonghen--Vermaelen-Oleguer-v/d Wiel
-------------------Vermeer------------------
Ajax moet tegen Psv vanaf het begin er bovenop zitten en de slag op het middenveld winnen. Juist nu moet je de druk op de verdediging van psv zetten en dan komen de kansen vanzelf.
Die Kessler tochquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
/edit: Staat hierboven eigenlijk ook al.
Je wilt niet weten hoe dramatisch hij gisteren bij Jong Ajax speelde.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:48 schreef iofn het volgende:
Leeft die Manucharyan eigenlijk nog en kan die niet op de plek van Huntelaar spelen? Hoewel, hij valt vermoedelijk ook na 7 minuten uit met een spierblessure.
Niet die mooiboiquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:54 schreef TheArt het volgende:
Omg, Ajax - PSV wordt gefloten door Blom..........
De Raperbahn?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:02 schreef Jasza het volgende:
Lekker hotel bij de Raperbahn in Hamburg.
Ik weet ook wel dat het de Reeperbahn heet, maar dat klinkt in het engels zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
De Raperbahn?Dat prostitutiegebied heet de Reeperbahn, maar dan weten we ook meteen wat jij van plan bent daar.
![]()
![]()
Vaag dat je maat wel een kaart kan halen, kan weer onder het naslagwerk 'missers van supporterszaken'. Wel mooi voor hem dan. Ik heb 'm ook net gehaald trouwens, gaat een mooie boel worden.
Jamer dat het systeem bij mij geen fout geeft....quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Silenus, die maat van me kan dus gewoon een kaart halen, hij moet de hele dag werken maar ik heb net ff ze nummer geprobeerd on-line en het kan gewoon.
Vage regel maargoed.
All-inclusive?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ook ik lig twee nachten in een hotel op de Reeperbahn.
Heb je wel EU of voorrang? anders is het logisch dat je nog geen kaart krijgt he.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Jamer dat het systeem bij mij geen fout geeft....
Als ik mijn nummer invul krijg ik helaas geen kaart...
Met Suarez voorin? Fat chance.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:11 schreef Pritt het volgende:
Tsja Blom is ons nog een paar penalties te goed dus ik voorzie wel een pingel voor ons.
Mooi zoquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:29 schreef iofn het volgende:
Sulejmani mogelijk inzetbaar tegen PSV
Eindelijk he! Samen met Gabri, Enoh en Vertonghen, Urby weer linksback.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:31 schreef BoNi het volgende:
Zou erg lekker zijn als Sulejmani en Cvitanich er tegen AZ weer 100% bij zijn..!
Het zal toch niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:31 schreef BoNi het volgende:
Zou erg lekker zijn als Sulejmani en Cvitanich er tegen AZ weer 100% bij zijn..!
Urby linksback zou ik niet voor kiezen, is juist los op het middenveld/aanval en liet zondag weer even een keertje zien waarom hij beter niet op linksback kan spelen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:41 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Eindelijk he! Samen met Gabri, Enoh en Vertonghen, Urby weer linksback.
Ben benieuwd of Alderweireld ooit een vaste waarde wordt.quote:Toby Alderweireld vervangt Klaas Jan Huntelaar in de selectie voor het KNVB Bekerduel met Volendam. Het is de enige verandering in de wedstrijdselectie ten opzichte van die van afgelopen zondag tegen Sparta.
quote:Marco van Basten acht de kans dat Miralem Sulejmani inzetbaar is tegen PSV klein. "Sulejmani ondergaat deze week een test. Als hij die goed doorstaat en het blijkt dat hij twintig minuten kan spelen, dan zou het kunnen," aldus Van Basten
Je bent niet wijs. Ben je al die slechte wedstrijden van Urby op linksback vergeten? Urby is geen back. Vertonghen ook niet, maar meer dan Urby in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen op linksback is gewoon zonde en Urby deed het de wedstrijden dit seizoen als back prima dus gewoon Urby als back.
Doe maar winst AZ na strafschoppen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat willen we zien gebeuren bij PSV-AZ qua winnaars en moraalboosts?
Een verlenging zou mooi zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Soms moet je opofferen. Ik heb liever wat meer zekerheid achterin door Vertonghen hier neer te zetten dan Emanuelson. Zoals ik al zei is Emanuelson goed bezig, maar op linksback is hij nog altijd vaak te nonchalant.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen op linksback is gewoon zonde en Urby deed het de wedstrijden dit seizoen als back prima dus gewoon Urby als back.
Blessures voor El Hamdaoui, de Zeeuw en Afellay ookquote:
afellay breekt zn been Nee verlenging zou mooi zijn. Verder maakt het weinig uit. AZ zit een beetje in een flow en PSV heeft toch weinig zelfvertrouwen. Doe maar AZ dan anders kunnen die zich echt alleen maar op de competitie richten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Strafschoppen en veel blessures aan beide kanten. Ajax moet eindelijk weer eens kampioen worden!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wee niet of dit al geweest is. Hoop nog altijd dat Huntelaar nog een jaar blijft. Zolang die echte topclub niet komt zit die kans erin.quote:Ajax hoopt Huntelaar nog altijd te behouden
Ajax houdt nog altijd hoop op een langer verblijf van spits Klaas-Jan Huntelaar in Amsterdam. Het contract van de goaltjesdief loopt nog tot 2010, maar de kans is groot dat hij deze zomer voor een buitenlandse topclub kiest.
"Achter de schermen is er altijd contact geweest met Huntelaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer", zegt technisch directeur Danny Blind in gesprek met Sportweek. "Wij hebben nog altijd de intentie om tot een langer lopend contract te komen."
Huntelaar, die in het Eredivisie-duel met Sparta van afgelopen zondag een enkelblessure opliep en zo'n zes weken langs de kant staat, stond afgelopen zomer volop in de belangstelling van diverse Europese topclubs. Tot een akkoord kwam het, ondanks een late mega-aanbieding van het Engelse Manchester City, niet.
"Het was onze bedoeling om binnen nu en een paar weken weer rond de tafel te gaan zitten, al ligt de focus uiteraard nu even op zijn herstel", besluit Blind.
Dan staat echt alles op scherp, of dat nou zo lekker is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef MaxC het volgende:
Hoop wel dat PSV eruit gaat, lekkere morele tik erbij!
Mwoah, ik zie het ondertussen toch al een paar jaar somber in, dus die blessures maken ook niet meer zoveel uit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef RayMania het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik zie het somber in allemaal door die blessures.
Ik hoop zo ontzettend dat er zondag gewonnen wordt, want ik trek het niet om weer een seizoen geen kampioen te worden.
quote:Ajax en Schilder in winterstop om de tafel
Robbert Schilder en Ajax bekijken in de winterstop of de samenwerking na dit seizoen wordt voortgezet. De twee partijen gaan om de tafel om over de toekomst te discussiëren.
Het contract van Schilder loopt aan het einde van het seizoen af en enkele clubs hebben reeds hun interesse in de middenvelder door laten schemeren. "Maar ik ga er vanuit dat ik dit seizoen bij Ajax blijf", zegt Schilder in Sportweek.
De Ajacied is blij met de kansen in het eerste elftal. "Ik krijg meer speelminuten dan ik had gedacht. Marco van Basten heeft gezegd dat hij me een goede voetballer vindt. Ik leer veel van hem en de andere trainers. Aan de andere kant wil je natuurlijk graag een basisplaats en dat zit er voorlopig niet in bij Ajax."
Schilder maakte in het seizoen 2005/2006 zijn debuut bij Ajax en werd sindsdien twee keer aan Heracles Almelo verhuurd. Dit seizoen heeft de 22-jarige verdedigende middenvelder een plekje in de Ajax-selectie afgedwongen.
quote:NEC is gewilde Leonardo nog niet vergeten
Leonardo staat nog altijd hoog op het lijstje van NEC-trainer Mario Been. Volgens de technisch directeur van Ajax, Danny Blind, volgen echter meer clubs de verrichtingen van de Braziliaan op de voet.
Blind bevestigt tegenover Sportweek de belangstelling voor de aanvaller van Ajax. "Het is bekend dat veel clubs in hem geïnteresseerd zijn, want aan zijn type is altijd behoefte. Maar uiteraard hangt er een bepaald prijskaartje aan hem."
NEC leek komende zomer al met de oud-Feyenoorder in zee te gaan, maar de dribbelaar kwam er, ondanks een akkoord tussen beide clubs, niet uit met de ploeg uit Nijmegen. Vervolgens leek Leonardo naar Qatar te vertrekken, maar ook die transfer ging op de valreep niet door.
NEC-trainer Been heeft al eerder aangegeven gecharmeerd te zijn van de wisselspeler van Ajax, met wie hij in Rotterdam al eens samenwerkte. Been was destijds assistent-trainer in De Kuip toen
Leonardo bij Feyenoord onder contract stond.
Ik had nooit verwachten dat we zouden winnen van Groningen, NEC, Heracles en Twente.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie het ondertussen toch al een paar jaar somber in, dus die blessures maken ook niet meer zoveel uit.Qua resultaat ben ik verrast, gezien de riemen waarmee we moeten roeien.
Denk eerder dat als ze er ook nog in de tweede ronde van de beker uit gaan er een crisis in Eindhoven isquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan staat echt alles op scherp, of dat nou zo lekker is.
Alsof de beker een geweldige prijs is om te winnen. Het is leuk, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Denk eerder dat als ze er ook nog in de tweede ronde van de beker uit gaan er een crisis in Eindhoven is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |