abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63096287
Ik loop vanaf 1 september 5 dagen in de week stage. Om mijn baantje, die ik normaal gesproken had naast mijn school, niet kwijt te raken werk ik daarnaast ook nog op de zaterdag bij mijn bijbaantje.

Mijn stage loopt in de schoolvakanties gewoon door. Enige dagen dat ik vrij ben van stage zijn de kerstdagen en nieuwjaar (1 januari). Nu is het zo dat iedereen op mijn werk (=bijbaan) kan worden ingeroosterd om te werken met kerst en 1 januari. Dit omdat het feestdagen zijn en het anders niet eerlijk is als er mensen zijn die altijd moeten werken en andere mensen die op die feestdagen nooit hoeven te werken.
We hebben aan moeten geven op welke dagen we konden werken. Ik heb het daar toen met mijn bazin over gehad dat ik eigelijk liever die dagen vrij had, omdat ik gewoon stage moet lopen en die paar dagen mijn enige vrije dagen zijn tijdens mijn stage. Daarbij had ik het alleen over kerst, omdat ik niet gedacht had aan 1 januari. Mijn bazin zei dat dat wel te begrijpen was en dat ik dat even op moest schrijven, zodat de rest kon zien waarom ik niet wilde werken met kerst.

Nu is er niemand die zich aangeboden heeft om op 1 januari te werken en nu wordt er dus geloot tussen alle medewerkers. We zijn op dit moment met 11 medewerkers (als ik het goed heb). 1 van die medewerkers loot niet mee omdat zij vorig jaar gewerkt heeft, volledig terecht dus. Het is de bedoeling dat die persoon lootjes gaat trekken, en diegene die “getrokken” wordt moet werken op 1 januari.

Ik heb daarop mijn bazin weer gebelt, en gevraagd of dat ook voor mij telde:
“"Ja dit telt voor iedereen, we maken geen uitzonderingen, er moet gewoon iemand werken.. dus we loten ”".

En nu komt mijn klacht dus:
Ik ben het er niet mee eens dat ik mee moet loten om te werken op 1 januari. Ik vier ook graag nieuwjaar en de andere dagen (=31 december en 2 januari) moet ik gewoon weer stagelopen (dit is ook 1 van de maar 3 vrije dagen die ik tijdens mijn hele stage heb (uitgezonderd weekenden)). Mijn andere collega’s zijn allemaal vrij van school, of werken full-time bij mijn werk. Zij kunnen er allemaal rekening mee houden, door dagen ervoor of erna vrij te hebben.

Wat vinden jullie hier nou van???
pi_63096325
lekker voor je

tevens fipo, en trots
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_63096340
Wat heeft jouw werk te maken met het feit dat jij moet stagelopen? Als ze daarvoor een uitzondering moeten maken gaan andere lopen klagen dat ze moeten studeren, of vrijwilligerswerk moeten doen, op de kinderen moeten passen enzovoort. Voor je het weet is het eind zoek. Gewoon geen uitzonderingen voor zaken die niet met het werk te maken hebben lijkt me terecht.
pi_63096354
Ik vind dat je bass al coulant is geweest door jou die dagen vrij te geven, en dat je zelf de fout hebt gemaakt om daarbij 1 januari te vergeten. Daarbij kies jij er zelf voor om een opleiding te gaan doen waarbij je stage moet lopen, en er daarnaast een baantje op na te houden.

Ik zou zeggen: allemaal het gevolg van je eigen keuzes, dus wees een vent, en draag dan ook de gevolgen daarvan.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_63096356
Woh wat kut voor je , je hebt al amper vakantie dan zou ik gewoon niet komen en dat ook zeggen komt misschien heel lullig over maar kom op jij hebt ook vakanties nodig slaat nergens op.
Wat voor bijbaantje is het?
Ik denk dat ik ook maar eens moet gaan kijken hiervoor heb er nog niet over nagedacht
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_63096391
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:18 schreef HzHertz het volgende:
Woh wat kut voor je , je hebt al amper vakantie dan zou ik gewoon niet komen en dat ook zeggen
Wat een verantwoordelijkheidsgevoel heeft mijn generatie toch
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_63096419
Er zijn een aantal dagen waarop je vrij MOET zijn.
1 Januari is zo'n dag.
pi_63096440
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:20 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wat een verantwoordelijkheidsgevoel heeft mijn generatie toch
Ligt eraan welk baantje het is vandaar dat ik het vraag
Als het nou bijvoorbeeld vakken vullen is
pi_63096483
Welke mongool gaat er nu werken op 1 januari Welke baas in zo inhumaan om mensen te laten werken op 1 januari

Wat voor bijbaan is het?
pi_63096489
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:22 schreef HzHertz het volgende:

[..]

Ligt eraan welk baantje het is vandaar dat ik het vraag
Als het nou bijvoorbeeld vakken vullen is
Ik werk in zo'n kiosk op het station.
pi_63096499
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Welke mongool gaat er nu werken op 1 januari Welke baas in zo inhumaan om mensen te laten werken op 1 januari

Wat voor bijbaan is het?
Zie post hierboven.
Alle dagen in het jaar open.
pi_63096510
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:22 schreef Specularium het volgende:
Er zijn een aantal dagen waarop je vrij MOET zijn.
1 Januari is zo'n dag.
Goh, ik zal het in het ziekenhuis waar ik werk eens even doorgeven aan de EHBO; die hebben altijd de drukste tijd op 1 januari, dus die zullen dat wel fijn vinden
pi_63096524
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ik werk in zo'n kiosk op het station.
En hoeveel verantwoordelijkheid heb jij als je daar dan werkt ?
Als het zo goed als niks is zou ik het gewoon door de vingers zien en je vrije dag vieren.
  maandag 10 november 2008 @ 10:27:59 #14
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_63096546
Ik zal je vertellen wat ik er van vind:

GEPWNED WIE UNNE N00B!!!!!!!!!XDeins111
Ok stelletje hokboeren
pi_63096557
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Zie post hierboven.
Alle dagen in het jaar open.
Zoek lekker een andere baan Inhumaan is het, zeg ik je
pi_63096572
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:18 schreef Seneca het volgende:
Ik vind dat je bass al coulant is geweest door jou die dagen vrij te geven, en dat je zelf de fout hebt gemaakt om daarbij 1 januari te vergeten. Daarbij kies jij er zelf voor om een opleiding te gaan doen waarbij je stage moet lopen, en er daarnaast een baantje op na te houden.

Ik zou zeggen: allemaal het gevolg van je eigen keuzes, dus wees een vent, en draag dan ook de gevolgen daarvan.
Er werken 11 medewerkers. Op de kerstdagen moeten in totaal 4 mensen werken en op 1 januari 1 persoon. Dat zijn dus 5 van de 11 medewerkers die met kerst en nieuwjaar moeten werken.

Daarbij kies ik er idd zelf voor, maar is dat zo verkeerd dan? Werken naast je stage? Mag ik ook geld verdienen?? Daarnaast kan ik na mijn stage weer volop aan het werk daar, iets wat ze graag hebben omdat we al personeel te kort hebben. We hebben dit vantevoren afgesproken, dat ik alleen in de weekenden zou werken.

En is het zoveel gevraagd om dit jaar (ivm drukte rondom mijn stage) vrij te vragen op deze dagen? Als er nou te weinig mensen waren om te werken. Nee. Als iedereen nou in dezelfde situatie als mij zat... kon ik erbij inkomen. Maar mijn collega's kunnen er alle rekening mee houden!

(Ps. Ik ben een vrouw )
pi_63096579
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Goh, ik zal het in het ziekenhuis waar ik werk eens even doorgeven aan de EHBO; die hebben altijd de drukste tijd op 1 januari, dus die zullen dat wel fijn vinden
Ik ga altijd op oudejaarsavond bij de EHBO zitten van het ziekenhuis hier in de buurt.
Elk jaar weer lachen met al die slachtoffers.
pi_63096629
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:29 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

(Ps. Ik ben een vrouw )
had dat eerder gezegd
pi_63096631
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Zoek lekker een andere baan Inhumaan is het, zeg ik je
Nounee bedankt. Werk is leuk, leuke collega's en flexibel waardoor ik veel kan werken als ik aangeef dat ik een dag vrij ben van school of in de vakanties.
pi_63096633
Ik moet tijdens oudjaarsnacht werken, dat is pas sad En ik loop nog stage ook
pi_63096648
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:32 schreef Lausteen het volgende:
Ik moet tijdens oudjaarsnacht werken, dat is pas sad En ik loop nog stage ook
Waar werk je dan? Horeca zeker?
pi_63096658
Ik ben safe! hoef alleen dag voor oudjaars dag te werken
pi_63096802
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Werken op het ziekenhuis en dan de SEH de EHBO noemen.
pi_63096873
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren als je in zo'n kiosk gaat werken?
Je hebt met kerst en oudejaarsdag/avond ook vrij, je hebt geen poot om op te staan.
Als je nu nieuwjaarsdag werkt, heb je volgend jaar wel vrij. Maar jij bent geen uitzondering op de rest van je collega's.
En als je het er pertinent niet mee eens bent moet je maar stoppen met dat bijbaantje.
pi_63096915
quote:

[..]
Daarbij kies ik er idd zelf voor, maar is dat zo verkeerd dan? Werken naast je stage? Mag ik ook geld verdienen??
Nee, dat is helemaal niet verkeerd, maar begrijp dan wel dat je werk en je stage geen rekening met elkaar hoeven te houden. Het zou fijn zijn als het wel gebeurde, uiteraard, maar in dit geval is het niet zo.
pi_63097101
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren als je in zo'n kiosk gaat werken?
Je hebt met kerst en oudejaarsdag/avond ook vrij, je hebt geen poot om op te staan.
Als je nu nieuwjaarsdag werkt, heb je volgend jaar wel vrij. Maar jij bent geen uitzondering op de rest van je collega's.
En als je het er pertinent niet mee eens bent moet je maar stoppen met dat bijbaantje.
Heb vorig jaar met kerst ook gewerkt, dus wss had ik toch niet hoeven werken met kerst. Daar KAN ook gewoon rekening mee gehouden worden, dus niet zeggen "Je bent ook al vrij met kerst".. er zijn genoeg gegadigden voor kerst... die vorig jaar niet hebben hoeven werken. Kerst is het probleem niet.

(Oudjaarsdag kan ik niet, dan heb ik gewoon stage. 's avonds zijn we niet open. )

Ik weet vantevoren dat die kans er is, klopt. Ik ben echter van mening dat ze er rekening mee kunnen houden dat er ook mensen zijn die naast dat bijbaantje, ook gewoon nog stage lopen. Ze weten dat ik stage heb, en ik heb gewoon afgesproken dat ik dus alleen in de weekenden kon werken tijdens mijn stage. Feestdagen had ik niet bij stil gestaan dat ik dan wel ingeroosterd zou kunnen worden. Daar hebben we het ook nooit over gehad, alleen toen ik dus met kerst vrij had gevraagd en mijn bazin zei dat je geen gegarandeerd verlof krijgt, maar dat er wel rekening mee wordt gehouden met het maken van het rooster voor kerst.

Het had overigens niet uitgemaakt als ik het vantevoren had afgesproken, want we kunnen bij ons nooit gegarandeerd verlof krijgen op feestdagen.
pi_63097162
Bij welke kiosk? Ehv cs?
pi_63097179
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef LuxAeterna het volgende:

[..]

Nee, dat is helemaal niet verkeerd, maar begrijp dan wel dat je werk en je stage geen rekening met elkaar hoeven te houden. Het zou fijn zijn als het wel gebeurde, uiteraard, maar in dit geval is het niet zo.
Mijn werk houdt er altijd rekening mee, en heeft dat altijd gedaan. Ik vind het gewoon spijtig, dat er genoeg mensen zijn die er rekening mee kunnen houden als ze 1 januari moeten werken. Zodat ze bijvoorbeeld 31 december of 2 januari of iets dergelijks vrij zijn. Ik ben de enige van de 11 die dat niet kan en dan zul je zien dat ik dadelijk moet werken.

Alsof ik ieder jaar met een smoes kom. Ik ben er altijd geweest, heb zoveel gewerkt, zodat we het personeelstekort konden opvangen. En dat ene vraagje, de vraag of ik 1 januari niet hoef te werken, daarin kunnen ze me dan niet tegemoet komen?? Mogen jullie misschien onzin vinden, maar ik vind dat je toch wel wat menselijk mag denken in zo'n geval.
pi_63097183
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij welke kiosk? Ehv cs?
Nee, Helmond.
pi_63097273
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:33 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Waar werk je dan? Horeca zeker?

Tja het is kut, maar tijdens stage wordt je sowieso al van alle kanten gepwnd dus dit kan er ook nog wel bij. Gewoon hopen dat je het niet wordt, anders gewoon even doorbikkelen
  maandag 10 november 2008 @ 11:04:01 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63097282
Ontslag nemen en een fatsoenlijk baantje zoeken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63097283
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:58 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Mijn werk houdt er altijd rekening mee, en heeft dat altijd gedaan. Ik vind het gewoon spijtig, dat er genoeg mensen zijn die er rekening mee kunnen houden als ze 1 januari moeten werken. Zodat ze bijvoorbeeld 31 december of 2 januari of iets dergelijks vrij zijn. Ik ben de enige van de 11 die dat niet kan en dan zul je zien dat ik dadelijk moet werken.

Alsof ik ieder jaar met een smoes kom. Ik ben er altijd geweest, heb zoveel gewerkt, zodat we het personeelstekort konden opvangen. En dat ene vraagje, de vraag of ik 1 januari niet hoef te werken, daarin kunnen ze me dan niet tegemoet komen?? Mogen jullie misschien onzin vinden, maar ik vind dat je toch wel wat menselijk mag denken in zo'n geval.
Ik moet altijd of oud en nieuw of alle kerstdagen werken.
Dus alleen nieuwjaarsdag is zo gek nog niet. Als je graag wilt gaan stappen kun je anders kijken met een collega een kerstdag te ruilen. Werk je één dag met de kerst, maar heb je nieuwjaarsdag vrij.
En ik blijf van mening dat dit soort zaken erbij horen, als je studeert kun je er ook alvast aan wennen dat je straks als je werkt je bij bepaalde banen niet altijd standaard op de feestdagen vrij bent.
En als je het er zo mee oneens bent kun je ook stoppen met die bijbaan.
pi_63097308
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:03 schreef Lausteen het volgende:

[..]

Tja het is kut, maar tijdens stage wordt je sowieso al van alle kanten gepwnd dus dit kan er ook nog wel bij. Gewoon hopen dat je het niet wordt, anders gewoon even doorbikkelen
Oh wacht, dus de lootjes moeten nog getrokken worden? Dus de kans dat TS gewoon lekker vrij is is nog altijd het grootst?
pi_63097337
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:03 schreef Lausteen het volgende:

[..]

Mwa,.. moet iedereen die bij jullie werkt met oudjaar werken? Of ook maar een paar? Jij kan trouwens wel lekker uitslapen op 1 januari. *Jaloers*!

Ik hoop idd dat ik het niet word, als ik het wel word dan ga ik niet. Dat weten ze al.
(Oh ben overigens niet de enige die dan niet komt. 2 anderen "zijn niet in de buurt". Zij zitten op kamers, en vieren nieuwjaar daar).
pi_63097370
Gewoon werken Smutz.. Niet aanstellen

En check je igm es ^^
pi_63097414
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik moet altijd of oud en nieuw of alle kerstdagen werken.
Dus alleen nieuwjaarsdag is zo gek nog niet. Als je graag wilt gaan stappen kun je anders kijken met een collega een kerstdag te ruilen. Werk je één dag met de kerst, maar heb je nieuwjaarsdag vrij.
En ik blijf van mening dat dit soort zaken erbij horen, als je studeert kun je er ook alvast aan wennen dat je straks als je werkt je bij bepaalde banen niet altijd standaard op de feestdagen vrij bent.
En als je het er zo mee oneens bent kun je ook stoppen met die bijbaan.
Lotjes moeten nog getrokken worden idd, maar ik zie het al gebeuren dat ik moet werken.

Als dit mijn full-time baan was, of als ik vakantie had gehad. Geef ik je gelijk. Dan wen je er vast ook wel aan. Het gaat mij ook niet erom dat het een feestdag is. Het gaat mij erom dat ik gewoon 100 dagen stage loop, en in die tijd 3 dagen vrij heb.. en op die ene dag, 1 januari, zou ik dan moeten werken bij mijn bijbaan waar ik normaal gesproken, ten tijde van mijn stage, alleen in het weekend hoef te werken.
  maandag 10 november 2008 @ 11:11:00 #37
19840 Libris
Live from Singapore
pi_63097418
Ik begrijp dat er nog niet geloot is? En dat je dus zit te mekkeren over een 10% kans dat je moet werken?
pi_63097441
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef SMutzskii het volgende:
Ik loop vanaf 1 september 5 dagen in de week stage. Om mijn baantje, die ik normaal gesproken had naast mijn school, niet kwijt te raken werk ik daarnaast ook nog op de zaterdag bij mijn bijbaantje.

Mijn stage loopt in de schoolvakanties gewoon door. Enige dagen dat ik vrij ben van stage zijn de kerstdagen en nieuwjaar (1 januari). Nu is het zo dat iedereen op mijn werk (=bijbaan) kan worden ingeroosterd om te werken met kerst en 1 januari. Dit omdat het feestdagen zijn en het anders niet eerlijk is als er mensen zijn die altijd moeten werken en andere mensen die op die feestdagen nooit hoeven te werken.
We hebben aan moeten geven op welke dagen we konden werken. Ik heb het daar toen met mijn bazin over gehad dat ik eigelijk liever die dagen vrij had, omdat ik gewoon stage moet lopen en die paar dagen mijn enige vrije dagen zijn tijdens mijn stage. Daarbij had ik het alleen over kerst, omdat ik niet gedacht had aan 1 januari. Mijn bazin zei dat dat wel te begrijpen was en dat ik dat even op moest schrijven, zodat de rest kon zien waarom ik niet wilde werken met kerst.

Nu is er niemand die zich aangeboden heeft om op 1 januari te werken en nu wordt er dus geloot tussen alle medewerkers. We zijn op dit moment met 11 medewerkers (als ik het goed heb). 1 van die medewerkers loot niet mee omdat zij vorig jaar gewerkt heeft, volledig terecht dus. Het is de bedoeling dat die persoon lootjes gaat trekken, en diegene die “getrokken” wordt moet werken op 1 januari.

Ik heb daarop mijn bazin weer gebelt, en gevraagd of dat ook voor mij telde:
“"Ja dit telt voor iedereen, we maken geen uitzonderingen, er moet gewoon iemand werken.. dus we loten ”".

Ik ben het er niet mee eens dat ik mee moet loten om te werken op 1 januari. Ik vier ook graag nieuwjaar en de andere dagen (=31 december en 2 januari) moet ik gewoon weer stagelopen (dit is ook 1 van de maar 3 vrije dagen die ik tijdens mijn hele stage heb (uitgezonderd weekenden)). Mijn andere collega’s zijn allemaal vrij van school, of werken full-time bij mijn werk. Zij kunnen er allemaal rekening mee houden, door dagen ervoor of erna vrij te hebben.

Gewoon niet komen als je wordt getrokken!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_63097460
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:11 schreef Libris het volgende:
Ik begrijp dat er nog niet geloot is? En dat je dus zit te mekkeren over een 10% kans dat je moet werken?
Ja.
  maandag 10 november 2008 @ 11:12:52 #40
112251 314
gimme pie!
pi_63097462
quote:

[..]

Er werken 11 medewerkers. Op de kerstdagen moeten in totaal 4 mensen werken en op 1 januari 1 persoon. Dat zijn dus 5 van de 11 medewerkers die met kerst en nieuwjaar moeten werken.

Daarbij kies ik er idd zelf voor, maar is dat zo verkeerd dan? Werken naast je stage? Mag ik ook geld verdienen?? Daarnaast kan ik na mijn stage weer volop aan het werk daar, iets wat ze graag hebben omdat we al personeel te kort hebben. We hebben dit vantevoren afgesproken, dat ik alleen in de weekenden zou werken.

En is het zoveel gevraagd om dit jaar (ivm drukte rondom mijn stage) vrij te vragen op deze dagen? Als er nou te weinig mensen waren om te werken. Nee. Als iedereen nou in dezelfde situatie als mij zat... kon ik erbij inkomen. Maar mijn collega's kunnen er alle rekening mee houden!

(Ps. Ik ben een vrouw )
Nou, sorry dat ik het zeg maar de kiosk is niet bepaald moeilijk werk wel? Als je ontslag neemt omdat je het te druk hebt kun je na je stage toch meteen weer aan de slag daar als ze mensen tekort hebben?
pi_63097472
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Nee, Helmond.
_! Alsof daar iemand komt.
pi_63097523
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:12 schreef 314 het volgende:

[..]

Nou, sorry dat ik het zeg maar de kiosk is niet bepaald moeilijk werk wel? Als je ontslag neemt omdat je het te druk hebt kun je na je stage toch meteen weer aan de slag daar als ze mensen tekort hebben?
Nouja, zo werkt dat niet he. Je kunt niet ontslag nemen, en daarna weer daar werken.
Zowieso wil ik wel geld verdienen naast mijn stage..

Hoef nu ook niet iedere week te werken, omdat ik nog verlof uren had staan.
(Voor het weekend is nu genoeg personeel, doordeweeks overdag zijn er mensen te kort).
pi_63097539
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:10 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Lotjes moeten nog getrokken worden idd, maar ik zie het al gebeuren dat ik moet werken.

Als dit mijn full-time baan was, of als ik vakantie had gehad. Geef ik je gelijk. Dan wen je er vast ook wel aan. Het gaat mij ook niet erom dat het een feestdag is. Het gaat mij erom dat ik gewoon 100 dagen stage loop, en in die tijd 3 dagen vrij heb.. en op die ene dag, 1 januari, zou ik dan moeten werken bij mijn bijbaan waar ik normaal gesproken, ten tijde van mijn stage, alleen in het weekend hoef te werken.
Ik vind je maar een zeurpiet. Toen ik nog een opleiding deed en stage had werkte ik ook 1 a 2 dagen in de week bij, en ook met de feestdagen vaak genoeg toen al gewerkt. Tja, het is of iets minder vrije tijd, of geen inkomsten hebben. Er zijn zoveel studenten met hetzelfde 'probleem'.
pi_63097570
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

_! Alsof daar iemand komt.
Je hebt genoeg te doen als je moet werken hoor. Komen genoeg mensen.
pi_63097587
Bazin, wtf?

Werkgever jeweets.
pi_63097600
Dan neem je toch ontslag... Op 1 januari werken !
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_63097615
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind je maar een zeurpiet. Toen ik nog een opleiding deed en stage had werkte ik ook 1 a 2 dagen in de week bij, en ook met de feestdagen vaak genoeg toen al gewerkt. Tja, het is of iets minder vrije tijd, of geen inkomsten hebben. Er zijn zoveel studenten met hetzelfde 'probleem'.
Dat hun ervoor kiezen om die dagen wel te gaan werken, wil niet zeggen dat ik die keuze ook moet maken. Ik wil gewoon genieten van mijn 3 dagen die ik vrij heb over die hele 100 dagen.

Als het nu zo was dat iedereen die er werkte in dezelfde situatie als mij zat, had ik het niet erg gevonden. Nu echter wel. (zie vorige posts maar waarom).
pi_63097663
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou inderdaad zeg. Ik zal tegen mijn cliënten zeggen dat ze lekker op 1 januari heel de dag in bed moeten blijven liggen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_63097678
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:22 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nou inderdaad zeg. Ik zal tegen mijn cliënten zeggen dat ze lekker op 1 januari heel de dag in bed moeten blijven liggen.
Dat is de juiste instelling!
  maandag 10 november 2008 @ 11:30:57 #50
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_63097827
TS, ik denk dat je 31 december een griepje oploopt en daardoor te ziek bent om te werken
Opgelost, slotje
...
  maandag 10 november 2008 @ 11:35:23 #51
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63097905
--> WGR
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_63097955
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:35 schreef Fortitudo het volgende:
--> WGR
Wat?
pi_63098079
quote:

We hebben dit vantevoren afgesproken, dat ik alleen in de weekenden zou werken.
Daar ligt de oplossing, 1 januari valt niet een een weekend, dus je baas moet zich aan deze afspraak houden, nogal simpel dus
  maandag 10 november 2008 @ 11:51:51 #54
112251 314
gimme pie!
pi_63098230
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

juist! toen ik stage liep moest dat ook 40 uur per week, daarnaast werkte ik vrijdagavond in een kroeg, soms het weekend 's avonds wat extra, en dan om de week zaterdag+zondag een ander baantje..

op een gegeven moment heb ik dat zaterdag+zondag werken ook maar opgezegd, al had ik toch een vol weekend vrij om de week.. daar werd overigens ook óf heel Kerst gewerkt (2 dagen) óf op 1 januari.. ook enkele jaren gewoon om en om met collega's gedaan
pi_63099211
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:41 schreef memrtn het volgende:

[..]

Werken op het ziekenhuis en dan de SEH de EHBO noemen.
Het zolang ze mijn afdeling de automatisering noemt, heb ik het volste recht hen EHBO te noemen
  maandag 10 november 2008 @ 12:48:31 #56
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_63099437
Dan had je maar een andere werkplek moeten kiezen!
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  maandag 10 november 2008 @ 12:56:37 #57
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_63099660
Wie zegt dat je getrokken wordt?
Verder, niet zo klagen.. ik moet ook op 31 Dec.. én 1 Januari werken waarschijnlijk
------------------
  maandag 10 november 2008 @ 12:57:09 #58
111843 Cassius
Something's fucky
pi_63099679
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:44 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Daar ligt de oplossing, 1 januari valt niet een een weekend, dus je baas moet zich aan deze afspraak houden, nogal simpel dus
Nieuwjaarsdag zal wel als een zondagdienst gerekend worden.
pi_63099749
Het lijkt haast wel een echte baan.

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_63100004
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:56 schreef Trigalti het volgende:
Wie zegt dat je getrokken wordt?
Verder, niet zo klagen.. ik moet ook op 31 Dec.. én 1 Januari werken waarschijnlijk
Ja, maar jij Simon...
pi_63102528
Zie het van de positieve kant, TS. Je stagevergoeding wordt nu 3 euro i.p.v. 1 euro per uur.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63102717
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:55 schreef Mendeljev het volgende:
Zie het van de positieve kant, TS. Je stagevergoeding wordt nu 3 euro i.p.v. 1 euro per uur.
Hahahahaha.
  maandag 10 november 2008 @ 16:23:17 #63
215333 AnalQueen
I will fuck you in da ass
pi_63105250
Ook ervaring mee. De oplossing: jezelf op nieuwjaarsnacht half in coma zuipen en als een zatte otter op je werk verschijnen, ze kunnen je immers niet verplichten om je in te houden die nacht, het is en blijft een feestdag. Dan leren ze het wel af voor volgend jaar.
pi_63105375
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:57 schreef Cassius het volgende:

[..]

Nieuwjaarsdag zal wel als een zondagdienst gerekend worden.
Dat zal best, maar dat maakt het nog geen weekend, en dat was toch echt de afspraak. De werkgever dient zich gewoon aan de afspraken te houden, TS hoeft alleen in de weekenden te werken.
pi_63106025
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:23 schreef AnalQueen het volgende:
Ook ervaring mee. De oplossing: jezelf op nieuwjaarsnacht half in coma zuipen en als een zatte otter op je werk verschijnen, ze kunnen je immers niet verplichten om je in te houden die nacht, het is en blijft een feestdag. Dan leren ze het wel af voor volgend jaar.
Volgens mij kunnen ze je dat best verplichten; je bent vrij om te doen wat je wilt in je privéleven zolang dat maar niet een te negatieve invloed heeft op je werk...
pi_63106189
Je kunt toch stoppen daar? Werk genoeg.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63106303
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:23 schreef AnalQueen het volgende:
Ja, want als jij je werk niet goed doet zullen ze dat vast zonder enig probleem voorbij laten gaan. Als je dat doet kan je contractverlenging wel vergeten. Waarschijnlijk krijg je ook een waarschuwing, en bij de 2de kunnen ze je zonder problemen ontslaan. Echt een top advies dit..
pi_63106626
Je hebt het gewoon al verkeerd gedaan toen je begon met stage lopen. Bij het opstellen van het contract had je gerust kunnen vragen om meer vrije dagen. Ik loop zelf ook stage en ik kreeg er automatisch 10 (excl. feestdagen) waar ik vervolgens akkoord mee ben gegaan. Drie dagen stage over 5 maanden is nogal weinig, dat had je beter moeten regelen..
  maandag 10 november 2008 @ 17:31:19 #69
215333 AnalQueen
pi_63106784
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:11 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja, want als jij je werk niet goed doet zullen ze dat vast zonder enig probleem voorbij laten gaan. Als je dat doet kan je contractverlenging wel vergeten. Waarschijnlijk krijg je ook een waarschuwing, en bij de 2de kunnen ze je zonder problemen ontslaan. Echt een top advies dit..
So what, alsof werken het belangrijkste is in het leven. Als mijn baas me in een melige bui inplant op 1 januari dan lach ik hem keihard uit in zijn gezicht. Zoals Crane al zei, er is toch werk zat.
  maandag 10 november 2008 @ 17:35:35 #70
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_63106881
Kerst en oud&nieuw
Bedrijf sluit en wij hebben twee weken verplicht vakantie

Succes
pi_63107838
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:31 schreef AnalQueen het volgende:

[..]

So what, alsof werken het belangrijkste is in het leven. Als mijn baas me in een melige bui inplant op 1 januari dan lach ik hem keihard uit in zijn gezicht. Zoals Crane al zei, er is toch werk zat.
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar TS blijft omdat ze haar baan niet kwijt wil. Dan is het nogal dom om als de stage er bijna op zit (ik neem aan dat het gaat om een half jaar stage die aan het begin van dit schooljaar is begonnen) zoiets te gaan doen. Voor haar is deze baan blijkbaar belangrijk.

Ze kan namelijk heel simpel der baas aan de afspraak houden dat ze alleen in het weekend zou werken tijdens haar stage.
pi_63108031
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:35 schreef Oldbie het volgende:
Kerst en oud&nieuw
Bedrijf sluit en wij hebben twee weken verplicht vakantie

Succes
Je vind twee weken verplichte vakantie fijn? Goed vrij zijn is natuurlijk heerlijk maar die twee weken gaan wel van je vakantiedagen af (in mijn geval zou dat bijna de helft van al mijn vakantiedagen zijn...
  maandag 10 november 2008 @ 18:33:33 #73
65997 Oldbie
pi_63108248
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:25 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Je vind twee weken verplichte vakantie fijn? Goed vrij zijn is natuurlijk heerlijk maar die twee weken gaan wel van je vakantiedagen af (in mijn geval zou dat bijna de helft van al mijn vakantiedagen zijn...
Ik heb in totaal 43 vakantiedagen.
Daar zitten 6 CAO dagen in: nieuwjaar, pasen, koninginnedag, hemelvaartsdag, pinksteren en 1e kerstdag.
Verder heb ik 15 dagen bouwvak en 9 dagen kerst.

Hou ik 13 dagen over om zelf in te plannen. Lijkt mij genoeg
  maandag 10 november 2008 @ 18:34:45 #74
215333 AnalQueen
pi_63108277
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook wel mee eens, maar TS blijft omdat ze haar baan niet kwijt wil. Dan is het nogal dom om als de stage er bijna op zit (ik neem aan dat het gaat om een half jaar stage die aan het begin van dit schooljaar is begonnen) zoiets te gaan doen. Voor haar is deze baan blijkbaar belangrijk.

Ze kan namelijk heel simpel der baas aan de afspraak houden dat ze alleen in het weekend zou werken tijdens haar stage.
Je maakt een goed punt, zo had ik het nog niet bekeken. In dat geval kan TS inderdaad beter niet mijn advies opvolgen. Dan maar hopen dat het een beetje meezit met het lootjes trekken.
pi_63108493
ALS je moet werken op 31 december ontslag nemen en 2 januari weer beginnen. Ze hadden toch een personeelstekort?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 10 november 2008 @ 20:25:56 #76
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_63111643
hahaha ik zou serieus ontslag nemen of gewoon niet gaan werken en als je dan niet wordt ontslagen is dat mooi meegenomen
pi_63122201
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef Plush. het volgende:
Je hebt het gewoon al verkeerd gedaan toen je begon met stage lopen. Bij het opstellen van het contract had je gerust kunnen vragen om meer vrije dagen. Ik loop zelf ook stage en ik kreeg er automatisch 10 (excl. feestdagen) waar ik vervolgens akkoord mee ben gegaan. Drie dagen stage over 5 maanden is nogal weinig, dat had je beter moeten regelen..
Ik krijg er op de 100 dagen van school 2. Kan zelf ook wel vragen of ik vrij kan krijgen op bepaalde dagen, maar dan moet ik die laterna inhalen en daar heb ik niet zo'n zin in.

Ik moet gewoon 100 dagen stage lopen, in watvoor tijdsbestek ik dat doe maakt niet uit, maar ik wil graag gewoon voor eind januari mijn stage afgerond hebben.

Die vrije dagen zijn gewoon vrije dagen omdat het feestdagen zijn. Heb ernaast nog 2 dagen, maar ik heb er al 1 van op gemaakt en dan alsnog ben ik zuinig op de dagen die ik vrij heb. Alsof ik die vrij heb om te gaan werken bij mijn andere werk.. dacht het niet.
pi_63122652
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:33 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik heb in totaal 43 vakantiedagen.
Daar zitten 6 CAO dagen in: nieuwjaar, pasen, koninginnedag, hemelvaartsdag, pinksteren en 1e kerstdag.
Verder heb ik 15 dagen bouwvak en 9 dagen kerst.

Hou ik 13 dagen over om zelf in te plannen. Lijkt mij genoeg
De tering, misschien moet ik ook maar eens rond gaan kijken in de bouw; kom ik aan met mijn 19 dagen in totaal! (maar ja ik werk wel vier dagen 9 uur, dus eigenlijk heb ik elke week een dagje vrij )
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:41:50 #79
65997 Oldbie
pi_63132780
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:51 schreef zatoichi het volgende:

[..]

De tering, misschien moet ik ook maar eens rond gaan kijken in de bouw; kom ik aan met mijn 19 dagen in totaal! (maar ja ik werk wel vier dagen 9 uur, dus eigenlijk heb ik elke week een dagje vrij )
Ho, wacht. Jij telt de feestdagen dus niet mee. Dan kom je toch op een nette 25 dagen. Verder heb ik 13 ADV dagen (werk 40 uur in de week). en idd heb jij iedere week een dag vrij. Wij ontlopen elkaar niet zoveel.

Ik werk trouwens niet in de bouw. Ik werk in de kleinmetaal maar wij werken wel nauw samen met de bouw waardoor wij besloten hebben om met de bouwvak gewoon te sluiten. Dan hebben wij ook maar weinig te doen
pi_63173221
Als je wordt getrokken. Ik hoop voor je dat je 2x zoveel verdient
pi_63173411
Wat maakt dat jij meer recht hebt op die dag vrij dan je collegas?
Dat je toevallig ernaast nog stage loopt?
Daar hebben je collegas toch niets mee te maken?

Er is toch ook nog niet eens geloot, 10 kansen dat jij helemaal niet hoeft.
pi_63178162
Had je maar Ambtenaar moeten worden, dan heb je vrij
pi_63178281
Wees blij dat je een baan hebt

Je bent heus niet de enige die op dagen moet werken terwijl je liever vrij wil zijn
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 12 november 2008 @ 23:53:31 #84
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63178310
Er zijn maar erg weinig bedrijven open op 1 januari. Conclusie: TS werkt voor McDonald's
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_63182332
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:53 schreef star_gazer het volgende:
Er zijn maar erg weinig bedrijven open op 1 januari. Conclusie: TS werkt voor McDonald's
Jij bent echt zo kansloos.
pi_63183166
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:18 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Jij bent echt zo kansloos.
Oh ja, een kiosk op het station is veeeeeeeeeeeeeel beter werk!
pi_63183849
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oh ja, een kiosk op het station is veeeeeeeeeeeeeel beter werk!
Staat dat er? Nee.
(Al lijkt het me wel leuker werk dan bij een Mac Donalds )

Vind het vrij kansloos als mensen gaan 'speculeren'.. zowieso kan die persoon ook niet lezen, want het staat gewoon in dit topic vermeld. (Dat hij dat niet helemaal leest, snap ik, maar ga niet zulke dingen roepen, dat is dom. )

Geboortedatum 16-06-1976
pi_63184087
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:25 schreef SMutzskii het volgende:

Geboortedatum 16-06-1976
Ach, met een beetje geluk haal jij de 32 ook hoor
pi_63185422
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:25 schreef SMutzskii het volgende:

Geboortedatum 16-06-1976
Sorry, maar waar slaat dit dan op? Mag ze haar mening niet geven?
Ja, tegenover jouw snottebellenleeftijd lijkt dit oud natuurlijk.
quote:
01-07-1988
  donderdag 13 november 2008 @ 11:24:36 #90
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63185480
1 januari is bij ons bedrijf eigenlijk altijd heerlijk werken, moet ik zeggen. Mellow, laid back, en desondanks lekker productief op de een of andere manier.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63185525
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Sorry, maar waar slaat dit dan op? Mag ze haar mening niet geven?
Ja, tegenover jouw snottebellenleeftijd lijkt dit oud natuurlijk.
[..]

Beetje jammer dat een persoon van 32 jaar, zo'n belachelijke opmerking maakt. Vandaar die opmerking.
pi_63185645
Hehe, ik heb tijdens m'n studie een keer vrijwillig gewerkt op 1 januari. Zwaar brak vanaf 12 uur in de winkel gestaan. Kreeg wel iets van 27 euro netto per uur (300%). Was ook de voornaamste reden dat ik het deed.
pi_63185689
Bij ons is het ook rustiger met de feestdagen. Dus als je zelf een beetje gaar bent kun je ook rustiger aan doen. Denk dat het bij zo'n kiosk ook 1 januari ook geen storm zal lopen, of dat mensen in ieder geval niet veeleisend zijn.
Ben een bikkel en ga na het stappen gewoon effe je bed in en dan werken. Heb ik eerst ook zo vaak gedaan.
  donderdag 13 november 2008 @ 12:06:34 #94
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_63186651
Werken met je kloten zul je. Ik moet toch ook gewoon werken
pi_63186889
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef SMutzskii het volgende:
(...)
Op zich wel logisch dat ze iemand willen hebben op 1 januari.
En iedereen wil wel vrij op 1 januari.
Maar is het je probleem dat je moet werken op nieuwjaarsdag, of is het probleem dat het van je toch al zo weinig vrije dagen afgaat?
Kan je anders niet iets regelen dat je die vrije dag een andere dag mag inhalen? Jij werken op 1 januari, en op 2 januari vrij? Waarbij dit niet van je vakantiedagen afgaat? (Anders werk je juist 1 dag méér, op 1 jan.).
Vrij op vrijdag (= lang weekend) zou ik fijner vinden dan op donderdag vrij, en dan weer 1 dag moeten werken.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_63187236
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:19 schreef jordeeeh het volgende:
Dan neem je toch ontslag... Op 1 januari werken !
Mijn idee
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63187324
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:17 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Op zich wel logisch dat ze iemand willen hebben op 1 januari.
En iedereen wil wel vrij op 1 januari.
Maar is het je probleem dat je moet werken op nieuwjaarsdag, of is het probleem dat het van je toch al zo weinig vrije dagen afgaat?
Kan je anders niet iets regelen dat je die vrije dag een andere dag mag inhalen? Jij werken op 1 januari, en op 2 januari vrij? Waarbij dit niet van je vakantiedagen afgaat? (Anders werk je juist 1 dag méér, op 1 jan.).
Vrij op vrijdag (= lang weekend) zou ik fijner vinden dan op donderdag vrij, en dan weer 1 dag moeten werken.
Het gaat van mijn vrije dagen af die ik heb van mijn stage, daarom vind ik het erg. Kan niet op mijn stage vrij gaan vragen, omdat ik moet werken bij mijn andere werk. Dat wil ik ook niet, want moet dat zowieso inhalen.

Als ik stage had moeten lopen op 1 januari, had ik ook niet kunnen werken. Mss dat ik dus gewoon zeg dat ik stage moet lopen alsnog..

Geen idee of ze het geloven, maar ik ga iig niet werken die dag.
pi_63187476
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:33 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Het gaat van mijn vrije dagen af die ik heb van mijn stage, daarom vind ik het erg. Kan niet op mijn stage vrij gaan vragen, omdat ik moet werken bij mijn andere werk. Dat wil ik ook niet, want moet dat zowieso inhalen.

Als ik stage had moeten lopen op 1 januari, had ik ook niet kunnen werken. Mss dat ik dus gewoon zeg dat ik stage moet lopen alsnog..

Geen idee of ze het geloven, maar ik ga iig niet werken die dag.
En anders ben je gewoon ziek he
Maar om niet meteen door de mand te vallen, moet je ook op 31/12 al lekker thuis blijven. Dan kan je altijd zeggen: 'Ja maar ik was daarvoor ook ziek'.
[ afbeelding ]
pi_63187594
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef Walter81 het volgende:

[..]

En anders ben je gewoon ziek he
Maar om niet meteen door de mand te vallen, moet je ook op 31/12 al lekker thuis blijven. Dan kan je altijd zeggen: 'Ja maar ik was daarvoor ook ziek'.
Ik denk dat je dingen door elkaar haalt. Ik moet gewoon stagelopen, en op 1 januari moet ik werken bij mijn bijbaan.. Dat zijn 2 verschillende plaatsen waar ik dan moet werken.

Ziek zijn, daar ga ik niet over liegen. Hopen maar dat ik niet ingeloot wordt, en anders.. dan maar officiële waarschuwing (dat is mij vertelt dat ik die zou krijgen als ik zou weigeren te werken ).
pi_63188959
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:44 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ik denk dat je dingen door elkaar haalt. Ik moet gewoon stagelopen, en op 1 januari moet ik werken bij mijn bijbaan.. Dat zijn 2 verschillende plaatsen waar ik dan moet werken.

Ziek zijn, daar ga ik niet over liegen. Hopen maar dat ik niet ingeloot wordt, en anders.. dan maar officiële waarschuwing (dat is mij vertelt dat ik die zou krijgen als ik zou weigeren te werken ).
Ja inderdaad. Ik had het niet precies begrepen. Nieuwjaarsdag is dus bij je bijbaantje, waar je 's zaterdags werkt. Mag je dat dan niet ruilen? Een extra vrije dag op zaterdag omdat je op nieuwjaarsdag moet werken?

En anders inderdaad maar hopen dat je niet wordt uitgeloot.
Het is een kans van 1 op 10 toch?
[ afbeelding ]
  donderdag 13 november 2008 @ 18:22:00 #101
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63197164
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:30 schreef Rbnn het volgende:
TS, ik denk dat je 31 december een griepje oploopt en daardoor te ziek bent om te werken
Opgelost, slotje
En ook te ziek om vuurwerk af te steken.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:14:08 #102
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_63215606
Neem dan ontslag, er zijn zat bijbaantjes te krijgen!
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_63216210
Of je gaat gewoon werken.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:34:34 #104
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_63216251
Heerlijk vrij 1 januari.
31 december ook! Woehoeh!
Ook voor het eerst in 3 jaar overigens
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_63219819
quote:
[b]Op maandag 10 november 2008 10:14

Jouw baas heeft geen donder te maken met het feit dat jij stage loopt. Je hebt een (bij-)baan en bent dus een kapitaalgoed dat je baas inzet om haar toko te runnen en geld te verdienen. Volgens de arbeidstijdenwet is 1-1 een verplichte vrije dag, tenzij het dienstbelang zich er tegen verzet. Moet je werken, dan krijg je die dag gecompenseerd.

Logisch dat men geen uitzonderingen maakt. Jij loopt stage de rest van de week en je collega's werken ws. gewoon de rest van de week. Dus wat is het verschil? Geen.

Gewoon meeloten en hopen dat het geluk je bijstaat !
Take on the situation, but not the torment ...
pi_63220036
Als je moet werken gewoon niet zeiken en de nacht door trekken, alsof er iets te doen is op 1 januari op station Helmond.
pi_63246441
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:43 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Jouw baas heeft geen donder te maken met het feit dat jij stage loopt. Je hebt een (bij-)baan en bent dus een kapitaalgoed dat je baas inzet om haar toko te runnen en geld te verdienen. Volgens de arbeidstijdenwet is 1-1 een verplichte vrije dag, tenzij het dienstbelang zich er tegen verzet. Moet je werken, dan krijg je die dag gecompenseerd.

Logisch dat men geen uitzonderingen maakt. Jij loopt stage de rest van de week en je collega's werken ws. gewoon de rest van de week. Dus wat is het verschil? Geen.

Gewoon meeloten en hopen dat het geluk je bijstaat !
Mijn collega's werken niet de rest van de week. Aangezien die geen 40 uur werken, behalve mijn bazin. Zij kunnen er dus gewoon rekening mee houden.
pi_63248161
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:00 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Mijn collega's werken niet de rest van de week. Aangezien die geen 40 uur werken, behalve mijn bazin. Zij kunnen er dus gewoon rekening mee houden.
Gezien jij die dag vrij bent kun jij er ook rekening mee houden, leuk is misschien anders, maar doen alsof je een vervelendere situatie hebt dan 10 collegas slaat nergens op. Je bent zelfs al vrij met kerst omdat je bazin zo vriendelijk was. Je hebt een kans van 10% dat je 1 van de 3 dagen moet werken, als je dat niet overleeft...
pi_63249573
Je hebt afgesproken dat je alleen in het weekend werkt, Nieuwjaarsdag valt niet in het weekend (is trouwens al eerder vermeld).
pi_64553404
TS moet je werken vandaag?
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:53:35 #111
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_64553421
Ik ben wel aant werk .

dubbel betaald
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:54:39 #112
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_64553443
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben wel aant werk .

dubbel betaald
Doe je alles wel veilig
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:55:51 #113
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_64553475
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Doe je alles wel veilig
Pallets sorteren is een van mijn specialiteiten, mijn Miranda zegt dat ook altijd, pa zegt ze. ...........
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:57:09 #114
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_64553499
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:55 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Pallets sorteren is een van mijn specialiteiten, mijn Miranda zegt dat ook altijd, pa zegt ze. ...........
En die Miranda is een 50 jarig zwetend mannetje?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:59:03 #115
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64553532
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben wel aant werk .

dubbel betaald
Inderdaad, that's the spirit!
pi_64553623
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:55 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

.
pi_64556135
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:52 schreef Tabloid het volgende:
TS moet je werken vandaag?
Nee! Was niet ingeloot. Gelukkig maar.. kom van QD af, was 10uur thuis vanochtend!
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:10:19 #118
52871 Blight
Supersized.
pi_64556344
Ik ben momenteel 'aan het werk'. Slaat nergens op dat ik hier moet zitten, want er is werkelijk waar niets te doen op een dag als deze. Ik heb tot dusver zitten kaarten met mijn collega's, gebruik gemaakt van de pooltafel, en verder spendeer ik de dacht door een beetje met vrienden te kletsen op messenger. Ik heb wel eens productievere dagen gehad, maar hey, krijg wel dubbel betaald.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64556383
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:10 schreef Blight het volgende:
Ik ben momenteel 'aan het werk'. Slaat nergens op dat ik hier moet zitten, want er is werkelijk waar niets te doen op een dag als deze. Ik heb tot dusver zitten kaarten met mijn collega's, gebruik gemaakt van de pooltafel, en verder spendeer ik de dacht door een beetje met vrienden te kletsen op messenger. Ik heb wel eens productievere dagen gehad, maar hey, krijg wel dubbel betaald.
Hehe. Watvoor werk doe je dan?
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:15:24 #120
52871 Blight
Supersized.
pi_64556469
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:11 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Iets niet al te interessants met software. De details bespaar ik je.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64556479
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:11 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Welk station werk je??
Ik zwaai naar dieren.
pi_64576288
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Welk station werk je??
Helmond!
pi_75761808
Ik moet 31 December nog werken
pi_75761895
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Sobraine het volgende:
Ik moet 31 December nog werken
Aaahww.. 31 december overdag of 's avonds?

Ik ben 1 januari vrij dit jaar en ook geen loting!
Ideaal als er vrijwilligers zijn.
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:39:30 #125
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_75762391
Gewoon lekker "Arbeit machen" op 1 januari en niet zeuren. Had je maar een vak moeten leren.

Vandaag laatste dag voor mij hier. Daarna tot 4 januari vrij
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
pi_75762470
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:39 schreef BK_102 het volgende:
Had je maar een vak moeten leren.

Wat denk je dat ik aan het doen ben. Werken @ kiosk is mijn bijbaantje...

Overigens, dit topic is van vorig jaar, maar iemand vond het nodig hem weer omhoog te halen.
pi_75762487
zeik niet zo, werken moet ook gebeuren! En je kunt nou eenmaal een keer pech hebben met oud op nieuw. Volgend jaar weer een nieuwe oud op nieuw
pi_75762577
Zeur niet zo...moet je werken, dan werk je..

Wat zijn de de jeugd van tegenwoordig ook een zeikerds zeg
pi_75762610
Wees blij dat je niet in de gehandicaptenzorg werkt, daar moeten ze ook op oudjaarsdag (tot een uur of 1 's nachts, nieuwjaar vieren ze dus op het werk) werken, en op nieuwjaarsdag, koninginnedag, etc.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_75762616
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:42 schreef babipangang het volgende:
zeik niet zo, werken moet ook gebeuren! En je kunt nou eenmaal een keer pech hebben met oud op nieuw. Volgend jaar weer een nieuwe oud op nieuw
Idd, dat is al bijna!

Wat doe je me aan door dit topic omhoog te halen.. weer al die zeveraars die ff komen lullen, maar zelf natuurlijk wel altijd vrij zijn.
pi_75762665
goh wat onverwacht dat niemand heeft aangeboden te werken op 1 januari
pi_75762686
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:45 schreef 9611Niels het volgende:
Wees blij dat je niet in de gehandicaptenzorg werkt, daar moeten ze ook op oudjaarsdag (tot een uur of 1 's nachts, nieuwjaar vieren ze dus op het werk) werken, en op nieuwjaarsdag, koninginnedag, etc.
Alle zorg moet dan gewoon werken idd.. maar die werken gewoon in de zorg, daar is het altijd kut, dat weten ze vantevoren. Daarnaast is daar niet dezelfde situatie als ik vorig jaar dus had..

Ik ga hier trouwens ook niet meer op in, dat heb ik al genoeg gedaan in de rest van het topic.

Dit gaat over vorig jaar!
pi_75762722
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:46 schreef Salatrel het volgende:
goh wat onverwacht dat niemand heeft aangeboden te werken op 1 januari
Dit jaar zijn er 2 die zich hebben aangeboden...
pi_75762748
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Alle zorg moet dan gewoon werken idd.. maar die werken gewoon in de zorg, daar is het altijd kut, dat weten ze vantevoren. Daarnaast is daar niet dezelfde situatie als ik vorig jaar dus had..

Ik ga hier trouwens ook niet meer op in, dat heb ik al genoeg gedaan in de rest van het topic.

Dit gaat over vorig jaar!
Dat is waar, zelfde geldt voor politie, brandweer etc.
Ik zag ook nadat ik postte pas dat het een oud topic was misschien even de OP aanpassen?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_75762767
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Dat is waar, zelfde geldt voor politie, brandweer etc.
Ik zag ook nadat ik postte pas dat het een oud topic was misschien even de OP aanpassen?
Goed idee, haha. Echt irritant.
Kan hem niet aanpassen. Is te oud denk ik.
pi_75762771
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:44 schreef brunette82 het volgende:
Zeur niet zo...moet je werken, dan werk je..

Wat zijn de de jeugd van tegenwoordig ook een zeikerds zeg
ja echt he!
pi_75762803
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef babipangang het volgende:

[..]

ja echt he!
Jij hoeft zeker niet te werken op 1 januari.
pi_75762838
Ga huilen.
pi_75762893
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:51 schreef aerodynamic het volgende:
Ga huilen.
Zoiets?
pi_75763002
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Jij hoeft zeker niet te werken op 1 januari.
dit jaar toevallig niet, afgelopen jaar wel gewerkt op 1 januari 2009 van 07:00 tot 15:00, zelf aangeboden ook nog. Ik heb iets voor mijn collega's en werkgever over!
pi_75763011
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Zoiets?
Ja, zo'n gezicht zou ik wel trekken als ik uitgeloot werd. Geef dat joch dat meisje gewoon vrij op die stage, zijn de enige vrije dagen voor hem haar.
pi_75763150
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef babipangang het volgende:

[..]

dit jaar toevallig niet, afgelopen jaar wel gewerkt op 1 januari 2009 van 07:00 tot 15:00, zelf aangeboden ook nog. Ik heb iets voor mijn collega's en werkgever over!
Wat een held ben jij.
pi_75763317
Niet zeuren, ik werk de 2e
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_75763334
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:03 schreef 3keernix het volgende:
Niet zeuren, ik werk de 2e
Niet zeuren, ik ook.
pi_75763823
Helmond!

Ik ga elke dag met de trein, maar kom nooit langs de kiosk
pi_75763897
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef babipangang het volgende:

[..]

Als je nou bij een bedrijf werkte zoals in het media-park daar gaat alle tv e.d. uiteraard gewoon door dan kan ik dat begrijpen. Maar de kiosk , hou eens op. Daar ga je niet werken van 07:00 tot 15:00, 1 januari om "iets over te hebben voor je collega's". Dan heb je gewoon geen sociaal leven.
It's you my love, you who are the stranger
pi_75764010
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef Spelvout het volgende:
Helmond!

Ik ga elke dag met de trein, maar kom nooit langs de kiosk
Je komt er wel langs, maar je gaat niet naar binnen bedoel je?
pi_75764699
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:22 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Je komt er wel langs, maar je gaat niet naar binnen bedoel je?
Ja

[ Bericht 0% gewijzigd door Spelvout op 18-12-2009 13:23:00 ]
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:11:38 #149
182660 adwin
Red Rocket!
pi_75765839
quote:
Ik vier ook graag nieuwjaar en de andere dagen (=31 december en 2 januari) moet ik gewoon weer stagelopen
Sinds wanneer loop jij stage op een zaterdag (=2 jan)?
Alcohol doesn't solve any problems... But then again, neither does milk!
pi_75766199
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:11 schreef adwin het volgende:

[..]

Sinds wanneer loop jij stage op een zaterdag (=2 jan)?
Sinds dit topic over vorig jaar gaat.
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:38:45 #151
182660 adwin
Red Rocket!
pi_75766897
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Ah nice!

Dit jaar wel vrij ?
pi_75767350
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef adwin het volgende:

[..]

Ah nice!

Dit jaar wel vrij ?
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:27 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Aaahww.. 31 december overdag of 's avonds?

Ik ben 1 januari vrij dit jaar en ook geen loting!
Ideaal als er vrijwilligers zijn.
Leer lezen!
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:50:01 #153
182660 adwin
Red Rocket!
pi_75767421
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef Spelvout het volgende:

[..]

[..]

Leer lezen!
Jup je hebt helemaal gelijk. Ben ook daadwerkelijk te incompetent bezig zo. Dank voor de goede raad!
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:52:38 #154
182660 adwin
Red Rocket!
pi_75767561
Wel sjiek dat een topic van een dik jaar oud het nog steeds zo goed doet!
pi_75767771
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef adwin het volgende:
Wel sjiek dat een topic van een dik jaar oud het nog steeds zo goed doet!
Mwa, opzich..
Vind het eigenlijk vervelend, al die mensen die weer beginnen te zeuren over dat ik niet zo moet zeuren enzo.
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:01:01 #156
182660 adwin
Red Rocket!
pi_75767917
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:57 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Mwa, opzich..
Vind het eigenlijk vervelend, al die mensen die weer beginnen te zeuren over dat ik niet zo moet zeuren enzo.
Tjah daar is het KLB voor he. Lekker even je gal spugen op de onvrede van een ander! Heb je niet nog mooie verhalen van ''perron-akkefietjes'' ?
pi_75767950
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef adwin het volgende:

[..]

Tjah daar is het KLB voor he. Lekker even je gal spugen op de onvrede van een ander! Heb je niet nog mooie verhalen van ''perron-akkefietjes'' ?
Dat is waar, maar ik heb vorig jaar al wel genoeg gehoord hierover.

"perron-akkefietjes" ? .. hmz.. Jij?
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:09:55 #158
182660 adwin
Red Rocket!
pi_75768262
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik heb vorig jaar al wel genoeg gehoord hierover.

"perron-akkefietjes" ? .. hmz.. Jij?
Nah.. Ik moet nog aan mijn Kiosk-perron carriere gaan beginnen. Ben er alleen nog niet uit welk treinstation mij het leukst lijkt. Nog suggesties?
pi_75768391
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef adwin het volgende:

[..]

Nah.. Ik moet nog aan mijn Kiosk-perron carriere gaan beginnen. Ben er alleen nog niet uit welk treinstation mij het leukst lijkt. Nog suggesties?
Helmond!, maar daar zitten we niet aan het perron, maar gewoon voorin het station... Dus vandaar geen perron-akkefietjes.

Het is koud!
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:33:13 #160
182660 adwin
Red Rocket!
pi_75769191
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:13 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Helmond!, maar daar zitten we niet aan het perron, maar gewoon voorin het station... Dus vandaar geen perron-akkefietjes.

Het is koud!
Nah, ik hou het dan toch maar bij mijn eigen baantje! Sowieso is het in Helmond een stuk kouder dan hier in Utrecht, dat is wetenschappelijk bewezen!
pi_75769252
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:33 schreef adwin het volgende:

[..]

Nah, ik hou het dan toch maar bij mijn eigen baantje! Sowieso is het in Helmond een stuk kouder dan hier in Utrecht, dat is wetenschappelijk bewezen!
Aahw, gelukkig moet je binnen werken, dus dan maakt het toch niets uit!
Wat een gelul weer he.
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:43:25 #162
182660 adwin
Red Rocket!
pi_75769579
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:34 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Aahw, gelukkig moet je binnen werken, dus dan maakt het toch niets uit!
Wat een gelul weer he.
Fijn is dat he, zon niets-hoeven-te-doen-vrijdag?! Studieboeken allang aan de kant geschoven en de laptop op schoot. Is mooi geweest qua studeren voor dit jaar!
pi_75770680
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Maar, heb je je stage nou voldoende afgerond?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')