abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 20:19:55 #1
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63083190
Het duurde even voor ik het door had, sorry
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 9 november 2008 @ 20:21:42 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63083257
hier druk bezig met de foto's van vorig weekend, en ik heb spierpijn aan mn vingers van t spelen op de dwarsfluit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 9 november 2008 @ 20:27:00 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63083438
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef Saffier het volgende:
Wij zijn vandaag in Blijdorp geweest, heerlijk weer , beetje koud 's ochtends maar later ietsje warmer, dus lekker uitgewaaid en een hoop gezien. Ik ben benieuwd hoe alle foto's weer zijn geworden.
He, staan wij ook op de foto? wij waren daar dus ook vanmorgen

Vicky, K3 klinkt goed Saskia houdt niet van drukte en herrie enzo.. wie weet met Nienke over een paar jaar.. dan vieren ze het 15 jarig bestaan (en zijn ze nog ouder.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 9 november 2008 @ 20:29:46 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63083541
Sugar, ik vind het je erg mooi staan zo, je nieuwe haar! Super!

Lois, zo vroeg al! Hopelijk maken ze het morgen minder vroeg 's morgens!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 9 november 2008 @ 20:41:12 #5
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63083922
Hè wat jammer E.T. dat ik jullie niet gezien heb! Had jullie best in het wild willen ontmoeten
Snoopy ik ben een maand full-time mama/thuis geweest en moet zeggen dat ik me uitstekend vermaakt heb! Had er geen problemen mee gehad als dat langer had geduurd hoor. Leuk vooruitzicht je cursus digitale fotografie
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63084116
BE, wat verschrikkelijk jammer dat zo'n slordigheid jou dan onterecht in spanning laat zitten hopen. Laat ze het maar goedmaken met je: met alsnog die baan als ze er met een ander niet uitkomen of als er nog een plek komt.

Suug, zier er goed uit! (Maar er groeit wel een camera uit je hoofd.)

Wij hadden net Indiaas voor twee besteld en we hebben nog voor minstens 4 personen over. En ik vind Vindaloo helemaal niet lekker meer. Ik kan er nog altijd goed tegen, maar ik proef heel niet wat ik eet. Nee, dan die kaneel/rozijnen/lamscurry.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 9 november 2008 @ 21:00:13 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_63084590
Ik heb het familieweekend weer overleefd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63084859
stuur maar door, webkim, ik ben dolop indiaas!!!
(nah wij hebben vanavond gekaasfondued, en ik heb me veel te volgegeten. kan niks meer bij.)

sugar, dat staat je geweldig! heb je er nou nog veel aan veranderd?

hoera, troel!
pi_63085019
Erg leuk kleurtje Sugar.

Jammer BE, dat je geen kans meer maakt.

Viel het mee of tegen Troel?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 9 november 2008 @ 21:15:49 #10
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63085130
Fijn Troel alleen overleefd of ook nog leuke momenten gehad?
Kaasfondue, kan me niet heugen wanneer ik dát op heb! Ooit toen ik een klein Saffiertje was nog maar denk ik, zei wel van de week tegen Lautie dat ik weer eens zin had om te fonduen of gourmetten, gezellig met wat vrienden!
Webkim de rest in porties in de vriezer doen, lekker makkelijk voor een volgende keer
Ik heb zóóóó'n zin in Japans hè... Maar het duurt nog wel even voor we weer uit eten gaan denk ik
Ylana
pi_63085371
bar, had je nog pepernoten gemaakt? waren ze gelukt?
  zondag 9 november 2008 @ 21:23:05 #12
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63085452
Indiaas is niets voor mij. Dan proef ik alleen scherp en verder niets.

Tex bedankt voor de tip. Ga ik zeker mee aan de slag....

Ynske, spierpijn hoort erbij. Heb ik nu ook nog steeds last van.

Kaasfondue, oooooh lekker. Voor het laatst in mijn studententijd gedaan... jeuh dat is wel heeeeel lang geleden.

Snoopy, goed bezig!!

Was het een gezellig weekend, Troel?

En heb vanavond even stiekum mogen genieten van mijn kids... Na het badderen samen boven aan de trap zittend, hoorde ik - zelf beneden - dit:
F: wel leuk he, dat we vriendinnetjes zijn?
M: Ja!
F: Is veel leuker dan alleen zusjes!
M: Ja, Leuheur wief. (oftewel Fleur is lief)
pi_63085926
er is ook wel indiaas eten dat niet scherp is hoor. het is juist zo rijk aan tal van andere kruiden / smaken dan we gewend zijn hier. ik ben er een tijdlang helemaal weg van geweest, ook helemaal into de indiase keuken, inclusief alle kruiden zelf roosteren en malen etc. maar ik maak 't niet vaak meer, ook omdat ik er hier in huis verder eigenlijk niemand een plezier mee doe. stelletje lomperds.
  zondag 9 november 2008 @ 21:34:44 #14
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63085968
Ok dan valt er nog wat te ontdekken in de keuken voor mij. En dan klinkt indiaas al een stuk beter, dan wat ik net bij Expeditie Robbinson zag... die eetproef, daar kan ik dus echt niet naar kijken.
  zondag 9 november 2008 @ 21:38:02 #15
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63086115
bix, wat de boer niet kent...

pessimist
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63086229
kusje erop?
  zondag 9 november 2008 @ 21:44:42 #17
190853 RockabeIIa
pi_63086399
* RockabeIIa doet de sokken uit
Kom maar op dan!
  zondag 9 november 2008 @ 21:45:34 #18
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  zondag 9 november 2008 @ 21:51:04 #19
190853 RockabeIIa
pi_63086662
Niks kaas madam! Alleen maar teentjes
  zondag 9 november 2008 @ 21:54:25 #20
61800 Rottdog
pi_63086787
Ach bix komt wel eens in frankrijk is vast wel wat gewend
  zondag 9 november 2008 @ 21:58:34 #21
190853 RockabeIIa
pi_63086961
Jij zoekt zeker vrienden...
pi_63086984
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef bixister het volgende:
er is ook wel indiaas eten dat niet scherp is hoor. het is juist zo rijk aan tal van andere kruiden / smaken dan we gewend zijn hier. ik ben er een tijdlang helemaal weg van geweest, ook helemaal into de indiase keuken, inclusief alle kruiden zelf roosteren en malen etc. maar ik maak 't niet vaak meer, ook omdat ik er hier in huis verder eigenlijk niemand een plezier mee doe. stelletje lomperds.
Oeh nou je mag wel een keer voor mij koken hoor, het klinkt heerlijk
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 9 november 2008 @ 22:00:35 #23
61800 Rottdog
pi_63087047
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Jij zoekt zeker vrienden...
Ik was toch al je vriendin

of gooi je me nou uit je hyves
pi_63087161
haha toch geen knoflookteentjes he? ik kus je *ugg(e)* *ugg(e)* zweterige eh ik bedoel poezelige voetjes met plezier hoor!

beefcake, deal! (en wat is jouw specialiteit? )
pi_63087219
Oeh lekker indiaas

En ik ben gek op thais eten maar dat is echt lastig met kleine kinderen. Dus dat eten we meestal als ze uit logeren zijn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63087392
Oh Indiaas Ik kook regelmatig uitgebreid Indisch en zowel man als kinderen leren het steeds meer waarderen, heel fijn vind ik
Saartje
  zondag 9 november 2008 @ 22:08:34 #27
190853 RockabeIIa
pi_63087404
hihi Rottdog, zit jij op mijn hyves?
pi_63091277
Sjoehoeg...Ik vind je haar leukeuk!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63092530
Ik vind Indiaas eten heerlijk. Ik hou niet van scherp of heet, maar gekruid vind ik heerlijk. En er zijn zoveel vegetarische gerechten in de indiase keuken.
Helaas hebben wij hier geen indiaas restaurant waar je kan bestellen in de buurt. Ik maak het ook wel eens zelf, maar het is zo bewerkelijk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63094421
Mijn man kan supergoed Indiaas koken
Het is helemaal niet scherp. Eerder zoet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 07:22:51 #31
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63094497
Indiaas, klinkt goed

Wij waren gisteren met vrienden die onverwacht aan kwamen waaien naar de Chinees. Lekker buffet, alleen veel te veel om alles te kunnen proeven. Nou ja, dan moeten we nog maar eens terug

En vandaag de "rekening" voor het plamuren van gisteren Au.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 november 2008 @ 07:26:52 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_63094513
Indiaas mjammie!! Indiase curry en idd hoeft dat helemaal niet pittig te zijn. Ik ben dol op zulk eten, so much better dan die hollandse pot, dat eet ik dus echt bijna nooit
stormy waters...
sailin'
pi_63094530
Indiaas . Toen ik nog in Londen woonde, bestelden we toch wel 1xper week Indiaas .
Het wordt tijd dat ik ook uitgebreid Indiaas leer koken.

Maar vanochtend begin ik met een lekker glaasje water.
  maandag 10 november 2008 @ 07:37:43 #34
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63094553
Oh, jullie praten allemaal over eten terwijl ik verdorie echt weer eens mezelf een schop onder mijn kont moet geven: lijnen! Want ik ben de laatste weken er echt zo enorm met de pet naar aan het gooien.
* Sugar kijkt even echt heel streng naar zichzelf, ten overstaan van jullie.
Auw, dat maakt indruk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 10 november 2008 @ 07:50:51 #35
24188 Belana
kloon van belana
pi_63094602
lijnen is onzin, gewoon een beetje opletten. je bent geen 18 meer en hoeft niet in maatje 36 sjoeg!
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 november 2008 @ 07:54:06 #36
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63094611
Oh, is dat zo?
Maar wel met mezelf door één deur kunnen, toch? Ik ben gewoon net wat strakker geweest laatst en heb nog steeds maat 38 nu, maar dat andere voelde fijner. En aangezien ik met sinterklaas en kerst toch wel weer los zal gaan... Nu inderdaad 'even opletten'.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63094680
Aan de ene kant snap ik wat je bedoelt sjoeg en aan de nadere kant denk ik ook,wat zeurt ze nou, maatJE 38 . Maar goed als jij je niet lekker voelt met hoeje lijf nu voelt dan moet je daar wat aan doen, succes met 'opletten' en ik hoop dat er niet teveel lekkers langs komt deze sint en kerst
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 08:47:11 #38
7074 moussy
kuttekop
pi_63094948
Maar Sugar, zo ga je toch ontzettend jojo-en en op die manier wordt het toch erger iedere keer als je een periode van aankomen hebt..?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63094995
Sjoeg, voorzichtig met jezelf hè

Ik ben weer aan het Weightwatchen maar dat vind ik zelf eigenlijk een heel prettig acceptabel iets om wat gewicht kwijt te raken maar ook om gezond te eten. Veel fruit en groenten ook.
pi_63095130
quote:
Op maandag 10 november 2008 07:32 schreef Reinhilde het volgende:
Indiaas . Toen ik nog in Londen woonde, bestelden we toch wel 1xper week Indiaas .
Het wordt tijd dat ik ook uitgebreid Indiaas leer koken.

Maar vanochtend begin ik met een lekker glaasje water.
Oeh ja, in engeland sterft het van de indiase restaurants... Ideaal!
pi_63095219
Of je bent gewoon tevreden met je figuur ....
pi_63095250
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
  maandag 10 november 2008 @ 09:15:34 #43
3011 E.T.
pi_63095266
Sugar, vergeet je niet dat je ondertussen ook gewoon ouder wordt en wel twee mooie kinderen hebt gekregen die een aanslag op je lichaam zijn? Dat dat ideale figuur niet realistisch meer is op een gegeven moment?

En dat kinderen heel snel oppikken hoe mama altijd met eten bezig is (ook al denk je zelf dat zij er niets van mee kunnen krijgen en dat je zelf denkt dat je heel normaal met eten omgaat) en dat dat hun eigen beeld mbt voeding heel erg beinvloed?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 november 2008 @ 09:20:00 #44
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63095355
Moussy, ik kom niet echt wezenlijk aan in die periodes en val ook niet heel erg af, hoor, dat jojoën zou dan echt om 2 kilo gaan steeds. Dus dat is meer de struggle in mijn hoofd dan echt fysiek enorm schommelen.

ET, ik ben me daar inderdaad van bewust.
  maandag 10 november 2008 @ 09:22:37 #45
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63095400
Herkenbaar hoor Sjoeg (alleen gaat het bij mij om wat meer kilo's). Enne als ik soms foto's zie van andere moeders dan kan het best hoor die kilo's eraf. Alleen moet ik dan wel aan de personal trainer en misschien stoppen met werken...
Lekker douchen!
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 09:27:50 #46
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63095480
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Of je hebt een eetstoornis en dan zit dat er niet in...
Voor wat voor de een gewoon is moet de ander soms keihard knokken.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63095527
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:22 schreef sjak het volgende:
Herkenbaar hoor Sjoeg (alleen gaat het bij mij om wat meer kilo's). Enne als ik soms foto's zie van andere moeders dan kan het best hoor die kilo's eraf. Alleen moet ik dan wel aan de personal trainer en misschien stoppen met werken...
Jezelf uithongeren is ook geen optie.
Ik mocht willen dat ik het figuur zou hebben van Sugar. 2 kinderen en een maatje 38.
Ik weet van mezelf dat dat niet haalbaar is, maar sporten en letten op wat ik eet, is al heel wat...
Ik zeur hier over een kleine 20 kilo die ik minimaal moet afvallen. Niet over 2 kilo. Ik zou tevreden zijn met zo'n gewicht. Dat is wat ik bedoelde over tevreden zijn.
En hoe E.T. het omschrijft is gewoon heel herkenbaar. Kinderen zijn zo kien. Die hebben iets sneller door voor jij er erg in hebt.
pi_63095626
ja maar LL, daar heeft het nu juist niets mee te maken. Hoe je er daadwerkelijk uitziet en hoe je je 'voelt' zijn dan 2 dingen die niet gekoppeld zijn.
pi_63095676
Ik had het laatst met mijn zusje over iets dergelijks. Een vriendin van haar met maat 36 klaagde dat ze 2 kilo was aangekomen en in eerste instantie hadden wij zoiets van wat zeurt ze nou? Maar als ik met mijn bijna 100 kilo (pre-zwanger) 2 kilo aankom dan pas ik nog steeeds al mijn kleding. Kom je met een kleiner maatje 2 kilo aan dan voel je dat toch echt wel aan je kleding.
En ja ik baal ook als een stekker als er weer een paar kilo bij zijn, ik mis alleen de discipline om er dan meteen wat aan te doen en daardoor ben ik ook steeds zwaarder geworden. Dat sjoeg nu dus wat kwijt wil om na de feestdagen niet nóg meer gegroeid te zijn kan ik heel goed begrijpen.
pi_63095726
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:37 schreef snoopy het volgende:
ja maar LL, daar heeft het nu juist niets mee te maken. Hoe je er daadwerkelijk uitziet en hoe je je 'voelt' zijn dan 2 dingen die niet gekoppeld zijn.
Yup. Ik heb zowel 90 kg gewogen als 53 en voelde me met 53 kilo nog steeds dik terwijl ik ervanuit ging dat ik compleet tevreden zou zijn als ik eenmaal maat 36 (of 34) had. Nu heb ik at gelukkig goed los kunnen laten en hang ik er ergens tussenin
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63095743
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:37 schreef snoopy het volgende:
Je dacht toch niet dat ik tevreden ben over mezelf? Elke vrouw heeft toch wel iets te zeiken over haar uiterlijk?
Ik vind alleen dat vrouwen met een maatje 36/38 best gewoon tevreden kunnen zijn. Ik wil hiermee niemand kwetsen ofzo..

is wat dat betreft gewoon jaloers op mensen met zo'n maatje... * LovelyLady geeft eerlijk toe
pi_63095746
Ik zou er ook wel 20 kwijt mogen. Misschien moet ik me ook maar eens aan het Shieet wagen
Saartje
pi_63095839
Ik ben ook niet echt tevreden over mijn figuur. Ondanks dat ik mijn spijkerbroeken maat 28 gewoon aankan, het is allemaal wat slapper en mijn borsten zijn mega.... Verder heb ik op mijn heupen van die mooie straie strepen, op mijn borsten ook. Nee ik vind het bepaald geen feest om in de spiegel te kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63095846
ja ik wil ook weer terug naar mn begingewicht van voor de zwangerschap.
ik zat er niet eens zo heel ver vandaan net erna. maar nu 2.5 jaar later zit ik er echt ver boven
Maarja het is gewoon mijn eigen schuld en ik weet dat ik er wat aan kan doen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63095871
en ik wil een borstverkleining
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63095935
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:50 schreef pinquit het volgende:
en ik wil een borstverkleining
dat wil ik ook maar eerst nog een kindje voeden en dan ga ik er echt een keer over praten met de huisarts
pi_63096115
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:44 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Je dacht toch niet dat ik tevreden ben over mezelf? Elke vrouw heeft toch wel iets te zeiken over haar uiterlijk?
Ik vind alleen dat vrouwen met een maatje 36/38 best gewoon tevreden kunnen zijn. Ik wil hiermee niemand kwetsen ofzo..

is wat dat betreft gewoon jaloers op mensen met zo'n maatje... * LovelyLady geeft eerlijk toe
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje kwetsend naar oa Sugar toe. Het zal vast niet zo bedoeld zijn, maar eigenlijk zeg je nu gewoon dat tenzij je 100 kilo weegt (of in die richting) je gewoon niet moet zeuren.
Maar als ik even afga op wat bijvoorbeeld Jelief zegt en op bijvoorbeeld mijn eigen moeder, dan is het juist erg verstandig wat Sugar doet. In plaats van altijd maar tevreden te zijn met haar maat 38 en elke 2 kilo die erbij komt af te doen met "ik heb 2 kinderen gehad" of "ik word ouder", doet ze er iets aan; op deze manier voorkomt ze dat ze op een dag wakker wordt met maat 40, en daarna weer met 42 en dat steeds maar accepteerd. 2 kilo op een neer jojo-en is helemaal niet ongezond voor je, het is waarschijnlijk gewoon een combinatie van factoren die ervoor gezorgd hebben dat ze is aangekomen, bijv. wat drukker op werk, minder kunnen sporten, ongezonder/onregelmatiger eten. Nouja, als je dan die dingen weer oppakt is het zo gedaan met die 2 kilo. En het is niet echt onverstandig om de feestdagen een klein beetje in te calculeren verder ofzo.
Ik ben altijd wat te zwaar geweest, of nouja, ik ben nooit te zwaar geweest maar ik heb een rotfiguur in die zin. Ik was (en ben) altijd lichter geweest dan vriendinnen en leeftijdsgenootjes, maar ik heb een buik waar je ú tegen zegt en uiteraard is dat het allerallerlaatste plekje waar ik afval maar ik weeg wel al tig jaar hetzelfde, gewoon omdat ik het hetzelfde aanpak als Sugar nu zegt. Als ik twee kilo aankom ga ik weer eens een rondje hardlopen en laat ik de zoetigheid weer een beetje staan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63096122
Een borstverkleining wil ik nog liever dan wat kilo's kwijt. Ik heb maat 46 gehad van kleding en ben tegenwoordig erg blij met mijn 40-42 die ik ook ondanks de hormonenzooi redelijk kan houden. Maar ik heb altijd problemen met bloesjes of jassen kopen. Zit het op mijn heupen en schouders goed, gaapt er een enorm gat als ik de knoopjes dicht heb

Maar over het algemeen ben ik toch wel redelijk tevreden tegenwoordig, gelukkig. Ik ben bijna 40 en een heel moois slank figuurtje zit er gewoon niet (meer) in.

Then again, als je je niet prettig voelt bij hoe je bent (of dat no met maat 38 of 46 is) mag je daar best iets aan doen. Het is alleen in alle gevallen zaak om in de gaten te houden dat je niet te ver gaat. Niemand weet dat beter dan Sugar zelf, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 10 november 2008 @ 10:07:21 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63096172
Je hebt helemaal gelijk huuphuup, maar er is een verschil tussen 'hmmm... ik moet even opletten op wat ik eet' of 'ik moet even heel streng zijn tegen mezelf'.
Althans, dat vind ik dan. Als het om 2 kilo gaat is het een kwestie van een keertje een blokje extra om, wat minder snoepen en een keertje goed poepen en niet een kwestie van 'ik zie er niet uit'.

Maar dat denk ik dan...

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 10-11-2008 10:21:12 (Knipoog toegevoegd. Het is niet zo hard bedoeld.) ]
pi_63096229
Tegen iemand met een eetstoornis zeggen dat ze gewoon maar tevreden moet zijn met haar lijf is alsof je tegen iemand met een depressie zegt dat ze maar gewoon vrolijk moet zijn.
pi_63096240
Nouja ik denk dat dat gewoon de woordkeus is geweest dan. Ik betwijfel of Sugar hiermee echt bedoelt dat ze zich beperkt tot een 500-kcal dieet ofzo.
Zoiets als een she-eet kan voor sommige mensen ook al streng zijn
En als ik al mijn tussendoortjes en troep moet laten staan dan moet ik ook wel echt streng zijn voor mezelf met als gevolg dat ik weer sacho wordt op mezelf

-edit- grinnik om de 2-kilo drol van BE
Nee maar serieus, ik ken haar gevoel wel hoor, als je bij maat 38 2 kilo aankomt dan kan het gewoon wel zo zijn dat je kleding net oncomfortabel zit en dat het net wat minder mooi staat enzo.

@Sombie, eetstoornis? Dat heb ik persoonlijk even gemist dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63096283
Ah, mijn truuk is gewoon geen snoep en chips in huis halen. Ik weersta 1x de verleiding in de supermarkt, en de rest van de week heb ik daar profijt van dat ik niet kan snoepen. (behalve dan een soepstengel ofzo)

(Ik heb overigens wel koek in huis voor de andere huisgenoten, koek mag ik niet)
  maandag 10 november 2008 @ 10:19:23 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63096365
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:10 schreef sombie het volgende:
Tegen iemand met een eetstoornis zeggen dat ze gewoon maar tevreden moet zijn met haar lijf is alsof je tegen iemand met een depressie zegt dat ze maar gewoon vrolijk moet zijn.
Van een schop onder de kont is toch nooit iemand slechter geworden?
Het staat er nu mss een beetje hard, maar tussen alles door schrijft iedereen in weze dat ze er gewoon prachtig uit ziet.
Lijkt me toch ook best aardig om te lezen.
pi_63096426
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Van een schop onder de kont is toch nooit iemand slechter geworden?
Het staat er nu mss een beetje hard, maar tussen alles door schrijft iedereen in weze dat ze er gewoon prachtig uit ziet.
Lijkt me toch ook best aardig om te lezen.
Heel aardig om te lezen, maar dat wil niet zeggen dat je dat alles ook zomaar gelooft, toch Zeker niet als je er zelf heel anders over denkt!
pi_63096444
in weze. je lijkt johan cruijff wel!

ik moet ook maar weer es die knop gaan omzetten. groei echt dicht! misschien dat shieet eens proberen, maar dat lust de rest van 't gezin niet dus ben ik altijd apart voor mezelf aan 't koken. lijkt me niet iets om lang vol te houden.
pi_63096641
Ik ben sinds de zomer weer op mijn eten aan het letten (dieet is een te groot woord en doe ik ook niet aan want ik heb ook een eetstoornisverleden) en ik ben al 7 kilo afgevallen.
Ik ben nu prima op gewicht. Ik zit weer op hetzelfde als op mijn 28ste voor ik kinderen had

Tuurlijk is het allemaal niet meer zo strak als toen maar dat vind ik niet erg..
  maandag 10 november 2008 @ 10:33:24 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63096646
Ik ben erg goed in wollig Bix.
Maar ik bedoel het wel goed hoor.
En ja miss_sly, ik snap wel wat je zegt, maar ik snap de anderen (mezelf oa. ) ook.
Ook komend vanuit (en ja, ik heb het er zelf aangevreten) als zij zichzelf al te dik vind, dan moet ik in haar ogen vast niet eens meer over straat mogen. En ja... ik weet ook dat het zo niet werkt, dat mensen alleen zichzelf dan te dik vinden, maar toch... zo lees ik dat dan weer.

Zo, en verder zal ik me hier onthouden van dieet- en lijnposts, 1 dieettopic in mijn AT is genoeg.
pi_63096673
Als het inderdaad kwetsend overkwam, hierbij mijn excuses.
pi_63096741
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef bixister het volgende:
in weze. je lijkt johan cruijff wel!

ik moet ook maar weer es die knop gaan omzetten. groei echt dicht! misschien dat shieet eens proberen, maar dat lust de rest van 't gezin niet dus ben ik altijd apart voor mezelf aan 't koken. lijkt me niet iets om lang vol te houden.
Zulke rare dingen zitten er toch niet in het shieet? Juist niet, het is juist heel eenvoudig in te passen in je dagelijkse voeding, lijkt me.
pi_63096777
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben erg goed in wollig Bix.
Maar ik bedoel het wel goed hoor.
En ja miss_sly, ik snap wel wat je zegt, maar ik snap de anderen (mezelf oa. ) ook.
Ook komend vanuit (en ja, ik heb het er zelf aangevreten) als zij zichzelf al te dik vind, dan moet ik in haar ogen vast niet eens meer over straat mogen. En ja... ik weet ook dat het zo niet werkt, dat mensen alleen zichzelf dan te dik vinden, maar toch... zo lees ik dat dan weer.

Zo, en verder zal ik me hier onthouden van dieet- en lijnposts, 1 dieettopic in mijn AT is genoeg.
Mja, je zet het in kleine lettertjes, maar volgens mij is dat juist vaak waar dit soort opmerkingen vandaan komen ndaar slanke mensen die toch vinden dat ze (even) ergens op moeten letten. Het zelf overgewicht hebben en dus eigenlijk ook vinden dat mensen die geen overgewicht hebben dan niet moeilijk zouden moeten doen. En dan komt dus dat wat huuphuup schrijft om de hoek kijken.
pi_63096794
ik ben bijvoorbeeld de enige thuis die rijst lust. ik dacht dat de helft van 't dieet uit rijst bestond? maar misschien moet ik me er nog eens rustig in verdiepen.
  maandag 10 november 2008 @ 10:41:24 #72
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63096807
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Jelief het volgende:

[..]

dat wil ik ook maar eerst nog een kindje voeden en dan ga ik er echt een keer over praten met de huisarts
Dito!

[edit] hopen dat ik niet al te veel aankom deze zwangerschap, dat ik erna ook nog ietsje kwijt kan raken ongeveer maatje 42/44 is wel mijn richtpunt en dan hopen die enorme voorgevel minimaliseren.

[ Bericht 12% gewijzigd door Noli. op 10-11-2008 10:47:53 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_63096814
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef bixister het volgende:
ik ben bijvoorbeeld de enige thuis die rijst lust. ik dacht dat de helft van 't dieet uit rijst bestond? maar misschien moet ik me er nog eens rustig in verdiepen.
Nee joh, de rijst is alleen in het weekend en is optioneel. Het afvallen zou sneller kunnen gaan als je dat doet, maar ik doe dat rijstgedeelte ook niet. Het is vooral geen suikers en weinig koolhydraten zoals uit pasta en aardappels.
pi_63096947
ja maar pasta of aardappels is hier zo'n beetje standaard de basis van de maaltijd. heeft iemand nog een snel linkje naar dat shieet voor me of zal ik zelf gewoon even zoeken?
  maandag 10 november 2008 @ 10:49:15 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63096963
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mja, je zet het in kleine lettertjes, maar volgens mij is dat juist vaak waar dit soort opmerkingen vandaan komen ndaar slanke mensen die toch vinden dat ze (even) ergens op moeten letten. Het zelf overgewicht hebben en dus eigenlijk ook vinden dat mensen die geen overgewicht hebben dan niet moeilijk zouden moeten doen. En dan komt dus dat wat huuphuup schrijft om de hoek kijken.
Ja, maar daar komt dus wat ik zei ook om de hoek kijken.
Ik vind dat er toch echt een wezenlijk verschil is tussen 'een paar kilo te veel' en 'er niet uit zien'.
Maar goed, ik zou het er niet meer over hebben. Dit is iets waar men over en weer toch niet uit zal komen. Deze discussie is al heel veel vaker gevoerd.
  maandag 10 november 2008 @ 10:51:04 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63097004
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:48 schreef bixister het volgende:
ja maar pasta of aardappels is hier zo'n beetje standaard de basis van de maaltijd. heeft iemand nog een snel linkje naar dat shieet voor me of zal ik zelf gewoon even zoeken?
Hij staat in de OP van het slank topic in LIF, zo is hij altijd makkelijk te vinden.
SHE-eet

In diezelfde OP staan trouwens ook wat makkelijke thuis-sport-oefeningen.
Slank de winter in #304 met leuke moeders en drank...
pi_63097016
bij mij is die grens inmiddels wel bereikt, ik baal er best van. en toch net bij de koffie weer een handje pepernoten weggewerkt he.
pi_63097029
dankjewel BE! misschien toch maar weer eens een weegschaal aanschaffen en er een serieus project van maken. al durf ik niet goed te kijken naar het startgewicht dat ie zal aangeven!

[ Bericht 55% gewijzigd door bixister op 10-11-2008 10:57:23 ]
pi_63097147
Oh 1 handje pepernoten maar, dat valt nog mee

Ik heb net een zakje van die kleine rijstewafeltjes met honing verslonden. En ik dacht dat dat best meeviel tot ik op het zakje keek
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 10:58:37 #80
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63097177
als ik de laatste tijd zin heb in iets lekkers, snaai ik worteltjes of komkommer
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 10 november 2008 @ 10:59:40 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63097201
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:51 schreef bixister het volgende:
dankjewel BE! misschien toch maar weer eens een weegschaal aanschaffen en er een serieus project van maken. al durf ik niet goed te kijken naar het startgewicht dat ie zal aangeven!
Je kan ook meten ipv wegen he. Maar dat doe ik zelf ook niet hoor.
Oh, en ik kan meelezen met het slank-topic of het dieettopic ook echt aanraden. Ik vind het iig heel erg stimulerend en komt best veel nuttige tips en lekkere recepten tegen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 11:00:53 #82
13151 crew  Rewimo
pi_63097222
Wat is een shieet nu weer?

Ik kan helemaal niet meepraten over dieet houden, want ik moet gewoon heel raar eten in vergelijking met jullie Heel veel eiwitten, en vetten en suikers racen er zo doorheen (al is het ook weer niet zo dat ik die maar onbeperkt naar binnen kan werken). Afvallen doe ik allang niet meer, maar ik ben wel een stuk gezonder dan ruim 50 kilo geleden Mijn vel zit stukken lekkerder

En ja, maat 38 is voor mij helemaal een utopie. Maar juist omdat ik zo dik ben geweest kan ik me zó goed voorstellen dat je je lekker zittende vel wilt behouden, welke maat je ook hebt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63097246
ja, dat lijkt me ook wel een goed idee.

en ondertussen heb ik steeds dit liedje in m'n hoofd omdat anna dat zo leuk vindt.
pi_63097260
rewimo, fijn dat je 't nu zo goed in balans hebt! heb je nog een recente foto van jezelf?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 11:03:43 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63097272
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:02 schreef bixister het volgende:
ja, dat lijkt me ook wel een goed idee.

en ondertussen heb ik steeds dit liedje in m'n hoofd omdat anna dat zo leuk vindt.
mika is ook leuke muziek
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63097299
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

mika is ook leuke muziek

en hij is ook lekker!
  maandag 10 november 2008 @ 11:05:17 #87
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63097309
Die van mij zingen dankzij een erg fijne bierreclame alleen nog maar:
"Life is life! LALAAALALALA.. Labadapapa LIFE! LALAALALALA.. Life is life! enz enz enz.."
Maxi, Midi & Mini
pi_63097380
Hier is HSM erg hot...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 11:10:00 #89
13151 crew  Rewimo
pi_63097398
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:03 schreef bixister het volgende:
rewimo, fijn dat je 't nu zo goed in balans hebt! heb je nog een recente foto van jezelf?
Alleen van mijn gezicht (door Christan genomen in Turkije). Niet schrikken

pi_63097429
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je kan ook meten ipv wegen he. Maar dat doe ik zelf ook niet hoor.
Oh, en ik kan meelezen met het slank-topic of het dieettopic ook echt aanraden. Ik vind het iig heel erg stimulerend en komt best veel nuttige tips en lekkere recepten tegen.
Is dat wel een beetje tussen te komen? Niet te veel kliekje waar niet gezellig mee te doen is?
Ik lurk er wel eens, maar het is zo on'-kent-ons dat het me een beetje afschrikt
pi_63097543
ja aan nieuwe kliekjes heb ik ook geen behoefte, maar ik zou het dan denk ik ook puur gebruiken voor het rapporteren van m'n voortgang, zodat het als een soort weightwatch-meld-plicht-effect werkt.
pi_63097551
rewimo, mooie foto! je ziet er echt goed uit!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 11:18:14 #93
13151 crew  Rewimo
pi_63097572
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef bixister het volgende:
rewimo, mooie foto! je ziet er echt goed uit!
Dank je wel
  maandag 10 november 2008 @ 11:18:18 #94
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63097574
Wie zocht laatst toch hét recept voor goede kruidnoten? (lekker, samen met al die dieet-praat hier )
Memmel toch of was het toch Macka?

Maar voor de liefhebbers..
www.sinterklaasrecepten.com !

Heerlijke en best simpele receptjes. En er staat zelfs een (niet al te ingewikkeld) receptje op voor pepernoten.
Iets wat ik zelf (samen met marsepein) ook een keer zelf wil proberen te maken. Nou bakt onze bakker hier in het durrep ze gelukkig ook elk jaar dus ik hoef sinds jaren niet meer zonder te zitten.
Marsepein lust ik eigenlijk alleen van zo'n groot stuk varken van de V&D. Schijnbaar zit daar bijna geen kleurstof en andere rommel door(?). Al dat (kleine)(voorverpakte) marsepein spul lust ik eigenlijk niet, vind het ronduit vies en word er vaak misselijk en krijg er hoofdpijn van.
Maxi, Midi & Mini
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 11:19:19 #95
13151 crew  Rewimo
pi_63097594
Dat was ik, Noli (maar anderen misschien ook wel ). Bedankt!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 11:19:25 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63097596
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:18 schreef Noli. het volgende:
Wie zocht laatst toch hét recept voor goede kruidnoten? (lekker, samen met al die dieet-praat hier )
Memmel toch of was het toch Macka?

Maar voor de liefhebbers..
www.sinterklaasrecepten.com !

Heerlijke en best simpele receptjes. En er staat zelfs een (niet al te ingewikkeld) receptje op voor pepernoten.
Iets wat ik zelf (samen met marsepein) ook een keer zelf wil proberen te maken. Nou bakt onze bakker hier in het durrep ze gelukkig ook elk jaar dus ik hoef sinds jaren niet meer zonder te zitten.
Marsepein lust ik eigenlijk alleen van zo'n groot stuk varken van de V&D. Schijnbaar zit daar bijna geen kleurstof en andere rommel door(?). Al dat (kleine)(voorverpakte) marsepein spul lust ik eigenlijk niet, vind het ronduit vies en word er vaak misselijk en krijg er hoofdpijn van.
dat was Bar volgens mij
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63098344
Ik zocht het idd ook.

Lijnen doe ik niet meer aan, ben door de "stress"best wel veel afgevallen, en nu hang ik dan eigenlijk al tijden op gewicht en ben er blij mee.
En straks zal het ook alleen maar beter gaan doordat ik ga trimmen/lopen trainen voor een marathon
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63098614
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:

Dat heb ik ook.
pi_63099444
Help... Ik krijg gen thuishulpmet die kleintjes!
  Jubileum moderator maandag 10 november 2008 @ 12:52:41 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63099558
Dat meen je niet Vamp? Dat kan toch niet?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 november 2008 @ 12:58:23 #101
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63099710
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:48 schreef vamperotica het volgende:

Dat is niet normaal!
Ylana
pi_63099727
Ze gaan er van uit dat de partner bijspringt... En laat die van mij nou een net voor zichzelf beginnende dakdekker zijn die dus geen vrij kan vragen bij zn baas.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 12:59:29 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63099734
wrom dat niet Vamp?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 12:59:50 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63099742
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef vamperotica het volgende:
Ze gaan er van uit dat de partner bijspringt... En laat die van mij nou een net voor zichzelf beginnende dakdekker zijn die dus geen vrij kan vragen bij zn baas.
jeumig, das mooi kl*te
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63099788
behoorlijk ja...
  maandag 10 november 2008 @ 13:01:30 #106
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63099798
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef vamperotica het volgende:
daar ben je mooi klaar mee

Sugar ik hoop dat je snel weer lekker in je velletje zit
Ylana
pi_63099837
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:48 schreef vamperotica het volgende:
Nahja zeg, belachelijk!
  maandag 10 november 2008 @ 13:05:07 #108
108648 cattie
lieve moeder
pi_63099888
Vamp, dat is wel heel erg!

Ik had vanochtend om 7.45 uur een vreemde man in mijn gangkast liggen! De gasmeter en leiding moest vervangen worden. Gelukkig zijn ze nu al klaar (ik hou niet zo van werkmensen over de vloer, al waren deze wel aardig).

Mijn kdv belde, de baby kan per 1 april op dinsdag terecht en per 1 mei ook op donderdag. Niet ideaal, maar ik heb plek! De maand april nemen mijn man en ik dan wel om en om de donderdag vrij of ik neem dan ouderschapsverlof op, maar ik moet dan eerst even op mijn werk gaan uitvogelen hoe dat per 1 januari zal gaan.
  maandag 10 november 2008 @ 13:06:10 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63099914
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is dat wel een beetje tussen te komen? Niet te veel kliekje waar niet gezellig mee te doen is?
Ik lurk er wel eens, maar het is zo on'-kent-ons dat het me een beetje afschrikt
Nee joh! Tis heel gesellie, met Greysie, en Co, en BE

En jij past er precies tussen .

[ Bericht 8% gewijzigd door Vivi op 10-11-2008 13:20:59 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63099925
Oe stuur m maar hier heen... mag ie "oppassen"
pi_63100074
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:06 schreef Vivi het volgende:

Oh en we gaan meeten in Adam de 21e .
Oeh echt? Leuk!
Ik ben wel aan het afvallen maar nog niet in dat topic geweest. Misschien maar eens melden binnenkort
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 13:15:49 #112
5428 crew  miss_sly
pi_63100127
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee joh! Tis heel gesellie, met Greysie, en Co, en BE

En jij past er precies tussen .

Oh en we gaan meeten in Adam de 21e .

Misschien kom ik wel eens langs dan binnenkort
  maandag 10 november 2008 @ 13:16:58 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63100153
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:13 schreef snoopy het volgende:

[..]

Oeh echt? Leuk!
Ik ben wel aan het afvallen maar nog niet in dat topic geweest. Misschien maar eens melden binnenkort
Ja gezellig Snoop .
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 13:34:56 #114
5428 crew  miss_sly
pi_63100570
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:13 schreef snoopy het volgende:

[..]

Oeh echt? Leuk!
Zullen we ons samen melden? Zijn het iig niet allemaal onbekenden

Maar Vief, de 21 is op vrijdag...is de meet 's avonds?
pi_63100634
Ik moet gewoon wat aan sport gaan doen. Maar daar zie ik echt verschrikkelijk tegenop Ik ken mezelf, een sportschool, daar ga ik twee keer heen, thuis iets doen heb ik ook de motivatie niet voor (zie de nog steeds ongebruikte dansmat ). Ik heb een paar keer Pilates gedaan, met als resultaat dat mijn stuitje naar de maan is en ik af en toe niet meer recht kan zitten van de pijn

Rennen is ook niks geworden, vier keer Start-To-Run, daarna stevige pijn in m'n knietjes. Ik heb nu wel nieuwe schoenen, maar ik durf niet in mijn eentje op straat te gaan rennen.

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus Ik eet maar wat ananas extra tot ik mijn "sportknop" gevonden heb.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 13:39:06 #116
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63100681
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:37 schreef Syrena het volgende:
Ik moet gewoon wat aan sport gaan doen. Maar daar zie ik echt verschrikkelijk tegenop Ik ken mezelf, een sportschool, daar ga ik twee keer heen, thuis iets doen heb ik ook de motivatie niet voor (zie de nog steeds ongebruikte dansmat ). Ik heb een paar keer Pilates gedaan, met als resultaat dat mijn stuitje naar de maan is en ik af en toe niet meer recht kan zitten van de pijn

Rennen is ook niks geworden, vier keer Start-To-Run, daarna stevige pijn in m'n knietjes. Ik heb nu wel nieuwe schoenen, maar ik durf niet in mijn eentje op straat te gaan rennen.

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus Ik eet maar wat ananas extra tot ik mijn "sportknop" gevonden heb.
misschien iets van een teamsport gaan doen?
hier was start to run ook geen succes, maar t hockeyen dat ik weer ben gaan doen vind ik heerlijk
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63100762
Ik zal er eerst eens gaan lezen miss-sly

Syrena, ik wilde juist vragen hoe het met je dansmat was
Ik zit ernstig in dubio of ik een Wii zal kopen...
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 13:45:08 #118
5428 crew  miss_sly
pi_63100809
Ik lurk er al regelmatig

Wij hebben ook besloten een Wii te kopen. We waren zaterdag op een verjaardag en daar hadden ze er eentje. Even gekeken naar wat spelletjes, en dat was wel erg leuk. zij hadden nog niet zo'n board erbij, maar dat willen wij dan ook kopen. En omdat het toch nogal duur is, hebben we besloten dat het voor ons beider verjaardag is (nov en dec jarig) en dat we dan geen kadootjes meer doen.

Schaap wil alleen wachten tot de shutters hangen, want hij vindt het niet zo prettig dat de overburen zo bij ons naar binnen kunnen gluren en ons gek zien doen
  maandag 10 november 2008 @ 13:45:59 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63100832
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zullen we ons samen melden? Zijn het iig niet allemaal onbekenden

Maar Vief, de 21 is op vrijdag...is de meet 's avonds?
Oeps..ik met mijn grote mond..het was een beetje een grapje, Co heeft ons uitgenodigd om bij haar te komen slapen en daarvoor gaan we stappen (ik, SHE en Greys), maar ik ben dus niet echt in de positie om in haar plek nog meer mensen te gaan uitnodigen..ik raakte een beetje overenthousiast, sorry .

Maar jullie kunnen natuurlijk wel gezellig wat komen drinken want we gaan dus ook nog stappen als het goed is .
  maandag 10 november 2008 @ 13:48:18 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63100872
Het is zeker niet mijn bedoeling mensen een slecht gevoel over zichzelf te geven. Sorry als dat zo is overgekomen.
En verder bedankt voor jullie reacties, ook de schop-onder-konterige, hoor. Maar ik bedoel er dus echt niks mee naar anderen toe.
  maandag 10 november 2008 @ 13:49:01 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63100887
Oh, en vamp, wat ontzettend rot dat het zo in elkaar zit! Stom, hoor.
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 13:50:18 #122
5428 crew  miss_sly
pi_63100910
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oeps..ik met mijn grote mond..het was een beetje een grapje, Co heeft ons uitgenodigd om bij haar te komen slapen en daarvoor gaan we stappen (ik, SHE en Greys), maar ik ben dus niet echt in de positie om in haar plek nog meer mensen te gaan uitnodigen..ik raakte een beetje overenthousiast, sorry .

Maar jullie kunnen natuurlijk wel gezellig wat komen drinken want we gaan dus ook nog stappen als het goed is .
Haha, lekker dan

Nee joh, maakt niet uit. Ik dacht dat je een gewone meet bedoelde, maar een prive-minimeet is wel weer iets anders natuurlijk
pi_63100929
Geeft niks Viev, gaan jullie maar lekker met elkaar hoor. Da's veel leuker dan zo'n stel 'onbekenden' erbij

Ha toevallig miss-sly. Ik zat ook al zo te denken over sporten enzo maar ik het zie het niet gebeuren op korte termijn en daarom leek zo'n Wii me wel wat.
  maandag 10 november 2008 @ 13:56:10 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63101011
hey wmb hoe meer zielen etc..hoor.
  maandag 10 november 2008 @ 14:02:45 #125
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63101155
Oeh, zal ik dan toch ook maar naar het dieet(niet) topic gaan? Ik zit ff in een SHE-dipje. Ik kom niet aan, maar val ook niet af en ik merk dat ik langzaam toch weer wél pasta ga eten ipv alleen de groenten of iets apart. Maar hè, ik ben al wél 7 kilo kwijt Nu de rest nog, voor de feestdagen toch nog wat afvallen dus de stilstand opheffen. Want dan weet ik het wel.

Hier op de sportschool wordt nu Zumba gegeven. Een soort mix van dansstijlen begreep ik. Dat is nou nét wat ik zoek. Beweging, dans en dicipline.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63101233
zumba? klinkt goed! bij ons tuttebellensportclubje doen we allerlei dingen door elkaar, dan weer steps, dan weer aerobics-met-danspasjes, dan weer iets 'combat'achtigs. wel leuk die afwisseling!
7 kilo: hartstikke goed man eh vrouw. daar zou ik al heel blij mee zijn! hoe lang heb je daarover gedaan debuuv?
  maandag 10 november 2008 @ 14:06:56 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63101242
Ow en Vamp, wat vreselijk onhandig en stom! Ik weet nog dat ik voor mijn borstoperatie toen ook redelijk wat stampij heb moeten maken voor ik hulp had.

Welk deel van nederland woon je? anders kom ik je wel helpen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63101324
ja vamp. schandalig hoe die regelingen zijn uitgekleed. zoek 't maar uit, is de boodschap. heb je andere familieleden of buren die in kunnen springen?

debuuv, volgens mij was 't tilburg, lijkt me niet echt om de hoek voor jou.
  maandag 10 november 2008 @ 14:11:08 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63101331
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:06 schreef bixister het volgende:
zumba? klinkt goed! bij ons tuttebellensportclubje doen we allerlei dingen door elkaar, dan weer steps, dan weer aerobics-met-danspasjes, dan weer iets 'combat'achtigs. wel leuk die afwisseling!
7 kilo: hartstikke goed man eh vrouw. daar zou ik al heel blij mee zijn! hoe lang heb je daarover gedaan debuuv?
Euh, volgens mij vanaf begin september. of de laatste week augustus. Maar daar ongeveer. Maar ik sta nu alweer twee weken stil. Dus weer even streng voor mijzelf zijn.
pi_63101343
Lekker buuv, 7 kilo

Viev

Wel balen idd Vamp. Hopelijk komt er toch nog snel een oplossing...
pi_63101402
Vamp dat suckt! Als ik in je buurt woonde kwam ik je helpen, maar daar heb je nu niet zoveel aan :-/
Saartje
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 14:18:09 #132
5428 crew  miss_sly
pi_63101495
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:51 schreef snoopy het volgende:
Geeft niks Viev, gaan jullie maar lekker met elkaar hoor. Da's veel leuker dan zo'n stel 'onbekenden' erbij

Ha toevallig miss-sly. Ik zat ook al zo te denken over sporten enzo maar ik het zie het niet gebeuren op korte termijn en daarom leek zo'n Wii me wel wat.
Wij hebben een abo op de sportschool, maar zijn er sinds de vakantie nog niet geweest....veel te druk enzo
Ik wil eigenlijk graag gaan zwemmen, maar als ik soms de verhalen hoor over de drukte en dat je file moet zwemmen om baantjes te trekken, vergaat de zin me ook. Misschien toch maar eens gaankijken in het vernieuwde sportfondsenbad.

Vamp, wat idioot! Stellen dat de partner maar bij moet springen, is wel erg kort door de bocht. Dat kan lang neit in iedere situatie zomaar.
  maandag 10 november 2008 @ 14:27:10 #133
3011 E.T.
pi_63101715
Vamp, dat kunnen ze toch niet zo maar maken?

Ik ben sinds een paar weken bezig met 'start to run' en dat gaat best goed. Ok, ik val er geen gram van af, maar m'n conditie gaat wel met sprongen vooruit
Drie keer in de week ga ik lopen, ik kleed me om terwijl Swets met de kinderen onder de douche staat en als het hele spul ligt ga ik de deur uit
pi_63101791
wow, 3x per week. knap!
met 3 kinderen onder de douche vind ik trouwens ook knap!
pi_63101847
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef bixister het volgende:
wow, 3x per week. knap!
Ik vind het al een heel gedoe elke avond met Jen in bad.
pi_63101864
Eh nee, geen teamsport Dat vind ik zo mogelijk nog erger dan de sportschool. Ik ben geen mensen-mens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 14:35:34 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63101923
zoooo ik ga even buurten op de nieuwe locatie van mijn oude opleiding
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 10 november 2008 @ 15:02:18 #138
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63102705
Vamp daar ben je mooi dan mooi klaar mee....
  maandag 10 november 2008 @ 15:42:26 #139
3011 E.T.
pi_63103980
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef bixister het volgende:
wow, 3x per week. knap!
kwestie van lopende band werk
Swets laat het water warm worden enzo, ondertussen kleed ik Nienke uit en geef haar aan Swets. Dan kleed ik Tijn uit en schuif die erbij onder de douche. Saskia kleedt zichzelf uit en gaat er ook bij. Saskia en Tijn spelen lekker samen. Dan haal ik Nienke weer op om af te drogen, Swets gaat Tijn en Saskia wassen, hij droogt zichzelf af terwijl Saskia en Tijn nog even spelen. Dan Tijn afdrogen, Saskia nog even in d'r eentje spelen terwijl Tijn nog een flesje drinkt en ik Nienke voedt. Allemaal kussen en knuffelen op het grote bed en dan tandenpoetsen en naar bed.
Meestal zijn we om 19.15 a 19.30 klaar en dan ben ik dus om 20.00 weer thuis van hardlopen

Gaat prima zo
  maandag 10 november 2008 @ 15:45:14 #140
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63104079
Goed zeg ET. Ik heb het geprobeerd maar kan met mijn bekken helaas nog niet hardlopen. Maar ik ga lekker naar de sportschool. Heerlijk om zo met je conditie/lijf bezig te zijn.
Lekker douchen!
pi_63104139
Wat vervelend Vamp! Je zou contour nog kunnen bellen. Misschien dat zij iemand weten die je alvast een aantal uur kan helpen. Erg vervelend zo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 10 november 2008 @ 15:48:42 #142
3011 E.T.
pi_63104193
Ik was ook erg bang voor m'n bekken, maar door het lopen train je daar ook spieren en zo lang ik dus heel rustig aan doe (ik loop sommige lessen ook dubbel, om nog rustiger op te bouwen dan dat het programma al doet) gaat het dus hartstikke goed.
Ik kan nu ook weer pijnloos een paar keer per dag naar school lopen
  maandag 10 november 2008 @ 15:53:18 #143
3011 E.T.
pi_63104358
En nu ga ik een kinderwagenwiel schoonmaken
Smal stoepje bij school, er krioelt van alles aan ouders en kinderen door elkaar en in mijn ijver niemand omver te rijden reed ik met mijn linkerwiel door de hondenpoep

Ik snap dat niet van die honden-eigenaren he.. een smal stoepje, bij de ingang/uitgang van een school dus altijd hartstikke druk.. Ruim 't dan op! Of ga met je hond aan de overkant lopen (daar zitten ook gewoon bosjes naast het voetpad)
pi_63104466
ja belachelijk. hier laatst zelfs middenin de speeltuin. gatver! heel vies. en stom.
  maandag 10 november 2008 @ 15:57:37 #145
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63104503
Getver E.T. Echt een rottig smerig karweitje!
  maandag 10 november 2008 @ 16:05:17 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63104760
E.T. Wat goor zeg!
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik lurk voornamelijk, maar als ik eens een vraag heb krijg ik altijd gewoon antwoord en hey... alleen daaral mee ben ik erbij gekomen in de OP met plaatjes. Ik heb daar overigens echt niks meer hoor!
Als je er echt tussen wilt komen is het gewoon een kwestie van meeposten en doorzetten. Beetje zoals hier zeg maar.
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:48 schreef Sugar het volgende:
Het is zeker niet mijn bedoeling mensen een slecht gevoel over zichzelf te geven. Sorry als dat zo is overgekomen.
En verder bedankt voor jullie reacties, ook de schop-onder-konterige, hoor. Maar ik bedoel er dus echt niks mee naar anderen toe.
Weet ik, het was ook meer om een beetje uit te leggen waar mijn reacties vandaan komen. Natuurlijk zeg jij dat alleen voor jezelf en niet voor anderen.
pi_63104890
Het is hartstikke gezellig en als je wilt, zit je er zo tussen. Anders zeg je maar dat je een vriendinnetje van mij bent.
*OUD heilige*
  maandag 10 november 2008 @ 16:17:44 #148
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63105107
wie is er hier handig met het verzinnen van leuke teksten?

a.s. zaterdag is het dus een speciale avond bij ons in de zaak, en nu wil ik via de hyves onze vaste gasten naar de zaak krijgen.
Maar wil dat op een leuke orginele mannier doen.
Iets met zwartepieten die komen werken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 16:22:22 #149
13151 crew  Rewimo
pi_63105229
Wat zoek je precies, Bar?

O wacht, je hebt onderwijl ge-edit
pi_63105256
hmmm bar, geef eens wat meer om mee te werken?
  maandag 10 november 2008 @ 16:24:54 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63105272
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Rewimo het volgende:
Wat zoek je precies, Bar?
Kijk even op de hyves Rewimo
http://sydneyterneuzen.hyves.nl/
En dan bij agenda.
Dat is het onderwerp maar nu via een groepsbericht mensen naar de zaak krijgen.
Het moet er in knallen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 17:19:47 #152
13151 crew  Rewimo
pi_63106483
Ik hyves niet... O, ik kan er wel op kijken zie ik nu
pi_63106515
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik eis foto's
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 17:23:14 #154
13151 crew  Rewimo
pi_63106582
Bar, deze tekst moet vervangen worden?
quote:
Sinterklaas is onderweg naar het koude nederland, zaterdagmiddag 15 november komt de goed heiligman aan in Terneuzen.

Ondertussen zijn er wat gesprekken over en weer geweest tussen de lieve man,zijn pieten en de crew van Sydney.
En wil het misschien wel zo zijn, dat de crew deze avond vervangen word door heuse pieten...

Wie dit niet missen wilt.

Kom na 22 uur naar de Sydney, en laat u verassen.

Groetjes het Sydney Team

Hier staan trouwens nogal wat spelfouten in, als je de tekst wilt laten staan zou ik die er wel uithalen

Ik ga eens even broeden voor je
pi_63106757
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow en Vamp, wat vreselijk onhandig en stom! Ik weet nog dat ik voor mijn borstoperatie toen ook redelijk wat stampij heb moeten maken voor ik hulp had.

Welk deel van nederland woon je? anders kom ik je wel helpen.
Lief van je ... Maar het is inderdaad in Tilburg!!
Familie woont wel ver weg (apeldoorn) maar woensdag komt er een oom helpen...
En verder heb ik eigenlijk alleen voor morgen en donderdag nog niets ( maar wel een vriendin die hulp aan biedt, maar haar zoontje heeft nog niet zo lang geleden een operatie gehad..Maar ik kan toch komen als ie op school zit zegt ze...Ook al zo lief!
  maandag 10 november 2008 @ 17:32:17 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63106807
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Lief van je ... Maar het is inderdaad in Tilburg!!
Familie woont wel ver weg (apeldoorn) maar woensdag komt er een oom helpen...
En verder heb ik eigenlijk alleen voor morgen en donderdag nog niets ( maar wel een vriendin die hulp aan biedt, maar haar zoontje heeft nog niet zo lang geleden een operatie gehad..Maar ik kan toch komen als ie op school zit zegt ze...Ook al zo lief!
oei, Tilburg, da's echt de andere kant van Nederland. Geen optie dus.
Gelukkig ben je al een eind op weg. Maar het is gewoon haske vervelend dat je geen hulp krijgt.
pi_63106830
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:46 schreef YPPY het volgende:
Wat vervelend Vamp! Je zou contour nog kunnen bellen. Misschien dat zij iemand weten die je alvast een aantal uur kan helpen. Erg vervelend zo.
Daar zijn ze via maatschappelijk werk al mee bezig ja!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 november 2008 @ 17:34:12 #158
13151 crew  Rewimo
pi_63106857
Bar, probeerseltje
quote:
15 november komt de goede Sint in Terneuzen aan
Dat willen wij niet ongemerkt aan ons voorbij laten gaan!

Wij hebben dus met Sint om de tafel gezeten
En na wat overleg willen we u laten weten:

Bij ons kunt u deze avond extra genieten
U wordt bediend door Zwarte Pieten

Natuurlijk hebben we ook een speciaal menu
Ja, echt waar, da's nu net iets voor u!

Vanaf 22 uur gebeurt dat allemaal in de Sydney
We verrassen u graag, kom en zie!
  maandag 10 november 2008 @ 17:56:35 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63107387
Ow men... er komt hier toch net een lúcht onder mijn stoel doorgekropen!
Hmmmm... als het goed is komt F. zo thuis... Zal ik even net doen of ik gek ben? Zo van 'Hoi schat, och... ruik jij dat nou ook? Ach... jij hebt hem nu toch al vast... wil jij even?'

Nah nee... dat kan ik weer niet.
En je zal net zien dat hij dan zo zijn stropdas in die luier dipt!
pi_63107547
Hahahaha BE, ik had even de link nog niet gelegd dat de lucht van Sasha kwam
Is wel lekker thuiskomen voor F. gelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 november 2008 @ 19:07:15 #161
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63109119
Weet iemand of je bij Albert Heijn een pompoen kunt kopen? Of bij C1000? Waar heb ik de meeste kans?
pi_63109307
AH heeft die meestal wel
Saartje
pi_63109607
Ik heb ze vandaag nog zien liggen bij de AH.
  maandag 10 november 2008 @ 19:26:44 #164
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63109681
Ik heb ze vandaag nog gezien bij de AH.

Zo, en toen was er koffie.
Vamp, wat vreselijk stom dat er voor zoiets dus geen hulp is.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 10 november 2008 @ 19:27:46 #165
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63109713
Oke thanks. Dan gok ik op de AH.
Jolie heeft vanavond d'r Sint Maarten lantaarn laten vallen....stuk. Ze ging zo verdrietig naar bed omdat ze dan morgen de enige is zonder lantaarn. Kijk ik of ik er nog eentje kan vinden als ik dadelijk naar de sportdinges ga. En dan om half elf een pompoen uithollen als er nog één te vinden is maar goed. Tis wel zo sneu anders.
  maandag 10 november 2008 @ 19:29:09 #166
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63109761
Mag ik even huilen?

Net een slechte beoordeling gehad op het werk. Of nu ja, 'matig'. Maar het kwam er op neer dat ik zowat elk te beoordelen onderdeel niet goed genoeg presteer. Sommige dingen hebben ze een punt, maar sommige dingen klopt mijn inziens niks van. Maar als ik daar wat van zei dan kon ie er uiteindelijk toch niks anders van maken Ook schijnen collega's ineens niet tevreden te zijn maar hebben tegen mij nog nóóit iets gezegd. Sterker nog, als we het onderling hadden over iets waarover mn baas zeurde, mijn inziens onterecht, nemen ze het altijd voor mij op. Maar ondertussen...

Voel me nu dus ronduit kut. En ipv thuis op de bank met een voorraad chocola te janken, moet ik de hele avond nog werken ook
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 10 november 2008 @ 19:39:32 #167
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63110086
Nou Tex, dat is ook heel rot. Ook raar trouwens dat zo iemand zegt wat collega's van je vinden. Ging dat zo? Dat vind ik sowieso onjuist. Succes vanavond en ook al heb je er niks aan, misschien is het maar beter dat je vanavond moet werken. Dan ben je in ieder geval weer geweest en hoef je daar niet meer tegenop te zien, zeg maar. Sterkte.
  maandag 10 november 2008 @ 19:40:00 #168
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63110107
Tex, zodra je bevallen en uitgewolkt bent ga je per direct op zoek naar ander werk. Behalve een inkomen heeft je werk nog nooit iets goed gebracht, toch?
Tanden op elkaar, je tijd uitzitten en op naar iets waar ze je wel waarderen.

Arme Jolie. En fijn dat je een nieuwe voor haar maakt. Ze hadden hier kleine biologische pompoentjes. Die heb ik zelf uitgehold en viel erg mee.
Luuke vind het superspannend. En ze gaat geen 11 november zingen, ze wil Champione zingen. (Zo'n voetballiedje) dat past beter bij haar champignon. Volgens mij zingt ze morgenavond helemaal niks meer. We gaan ook alleen maar even bij mensen die ze kent, en haar stoere nichtje gaat ook mee. Zal mij benieuwen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 19:41:52 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63110163
LB, bij de C1000 heb ik ze ook zien liggen

Tex erg balen
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 10 november 2008 @ 19:43:33 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63110215
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:39 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Tex, dat is ook heel rot. Ook raar trouwens dat zo iemand zegt wat collega's van je vinden. Ging dat zo? Dat vind ik sowieso onjuist. Succes vanavond en ook al heb je er niks aan, misschien is het maar beter dat je vanavond moet werken. Dan ben je in ieder geval weer geweest en hoef je daar niet meer tegenop te zien, zeg maar. Sterkte.
Nou het is niet zo dat ie zei collega A vindt en collega B vindt dat. Maar hij liet wel vallen dat collega's bij hem kwamen en hoe vaak en waarom en wat precies dat liet ie in het midden...
©Dumbo
  maandag 10 november 2008 @ 19:43:45 #171
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63110221
Weet iemand trouwens waar Kozakken gebleven is??
  maandag 10 november 2008 @ 19:45:09 #172
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63110267
Ja was het te doen Lishe? Soms zijn het van die harde klojo dingen. Dat lijkt me niks voor vanavond laat. Maar ja zo'n zachte als we hadden, die moet je dus niet laten vallen
Veel plezier morgen! Jolie viert het morgenavond op school. Dus ook niet met aanbellen bij mensen die we niet kennen. Dat vind ik niks.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 19:46:41 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63110319
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:43 schreef Lishe het volgende:
Weet iemand trouwens waar Kozakken gebleven is??
dat heb ik laatst ook eens gevraagd, maar geloof dat ze toen heel druk was
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 november 2008 @ 19:48:11 #174
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63110365
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:46 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat heb ik laatst ook eens gevraagd, maar geloof dat ze toen heel druk was
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:15 schreef kozakken het volgende:
Ik durf bijna niets meer te schrijven, zo lang heb ik m'n gezicht al niet laten zien zeg.
Het is nogal druk hier, zeg maar.
En wow! wat is er hier veel gebeurd de afgelopen maanden zeg.
Ik heb een aantal projecten opgepakt die nogal veel tijd kosten en dat gaat natuurlijk van de speeltijd hier af.

Met ons gaat het in ieder geval heel goed. Jonne is nu bijna 4,5 en eigenwijs en lief en alles ertussenin. Hij vindt het erg leuk op school en begint met allerlei vriendjes te spelen.
Romme is 2 en zegt heeeeel hard NEE!!! (en heeft nu de waterpokken, 't arme mannetje)
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:27 schreef kozakken het volgende:
Ik vind het ook leuk julie weer te zien.
Ik zal 't niet meer trekken zo actief mee te posten, maar ik vind het wel weer leuk om af en toe mee te kletsen
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 10 november 2008 @ 19:48:14 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63110367
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:43 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nou het is niet zo dat ie zei collega A vindt en collega B vindt dat. Maar hij liet wel vallen dat collega's bij hem kwamen en hoe vaak en waarom en wat precies dat liet ie in het midden...
Nou dat vind ik sowieso erg onsympathiek. Bah. Heeft het verder gevolgen voor jou daar? Afgezien van het kutgevoel? Succes hoor straks.
  maandag 10 november 2008 @ 19:52:10 #176
190853 RockabeIIa
pi_63110494
iPod testje
  maandag 10 november 2008 @ 19:55:05 #177
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63110620
Dankjewel Ynske!

Da's gemeen Tex, van je collega's. Ofja, onvolwassen. Bah. Hoelang moet je vanavond?
pi_63111801
Tex

Hier gaan we morgen lampionnetje lopen. Optocht bij/om de winkels, klein half uurtje. Ze heeft een lampion op de psz gemaakt. Ze kan sint maarten redelijk zingen. We gaan bij de buren nog even langs. En misschien bij mijn ouders in de straat. Ligt ook aan het weer. En dan zaterdag alweer de intocht van Sinterklaas.
  maandag 10 november 2008 @ 20:37:03 #179
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63112059
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Lishe het volgende:
Dankjewel Ynske!

Da's gemeen Tex, van je collega's. Ofja, onvolwassen. Bah. Hoelang moet je vanavond?
moet tot half 10, dus dat is al bijna

Overigens, 2 puntjes van kritiek die genoemd werden: mijn werktempo ligt (veel) te laag en ik hang te vaak niks te doen of op een tafel te zitten (bij gebrek aan pauzes ja). Volgens mij willen ze dat ik zo snel mogelijk met (vervroegd) verlof ga!

[ Bericht 0% gewijzigd door texelonia op 10-11-2008 20:49:51 ]
©Dumbo
pi_63112211
Wat voor werk doe je eik Tex?
pi_63112291
Tex wat stomzeg. Gelukkig is het nog maar 3 kwartier! (Wat voor werk doe je eigenlijk?)
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 20:45:55 #182
141844 Macka66
pi_63112370
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef RockabeIIa het volgende:
iPod testje
Ik verwacht nou wel een leuk achtergrondmuziekje bij je bericht
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 10 november 2008 @ 20:50:26 #183
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63112524
Ik doe bedrijfs catering.
©Dumbo
  maandag 10 november 2008 @ 20:50:54 #184
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63112540
Oh jongens, wat regent het hier hard zeg! Ik hoop dat de goten het gaan houden dit keer....
Lekker douchen!
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 20:52:26 #185
141844 Macka66
pi_63112597
Tex, wat vervelend! Ik hoop dat je snel met verlof kunt, je bent daar duidelijk niet goed op je plek.
pi_63112795
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:50 schreef texelonia het volgende:
Ik doe bedrijfs catering.
Dan snap ik nu ook dat je pauze er vaak bij in schiet. (Zelf ook in de catering gewerkt).
Nu hoef je nog maar een half uurtje! Lekker ontspannen thuis straks,
pi_63112940
Stomme collega's Tex, niet leuk om zo'n beoordeling te krijgen.

Hier valt de regen nog mee, afgelopen nacht was het wel erg, er was iets aan het klapperen en ik kon maar niet vinden wat.
*OUD heilige*
  maandag 10 november 2008 @ 21:04:51 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63113040
He bah Tex, wat naar.
Ik kreeg ook eens in een functioneringsgesprek te horen dat collega's bepaalde dingen niet prettig vonden. En ook hgeen voorbeelden of namen. Ik voelde me daar zó rot onder. Ik ben gewoon langs wat mensen gegaan en heb ze op de vrouw af gevraagd of ze problemen met me hebben. En of ze dat met míj wilden bespreken. sommigen voelden zich daar érg ongemakkelijk bij, maar de groeten! een beetje achter mijn rug om lullen, bah, wat was ik boos.
En waar ging het om? Dat ik in de tijd dat ik BV gaf regelmatig moest kolven op mjin werk....

Vampie! Sterkte en beterschap hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 10 november 2008 @ 21:05:30 #189
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63113055
Bijna klaar Tex. Bah, wat vervelend dat zo'n beoordeling dan zo ineens op je dak komt. En wat oneerlijk dat je collega's bij je baas zijn gaan klagen en dingen niet tegen jou hebben gezegd. Gadver, wat een rare werkomgeving dan!
Lekker douchen!
pi_63113524
Goh Sjak hier regent het ook
En Mike is op de fiets naar een vergadering in de stad(voor hen die dit niks zegt, 10 minuten fietsen) op de fiets, ben benieuwd of hij droog thuis komt. Ik had vanmiddag iig een bui op mijn hoofd
  maandag 10 november 2008 @ 21:21:04 #191
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63113579
Leg dan maar alvast wat handdoeken voor 'm klaar. Het blijft regenen.
Lekker douchen!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 november 2008 @ 21:25:48 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63113741
Nou deze veel te dikke papa heeft besloten dat het per 1 Januari genoeg is. Alleen moet ik wel heel lang streng naar mezelf kijken. Want om tot de 100KG te komen moet er denk ik toch minstens 25KG af.

En dan ben ik al tevreden

Als dat geen opsteker van de week is voor alle met kilo's worstelende moeders weet ik het ook niet meer.

Ow en nu gaat Nienke huilen en E.T. zit bij de kapper
pi_63113991
Oei Swets, da's niet niks. Hier een man die ongeveer hetzelfde als jij probeert te bereiken nu. Hij is weliswaar wat lichter maar wil zeker nog 20 kilo kwijt. Daarom doe ik nu ook met hem mee, dat is toch wat makkelijker voor allebei vind ik.
Maar waarom pas vanaf 1 januari als ik vragen mag?
  maandag 10 november 2008 @ 21:35:58 #194
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63114151
Tex, wat ontzettend vervelend om dit te horen van je werkgever. Dat van die collega's lijkt me ook echt supervervelend! Je bent nu in elk geval klaar, ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.
  maandag 10 november 2008 @ 21:37:38 #195
61800 Rottdog
pi_63114209
Snoopy de snoep maand komt eraan
pi_63114220
Lijkt me ook behoorlijk rot om dit te horen Tex Stom gedoe
  maandag 10 november 2008 @ 21:38:12 #197
94046 PM-girl
pi_63114236
Tex wat balen! En niet helemaal eerlijk, als het zo gaat.

Alle lijners/opletters, succes!

Hebben jullie die cup-a-soup reclame gezien van die kapper!
*
  maandag 10 november 2008 @ 21:39:51 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63114295
Swets, you go girl!
  Jubileum moderator maandag 10 november 2008 @ 21:43:56 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63114459
OE ik ben benieuwd wat ET met haar haar gaat laten doen

Swets goed voornemen!

Tex dat is echt niet leuk om te horen! Wat een valse manier trouwens om zoiets te vertellen, om te zeggen dat collega's hebben geklaagd. Bah!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63114849
@ Tex
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 november 2008 @ 22:01:14 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63115093
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:32 schreef snoopy het volgende:
Oei Swets, da's niet niks. Hier een man die ongeveer hetzelfde als jij probeert te bereiken nu. Hij is weliswaar wat lichter maar wil zeker nog 20 kilo kwijt. Daarom doe ik nu ook met hem mee, dat is toch wat makkelijker voor allebei vind ik.
Mjah ik ben in heel mijn leven in totaal al 92 kilo afgevallen én weer aangekomen. En blijkbaar heb ik echt zware botten, want rond de 80 begin ik toch wel eng mager te worden
quote:
Maar waarom pas vanaf 1 januari als ik vragen mag?
Chocolade letters! Gourmetten! De bourgondische maand staat voor de deur!

En ik bewaar goede herinneringen aan heel traditioneel op 1 januari stoppen met een slechte gewoonte. Mijn laatste crash diet startte ik Januari 2000 (-40KG in 3 maanden) en 1 Januari 2006 ben ik cold turkey gestopt met het roken van ruim 4 pakjes zware Van Nelle per week.
  maandag 10 november 2008 @ 22:03:03 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63115154
Bedankt allemaal voor de lieve reacties

Ben nu lekker thuis op de bank, met een chocolade muffin die ik had meegepikt van het werk (sorry lijners) Zometeen nog even lekker Grey's Anatomy kijken en morgen lekker uitslapen En dan zien we wel weer verder.
©Dumbo
pi_63115392
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:21 schreef sjak het volgende:
Leg dan maar alvast wat handdoeken voor 'm klaar. Het blijft regenen.
tis hier nu droog

trusten Tex.
  maandag 10 november 2008 @ 22:19:47 #204
3011 E.T.
pi_63115772
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef Lois het volgende:
OE ik ben benieuwd wat ET met haar haar gaat laten doen

Swets goed voornemen!

Tex dat is echt niet leuk om te horen! Wat een valse manier trouwens om zoiets te vertellen, om te zeggen dat collega's hebben geklaagd. Bah!
lagen en over een week gaat er een permanent in (met papillotten ipv rollers)
  maandag 10 november 2008 @ 22:27:45 #205
94046 PM-girl
pi_63116085
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:19 schreef E.T. het volgende:

[..]

lagen en over een week gaat er een permanent in (met papillotten ipv rollers)
Foto!

Swets, ik moest lachen om je post in het topic over het kind en de ex. Over de risico's van lopen, rijbewijs halen en sexen!

Mensen, ik wil even tijd volmaken. Ik 'moet' tot half twaalf wakker blijven en dan nog een uur, om iets op tv te zien!
*
  maandag 10 november 2008 @ 22:31:43 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63116193
Wat ga je kijken PM?
  maandag 10 november 2008 @ 22:33:26 #207
94046 PM-girl
pi_63116250
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Lishe het volgende:
Wat ga je kijken PM?
Spooks, een erg toffe bbc-serie over mi5. Maar omdat het op bbc 3 komt, kan ik alleen beneden kijken (want digitale tv) en opnemen kan ook niet, want dan heb ik de subtitles van teletekst niet.
Luxe probleem!
*
pi_63116357
Dat is nog lang wachten. Ik ga zo slapen, zit nu oude klusprogramma's te kijken.

Morgen werken van 9 tot 22.30.
*OUD heilige*
  maandag 10 november 2008 @ 22:38:38 #209
94046 PM-girl
pi_63116447
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:36 schreef YPPY het volgende:
Dat is nog lang wachten. Ik ga zo slapen, zit nu oude klusprogramma's te kijken.

Morgen werken van 9 tot 22.30.
Dat is een erg lange dag zeg! Jeetje!
Ik vond mijn Intertoysdagen destijds al lang, van 9:30 tot 21:30.
*
pi_63117521
spooks is een gave serie

morgen ga ik winkelen met mijn papa, zin in!

Slaap lekker,
  maandag 10 november 2008 @ 23:11:52 #211
94046 PM-girl
pi_63117668
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Reinhilde het volgende:
spooks is een gave serie

morgen ga ik winkelen met mijn papa, zin in!

Slaap lekker,
Veel plezier alvast!
*
pi_63121221
thanks!

verheug me er echt op, want mijn papa woont/werkt in zuidbelgie, dus ik zie hem niet zo vaak.

Hoe was spooks?
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:16:58 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63121472
Veel plezier vandaag Reinhilde!

Ik ben brak gisteravond naar de Lama's geweest en we waren pas om 1.15 thuis Maar het was zóóóóó leuk, we hebben zó ontzettend zitten lachen, de sfeer was goed, de show was goed, de plaatsen helemaal goed, zo jammer dat ze ermee stoppen
Ylana
pi_63121945
Vanavond gaan we St. Maarten lopen. Hoop heel hard dat het droog is en Mous d'r traditie doorbroken wordt!
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 09:05:33 #215
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63121991
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:00 schreef snoopy het volgende:
Vanavond gaan we St. Maarten lopen. Hoop heel hard dat het droog is en Mous d'r traditie doorbroken wordt!
Ik hoop met je mee Ik zou het voor de kindjes zoveel fijner vinden als het droog is, maar ik weet dat ik al jaren met een doorzichtige plastic zak om de lampionnen loop dus echt droog is het nooit geweest. Ach dat was vroeger ook zo, of je lampion vloog in de fik door de wind of hij regende steeds uit.
De meiden zijn er allebei klaar voor, Eva met haar Mickey lampion stond vanmorgen vroeg al klaar, Iris gaat straks op school naar de gehandicapten om alvast te oefenen.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:05:38 #216
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63121992
Nou, ik ben echt bang dat het hollen met sompig papier maché gaat worden.

Maar dan zijn wel alle Rolo's voor mij
Ownee. Dat mag vast niet van SHE
pi_63122051
Misschien dan toch maar een flat met galerij zoeken vanavond.
Wat klinkt dat eh... nou ja
pi_63122065
Swets, mijn man heeft dat ook. Als hij 80 kilo weegt beginnen z'n wangen een beetje in te vallen. Nu is hij wel weer een beetje aan de zware kant, maar er wordt wel weer volop gesport.

ET: Ik heb ook eens een permanent met papilotten gehad, maar je krijgt er geen pijpekrullen van. Het worden een soort grove krullen.
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 09:13:34 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63122076
Ik denk ook zomaar dat ET niet op pijpekrullen zit te wachten, althans zo schat ik haar in
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:16:00 #220
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63122102
Onze buuf vroeg of we met hun meelopen vanavond. En dan wel gewoon in onze straat. Blijkbaar doen ze dat hier altijd zo, een rondje door de straat met alle kinderen. Ben benieuwd! Denk echt dat Luuk geen woord zingt en haar nichtje en de buurjongetjes de show laat stelen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:16:22 #221
3011 E.T.
pi_63122107
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:13 schreef Lois het volgende:
Ik denk ook zomaar dat ET niet op pijpekrullen zit te wachten, althans zo schat ik haar in
you know me too well

papillotten is zodat het niet strak ingewikkeld wordt en het dus geen echte krul wordt.. er zit meer lucht tussen
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:17:39 #222
61800 Rottdog
pi_63122132
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:10 schreef snoopy het volgende:
Deden wij vroeger ook kregen we centjes We kwamen er al snel achter dat de mensen bij ons in de flatten niet echt aan Sint Maarten deden maar ipv snoep kregen we geld en dat was het betere werk
pi_63122139
Oh ok, ik had het namelijk gedaan met in gedachte dat het pijpekrullen zouden worden, maar dat was het dus niet.
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 09:21:21 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_63122180
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:00 schreef snoopy het volgende:
regen *check* wind *check* koud *check*

Ik ga maar verhuizen
pi_63122213
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:10 schreef snoopy het volgende:
Nou ja zeg ik woon in een flat en heb al allemaal snoepjes klaarliggen voor vanavond hoor
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:25:35 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63122240
Wij hebben hier geen flat

Dus wij gaan gewoon ouderwets met wapperende lampionnetjes. En dan maar hopen dat ze niet van het stokje vallen vanwege het eerder genoemde sompig papier maché
pi_63122269
Wij gaan ook met de kinderen die hier in onze buurt wonen. De meesten zitten ook bij Morris in de klas dus dat is leuk
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:34:32 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63122368
Hier is het nu wel droog en de zon schijnt zelfs. Ik hoop dat het allemaal een beetje meezit vanavond. Onze planning is ook weer erg strak dus ik kan geen stom weer gebruiken.
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:36:02 #229
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63122398
Is het nog gelukt met de lampion, lb?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 09:40:10 #230
13151 crew  Rewimo
pi_63122472
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:21 schreef moussy het volgende:
regen *check* wind *check* koud *check*

Ik ga maar verhuizen
Verhuis dan maar niet naar Duitsland
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:43:40 #231
190853 RockabeIIa
pi_63122532
smorgens ik geloof dat ik herfst lekker vind. Komt vast door goed schoeisel ofzo...
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:43:44 #232
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63122534
Hier is het droog, geen wind en niet al te akelig koud.... maar geen Sint Maarten En ik mag niet klagen wij hadden halloween hier, hopelijk wordt Sint Maarten net zo leuk voor jullie!
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 09:44:04 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_63122538
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Verhuis dan maar niet naar Duitsland
Ik wilde nog wel met onze klapkar bij je in je tuin komen wonen
pi_63122540
Hier nu ook droog gelukkig. Ben benieuwd of Lis ook een lampion heeft gemaakt op de creche. Ik ga voor de zekerheid zo nog maar even naar de Blokker en/of Hema om een reservelampionnetje aan te schaffen.
pi_63122545
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:43 schreef RockabeIIa het volgende:
smorgens ik geloof dat ik herfst lekker vind. Komt vast door goed schoeisel ofzo...
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:45:03 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63122549
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:36 schreef Lishe het volgende:
Is het nog gelukt met de lampion, lb?
Ja en ze was erg blij en opgelucht.
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:49:11 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63122609
Zijn er meer mensen bij wie IE over zijn nek gaat als je meerdere fok-tabs open hebt staan?
Hier slaat de boel dan gelijk vast.
Sowieso vreet FOK ineens geheugen lijkt het. Typen gaat met vertraging enzo. Zijn er meer?
Het is niet echt een vraag die ik hier aan mijn webmaster ga vragen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:55:17 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63122722
Hier nergens last van BE...

Ik ga vanmiddag voor het eerst weer werken. En nu heeft Lena verhoging vanwege tandjes. Ik hoop dat ze wel gewoon naar het KDV kan. (Hoe ontaard..) Ik durf echt niet af te zeggen op mijn eerste dag. Bah. Nouja, ze slaapt nu en word vast heeeerlijk wakker.
pi_63122727
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie IE over zijn nek gaat als je meerdere fok-tabs open hebt staan?
Sowieso vreet FOK ineens geheugen lijkt het. Typen gaat met vertraging enzo. Zijn er meer?
Nou ik had er gisteravond last van. Ik heb regelmatig meerdere fok-tabs open staan en gister was het me toch rete-traag zeg... maarja ik geef automatisch gewoon ziggo de schuld (na overname is het drama)
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 09:57:24 #240
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63122761
Ik had het gisteravond ook BE maar weet het aan Ziggo
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 09:58:34 #241
13151 crew  Rewimo
pi_63122788
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:44 schreef moussy het volgende:
Ik wilde nog wel met onze klapkar bij je in je tuin komen wonen
Kein Problem.

Maar reken niet op zon en 25 graden
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:01:18 #242
190853 RockabeIIa
pi_63122830
BE, is firefox geen optie?
Snoop, ik ben gewoon heel blij met wat ik heb
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:05:16 #243
94046 PM-girl
pi_63122897
BE, ik werk met Google Chrome, dus geen idee Mijn laptopje is sowieso traag

Reinhilde, spooks was, as usual, superspannend!

Rockabella, hoeveel aandelen heb je?
*
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:07:59 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63122951
JUa maar... ja maar... ik wil IE Rocka!
Ik ben redelijk 'autistisch' wat dat betreft. Geen zin om me in nieuwe dingen te verdiepen als het anderen gewoon prima werkt. Maar mss moet ik toch maar eens. Dit is echt geen doen.
Moet ik het alleen eerst downloaden enzo.

Mijn FOK! wat doen ze!
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:08:43 #245
3011 E.T.
pi_63122966
BE, ik zou even opnieuw opstarten
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:10:48 #246
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63123033
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Niet alleen met Fok open hoor . Ligt aan IE, heb ik de laatste tijd gemerkt.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 10:20:50 #247
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63123227
quote:
[b]Op dinsdag 11 november 2008 10:07 schreef BE het woord autisme terwijl ze iets anders bedoelt:
Ik ben redelijk 'autistisch' wat dat betreft.
Ehm...
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:21:59 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63123250
Ok.
Gestoord dan.

Met alvast excuses aan alle gestoorde mensen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:25:29 #249
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63123324
pi_63123338
Hier doen ze niet aan stMaarten... Alleen 3 koningen..En toen is er niemand aan de deur geweest..
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 10:26:45 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63123352

Ik bedoelde het niet streng hoor moest alleen ineens aan dit artikel denken en vond eindelijk een kans hem te gebruiken. Nu ben ik er klaar mee hoor, die uitspraak heb ik zelf vaak ook bij dingen die ik dwangmatig doe oid.
Ik ben niet de autisme-politie.

* Lois gaat gewoon eens serieus aan de slag*
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:27:59 #252
14746 k_i_m
pi_63123379
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ok.
Gestoord dan.

Vergeet de bond tegen het vloeken niet he? Voor je het weet plakken ze stickers op je voordeur!
In my life
Why do I smile
pi_63123386
Hee Lois, aan het werk? We kunnen wel weer eens lunchen binnenkort En Belana?
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:33:43 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63123505
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef Lois het volgende:

Ik bedoelde het niet streng hoor moest alleen ineens aan dit artikel denken en vond eindelijk een kans hem te gebruiken. Nu ben ik er klaar mee hoor, die uitspraak heb ik zelf vaak ook bij dingen die ik dwangmatig doe oid.
Ik ben niet de autisme-politie.

* Lois gaat gewoon eens serieus aan de slag*
Sorry.
Ik snap ook wel dat het heel vervelend is soms, of in sommige situaties, maar stiekem vind ik het echt een briljante term voor 'ietwat eigenzinnig' gedrag.

Oh, en dan heb ik nog een vraag voor de Firefox gebruik(st)ers.
In IE kon ik op alt-S rammen en dan werd mijn post verstuurd. Nu doe ik dat dus steeds voor jan l*l (sorry Jan! ) Is er in FF ook zo'n shortcut?
pi_63123510
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ok.
Gestoord dan.

Excuses aanvaard!
pi_63123699
Het ging gisteravond flink tekeer en vannacht ook. Op dit moment schijnt de zon en is het vast koud. Ga het nog niet uittesten. Hopelijk is het gewoon droog vanavond. Anders slaan we de optocht maar over.
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 10:43:59 #257
7074 moussy
kuttekop
pi_63123737
Zon? ZON?? Ik zit met mn lampen aan in huis met een gebakken ei voor mn neus, die niet lekker is, want geen ei uit eigen kip, maar scharrelei uit de winkel
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:51:52 #258
14746 k_i_m
pi_63123934
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry.
Ik snap ook wel dat het heel vervelend is soms, of in sommige situaties, maar stiekem vind ik het echt een briljante term voor 'ietwat eigenzinnig' gedrag.

Oh, en dan heb ik nog een vraag voor de Firefox gebruik(st)ers.
In IE kon ik op alt-S rammen en dan werd mijn post verstuurd. Nu doe ik dat dus steeds voor jan l*l (sorry Jan! ) Is er in FF ook zo'n shortcut?
Shift Alt S

En als je het een probleem vind kan je het aanpassen;

Enter about:config into your address bar and hit Enter/Go
Filter for contentAccess
Double-click on the remaining list entry and enter 4 (instead of the default 5).
In my life
Why do I smile
pi_63124000
Hier is het trouwens ook best lekker weer, als ik zo eens naar buiten kijk!
pi_63124058
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef moussy het volgende:
Zon? ZON?? Ik zit met mn lampen aan in huis met een gebakken ei voor mn neus, die niet lekker is, want geen ei uit eigen kip, maar scharrelei uit de winkel
En dat voor het noorden.
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:02:23 #261
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63124173
Hier schijnt de zon ook (nog?). Vanmorgen toen we Wilyan naar school brachten regende het hier flink trouwens.

Wij gaan vanavond eten en Sint Maarten lopen bij de oppas
werd gister gebeld of hij daar even met de pc bezig wou dus ik er meteen achteraan gebeld of zij ook Sint Maarten gingen lopen en of wij dan mee konden. Ik ging er al van uit dat W&H's vriendjes ook megingen lopen. Dat zijn twee broertjes, de één zit bij W in de klas en de ander bij H op de PSZ-groep en dus allemaal bij dezelfde oppas. Hun moeder is hoogzwanger en heeft verplichte bedrust, zo kan de pappa mooi bij de mamma blijven en de jongens met de hele kluit mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:02:28 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63124176
Thanks k_i_m, dat is nog wel te onthouden.
pi_63124224
Klinkt gezellig Noli.
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:05:16 #264
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63124246
CORRECTIE!
Het sputtert hier alweer, maar toch nog aardig met de zon erbij..

Hoe is het momenteel bij/met jou Vamp?
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:07:14 #265
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63124290
Ja het leek ons ook een stuk gezelliger.
Daar is het een heel kinderrijke buurt en wij zitten hier op de hoek van een winkelstraat en een straat met weinig kinderen (waarvan een deel ook niks aan Sint Maarten doet).

Ow en een voor Tex
Ik ben het helemaal met Lishe eens!
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:40 schreef Lishe het volgende:
Tex, zodra je bevallen en uitgewolkt bent ga je per direct op zoek naar ander werk. Behalve een inkomen heeft je werk nog nooit iets goed gebracht, toch?
Tanden op elkaar, je tijd uitzitten en op naar iets waar ze je wel waarderen.
Maxi, Midi & Mini
pi_63124426
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:05 schreef Noli. het volgende:
CORRECTIE!
Het sputtert hier alweer, maar toch nog aardig met de zon erbij..

Hoe is het momenteel bij/met jou Vamp?
Lekker zonnig/met het pootje omhoog, dan weer omlaag dan weer opzij! ( zo blij dak nie opgesloten in gips zit!! 2 heerlijke kinders en hulp op telefoonafstand!
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:26:02 #267
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63124748
En lukt het wel met de kinders zonder thuishulp Vamp?

Mijn moeder heeft in september haar voet gebroken, en sinds gisteren zit ze wéér in het gips Zo balen. D'r voet is doorgezakt of zoiets, dus haar been zit in het gips en dr voet zit in een soort beugel. Zodat ze wel een beetje kan steunen op dat been, maar niet echt op d'r voet steunt dus.
©Dumbo
pi_63125168
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:26 schreef texelonia het volgende:
En lukt het wel met de kinders zonder thuishulp Vamp?

Mijn moeder heeft in september haar voet gebroken, en sinds gisteren zit ze wéér in het gips Zo balen. D'r voet is doorgezakt of zoiets, dus haar been zit in het gips en dr voet zit in een soort beugel. Zodat ze wel een beetje kan steunen op dat been, maar niet echt op d'r voet steunt dus.
Das balen! Was het niet goed geheeld ofzo??

Gaat prima met de kids...
En komt net binnen gelopen
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:49:30 #269
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63125262
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Das balen! Was het niet goed geheeld ofzo??

Gaat prima met de kids...
En komt net binnen gelopen
Ik weet niet of het met de heling te maken heeft. Het kan ook zijn dat ze dr voet gebroken heeft omdat ie doorgezakt was. Maar ja, het was nogal een hele toestand die nu al meer dan 2 maanden duurt. Dus ik hoop voor dr dat het hierna eindelijk eens klaar is.

Noah was mee trouwens in het ziekenhuis en hij mocht de kleur gips kiezen: roze
©Dumbo
pi_63125402
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik weet niet of het met de heling te maken heeft. Het kan ook zijn dat ze dr voet gebroken heeft omdat ie doorgezakt was. Maar ja, het was nogal een hele toestand die nu al meer dan 2 maanden duurt. Dus ik hoop voor dr dat het hierna eindelijk eens klaar is.

Noah was mee trouwens in het ziekenhuis en hij mocht de kleur gips kiezen: roze
gheheheh mooie kleur toch?!
pi_63126386
Hier is het grauw en donker en het waait ontzettend hard en het lijkt erop alsof er ieder moment een wolkbreuk kan komen... maar die is er dus nog niet. Heerlijk herfstig hier dus.
Voor alle Sint Maarten lopers => buienradar Hier kun je voor zo'n 2 uur vooruit kijken of er wel of geen bui in de lucht hangt boven je woonplaats. Best handig en redelijk accuraat. Misschien handig om in te schatten of een paraplu genoeg is of dat je echt aan de regenpakken moet

Wel foto's maken hè!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:37:05 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63126405
Tex hopelijk kun je het nog een klein beetje relativeren al blijf ik het vreemd vinden van je colleg's
( ik zelf ben leidinggevende en krijg ook vaak het "geklaag"over en weer te horen tussen collega's niet altijd even fijn, meestal laat ik dan de betreffende collega's met elkaar rond de tafel zitten met mij ertussen en het dan uit laten spreken, zoals vanavond gaat gebeuren, in een ontspannen sfeer wat drinken kletsen en dan het laten weten)

Hier ga ik zo de eerste lading kruidnootjes bakken
En daarna de spullen halen voor de versiering/aankleding de pakken halen, de sminck.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:39:39 #273
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63126467
Ik vind buienradar echt vreselijk. Eerst keek ik nog weleens maar ik doe het echt nooit meer. Ik wil helemaal niet weten dat ik over een uur door de regen moet fietsen. Bah. Echt waar, hoop doet leven enzo.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:43:11 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63126537
Hahahahha, die brief.
Het zal mijn vooroordeel wel zijn maar ik vind het ook echt iets wat iemand die autistisch is zou gaan sturen

Wat balen van de voet van je moeder Tex. Ben je zelf ook weer een beetje bijgekomen van je vervelende avontuur van gister?
pi_63126567
Hahaha, sorry LB, dat is ook wel een beetje zo, maar soms is het wel handig stiekem.

Nu even lekker een BLT-kip halen. honger!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 12:45:42 #276
13151 crew  Rewimo
pi_63126595
Bar, heb je m'n tekst nog gezien?

Ik wil van het weekend kruidnootjes bakken met Christan Straks even speculaaskruiden halen.

Tex, fijne collega's heb je dan En goeie keuze van Noah Zal je moeder wel blij mee zijn
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:50:57 #277
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63126708
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:45 schreef Rewimo het volgende:
Bar, heb je m'n tekst nog gezien?

Ik wil van het weekend kruidnootjes bakken met Christan Straks even speculaaskruiden halen.

Tex, fijne collega's heb je dan En goeie keuze van Noah Zal je moeder wel blij mee zijn
ja gelezen, maar een net wat andere gemaakt.

Zwarte Pieten naar de Sydney.

Sint en Piet zaten op de stoomboot te denken
Wat kunnen wij nu eens voor de Sydney bedenken.
Een leuk idee,
Maar waar kunnen ze nu eens wat mee.

Laten wij ze eens een keertje helpen
Zodat wij de gasten eens wat aandacht kunnen schenken
Een paar pieten kunnen wij best wel even missen
Maar welke pieten dat word nog even gissen.

Dus kom gerust Zaterdag 15 november naar de sydney
En mis deze gezellige avond nie!!!
Vanaf 22 uur staat het team weer voor jullie klaar
En dan maken we er weer een feestje van echt waar!!!
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:50:57 #278
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63126709
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahahahha, die brief.
Het zal mijn vooroordeel wel zijn maar ik vind het ook echt iets wat iemand die autistisch is zou gaan sturen

Wat balen van de voet van je moeder Tex. Ben je zelf ook weer een beetje bijgekomen van je vervelende avontuur van gister?
Nou ja, bij gekomen... Ik ben nu vooral nog boos. Ik ga me maar vooral op het werk concentreren, en wat minder op de collega's, daar heb ik nu echt even geen zin in. En ik ga ook geen moeite doen om zo lang mogelijk door te kunnen werken. Hoe eerder het te zwaar wordt en ik kan stoppen, hoe beter Niet echt de juiste instelling, maar so be it

Gelukkig een hoop leuke dingen buiten het werk om naar uit te kijken met alle feestdagen die eraan komen, verjaardagen en we gaan ook nog een weekendje weg Dus daar ga ik maar mn energie in steken ipv in al die vervelende mensen op het werk
©Dumbo
pi_63126984
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:

Nou deze veel te dikke papa heeft besloten [knip]
Ha. . Join the club. Hier ook zo. Nouja, veel te dik is een groot woord maar niet gezond iig. En ik begin nu ipv 1 januari, maar toch.

En uitgerekend vandaag zijn er 2 collega's jarig (gebak!) en besluit iedereen spontaan naar de snacktoko te gaan. Zucht. *braaf bammetjes met rookvlees opeet*

Zet 'm op.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:17:55 #280
94046 PM-girl
pi_63127427
Alt-S, sneltoets??? Waarom weet ik daar niets van? En zijn die er in Chrome ook?

* PM-girl nu test, is benieuwd of de post verschijnt...

...

nee, alt-s gaat saven!
*
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:18:40 #281
94046 PM-girl
pi_63127443
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:17 schreef PM-girl het volgende:
Alt-S, sneltoets??? Waarom weet ik daar niets van? En zijn die er in Chrome ook?

* PM-girl nu test, is benieuwd of de post verschijnt...

...

nee, alt-s gaat saven!toch wel!
Ctrl-S gaat saven, net als in word.
*
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:45:01 #282
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63128032
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:50 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nou ja, bij gekomen... Ik ben nu vooral nog boos. Ik ga me maar vooral op het werk concentreren, en wat minder op de collega's, daar heb ik nu echt even geen zin in. En ik ga ook geen moeite doen om zo lang mogelijk door te kunnen werken. Hoe eerder het te zwaar wordt en ik kan stoppen, hoe beter Niet echt de juiste instelling, maar so be it

Gelukkig een hoop leuke dingen buiten het werk om naar uit te kijken met alle feestdagen die eraan komen, verjaardagen en we gaan ook nog een weekendje weg Dus daar ga ik maar mn energie in steken ipv in al die vervelende mensen op het werk
Hoe vervelend ook, fijn dat je je op de leuke dingen kunt gaan richten. En ja, ik zou ook pissed zijn zeg!
En je had je ook meteen ziek kunnen melden natuurlijk. Maar dat doe je ook niet. Dus met die instelling is voorlopig gezien de omstandigheden niet zoveel mis lijkt me.
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:49:59 #283
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63128149
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hoe vervelend ook, fijn dat je je op de leuke dingen kunt gaan richten. En ja, ik zou ook pissed zijn zeg!
En je had je ook meteen ziek kunnen melden natuurlijk. Maar dat doe je ook niet. Dus met die instelling is voorlopig gezien de omstandigheden niet zoveel mis lijkt me.
Ik kan me wel ziek gaan melden, maar op welke grond dan? Moet dan wel langs de arbo/bedrijfsarts lijkt me, en dan moet je wel een betere reden hebben dan 'mijn baas waardeert me niet en mijn collega's zijn niet lief voor me' lijkt me
©Dumbo
pi_63128275
negatieve werksfeer is anders een veel voorkomende reden om je ziek te melden.
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:03:04 #285
94046 PM-girl
pi_63128476
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:55 schreef Ticootje het volgende:
negatieve werksfeer is anders een veel voorkomende reden om je ziek te melden.
Dat gebeurt inderdaad veel, maar feitelijk is dat niet juist. Tenminste, niet zolang je er zelf niet ziek door bent/of je werk niet kunt uitvoeren.
Tex, ik vind dat je er dapper mee omgaat!
*
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:04:20 #286
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63128505
Hmm nou ik zal het onthouden

Moet zeggen dat ik wel al zo'n 2 weken bijna elke dag moet janken, ook op het werk. Deels door hormonen natuurlijk, maar die versterken volgens mij alleen maar dingen die er toch al waren.

Nou ja ik zie wel hoe het gaat allemaal.
©Dumbo
  Jubileum moderator dinsdag 11 november 2008 @ 14:05:13 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63128536
Mag ik nog even terugkomen op het lekkere dingen bankje van vorige keer?
*Stil* *mooi*
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:06:50 #288
94046 PM-girl
pi_63128580
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:04 schreef texelonia het volgende:
Hmm nou ik zal het onthouden

Moet zeggen dat ik wel al zo'n 2 weken bijna elke dag moet janken, ook op het werk. Deels door hormonen natuurlijk, maar die versterken volgens mij alleen maar dingen die er toch al waren.

Nou ja ik zie wel hoe het gaat allemaal.
Tex, als je er inderdaad wel zo onder lijdt, dan is mijn uitspraak niet zonder meer van toepassing!
*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 14:09:26 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63128640
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:05 schreef Lois het volgende:
*Stil* *mooi*
vind je dat echt mooi?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:14:30 #290
61800 Rottdog
pi_63128750
Duidelijk Lois valt op kale mannen
pi_63128751
Nou er zaten best lekkere hapjes tussen hoor!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 14:16:23 #292
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63128800
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Nou er zaten best lekkere hapjes tussen hoor!
ja in t vorige topic
maar bedoelde nu de fotos van die kale travolta
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:17:15 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63128815
Ik moest écht zeven keer kijken.
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:17:23 #294
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63128817
quote:
*Stil* *mooi*
Ik vind 'm met haar toch het leukst/lekkerst

het ruikt naar poep in de woonkamer en ik zie maar niet waar het vandaan komt Nu grondig zoeken gaat
Ylana
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:22:08 #295
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63128920
Moet bekennen dat ik best lekker zat op dat bankje...

Maar, ik nu wel met een gerust hart kan scrollen hier op het werk... Gisteren lekker geshopt. Zulke mooie dingen gezien (en ingekocht) voor de kerst dat ik al helemaal zin heb. Het mag beginnen.... ohhhhh neee, eerst Sinterklaas. Fleur telt voor Maud tot d'r verjaardag en voor zichzelf tot de komst van de Sint. Maud moet elke keer 1 nachtje langer slapen.... en dat vind ze maar wat grappig.

Bar, leuk gedicht, zou bijna die kant op komen... maar da's aan den overkant... toch??

Tex, sterkte. Lijkt me een rotsituatie. Je hoort plezier in je werk te hebben en daar hoort een leuke werksfeer bij.

Kruidnootjes bakken. Zet ik misschien ook wel op de kalender... maar dan voor ergens na het weekend. Eerst zorgen dat die kleine gup d'r tweede verjaardag lekker gaat vieren.

En Ynske, hoe is het met je spierpijn heb je al tuitlippen van al dat geblaas.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 14:28:18 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63129055
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef chacama het volgende:
Moet bekennen dat ik best lekker zat op dat bankje...

Maar, ik nu wel met een gerust hart kan scrollen hier op het werk... Gisteren lekker geshopt. Zulke mooie dingen gezien (en ingekocht) voor de kerst dat ik al helemaal zin heb. Het mag beginnen.... ohhhhh neee, eerst Sinterklaas. Fleur telt voor Maud tot d'r verjaardag en voor zichzelf tot de komst van de Sint. Maud moet elke keer 1 nachtje langer slapen.... en dat vind ze maar wat grappig.

Bar, leuk gedicht, zou bijna die kant op komen... maar da's aan den overkant... toch??

Tex, sterkte. Lijkt me een rotsituatie. Je hoort plezier in je werk te hebben en daar hoort een leuke werksfeer bij.

Kruidnootjes bakken. Zet ik misschien ook wel op de kalender... maar dan voor ergens na het weekend. Eerst zorgen dat die kleine gup d'r tweede verjaardag lekker gaat vieren.

En Ynske, hoe is het met je spierpijn heb je al tuitlippen van al dat geblaas.
vingers doen t weer kan weer flesjes opendraaien, nog geen last van mn lippen gehad, en kom nu tot de hoge e

kerst... eerlijk gezegd heb ik nog echt totaal geen zin in de feestdagen
zaterdag komt Isa naar me toe, en gaan we samen naar de intocht van Sinterklaas kijken
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 14:30:40 #297
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63129108
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:17 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik vind 'm met haar toch het leukst/lekkerst

het ruikt naar poep in de woonkamer en ik zie maar niet waar het vandaan komt Nu grondig zoeken gaat
toevallig buiten gewandeld en in de poep gestaan?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:36:47 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63129226
Oh, maar het verplichte geneuzel van de feestdagen mogen ze van mij ook best houden. Daar hou ik niet van. Maar de sfeer die nu in de winkel hangt en straks als de echte bomen er zijn die is zo gezellig. Al die mensen die een boom komen uitzoeken. Sommige die met de eerste de beste tevreden zijn en dan de klanten die op voorhand al zeggen dat ze lastig zijn, omdat ze zo onderhand elke boom willen zien op zoek naar de mooiste. Ik vind het niet lastig, zou het zelf ook doen. De mooiste willen hebben. De lastige klanten....dat zijn de klanten die op 24 december nog zo veel keus willen hebben, dat ze ook nog de perfecte boom kunnen hebben. En, tja als ik die keus zou hebben, dan heb ik wat verkeerd gedaan, want dan zou ik teveel bomen ingekocht hebben...en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Oh... en dit jaar wordt het extra gezellig want bij mijn buurman (een restaurant) is gluhwein en erwtensoep te halen. Leuke muziek erbij en dan hebben we alleen nog maar sneeuw nodig om het plaatje compleet te maken....

Heb je de poep al gevonden, saffier?
pi_63129303
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja in t vorige topic
maar bedoelde nu de fotos van die kale travolta
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 november 2008 @ 14:42:25 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63129380
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:36 schreef chacama het volgende:
Oh, maar het verplichte geneuzel van de feestdagen mogen ze van mij ook best houden. Daar hou ik niet van. Maar de sfeer die nu in de winkel hangt en straks als de echte bomen er zijn die is zo gezellig. Al die mensen die een boom komen uitzoeken. Sommige die met de eerste de beste tevreden zijn en dan de klanten die op voorhand al zeggen dat ze lastig zijn, omdat ze zo onderhand elke boom willen zien op zoek naar de mooiste. Ik vind het niet lastig, zou het zelf ook doen. De mooiste willen hebben. De lastige klanten....dat zijn de klanten die op 24 december nog zo veel keus willen hebben, dat ze ook nog de perfecte boom kunnen hebben. En, tja als ik die keus zou hebben, dan heb ik wat verkeerd gedaan, want dan zou ik teveel bomen ingekocht hebben...en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Oh... en dit jaar wordt het extra gezellig want bij mijn buurman (een restaurant) is gluhwein en erwtensoep te halen. Leuke muziek erbij en dan hebben we alleen nog maar sneeuw nodig om het plaatje compleet te maken....

Heb je de poep al gevonden, saffier?
dat klinkt wel heel leuk Chacama
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63129408
quote:
*Stil* *mooi*

Oh vreselijk.
Zo lijkt hij gewoon op de eerste de beste biker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')