quote:Op maandag 10 november 2008 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het heeft overigens iets weg van een goatse.
Ik verslik me hierquote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Wat bloedt er nou precies, welk onderdeel zeg maar?
Of trap ik er nu hopeloos in?
quote:Op maandag 10 november 2008 22:32 schreef Ripley het volgende:
Niet leuk
Goed idee! Noodpakketten "reclame"quote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef Fha het volgende:
Moeten we nood dingen sturen?!overlevings dingen enzo
Bewaar de nageboorte!quote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk dat er een babyhamster aan zit te komen!!1
Full frontal babyquote:Op maandag 10 november 2008 22:58 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet dat jij naakt achter die link staat!
Gelukkig, de pluizenbol overleeft het, we maakte ons wel even zorgen hoor, Paultjeeequote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor degene die willen weten wat er bloed(de) z'n pootje
Het gaat al weer goed ik zal een pic als bewijszor maken
Blik is lekker weg uit de kooi die mag er nooit meer in
quote:
Vind je het gekquote:Op maandag 10 november 2008 23:14 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Hij kijkt nog wel een beetje verdrietig
Was dit de eerste keer dat ze vechten?quote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor degene die willen weten wat er bloed(de) z'n pootje
Het gaat al weer goed ik zal een pic als bewijszor maken
Blik is lekker weg uit de kooi die mag er nooit meer in
Nee ze vechten heel vaak, maar nu dus met bloed dus die andere is nu naar mn zusje gegaan vanavond die neemt hem overquote:Op maandag 10 november 2008 23:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dit de eerste keer dat ze vechten?
Hamsters leven zowiezo meestal liever niet samen
Waarom moetie een voerbakje hebbenquote:Op maandag 10 november 2008 23:17 schreef JJH het volgende:
Doet jouw hamster trouwens niet aan het begrip voerbakje? zie allemaal voer door de kooi heenliggen
Verder zijn hamdsters natuurlijk retecool.
Jij eet ook van de vloer?quote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom moetie een voerbakje hebben
Het zijn beesten, wat boeit hun dat nou dat ze hun eten moeten zoeken dat vinden ze tofquote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij eet ook van de vloer?
De cavia's die mijn zus altijd had, hadden wel een voerbakje.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Gast, je snapt toch ook wel dat je lul nooit in dat kleine beestje past?
Nou, hier hebben ze ook een voerbakje, maar als je die volgooit, ligt het na 1 dag toch weer over de hele grond verspreid, een voerbak heeft geen zin, waarom er een kopen dan?quote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij eet ook van de vloer?
De cavia's die mijn zus altijd had, hadden wel een voerbakje.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, hier hebben ze ook een voerbakje, maar als je die volgooit, ligt het na 1 dag toch weer over de hele grond verspreid, een voerbak heeft geen zin, waarom er een kopen dan?
Dus tenzij Paultjuh ook in zijn eten graaft, en het op de grond gooit, klopt je vergelijking niet helemaal
Haha dat kwartje valt nu pas.quote:Op maandag 10 november 2008 23:42 schreef timmmmm het volgende:
Mijn hamster heet Pavlov, ik verzin nooit originele namen als stoffer&blik
quote:Op maandag 10 november 2008 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Haha dat kwartje valt nu pas.Hilarisch.
Het is juist andersomquote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op dat blik niet doodgemacht zal worden door stoffer.
Die blik haha.in z'n ogen voorspelt weinig goeds.
Ik maakte een flauw garpje inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2008 23:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het is juist andersom
Ohnee ik begreep je verkeerd![]()
Kan je geen leuke fotosoep maken van Stoffer voor de schrikquote:Op maandag 10 november 2008 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik maakte een flauw garpje inderdaad.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Gast, je snapt toch ook wel dat je lul nooit in dat kleine beestje past?
Ik was al bang dat alleen je broer nog maar een hamster had.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:28 schreef Renesite het volgende:
Toen mijn dwerghamster bij mijn broer zijn grotere hamster in 1 hok zat had ik een tijdje later opeens 8 hamsters erbij...!!!!!
quote:Op maandag 10 november 2008 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het heeft overigens iets weg van een goatse.
Goed hij heeft een fipo gemacht en eet nu boerenkoolquote:
Nee, hij is nu de oudste broer thuisquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat alleen je broer nog maar een hamster had.
Stoffer is de gewondequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Leanne het volgende:ik vind het zo zielig voor paultjuhhh
Geen inspiratie.quote:Op maandag 10 november 2008 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kan je geen leuke fotosoep maken van Stoffer voor de schrik
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef Baasvaak. het volgende:
Ach, je hebt gehosselt voor die halfdode hamster RickoKun. Zou er graag kudo's op je sugadudes voor geven.
jouw UIquote:Op woensdag 12 november 2008 20:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
geef die beesten een nieuw rad, gierigaard
Daar lijkt het opquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor de mensen die het willen weten
Het gaat goed met stoffer
Met blik ook die woont nu bij een zuster uit het ziekenhuis
En wordt goed verzorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |