Doe maar winst AZ na strafschoppen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat willen we zien gebeuren bij PSV-AZ qua winnaars en moraalboosts?
Een verlenging zou mooi zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Soms moet je opofferen. Ik heb liever wat meer zekerheid achterin door Vertonghen hier neer te zetten dan Emanuelson. Zoals ik al zei is Emanuelson goed bezig, maar op linksback is hij nog altijd vaak te nonchalant.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen op linksback is gewoon zonde en Urby deed het de wedstrijden dit seizoen als back prima dus gewoon Urby als back.
Blessures voor El Hamdaoui, de Zeeuw en Afellay ookquote:
afellay breekt zn been Nee verlenging zou mooi zijn. Verder maakt het weinig uit. AZ zit een beetje in een flow en PSV heeft toch weinig zelfvertrouwen. Doe maar AZ dan anders kunnen die zich echt alleen maar op de competitie richten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Strafschoppen en veel blessures aan beide kanten. Ajax moet eindelijk weer eens kampioen worden!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wee niet of dit al geweest is. Hoop nog altijd dat Huntelaar nog een jaar blijft. Zolang die echte topclub niet komt zit die kans erin.quote:Ajax hoopt Huntelaar nog altijd te behouden
Ajax houdt nog altijd hoop op een langer verblijf van spits Klaas-Jan Huntelaar in Amsterdam. Het contract van de goaltjesdief loopt nog tot 2010, maar de kans is groot dat hij deze zomer voor een buitenlandse topclub kiest.
"Achter de schermen is er altijd contact geweest met Huntelaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer", zegt technisch directeur Danny Blind in gesprek met Sportweek. "Wij hebben nog altijd de intentie om tot een langer lopend contract te komen."
Huntelaar, die in het Eredivisie-duel met Sparta van afgelopen zondag een enkelblessure opliep en zo'n zes weken langs de kant staat, stond afgelopen zomer volop in de belangstelling van diverse Europese topclubs. Tot een akkoord kwam het, ondanks een late mega-aanbieding van het Engelse Manchester City, niet.
"Het was onze bedoeling om binnen nu en een paar weken weer rond de tafel te gaan zitten, al ligt de focus uiteraard nu even op zijn herstel", besluit Blind.
Dan staat echt alles op scherp, of dat nou zo lekker is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef MaxC het volgende:
Hoop wel dat PSV eruit gaat, lekkere morele tik erbij!
Mwoah, ik zie het ondertussen toch al een paar jaar somber in, dus die blessures maken ook niet meer zoveel uit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef RayMania het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik zie het somber in allemaal door die blessures.
Ik hoop zo ontzettend dat er zondag gewonnen wordt, want ik trek het niet om weer een seizoen geen kampioen te worden.
quote:Ajax en Schilder in winterstop om de tafel
Robbert Schilder en Ajax bekijken in de winterstop of de samenwerking na dit seizoen wordt voortgezet. De twee partijen gaan om de tafel om over de toekomst te discussiëren.
Het contract van Schilder loopt aan het einde van het seizoen af en enkele clubs hebben reeds hun interesse in de middenvelder door laten schemeren. "Maar ik ga er vanuit dat ik dit seizoen bij Ajax blijf", zegt Schilder in Sportweek.
De Ajacied is blij met de kansen in het eerste elftal. "Ik krijg meer speelminuten dan ik had gedacht. Marco van Basten heeft gezegd dat hij me een goede voetballer vindt. Ik leer veel van hem en de andere trainers. Aan de andere kant wil je natuurlijk graag een basisplaats en dat zit er voorlopig niet in bij Ajax."
Schilder maakte in het seizoen 2005/2006 zijn debuut bij Ajax en werd sindsdien twee keer aan Heracles Almelo verhuurd. Dit seizoen heeft de 22-jarige verdedigende middenvelder een plekje in de Ajax-selectie afgedwongen.
quote:NEC is gewilde Leonardo nog niet vergeten
Leonardo staat nog altijd hoog op het lijstje van NEC-trainer Mario Been. Volgens de technisch directeur van Ajax, Danny Blind, volgen echter meer clubs de verrichtingen van de Braziliaan op de voet.
Blind bevestigt tegenover Sportweek de belangstelling voor de aanvaller van Ajax. "Het is bekend dat veel clubs in hem geïnteresseerd zijn, want aan zijn type is altijd behoefte. Maar uiteraard hangt er een bepaald prijskaartje aan hem."
NEC leek komende zomer al met de oud-Feyenoorder in zee te gaan, maar de dribbelaar kwam er, ondanks een akkoord tussen beide clubs, niet uit met de ploeg uit Nijmegen. Vervolgens leek Leonardo naar Qatar te vertrekken, maar ook die transfer ging op de valreep niet door.
NEC-trainer Been heeft al eerder aangegeven gecharmeerd te zijn van de wisselspeler van Ajax, met wie hij in Rotterdam al eens samenwerkte. Been was destijds assistent-trainer in De Kuip toen
Leonardo bij Feyenoord onder contract stond.
Ik had nooit verwachten dat we zouden winnen van Groningen, NEC, Heracles en Twente.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie het ondertussen toch al een paar jaar somber in, dus die blessures maken ook niet meer zoveel uit.Qua resultaat ben ik verrast, gezien de riemen waarmee we moeten roeien.
Denk eerder dat als ze er ook nog in de tweede ronde van de beker uit gaan er een crisis in Eindhoven isquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan staat echt alles op scherp, of dat nou zo lekker is.
Alsof de beker een geweldige prijs is om te winnen. Het is leuk, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Denk eerder dat als ze er ook nog in de tweede ronde van de beker uit gaan er een crisis in Eindhoven is
Geef die Schilder maar een nieuw contract, die jongen is goed om erbij te hebben. Het is ook niet dat we omkomen in de verdedigers.quote:
Ach, dat zal wel beginnen te wennen daar!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:10 schreef MaxC het volgende:
Denk eerder dat als ze er ook nog in de tweede ronde van de beker uit gaan er een crisis in Eindhoven is
Boeit me niet zo heel veel wie er wint. Verlenging, lichte blessures, penalties en een hoop scheidsrechterlijke dwalingen om de irritatiegrens extra te verhogen lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef BB-boy het volgende:
Az zit in een geweldige flow en psv lijkt over een matig elftal te beschikken. Wat dat betreft is het misschien beter als psv wint.
Net als Kennedy aan het einde van dit seizoen. Leuk voor wedstrijdjes tegen Zilina etc., maar niet capabel om in de champions league voor de dag te komen.quote:
Oh ja, de CL waar we sinds jaar en dag heersen.... oh wachtquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Net als Kennedy aan het einde van dit seizoen. Leuk voor wedstrijdjes tegen Zilina etc., maar niet capabel om in de champions league voor de dag te komen.
Oh nee, want als je niet meer in de CL speelt dan mag je ook niet meer op dat niveau selecteren. Een schrale troost dan dat je er ook niet meer in zal komen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, de CL waar we sinds jaar en dag heersen.... oh wacht.
Hoop het ook, weet nog wel dat we vorig jaar in december echt veel punten verloren, kijk maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:12 schreef kevin6188 het volgende:
Het maakt nu door omstandigheden even opnieuw niet uit hoe, als er maar punten gepakt worden. Na de winterstop speelt Ajax toch altijd beter dan ervoor, dus als je er er eens voor kunt zorgen dat je de komende periode echt goed in de buurt blijft...
Als Kennedy vertrouwen heeft, is het een hele bruikbare speler voor Ajax. Ik zou hem niet zo snel weg doen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Net als Kennedy aan het einde van dit seizoen. Leuk voor wedstrijdjes tegen Zilina etc., maar niet capabel om in de champions league voor de dag te komen.
Dat vind ik prima. Hele bruikbare, nuttige speler. Topquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Wat vinden jullie er dan van dat Schilder een nieuw contract krijgt?
Die schaar ik in dezelfde categorie als een Kennedy of Leonardo.
Daarom, we spelen wedstrijden zat, zelfs al halen we de CL en dan kan je hem prima gebruiken. Waar zouden we nu zijn zonder Kennedy en Leo? Je moet niet alles 4 dubbel bezet hebben, maar een beetje een brede selectie mag best.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als Kennedy vertrouwen heeft, is het een hele bruikbare speler voor Ajax. Ik zou hem niet zo snel weg doen.
Goed dat je het zegt, ik moet nog even een kaartje halen hahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:05 schreef Silenus het volgende:
Na verkoopddag 1 zitten we op 420 verkochte kaarten voor HSV uit, mooi resultaat voor de eerste dag.
Ik ben benieuwd of het vrijdag uitverkocht isquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:05 schreef Silenus het volgende:
Na verkoopddag 1 zitten we op 420 verkochte kaarten voor HSV uit, mooi resultaat voor de eerste dag.
quote:Storing verkoop AZ - AFC Ajax
Helaas is de online verkoop afgelopen zaterdag getroffen door een storing. Los van het traject dat moet zorgen voor verbetering heeft Ajax alles op alles gezet om een eerlijke oplossing te bewerkstelligen, gelijk aan de oplossing voor Feyenoord-Ajax. De verkoop bij de Primera winkels is wel goed verlopen, echter wel een flitsverkoop vanwege het geringe aantal kaarten.
Woensdag 12 november zal in loop van de middag een lijst gepubliceerd worden met daarin de relatienummers van alle supporters die op basis van onze gegevens recht hebben op een plaats in het bezoekersvak van AZ. De lijst is gebaseerd op een logbestand van de online verkoop waaruit is op te maken welke supporter, op welk tijdstip, de barcode heeft opgevoerd.
Alleen de supporters op deze lijst komen nog in aanmerking voor een plaats. Staat u niet op deze lijst dan komt u helaas niet in aanmerking voor een plaats.
Voor alle supporters van de lijst zal een reservering worden gemaakt die alleen online is op te halen. Vanaf donderdag 13 november 09.00 uur wordt de verkoop voor deze groep herstart. De plaats is op te halen door op de knop “eigen plaats” achter de wedstrijd te klikken.
De verkoop zal eindigen op zaterdag 15 november om 18.00 uur.
Klote geen kaart dus, want primera is dus kennelijk wel goed gegaan, dan waren er zeker echt maar 10 kaarten ofzo aangezien bijna niemand die ik ken een kaart heeft via Primera.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |