He, staan wij ook op de foto?quote:Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef Saffier het volgende:
Wij zijn vandaag in Blijdorp geweest, heerlijk weer , beetje koud 's ochtends maar later ietsje warmer, dus lekker uitgewaaid en een hoop gezien. Ik ben benieuwd hoe alle foto's weer zijn geworden.
Oeh nou je mag wel een keer voor mij koken hoor, het klinkt heerlijkquote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef bixister het volgende:
er is ook wel indiaas eten dat niet scherp is hoor. het is juist zo rijk aan tal van andere kruiden / smaken dan we gewend zijn hier. ik ben er een tijdlang helemaal weg van geweest, ook helemaal into de indiase keuken, inclusief alle kruiden zelf roosteren en malen etc. maar ik maak 't niet vaak meer, ook omdat ik er hier in huis verder eigenlijk niemand een plezier mee doe.stelletje lomperds.
![]()
Oeh ja, in engeland sterft het van de indiase restaurants... Ideaal!quote:Op maandag 10 november 2008 07:32 schreef Reinhilde het volgende:
Indiaas. Toen ik nog in Londen woonde, bestelden we toch wel 1xper week Indiaas
.
Het wordt tijd dat ik ook uitgebreid Indiaas leer koken.
Maar vanochtend begin ik met een lekker glaasje water.
quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Of je bent gewoon tevreden met je figuur ....
Of je hebt een eetstoornis en dan zit dat er niet in...quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Of je bent gewoon tevreden met je figuur ....
Jezelf uithongeren is ook geen optie.quote:Op maandag 10 november 2008 09:22 schreef sjak het volgende:
Herkenbaar hoor Sjoeg (alleen gaat het bij mij om wat meer kilo's). Enne als ik soms foto's zie van andere moeders dan kan het best hoor die kilo's eraf. Alleen moet ik dan wel aan de personal trainer en misschien stoppen met werken...
Yup. Ik heb zowel 90 kg gewogen als 53 en voelde me met 53 kilo nog steeds dik terwijl ik ervanuit ging dat ik compleet tevreden zou zijn als ik eenmaal maat 36 (of 34) had. Nu heb ik at gelukkig goed los kunnen laten en hang ik er ergens tusseninquote:Op maandag 10 november 2008 09:37 schreef snoopy het volgende:
ja maar LL, daar heeft het nu juist niets mee te maken. Hoe je er daadwerkelijk uitziet en hoe je je 'voelt' zijn dan 2 dingen die niet gekoppeld zijn.
Je dacht toch niet dat ik tevreden ben over mezelf?quote:Op maandag 10 november 2008 09:37 schreef snoopy het volgende:
ja maar LL, daar heeft het nu juist niets mee te maken. Hoe je er daadwerkelijk uitziet en hoe je je 'voelt' zijn dan 2 dingen die niet gekoppeld zijn.
dat wil ik ook maar eerst nog een kindje voeden en dan ga ik er echt een keer over praten met de huisartsquote:
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje kwetsend naar oa Sugar toe. Het zal vast niet zo bedoeld zijn, maar eigenlijk zeg je nu gewoon dat tenzij je 100 kilo weegt (of in die richting) je gewoon niet moet zeuren.quote:Op maandag 10 november 2008 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik tevreden ben over mezelf?Elke vrouw heeft toch wel iets te zeiken over haar uiterlijk?
Ik vind alleen dat vrouwen met een maatje 36/38 best gewoon tevreden kunnen zijn. Ik wil hiermee niemand kwetsen ofzo..
is wat dat betreft gewoon jaloers op mensen met zo'n maatje... * LovelyLady geeft eerlijk toe
Van een schop onder de kont is toch nooit iemand slechter geworden?quote:Op maandag 10 november 2008 10:10 schreef sombie het volgende:
Tegen iemand met een eetstoornis zeggen dat ze gewoon maar tevreden moet zijn met haar lijf is alsof je tegen iemand met een depressie zegt dat ze maar gewoon vrolijk moet zijn.
Heel aardig om te lezen, maar dat wil niet zeggen dat je dat alles ook zomaar gelooft, tochquote:Op maandag 10 november 2008 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van een schop onder de kont is toch nooit iemand slechter geworden?
Het staat er nu mss een beetje hard, maar tussen alles door schrijft iedereen in weze dat ze er gewoon prachtig uit ziet.
Lijkt me toch ook best aardig om te lezen.
Zulke rare dingen zitten er toch niet in het shieet? Juist niet, het is juist heel eenvoudig in te passen in je dagelijkse voeding, lijkt me.quote:Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef bixister het volgende:
in weze.je lijkt johan cruijff wel!
![]()
ik moet ook maar weer es die knop gaan omzetten. groei echt dicht! misschien dat shieet eens proberen, maar dat lust de rest van 't gezin niet dus ben ik altijd apart voor mezelf aan 't koken. lijkt me niet iets om lang vol te houden.
Mja, je zet het in kleine lettertjes, maar volgens mij is dat juist vaak waar dit soort opmerkingen vandaan komen ndaar slanke mensen die toch vinden dat ze (even) ergens op moeten letten. Het zelf overgewicht hebben en dus eigenlijk ook vinden dat mensen die geen overgewicht hebben dan niet moeilijk zouden moeten doen. En dan komt dus dat wat huuphuup schrijft om de hoek kijken.quote:Op maandag 10 november 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben erg goed in wollig Bix.
Maar ik bedoel het wel goed hoor.
En ja miss_sly, ik snap wel wat je zegt, maar ik snap de anderen (mezelf oa.) ook.
Ook komend vanuit (en ja, ik heb het er zelf aangevreten) als zij zichzelf al te dik vind, dan moet ik in haar ogen vast niet eens meer over straat mogen. En ja... ik weet ook dat het zo niet werkt, dat mensen alleen zichzelf dan te dik vinden, maar toch... zo lees ik dat dan weer.
Zo, en verder zal ik me hier onthouden van dieet- en lijnposts, 1 dieettopic in mijn AT is genoeg.![]()
Dito!quote:Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Jelief het volgende:
[..]
dat wil ik ook maar eerst nog een kindje voeden en dan ga ik er echt een keer over praten met de huisarts
Nee joh, de rijst is alleen in het weekend en is optioneel. Het afvallen zou sneller kunnen gaan als je dat doet, maar ik doe dat rijstgedeelte ook niet. Het is vooral geen suikers en weinig koolhydraten zoals uit pasta en aardappels.quote:Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef bixister het volgende:
ik ben bijvoorbeeld de enige thuis die rijst lust. ik dacht dat de helft van 't dieet uit rijst bestond? maar misschien moet ik me er nog eens rustig in verdiepen.
Ja, maar daar komt dus wat ik zei ook om de hoek kijken.quote:Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, je zet het in kleine lettertjes, maar volgens mij is dat juist vaak waar dit soort opmerkingen vandaan komen ndaar slanke mensen die toch vinden dat ze (even) ergens op moeten letten. Het zelf overgewicht hebben en dus eigenlijk ook vinden dat mensen die geen overgewicht hebben dan niet moeilijk zouden moeten doen. En dan komt dus dat wat huuphuup schrijft om de hoek kijken.
Hij staat in de OP van het slank topic in LIF, zo is hij altijd makkelijk te vinden.quote:Op maandag 10 november 2008 10:48 schreef bixister het volgende:
ja maar pasta of aardappels is hier zo'n beetje standaard de basis van de maaltijd.heeft iemand nog een snel linkje naar dat shieet voor me of zal ik zelf gewoon even zoeken?
Je kan ook meten ipv wegen he.quote:Op maandag 10 november 2008 10:51 schreef bixister het volgende:
dankjewel BE!misschien toch maar weer eens een weegschaal aanschaffen en er een serieus project van maken.
al durf ik niet goed te kijken naar het startgewicht dat ie zal aangeven!
mika is ook leuke muziekquote:Op maandag 10 november 2008 11:02 schreef bixister het volgende:
ja, dat lijkt me ook wel een goed idee.
en ondertussen heb ik steeds dit liedje in m'n hoofd omdat anna dat zo leuk vindt.
quote:
Alleen van mijn gezicht (door Christan genomen in Turkije). Niet schrikkenquote:Op maandag 10 november 2008 11:03 schreef bixister het volgende:
rewimo, fijn dat je 't nu zo goed in balans hebt! heb je nog een recente foto van jezelf?
Is dat wel een beetje tussen te komen? Niet te veel kliekje waar niet gezellig mee te doen is?quote:Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan ook meten ipv wegen he.Maar dat doe ik zelf ook niet hoor.
Oh, en ik kan meelezen met het slank-topic of het dieettopic ook echt aanraden. Ik vind het iig heel erg stimulerend en komt best veel nuttige tips en lekkere recepten tegen.
Dank je welquote:Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef bixister het volgende:
rewimo, mooie foto! je ziet er echt goed uit!
dat was Bar volgens mijquote:Op maandag 10 november 2008 11:18 schreef Noli. het volgende:
Wie zocht laatst toch hét recept voor goede kruidnoten? (lekker, samen met al die dieet-praat hier)
Memmel toch of was het toch Macka?
Maar voor de liefhebbers..
www.sinterklaasrecepten.com !
Heerlijke en best simpele receptjes. En er staat zelfs een (niet al te ingewikkeld) receptje op voor pepernoten.
Iets wat ik zelf (samen met marsepein) ook een keer zelf wil proberen te maken. Nou bakt onze bakker hier in het durrep ze gelukkig ook elk jaar dus ik hoef sinds jaren niet meer zonder te zitten.
Marsepein lust ik eigenlijk alleen van zo'n groot stuk varken van de V&D. Schijnbaar zit daar bijna geen kleurstof en andere rommel door(?). Al dat (kleine)(voorverpakte) marsepein spul lust ik eigenlijk niet, vind het ronduit vies en word er vaak misselijk en krijg er hoofdpijn van.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 10 november 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ook komend vanuit (en ja, ik heb het er zelf aangevreten) als zij zichzelf al te dik vind, dan moet ik in haar ogen vast niet eens meer over straat mogen. En ja... ik weet ook dat het zo niet werkt, dat mensen alleen zichzelf dan te dik vinden, maar toch... zo lees ik dat dan weer.
quote:Op maandag 10 november 2008 12:48 schreef vamperotica het volgende:
Help... Ik krijg gen thuishulpmet die kleintjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |