Wat een verantwoordelijkheidsgevoel heeft mijn generatie tochquote:Op maandag 10 november 2008 10:18 schreef HzHertz het volgende:
Woh wat kut voor je, je hebt al amper vakantie dan zou ik gewoon niet komen en dat ook zeggen
Ligt eraan welk baantje het is vandaar dat ik het vraagquote:Op maandag 10 november 2008 10:20 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat een verantwoordelijkheidsgevoel heeft mijn generatie toch
Ik werk in zo'n kiosk op het station.quote:Op maandag 10 november 2008 10:22 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk baantje het is vandaar dat ik het vraag![]()
Als het nou bijvoorbeeld vakken vullen is
Zie post hierboven.quote:Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Welke mongool gaat er nu werken op 1 januariWelke baas in zo inhumaan om mensen te laten werken op 1 januari
![]()
Wat voor bijbaan is het?
Goh, ik zal het in het ziekenhuis waar ik werk eens even doorgeven aan de EHBO; die hebben altijd de drukste tijd op 1 januari, dus die zullen dat wel fijn vindenquote:Op maandag 10 november 2008 10:22 schreef Specularium het volgende:
Er zijn een aantal dagen waarop je vrij MOET zijn.
1 Januari is zo'n dag.
En hoeveel verantwoordelijkheid heb jij als je daar dan werkt ?quote:Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik werk in zo'n kiosk op het station.
Zoek lekker een andere baanquote:Op maandag 10 november 2008 10:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Zie post hierboven.
Alle dagen in het jaar open.
Er werken 11 medewerkers. Op de kerstdagen moeten in totaal 4 mensen werken en op 1 januari 1 persoon. Dat zijn dus 5 van de 11 medewerkers die met kerst en nieuwjaar moeten werken.quote:Op maandag 10 november 2008 10:18 schreef Seneca het volgende:
Ik vind dat je bass al coulant is geweest door jou die dagen vrij te geven, en dat je zelf de fout hebt gemaakt om daarbij 1 januari te vergeten. Daarbij kies jij er zelf voor om een opleiding te gaan doen waarbij je stage moet lopen, en er daarnaast een baantje op na te houden.
Ik zou zeggen: allemaal het gevolg van je eigen keuzes, dus wees een vent, en draag dan ook de gevolgen daarvan.
Ik ga altijd op oudejaarsavond bij de EHBO zitten van het ziekenhuis hier in de buurt.quote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Goh, ik zal het in het ziekenhuis waar ik werk eens even doorgeven aan de EHBO; die hebben altijd de drukste tijd op 1 januari, dus die zullen dat wel fijn vinden
Nounee bedankt. Werk is leuk, leuke collega's en flexibel waardoor ik veel kan werken als ik aangeef dat ik een dag vrij ben van school of in de vakanties.quote:Op maandag 10 november 2008 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoek lekker een andere baanInhumaan is het, zeg ik je
Waar werk je dan? Horeca zeker?quote:Op maandag 10 november 2008 10:32 schreef Lausteen het volgende:
Ik moet tijdens oudjaarsnacht werken, dat is pas sadEn ik loop nog stage ook
Werken op het ziekenhuis en dan de SEH de EHBO noemen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Goh, ik zal het in het ziekenhuis waar ik werk eens even doorgeven aan de EHBO; die hebben altijd de drukste tijd op 1 januari, dus die zullen dat wel fijn vinden
Nee, dat is helemaal niet verkeerd, maar begrijp dan wel dat je werk en je stage geen rekening met elkaar hoeven te houden. Het zou fijn zijn als het wel gebeurde, uiteraard, maar in dit geval is het niet zo.quote:Op maandag 10 november 2008 10:29 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Daarbij kies ik er idd zelf voor, maar is dat zo verkeerd dan? Werken naast je stage? Mag ik ook geld verdienen??
Heb vorig jaar met kerst ook gewerkt, dus wss had ik toch niet hoeven werken met kerst.quote:Op maandag 10 november 2008 10:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Stel je niet aan, dat weet je toch vantevoren als je in zo'n kiosk gaat werken?
Je hebt met kerst en oudejaarsdag/avond ook vrij, je hebt geen poot om op te staan.
Als je nu nieuwjaarsdag werkt, heb je volgend jaar wel vrij. Maar jij bent geen uitzondering op de rest van je collega's.
En als je het er pertinent niet mee eens bent moet je maar stoppen met dat bijbaantje.
Mijn werk houdt er altijd rekening mee, en heeft dat altijd gedaan. Ik vind het gewoon spijtig, dat er genoeg mensen zijn die er rekening mee kunnen houden als ze 1 januari moeten werken. Zodat ze bijvoorbeeld 31 december of 2 januari of iets dergelijks vrij zijn. Ik ben de enige van de 11 die dat niet kan en dan zul je zien dat ik dadelijk moet werken.quote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet verkeerd, maar begrijp dan wel dat je werk en je stage geen rekening met elkaar hoeven te houden. Het zou fijn zijn als het wel gebeurde, uiteraard, maar in dit geval is het niet zo.
quote:Op maandag 10 november 2008 10:33 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Horeca zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |