Correct.quote:Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef morgane het volgende:
Jemig wat een meloenen, das toch niet geil?
Ik zit die onzin niet eens te kijken, die Petert moet Joran maar eens met rust latenquote:Op zondag 9 november 2008 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
tot nu toe nog niet echt vernieuwende dingen bij joran vd sloot
Nee pas na de reclame begint t nieuwe onderwerp om Joran...quote:Op zondag 9 november 2008 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
tot nu toe nog niet echt vernieuwende dingen bij joran vd sloot
ben je pro joran?quote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zit die onzin niet eens te kijken, die Petert moet Joran maar eens met rust laten.
ja dat opzich wel, maar niks vernieuwendsquote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee pas na de reclame begint t nieuwe onderwerp om Joran...
Wat net was vond ik wel psychologisch interessant.
Dat niet nee...quote:Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat opzich wel, maar niks vernieuwendsmaar zie t zo wel dus
Nee, maar het komt een beetje de strot uit. Peter moet maar eens wat anders zoeken om aandacht te krijgen.quote:
Peter moet maar eens stoppen met aandacht krijgenquote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, maar het komt een beetje de strot uit. Peter moet maar eens wat anders zoeken om aandacht te krijgen.
Daar ben ik t mee eens, maar ik vind het wel interessant.quote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Peter moet maar eens stoppen met aandacht krijgenWat een ontzettend vervelende vent
Ik heb dé nieuwe zaak voor Peter R.quote:Op zondag 9 november 2008 22:04 schreef Nielez het volgende:
Ok.
Vandaag zou k even opdrachten van domeinmodelleren fixen, dan was dat ook weer gebeurt, blijkt net dat de opdrachten er niet meer op stonden zodatk dus geen tijd meer heb om ze te maken (deadline is morgen om half 11). Nu staan ze er weer wel op (10 uur 's avonds), en nu zouden we ze nog even snel moeten maken of hoe zit dat?
Dat kan toch niet, dat de assignment in een keer weg is en nu pas weer verdwijnt.. Ja blijkbaar, maar wtf hoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |