quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Nieuw in dit topic ja. Niet zo vreemd want zo oud is dit topic niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Paladijn het volgende:
Vensterbanken en Franse auto's, daar heeft Lexxx ervaring mee
Tenzij er op wonderbaarlijke wijze iets voorvalt wat het topic vult.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
Met deze TVP kan ik voor heel 2008 weer vooruit.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:40 schreef Fugie het volgende:
Ja ik bedoelde dan ook een nieuw topic![]()
maar leuk dat je jezelf nog een newbie vind
Kende de link al jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:55 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, ik kreeg dit doorgestuurd via 'connecties'
http://www.cpz.nl/media/accreditatie/
Misschien wat voor jou, of is BB daar te klein voor?
Ik zou dan denken aan een andere reactiequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
BB word wel wat professioneler btwzo krijgen we nu polo's Word ik nog vaker op straat aangesproken met de text "hey, jij bent Alex Miedema"
![]()
Wat voor reactie dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zou dan denken aan een andere reactie![]()
Ik kan mij nog herinneren dat ik twee jaar geleden met een groep vrienden wat polo's liet drukken. Man, wat een gedoe
Daarom ben ik ook blij datik met BB eigen baas ben... Maargoed, dusgeeninkomen er uit.. Nog niet...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef Paladijn het volgende:
Door dat soort josties komen er dus wel dingen als de DAPAProbleem is op een gegeven moment natuurlijk ook dat er teveel mensen rondlopen met een cheap-o cameraatje die 10 foto's maken en dan de rest van de tijd van het uitzicht voor de hekken genieten...
Mark doet eigenlijk primair voertuigfotografie trouwens, met wat circuitfotografie voor de leuk er naastProbleem met foto's maken en commercie is dat je 'vrijheid' daar niet bepaalt mee vooruit gaat.
Wat zitten er veel dikke mensen op buzzybee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
BB word wel wat professioneler btwzo krijgen we nu polo's Word ik nog vaker op straat aangesproken met de text "hey, jij bent Alex Miedema"
![]()
Wel nieuw in de slowchatquote:Op maandag 10 november 2008 21:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nieuw in dit topic ja. Niet zo vreemd want zo oud is dit topic niet.![]()
Verder loop ik al wat langer mee.
Wij waren genoodzaakt een minimale oplage van 10 te laten drukken, en de laatste 3 konden we al amper kwijtquote:Op woensdag 12 november 2008 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat voor reactie dan?En tsja, het moeten er 50 of meer worden iig... Maar goed nog 9 te gaan
Ja, klopt. Veel chauffeurs ook, causaal verbandquote:Op woensdag 12 november 2008 07:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat zitten er veel dikke mensen op buzzybee.
Wij laten niet drukken maar borduren, er heeft ooit iemand een one-off polo van BB laten drukken, en dat was er inderdaad ook snel af gewassen.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij waren genoodzaakt een minimale oplage van 10 te laten drukken, en de laatste 3 konden we al amper kwijtUiteindelijk heeft toen zelfs mijn rij-instructeur er eentje gekocht
Jaar eerder hadden we T-shirts laten drukken, maar dat is waardeloos (niet erg wasbestendig). En nu draagt ook bijna niemand de polo's omdat ze een maat te groot bleken uit te vallen - ze zijn nu omgedoopt tot de 'jurken'.
En verder onthoud ik mij van commentaar
remblokken op?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:32 schreef Fugie het volgende:
mijne doet benzine
En mijn benzine doet het niet goed, remvloeistof lampje is aan. Motor gaat op 2000 toeren stationair en pakt soms niet goed op. Van het weekend de slangetjes maar eens nakijken.
Met borduren krijg je wel een heel mooi resultaat, jaquote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij laten niet drukken maar borduren, er heeft ooit iemand een one-off polo van BB laten drukken, en dat was er inderdaad ook snel af gewassen.
Dan doe je iets niet goed geloof ikquote:Op woensdag 12 november 2008 20:02 schreef M5 het volgende:
he. een nieuw topic.. ongeloofelijk
Maar ja.. dat krijg je als je ambtenaar aan de slag gaat.. geen tijd meer voor internet tijdens werktijd.. en het is niet eens een grap
Hallowww dus.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:02 schreef M5 het volgende:
he. een nieuw topic.. ongeloofelijk
Maar ja.. dat krijg je als je ambtenaar aan de slag gaat.. geen tijd meer voor internet tijdens werktijd.. en het is niet eens een grap
Hallowww dus.
Bofkont....quote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Misschien dit weekend maar naar de ring... mooi weer nog dit jaar, 9c met vermoedelijk droog
[ afbeelding ]
Bevalt prima. Leuk werk, toffe collega's. een een wat meer constante werk druk is ook wel prettig dan dat projecten gedoe bij m'n vorige werkgever.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]Maar je switch bevalt wel?
Misschien dit weekend maar naar de ring... mooi weer nog dit jaar, 9c met vermoedelijk droog
[ afbeelding ]
nah, ambtenaar is een groot woord, maar officieel ben ik het wel. (Burger personeel Koninklijke Luchtmacht).quote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed geloof ik
dat seizoen is nu volgens mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef vannelle het volgende:
Komkommertijd.......
Per jaar zijn er gewoon periodes dat het minder druk is. In de zomer is men buiten, in de herfst is men depressief, in de winter zit men bij de kachel. In de lente gaat men tietjes en minirokjes kijken.
Gewoon ff wachten op het goede seizoen.
Misschien sterven de spotters zelf gewoon uitquote:Op donderdag 13 november 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn PTA is echt dood... twee maanden lang geen gespot topic en geen haan die er naar kraait
Gespot! deel 48
Ze vertrouwen je nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:57 schreef PeuRac het volgende:
Fok is gewoon een aflopende zaak![]()
Heb deze week 2 sollicitaties verstuurd trouwensheb het helemaal gehad bij de Abn-Amro, serieus elke voetstap welke je zet wordt geregistreerd
ik had het er ff zo niet uit gehaald. denk dat ik niet echt voorbereid was op een knap staaltje sarcasme toen ik het lasquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:54 schreef vannelle het volgende:
Leest er nou echt niemand?
Projecten kunnen prima werken hoor, alleen ben je zo afhankelijk van kundige projectleiders en architecten. Belangrijkste is dat je plezier in je werk hebt, je werkt om te leven, niet andersomquote:Op donderdag 13 november 2008 17:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Bevalt prima. Leuk werk, toffe collega's. een een wat meer constante werk druk is ook wel prettig dan dat projecten gedoe bij m'n vorige werkgever.
Nee hoor, er word drukker gespot dan ooit, ook dat loopt als een toiet op BB, en op autogespot.nl word het ook drukker en drukker.quote:Op vrijdag 14 november 2008 03:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Misschien sterven de spotters zelf gewoon uitIk kan in ieder geval de moeite niet nemen om een foto van een bijzondere auto te nemen tenzij ik daar ruimschoots de tijd voor heb (aan de andere kant, ik heb dan ook een verschrikkelijke trage en verouderde camera). Alle bijzondere auto's zouden verplicht stil moeten staan, opgepoetst en wel en met een mooi achtergrondje erbij
![]()
Komkommertijd, mwah... Alleen oldtimers en andere knutselwagens zullen voor het grootste gedeelte in de stalling staan. D'r rijdt op zich nog wel genoeg spotwaardig materiaal genoeg wat dat niet hoeft![]()
De Nürburgring webcamspot is ook niet erg opgeschoten sinds vorig jaar zomer
Wat zij zegtquote:
Dat verbaasd me enigszins, je zou verwachten dat ze elke auto in Nederland/London/Dusseldorf > 50k nu wel gespot haddenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, er word drukker gespot dan ooit, ook dat loopt als een toiet op BB, en op autogespot.nl word het ook drukker en drukker.
Dan zou ik dat als forumjunk wel ontdekt hebben... En kicken.com was dat nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:44 schreef PeuRac het volgende:
Blijkbaar is er ergens anders een nieuw forum wat beter is![]()
Net zoals Kicken.com jaren geleden HET forum was waar iedereen op zat.
Ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef Paladijn het volgende:
Het hangt natuurlijk ook van de grootte van je belevingswereld af, ik wist ook niet eens dat kicken.com (dat was toch van die radio-DJ die dumpert-style internetfilmpjes van zijn eigen logo/spam voorzag?) een forum had
Dan is FOK! gewoon een aflopende zaakquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, er word drukker gespot dan ooit, ook dat loopt als een toiet op BB, en op autogespot.nl word het ook drukker en drukker.
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op zondag 16 november 2008 16:10 schreef Dingest het volgende:
Oeh, en Herman Finkers was leuk vrijdag. Alleen wel veel oude lui in de zaal.
ook mooie vrouw voor d'r leeftijdquote:Op zondag 16 november 2008 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb Pia Douwes live mogen aanschouwen bij Sunset Boulevard. Wat een prachtige stem heeft ze.
Omdat oudere mensen meer abonnementen op theaters hebben en het snelste de kaartjes wegkapen, voornamelijk. Die dingen zijn in no-time uitverkocht. Finkers is onder jong volk ook nog altijd erg populair, hoewel Na de Pauze wel wat persoonlijker is en niet altijd zo los als zijn andere showsquote:
ben vrijdag naar hellige hendrik geweest.quote:Op zondag 16 november 2008 16:10 schreef Dingest het volgende:
Oeh, en Herman Finkers was leuk vrijdag. Alleen wel veel oude lui in de zaal.
Alleen als het over Gold Cuvée gaat.quote:Op maandag 17 november 2008 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
"ik wens je veel klein metaal in je voedsel toe" mag je niet zeggen he?
Als je het zo vertelt: Ik denk ook dynamo.quote:Op maandag 17 november 2008 11:39 schreef Fugie het volgende:
Lijkt me een dynamo probleem, met draaiende motor was de accu spanning maar 11.3 V.
Dat is dus 3 voltjes te weinig.
Ook vooral omdat ik zaterdag nog van rotterdam naar middelburg ben gereden, normaal gesproken zit je accu dan wel weer vol met energie
zeg, jij hebt toch een intruder? Is dat wat wat betrouwbaarheid betreft?quote:Op maandag 17 november 2008 12:12 schreef vannelle het volgende:
Van je familie moet je het maar hebben. Jij treft het.
In onze familie ben ik zelf dat broertje.
Ik HAD een Intruder, is inmiddels verkocht.quote:Op maandag 17 november 2008 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
zeg, jij hebt toch een intruder? Is dat wat wat betrouwbaarheid betreft?
240 euro kan ik niet voor leasen. Dat wil ik nog wel betalenquote:Op maandag 17 november 2008 18:23 schreef Paladijn het volgende:
De Opel blijft dus nog een tijdje? Dacht dat je aan een leaseslet zat te denken :x
Jammer, ik ben op het moment aan het zoeken naar zo'n zelfde. (700 van rond '86)quote:Op maandag 17 november 2008 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik HAD een Intruder, is inmiddels verkocht.
Maar betrouwbaar? Jazeker. In weer en wind startte dat ding. Kan ook weinig aan kapot gaan eerlijk gezegd.
Belangrijkste waar je op moet letten is de koeling van de achterste cilinder, die pakt weinig rijwind namelijk.
Ik schreef het eigenlijk verkeerd.quote:Op maandag 17 november 2008 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Jammer, ik ben op het moment aan het zoeken naar zo'n zelfde. (700 van rond '86)
Ik neem aan dat de constructeurs voor mij gelet hebben op de koeling van de achterste cilinderIn welke zin zou ik daarop moeten/kunnen letten?
Makkelijk. Aygo.quote:Op maandag 17 november 2008 19:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
240 euro kan ik niet voor leasen. Dat wil ik nog wel betalen
tofquote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik schreef het eigenlijk verkeerd.
Er is weinig tot niks wat je er zelf aan kan doen of op letten maar aangezien hij uit de rijwind zit pakt ie minder koeling en dat KAN (hoeft dus absoluut niet) probleempjes geven.
In de praktijk zal dit allemaal wel meevallen, meer een theoretisch verhaal.
Maar als je om verwachte problemen vraagt: Dit is het enige wat ik kan bedenken.
Echt een ijzersterke, betrouwbare fiets.
Nou ja, hij is verder al goed doorgelopen. De monteur zegt zelf ook al dat het een keuze is om de koppeling te laten vervangen, maar geen noodzaak. De auto is nu veilig (voor zijn doen), niet rot en gewoon rijdbaar, wat de minimale eisen warenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:55 schreef Paladijn het volgende:
Zorg eerst maar eens dat de 96 goed rijdt (apk zegt niet alles...) en kijk daarna pas verder naar een ander project
Yo herm alles goed danquote:
Dan blijf je toch lekker rommelen met je treinabboquote:
Top! Bij jou ook? Ik zit tegenwoordig in Den Haag trouwensquote:
Godsgloeiende, wij moeten echt eens bijkletsen binnenkort.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit tegenwoordig in Den Haag trouwens
meen je niet, waar in den haag zit je en voor hoe lang?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
Top! Bij jou ook? Ik zit tegenwoordig in Den Haag trouwens
nee de a13 rijden in de spits, dat gaat hem wordenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker rommelen met je treinabboVoor 240 heb je ook een Polo.
[..]
Top! Bij jou ook? Ik zit tegenwoordig in Den Haag trouwens
Tsss, hij had het nog beloofd. Herm.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Godsgloeiende, wij moeten echt eens bijkletsen binnenkort.
Idd. 5 december?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Godsgloeiende, wij moeten echt eens bijkletsen binnenkort.
KPN, half jaar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
meen je niet, waar in den haag zit je en voor hoe lang?
met mij is ook alles meer dan prima
Is een mogelijkheidquote:
en je woont ook echt in den haag?quote:
opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
de laatste beelden van Criezel (auto van 2cv)
Nee, ik blijf Nederlandse.quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Fugie het volgende:
wordt je nu ook duitse ?
bratwurst und bier olé olé
Volgens mij konden ze een Picasso met NL-platen wel schieten van 't weekendquote:Op maandag 24 november 2008 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
De blikken van de belgen die een Visa met NL platen door de antwerpse straten zagenrijden![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 20 november 2008 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en je woont ook echt in den haag?
Ik ook, maar dat was omdat een of andere malloot invoegde met 60 terwijl iedereen gewoon 100-120 reedquote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier ook niet, gisteren nog aantal spannende momentjes gehad op de snelweg rond 22:00
wat danquote:Op maandag 24 november 2008 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietGek!
.
een ongecontroleerde drift heet gewoon een slip lexquote:Op woensdag 26 november 2008 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
driftend over een rotonde gegaan met de lada
Voor wat voor functie?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig hebben alle PTA SCers er collectief last van
Gister sollicitatiegesprek gehad, ging best goed!
zou hem niet achter een plaatje proppen als ik jou was maar zoals de vorige eigenaar achter het voorraam.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:59 schreef Devilnl het volgende:
nee is gewoon een plastic kap die je er voor kan schroeven..
Firebird logo staat mooier dan het kenteken
Maar goe... vorige eigenaar had gewoon het kenteken @ voorraam liggen..
mag ook niet. maar hijs iig nooit gepakt
Dan liever een echte Wiesmann, deze heeft de standaard 1.8 velgen en is voornamelijk een bodykit op een verlengde MXquote:
Doe het niet, ze staan de laatste paar weken ENROM veel te controleren bij jou in het dorp, In de eerste plek op snelheid, maar als ze zien dat je kenteken ontbreekt trekken ze je ook naar de kant.. Of ze lopen gewoon naar je huis, want ze staan ook wel eens in het bushokjequote:Op vrijdag 5 december 2008 00:44 schreef Devilnl het volgende:
questioooooooooonnnn..
hoeveel ge-eikel & boete zou je krijgen als je voor op je auto geen kenteken aanbrengt?
Najah hij zit er wel. alleen achter een kapje
*zo dus: clickyyy*
veel mooier dan zo'n stom geel rechthoekje met letters
Motoren hebben het ook niet.. snap niet echt waarom het wel op een auto zou moeten,... maarjah!
Magazijnmedewerker bij een mechanisatiebedrijfquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Voor wat voor functie?
Ik had in ieder geval wat onenigheid met de dame van het reïntegratiebureau (volgens mij heeft ze niet eens de moeite genomen mijn dossier wat nader door te nemen), ik zie wel hoe het afloopt.
wat daar?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan liever een echte Wiesmann, deze heeft de standaard 1.8 velgen en is voornamelijk een bodykit op een verlengde MX![]()
Anyway, zometeen voor vier dagen >> Berlijn, dus ben er dinsdag pas weer :x
haha.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe het niet, ze staan de laatste paar weken ENROM veel te controleren bij jou in het dorp, In de eerste plek op snelheid, maar als ze zien dat je kenteken ontbreekt trekken ze je ook naar de kant.. Of ze lopen gewoon naar je huis, want ze staan ook wel eens in het bushokje
behalve dat dit fabrieks-af is.. zijn er meer auto's met sportieve motorkap/sideskirts/bumper..quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef Dingest het volgende:
'Het kenteken verdoezelen of bedekken' en 'de leesbaarheid van het kenteken schaden' vallen onder in de tweede graad wat betreft overtredingen en staat 175 euro op. Opzettelijk geen kenteken dragen kan ik zo snel niet vinden maar dat zal waarschijnlijk onder het verdoezelen of de leesbaarheid schaden vallen. Met zo'n auto loop je al meer in het oog dus ik zou het niet aanraden
nu jij nog.quote:Op maandag 8 december 2008 09:55 schreef PeuRac het volgende:
Weer een week verder en pas halverwege de pagina, iedereen heeft blijkbaar een leven gekregen.
Ik heb zeer zeker een leven, zit zelfs te kijken naar een huisjequote:
D'r zijn boompjes voor in huis (en dan niet alleen die het met Kerst goed doen)quote:Op maandag 8 december 2008 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zeer zeker een leven, zit zelfs te kijken naar een huisje(boompje kan niet, beestje is er al).
Ben gistermiddag om 12.00 begonnen en ben net thuis. Noem dat maar een leven.quote:Op maandag 8 december 2008 09:55 schreef PeuRac het volgende:
Weer een week verder en pas halverwege de pagina, iedereen heeft blijkbaar een leven gekregen.
Dat klopt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet het dan enorm goed gaan met iedereen n de PTA SC
quote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat moet het dan enorm goed gaan met iedereen n de PTA SC
ships weer de tuinman langs laten komen om het onkruid weg te laten halenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef lipje het volgende:
[..]
ships weer de tuinman langs laten komen om het onkruid weg te laten halen
extreem fals gewordenquote:
komt mij wel goed uitquote:Op woensdag 10 december 2008 14:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
beesten nemen toch altijd het gedrag over van hun baasje ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
komt mij wel goed uit![]()
Want nu durft niemand me huis in
Ze zorgen er juist voor dat jij nog wat aan je dag hebt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:33 schreef BaraCuda het volgende:
Homo's die zaterdag om 9:00 beginnen met boren
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zorgen er juist voor dat jij nog wat aan je dag hebt.![]()
Goedemorgen
Tussen kerst en nieuw waarschijnlijk naar San Francisco Californiaquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, thanks.
Ga je nog iets leuks doen met de feestdagen?
Nee met jou.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
. Neuh, kerst met familie. Oud en nieuw met vrienden.
Ga je alleen?
quote:
In nederland zijn de puppies op?quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, m'n ma vroeg me mee. Die gaat een puppy ophalen daar.
Aangezien ze niet alleen wil ga ik maar mee
vampiertjequote:
ok ook, over 67 minuten.quote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef PeuRac het volgende:
jeah, mag op gesprek komen voor nieuwe baan
De markt of jij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:33 schreef Paladijn het volgende:
Bo! 'Swaffelen' is Woord van het jaar 2008
En mijn sollicitatie is weer eens lange termijn... markt is momenteel wat bang om risico te nemen
Ik heb er een goed gevoel over! maar goed, dat had ik ook bij het gesprek van vorige week, en voor die baan ben ik afgewezen.quote:
Ik ben juist op zoek naar de kleinere bedrijven om de komende jaren zowel zelf als met hun te groeien, ik bemerk alleen dat men daarin erg terughoudend en afwachtend is. Ik heb van twee grote bedrijven wel een aanbod binnen, maar dat houdt simpelweg in dat ik op de automatische piloot van mijn ervaring gebruik maak... zit ik niet echt op te wachten gezien ik dat eigenlijk de afgelopen twee jaar al gedaan hebquote:
Dat sucks, ken hetquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb er een goed gevoel over! maar goed, dat had ik ook bij het gesprek van vorige week, en voor die baan ben ik afgewezen.
Aha, waarom ben je precies op zoek naar kleinere bedrijven dan? En wat vind jij btw klein?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben juist op zoek naar de kleinere bedrijven om de komende jaren zowel zelf als met hun te groeien, ik bemerk alleen dat men daarin erg terughoudend en afwachtend is. Ik heb van twee grote bedrijven wel een aanbod binnen, maar dat houdt simpelweg in dat ik op de automatische piloot van mijn ervaring gebruik maak... zit ik niet echt op te wachten gezien ik dat eigenlijk de afgelopen twee jaar al gedaan heb
Kudt. Weet je al meer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb er een goed gevoel over! maar goed, dat had ik ook bij het gesprek van vorige week, en voor die baan ben ik afgewezen.
Ja, zonet gebeld, ben door naar de volgende rondequote:Op woensdag 17 december 2008 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kudt. Weet je al meer?
BB gaat niet zo goed als verwacht of wil je toch gewoon weer aan het werk...?
Klein als in 15-75 man, niet te klein om van alle markten thuis te moeten zijn als medewerker, niet te groot om een nummer te worden. Ik gedij beter op het moment dat ik direct contact met de mensen kan hebben.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aha, waarom ben je precies op zoek naar kleinere bedrijven dan? En wat vind jij btw klein?
En zijn er geen uitdagender functies te vinden bij grote bedrijven?
quote:
Ieder zijn meug natuurlijk. Voor normaal gebruik is een moderne auto uiteraard een stuk fijner. Maar voor het echte autorijden, doe mij dan maar een oldtimerquote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef PeuRac het volgende:
Automatische choke, automatische verwarming (gaat vanzelf aan als deze voldoende warmte kan leveren), automatische verlichting, automatisch naar lpg schakelen.
Moderne auto's
ik zit te denken om me mx5 weg te doenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef Paladijn het volgende:
Onderdelen die automatisch stuk gaan.
Alfa Romeo's
Die was toch van je vader?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit te denken om me mx5 weg te doen
hij is van me pa ja, maar ik rikd er elke dag in.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die was toch van je vader?
Wat moet er voor terugkomen wat leuker is?
Lotus is niet zo heel erg duur in onderhoud hoor.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef ook_gek het volgende:
nou gaat er nu om dat ik geen abs esp of wat dan ook heb en zit nu op 171k kilometers.
Dus ik wil graag minder kilometers
En elise boxer of wat anders is duur in onderhoud
Z4 is te duur helaas.
Wil er max 10k aan uitgeven.
Maar ik kijk rustig rond
MX5 is ook niet echt het toppunt van comfortquote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lotus is niet zo heel erg duur in onderhoud hoor.
maarja dan heb je nog steeds geen ABS en andere veilheidssnufjes.
Daarbij is het als dagelijkse auto niet echt comfortabel:')
Nooit last van gehad.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Als je een keer last heb van je rug, kom je die Elise echt NIET meer uit
nei man.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. Jij toch ook met je Supra oldtimer?
De remmen zijn op zich prima, alleen moet je het pedaal wel volledig indrukken bij een noodstop. Het is geen VAG/renault die al bij het aankijken van het pedaal vol remt. Mijn broertje klaagde daar ook al over als voornamelijk VAGrijder.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:46 schreef ook_gek het volgende:
wie zegt er dat ik lomt rij?
Ik zit dagelijks op de snelweg en daar moet je soms wel eens een noot stop maken. De remmen van die MX5 zijn al niet geweldig.
Daarbij komt dat tijdens de regen mijn auto een dwijl op de weg is. Iets te veel gas in een bocht en hij gaat direct om.
Als er een auto van de zeikant naar binnen rijd is het snel einde verhaal met mij. Die deuren zijn volledig hol en zit niks van een balk in om de klap op te vangen.
En in de regen rij ik gewoon normaal.
De kans dat ik niks heb tijdens een ongeluk in een Z3 is vele malen groter dan in deze MX5 dat is gewoon een feit.
en de bestuurder ligt op de sloop?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:22 schreef Paladijn het volgende:
auto nog redelijk intact maar ligt zwaar gewond in het ziekenhuis:
en waar ga je in beleggen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:03 schreef Fugie het volgende:
ik ga mijn geld gewoon beleggen binnenkort, over 5 jaar cashen en dan een porsche turbo kopen
dat hebben er meerdere gedaan en bijten nu op een houtjequote:
jij volgt de dagelijkse dingen in de wereld niet echt ehquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat hebben er meerdere gedaan en bijten nu op een houtje
kan je beter in iets anders investeren.
als ze ooit meer gaan worden ja....quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
nee oekel, inkopenals ze laag zijn, verkopen als ze hoog zijn
Ik denk dat je't wel heel erg in schijnveiligheid zit te zoeken, ook gezien het voor je vaststaat dat de Z3 'gewoon' veiliger is. En naar een 206CC kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:36 schreef ook_gek het volgende:
mijn keuze heeft wel degelijk te maken met veiligheid. Een Z3 is gewoon veiliger dan de mx5 die ik nu heb. We hebben het niet over de eerste genaratie z3.
Daarbij komt dat ik max 10k wil uitgeven. En het moet niet te duur gaan rijden
Wat ik belangrijl vind is veiligheid, onderhout en weinig kilometers.
Rond de 10k kan ik kiezen uit mx5 nieuwer model, z3,mg tf, slk en een 206cc
De206 cc is vol met optiets voor die prijs en het veiligste van allemaal. Alleen is die net als de slk niet sportief naar mijn mening.
En de remmen zijn gewoon slecht van de mx5
Dus ik kijk nog even rond
Ik verwacht zelf meer begin 2010, maar dat blijft giswerk natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:16 schreef Fugie het volgende:
de beurzen zullen nog verder dalen. tot halverwege 2009 blijf ik het volgen en in die periode ga ik kopen.
206cc is zeker geen optie voor me. Maar hij is wel even voorbij gekomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je't wel heel erg in schijnveiligheid zit te zoeken, ook gezien het voor je vaststaat dat de Z3 'gewoon' veiliger is. En naar een 206CC kijkenDe TF is ook erg twitchy op de limiet, dus die valt waarschijnlijk ook al weer af voor je
En een SLK 230 niet sportief? Die zitten rond de 7.5 seconden op de honderd met redelijke wegligging, in ieder geval veel beter dan een 206CCtje... En nogmaals, reken je niet rijk/veilig met een iets hogere NCAP score, er zijn zoveel factoren.
Ik snap trouwens niet dat je zo met die remmen in je maag zit, ik rem amper 'vol' in zowel de Honda als Mazda en benut de remmen eigenlijk alleen ten volste op het circuit. Daar voldoen de remmen van mijn MX redelijk, dus waarom zie je dat zo als een probleem?
yeps, geld staat weer netjes op mijn rekening.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik verwacht zelf meer begin 2010, maar dat blijft giswerk natuurlijk
Heb je nu al je icesave geld al terug?
beter een scheur in je garage dan een garage in je scheurquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:16 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)arage+na+scheur.aspx
![]()
ken ik die schijtbak godverdomme in een andere garage gaan stallenpokke hoere schijtbouw
genoeg mogolen op de weg die het opeens nodig vinden om naar links gaan als jij met 150 komt aanrijden.....quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien moet je dan eens leren vooruitkijken.
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter een scheur in je garage dan een garage in je scheur
quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk in![]()
Maar goed, kan mijn auto 1 parkeergarage verder met het zelfde kastje gratis parkeren![]()
Alleen te hopen dat die scheuren niks ernstigs is aangezien mijn appartement daar boven zit
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan hoop ik wel dat je naar een > 150pk Z3 zit te kijken, de Z3 weegt ~1250 kg, wat 300 kg zwaarder is dan je huidige MX5... Is de 10th Anni MX5 niet wat voor je? 140 pk op 1000 kg, full options, traction control (!), 6 versnellingsbak en vanuit duitsland te importeren tussen 6-8k.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
206cc is zeker geen optie voor me. Maar hij is wel even voorbij gekomen![]()
SLK230 vind ik zelf niet sportief. Hij is vast snel, maar geeft me niet het sportief rijden gevoel.
Ik twijfel heel erg tussen de Z3 en een nieuwer model MX5.
Echter heb ik nu een MX5 en wil ook wel eens wat anders
En de remmen? Ik ben een redelijke hardrijder en dan komen die remmen toch wel goed van pas. Zeker als je van 140+ moet afremmen.
Ik rij gemiddeld ook 150 op de snelweg, mits het niet al te druk is... En ja, ook hier in het noorden zijn randdebielen die hun auto zo naar links gooien terwijl je met 150 aan komt rijden. Dat is toch een kwestie van vooruit kijken zoals Anne al zegt, aan het gedrag van de bestuurder is vrij veel te zien. Als je wat meer afstand houdt en niet per se elk gaatje dicht rijdt is dat geen enkel probleem... ook remt de MX5 best hard af als je't gas los laat in de 5 (vraag lipje maarquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
genoeg mogolen op de weg die het opeens nodig vinden om naar links gaan als jij met 150 komt aanrijden.....
daar kan je niet op vooruit kijken.
maar weet niet of je ooit in een mx5 eerste genaratie gereden heb. Maar die remmen zijn echt te slecht.
Netjes geregeld dus na alle onzekerheid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
yeps, geld staat weer netjes op mijn rekening.
quote:
Tja jij had telkens een roestplek achterop je achterbumperquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:17 schreef Paladijn het volgende:
Ik rij gemiddeld ook 150 op de snelweg, mits het niet al te druk is... En ja, ook hier in het noorden zijn randdebielen die hun auto zo naar links gooien terwijl je met 150 aan komt rijden. Dat is toch een kwestie van vooruit kijken zoals Anne al zegt, aan het gedrag van de bestuurder is vrij veel te zien. Als je wat meer afstand houdt en niet per se elk gaatje dicht rijdt is dat geen enkel probleem... ook remt de MX5 best hard af als je't gas los laat in de 5 (vraag lipje maar)
Greenstuff of beter Redstuff remblokken nemenquote:Heb je jouw remmen (schijven/blokken) al eens vervangen? Ik denk dat ze gewoon gaar zijn namelijk... Zelfs met de kromme schijven voor remt mijn auto nog prima. En laat ze anders eens nakijken bij die specialist in ijmuiden, dat is wat dichterbij dan Boijl of Almelo.
remblokken zijn ongeveer 6 maanden geleden rond om vervangen. En schrijven overgens ook.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je naar een > 150pk Z3 zit te kijken, de Z3 weegt ~1250 kg, wat 300 kg zwaarder is dan je huidige MX5... Is de 10th Anni MX5 niet wat voor je? 140 pk op 1000 kg, full options, traction control (!), 6 versnellingsbak en vanuit duitsland te importeren tussen 6-8k.
[..]
Ik rij gemiddeld ook 150 op de snelweg, mits het niet al te druk is... En ja, ook hier in het noorden zijn randdebielen die hun auto zo naar links gooien terwijl je met 150 aan komt rijden. Dat is toch een kwestie van vooruit kijken zoals Anne al zegt, aan het gedrag van de bestuurder is vrij veel te zien. Als je wat meer afstand houdt en niet per se elk gaatje dicht rijdt is dat geen enkel probleem... ook remt de MX5 best hard af als je't gas los laat in de 5 (vraag lipje maar)
Heb je jouw remmen (schijven/blokken) al eens vervangen? Ik denk dat ze gewoon gaar zijn namelijk... Zelfs met de kromme schijven voor remt mijn auto nog prima. En laat ze anders eens nakijken bij die specialist in ijmuiden, dat is wat dichterbij dan Boijl of Almelo.
Meende al dat je me zoiets verteld had, dan zit er toch echt iets niet goed met de auto of bijvoorbeeld de afstelling van het pedaal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
remblokken zijn ongeveer 6 maanden geleden rond om vervangen. En schrijven overgens ook.
Ik heb inderdaad zitten kijken voor een MX5 10th anni uit duitsland.
Maar is het een hoop gezeik om zelf zo een auto te inporteren uit duitsland? Of is dat verstandig om het te laten doen?
En zo ja via welk bedrijf?
alleen wat meer ruisquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:20 schreef Paladijn het volgende:
Helaas wel zo'n beetje alles op iso 400 geschoten, maar desondanks nog redelijk scherp
Valt mee, heb iso 200-400-800-1600-3200/hi... t/m 800 is de ruis niet erg storendquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef lipje het volgende:
[..]
alleen wat meer ruis
Statief meenemen of niet zo bibberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |