He, staan wij ook op de foto?quote:Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef Saffier het volgende:
Wij zijn vandaag in Blijdorp geweest, heerlijk weer , beetje koud 's ochtends maar later ietsje warmer, dus lekker uitgewaaid en een hoop gezien. Ik ben benieuwd hoe alle foto's weer zijn geworden.
Oeh nou je mag wel een keer voor mij koken hoor, het klinkt heerlijkquote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef bixister het volgende:
er is ook wel indiaas eten dat niet scherp is hoor. het is juist zo rijk aan tal van andere kruiden / smaken dan we gewend zijn hier. ik ben er een tijdlang helemaal weg van geweest, ook helemaal into de indiase keuken, inclusief alle kruiden zelf roosteren en malen etc. maar ik maak 't niet vaak meer, ook omdat ik er hier in huis verder eigenlijk niemand een plezier mee doe.stelletje lomperds.
![]()
Oeh ja, in engeland sterft het van de indiase restaurants... Ideaal!quote:Op maandag 10 november 2008 07:32 schreef Reinhilde het volgende:
Indiaas. Toen ik nog in Londen woonde, bestelden we toch wel 1xper week Indiaas
.
Het wordt tijd dat ik ook uitgebreid Indiaas leer koken.
Maar vanochtend begin ik met een lekker glaasje water.
quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Of je bent gewoon tevreden met je figuur ....
Of je hebt een eetstoornis en dan zit dat er niet in...quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Of je bent gewoon tevreden met je figuur ....
Jezelf uithongeren is ook geen optie.quote:Op maandag 10 november 2008 09:22 schreef sjak het volgende:
Herkenbaar hoor Sjoeg (alleen gaat het bij mij om wat meer kilo's). Enne als ik soms foto's zie van andere moeders dan kan het best hoor die kilo's eraf. Alleen moet ik dan wel aan de personal trainer en misschien stoppen met werken...
Yup. Ik heb zowel 90 kg gewogen als 53 en voelde me met 53 kilo nog steeds dik terwijl ik ervanuit ging dat ik compleet tevreden zou zijn als ik eenmaal maat 36 (of 34) had. Nu heb ik at gelukkig goed los kunnen laten en hang ik er ergens tusseninquote:Op maandag 10 november 2008 09:37 schreef snoopy het volgende:
ja maar LL, daar heeft het nu juist niets mee te maken. Hoe je er daadwerkelijk uitziet en hoe je je 'voelt' zijn dan 2 dingen die niet gekoppeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |