Haha dat kwartje valt nu pas.quote:Op maandag 10 november 2008 23:42 schreef timmmmm het volgende:
Mijn hamster heet Pavlov, ik verzin nooit originele namen als stoffer&blik
quote:Op maandag 10 november 2008 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Haha dat kwartje valt nu pas.Hilarisch.
Het is juist andersomquote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op dat blik niet doodgemacht zal worden door stoffer.
Die blik haha.in z'n ogen voorspelt weinig goeds.
Ik maakte een flauw garpje inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2008 23:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het is juist andersom
Ohnee ik begreep je verkeerd![]()
Kan je geen leuke fotosoep maken van Stoffer voor de schrikquote:Op maandag 10 november 2008 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik maakte een flauw garpje inderdaad.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Gast, je snapt toch ook wel dat je lul nooit in dat kleine beestje past?
Ik was al bang dat alleen je broer nog maar een hamster had.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:28 schreef Renesite het volgende:
Toen mijn dwerghamster bij mijn broer zijn grotere hamster in 1 hok zat had ik een tijdje later opeens 8 hamsters erbij...!!!!!
quote:Op maandag 10 november 2008 22:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het heeft overigens iets weg van een goatse.
Goed hij heeft een fipo gemacht en eet nu boerenkoolquote:
Nee, hij is nu de oudste broer thuisquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat alleen je broer nog maar een hamster had.
Stoffer is de gewondequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Leanne het volgende:ik vind het zo zielig voor paultjuhhh
Geen inspiratie.quote:Op maandag 10 november 2008 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kan je geen leuke fotosoep maken van Stoffer voor de schrik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |