abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63244485
Is het nu eigenlijk al bekend of er een arrestatiebevel tegen Joran uitgevaardigd is door de Thaise overheid?
Ik krijg namelijk de indruk dat ze in Thailand even weinig aan de 'schokkende reportage' van Peter R hebben, als wij hier...

Dat Joran een klootzak is, dat bewijst Peter keer op keer...maar dat is niet strafbaar.
Make my day!
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:15:34 #102
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63244616
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:12 schreef Samson het volgende:

[..]

In mijn ogen heeft hij er niets mee bereikt, behalve zn persoonlijke hetze tegen Joran voortzetten. En bovendien door de uitzending nog de nodige eurootjes op zn bankrekening bij kunnen schrijven. Laat die Joran een klootzak en onbetrouwbaar zijn, enige misdaad is nog steeds niet bewezen. Lekkere vent die PdV. vriendjes met de kopstukken uit de onderwereld en ondertussen kruimeldiefjes najagen
Dat, en hij heeft een eventuele vervolging van Joran moeilijker gemaakt en hem van een nobody tot BN'er gepromoveerd... Boekje, Filmpje, paar interviews en joran hoeft nog geen hoertjes meer te smokkelen om een aardig centje te verdienen... En Peter zit zich intussen alweer aan z'n volgende prijs op te geilen...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:40:27 #103
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_63245079
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef El_Matador het volgende:
Fout! Dat heb ik net uitgelegd; het verschil tussen schuldig zijn en schuldig bevonden zijn is cruciaal. Die gast is zo schuldig als wat. Of er nu juridische bewijzen zijn of niet. 1 + 1 = 2
Schuldig aan wat is hij dan? Wát heeft hij precies gedaan, wáár moet hij precies voor veroordeeld worden en hoeveel straf moet hij krijgen? Kijk, 99 procent van de mensen zal er van overtuigd zijn dat hij iets met de zaak te maken heeft, maar het punt is natuurlijk dat niet duidelijk is wat. Heeft hij haar vermoord, heeft hij haar 'alleen' kwijtgemaakt, heeft hij dat kwijtmaken door iemand anders laten doen, etc.?

Dat heeft Peter R. de Vries met zijn verborgen camera ook niet boven water kunnen halen. En je kunt Joran toch moeilijk 15 jaar in de cel gooien en er dan over 10 jaar achterkomen dat het (bijvoorbeeld) zijn vader was die haar lichaam in zee heeft gedumpt en dus de zware straf verdiend had. Ben toch blij dat jij geen rechter bent.
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:30 schreef El_Matador het volgende:
En met een beetje mazzel weet het lamgeslagen juridische stelsel die gozer eindelijk voor eens en voor altijd achter de tralies te krijgen. Maar dat is slechts extra en ik verwacht niet dat het gebeurt. Het is immers belangrijker om mensen die door rood lopen aan te pakken dan criminelen die "nog niets fout gedaan hebben". ;')
Oh god, ben jij er zo eentje
pi_63245325
quote:
Fout! Dat heb ik net uitgelegd; het verschil tussen schuldig zijn en schuldig bevonden zijn is cruciaal. Die gast is zo schuldig als wat. Of er nu juridische bewijzen zijn of niet. 1 + 1 = 2
Gelukkig ben jij geen rechter, want ik vraag me echt af waarom jij denkt dat hij schuldig is.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_63246262
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:58 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij geen rechter, want ik vraag me echt af waarom jij denkt dat hij schuldig is.
dat jij dat afvraagt zegt meer over jouw dan over el matador hij maakt ook duidelijk het onderscheid tussen bewezen schuld en schuld.

maw hij zegt joran is schuldig het is alleen niet bewezen en dus (nog) geen veroordeling. ik sluit me aan bij el matador
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_63246701
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat jij dat afvraagt zegt meer over jouw dan over el matador hij maakt ook duidelijk het onderscheid tussen bewezen schuld en schuld.

maw hij zegt joran is schuldig het is alleen niet bewezen en dus (nog) geen veroordeling. ik sluit me aan bij el matador
Als je gevoel zegt dat hij schuldig is, betekent nog niet dat hij dat is natuurlijk. Onbewezen schuld bestaat niet..
pi_63246719
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:14 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Als je gevoel zegt dat hij schuldig is, betekent nog niet dat hij dat is natuurlijk. Onbewezen schuld bestaat niet..
Nou ja, hier dan. Er zijn ook landen waar men het al genoeg reden vindt hem vast te zetten.
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:39:01 #108
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63247157
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:14 schreef Tarabass het volgende:

[..]

if it looks like a duck, walks like a duck, quakes like a duck,, I would call it a duck
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63247306
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

if it looks like a duck, walks like a duck, quakes like a duck,, I would call it a duck
Ik zou het een eend noemen.
pi_63249092
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Ik begrijp de stellingname wel. Maar verder dan 'een mening' kom je zo niet. Het is pas waarheid als hij veroordeeld is door een rechtbank, pas dan kun je met recht zeggen dat hij schuldig is.
Daarvoor is het eigenljk gewoon laster...denk aan Maurice de Hond.
Make my day!
pi_63250652
"Het was Daury, ik zweer t je".

Joran!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  Moderator zaterdag 15 november 2008 @ 20:55:33 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63251892
maar zijn er nu dames onder valse voorwendselen op het vliegtuig gezet of niet?

en zo niet, waarom niet?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_63257412
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:55 schreef sp3c het volgende:
maar zijn er nu dames onder valse voorwendselen op het vliegtuig gezet of niet?

en zo niet, waarom niet?
Nee, geen dames op een vliegtuig.
De 2 dames uit de uitzending vonden de beloning te weinig.
Serieus.
Make my day!
pi_63261480
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:43 schreef agter het volgende:

[..]

Serieus.
En 1 van de 2 wou eerst haar school afmaken.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_63261690
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:02 schreef mrcool het volgende:

[..]

En 1 van de 2 wou eerst haar school afmaken.
Ja, dus daar stond onze gewiekste vrouwenhandelaar..
Make my day!
pi_63261892
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:06 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, dus daar stond onze gewiekste vrouwenhandelaar..
Joran is gewoon echt een domme ezel. Ben benieuwd waarmee Peter hem nou weer kan gaan betrappen over 6 maanden ofzo.
pi_63261969
quote:
Die gast is zo schuldig als wat.
Wat is het? Ben jij nu een enorme domme lul? Of ben jij erbij geweest, heb jij anderzins bewijzen van zijn schuld die je maar voor jezelf houdt?
quote:
En? Is dat een reden om deze maar niet aan te pakken?
Als het bij een grote waffel blijft: Ja. Anders kun je wel een heel groot deel van NL in de bak mikken.
quote:
Hij is schuldig of onschuldig
Ten aanzien van mensenhandel: onschuldig. Dat lijkt me wel duidelijk. Vriendelijk vragen of iemand in NL de hoer wil spelen is nl. niet hetzelfde als iemand met dreiging en geweld in NL de hoer laten spelen...

Ik verwacht overigens niet dat je het echt kan (of wil) bevatten.
quote:
Ben jij rechtenstudent ofzo?
Gelukkig heb je wel door dat je zelf eigenlijk niet in staat bent om tot een fatsoenlijk oordeel te komen.
quote:
Wederom ridiculisaties om maar niet op mijn punt in te gaan.
Waarom denk jij dat je überhaupt een punt hebt?
quote:
Joran is zo fout als de pest
Dat is niet strafbaar.
quote:
en natuurlijk heeft hij Natalee doen verdwijnen
Dat weet jij helemaal niet.
quote:
en natuurlijk wil die respectloze klootzak Thaise vrouwtjes verhandelen.
Opletten als je naar een uitzending kijkt. Het is op campingzenderniveau, dus bedoeld voor de dommere helft van NL. Het moet dus kunnen...

Papierwerk regelen en vragen of iemand wil werken is niet verhandelen. Anders zijn uitzendbureaus ook mensenhandelaren.
quote:
Dat hadden wij allemaal niet geweten als Peter zijn werk niet had gedaan.
Je weet helemaal niets zeker, behalve dan dat Joran een grote waffel heeft en de Nederlandse taal bijzonder slecht beheerst.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63262022
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef mrcool het volgende:

Ben benieuwd waarmee Peter hem nou weer kan gaan betrappen over 6 maanden ofzo.
Ik denk met het opzetten van een goksyndicaat...

(als we de uitzending bekijken zit hij dan met vrienden te pokeren om een paar grijpstuivers)
  zondag 16 november 2008 @ 14:22:10 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63262254
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

(als we de uitzending bekijken zit hij dan met vrienden te pokeren om een paar grijpstuivers)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63262305
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:07 schreef agter het volgende:
Is het nu eigenlijk al bekend of er een arrestatiebevel tegen Joran uitgevaardigd is door de Thaise overheid?
Ik krijg namelijk de indruk dat ze in Thailand even weinig aan de 'schokkende reportage' van Peter R hebben, als wij hier...

Dat Joran een klootzak is, dat bewijst Peter keer op keer...maar dat is niet strafbaar.
Inderdaad.

En Joran bewijst dat Peter R een gefrustreerde narcist is.
pi_63262346
Hoe langer ik nadenk over die uitzending van 'Joran de vrouwenhandelaar' hoe meer ik de rol van Peter R dubieus ga vinden. Hij was toch wel flink aan het pushen om Joran zover te krijgen. Met de belofte van geld, met het daadwerkelijk schuiven van geld etc.
Make my day!
pi_63263670
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  Moderator zondag 16 november 2008 @ 16:15:19 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63265153
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:43 schreef agter het volgende:

[..]

Serieus.
lol!!

niets aan de hand dus
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:24 schreef agter het volgende:
Hoe langer ik nadenk over die uitzending van 'Joran de vrouwenhandelaar' hoe meer ik de rol van Peter R dubieus ga vinden. Hij was toch wel flink aan het pushen om Joran zover te krijgen. Met de belofte van geld, met het daadwerkelijk schuiven van geld etc.
en dan loopt het vast bij dames die meer geld willen zien

de VOC mentaliteit heeftie iig niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_63266186
quote:
Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat is het? Ben jij nu een enorme domme lul? Of ben jij erbij geweest, heb jij anderzins bewijzen van zijn schuld die je maar voor jezelf houdt?
[..]

Ik verwacht dat El_Matador voorlopig even geen antwoord geeft:
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Make my day!
pi_63266555
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 17-11-2008 23:49:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')