quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:29 schreef Dakota het volgende:
jaen nu woon ik 3 uur verderop
raaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:51 schreef Phedre77 het volgende:
Ja, da's stom. Ik heb een weekendrelatie met een Groninger en het kan maar zo zijn dat ik naar Groningen verhuis. Zijn netwerk ligt daar en mijn baan ligt hier. Patstelling....
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:56 schreef Dakota het volgende:
mja bij ons andersom, ik kon freelancen en hij werkt hier (heerhugowaard) op een school.
Toch mis ik het uitgaansleven(o74, murphy's law) (uberhaupt want met 8 mnd zwangerschap zit je niet lollig in de kroeg) maargoed, ben ook niet in staat om gezellig te buurten bij vriendinnen. Mja jammer. Nooit verwacht dat ik het zou gaan missen
En ik zal de wiki eens gaan bijwerkenquote:Op zondag 9 november 2008 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke school in HHW?Ik was gister nog in HHW voor de verjaardag van mn opa
quote:
Hoiiiiquote:
Al helemaal into kerst?quote:
Kerst..quote:Op woensdag 12 november 2008 01:01 schreef Cici het volgende:
Kerst....
Voor het eerst alleen zonder mijn ex
Niet dat we het vierden ofzo, of het huis versierden of een kerstboom hadden, maar toch..
Ik ga wel naar mijn moeder...
Zal even slikken zijn, kerst zonder ex in 8 jaar...
Nee joh.. zielig nummerquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
Heb meer zin in kerst dan sinterklaas
Welk kerstliedje? Flappie?
Komt ook niet meer vaak voor.. als je er eens in het weekend bent moeten we een biertje doenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:35 schreef Bravebart het volgende:
Hengelooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Is where I am atm
Vriendin in het westen hè, dus amper meer in Hengeloquote:Op woensdag 12 november 2008 12:54 schreef bierbart het volgende:
[..]
Komt ook niet meer vaak voor.. als je er eens in het weekend bent moeten we een biertje doen
Kerstmiddagquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef bierbart het volgende:
[..]
Al helemaal into kerst?![]()
Ik had gisteren voor het eerst een kerstliedje erop
Klopt wel ja! ik heb er nooit last van, want dan ben ik meestal weer thuis :p maar als ik langer doorga dan in ZaZaZuquote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef Stienn het volgende:
Ligt het aan mij of gaan veel kroegen sneller dicht op zaterdag avond? Normaal mocht je overal nog naar binnen maar tegenwoordig is het overal om 4 uur niet meer binnen komen
HEEEEEY!!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
HOOOOOOOOI
quote:
Bwhuhuhquote:woonplaats: Goor
Naja, opzich niet, maar dat nou uitgerekend iemand uit een dorp als Goor dat zegt, zet gewoon aan tot reagerenquote:
Ho ho, maar wij hebben wel stadsrechten, dit in tegenstelling tot het dorp Hengeloquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, opzich niet, maar dat nou uitgerekend iemand uit een dorp als Goor dat zegt, zet gewoon aan tot reageren
Hoe lang al? Sinds de laatste boerenkar vervangen werd door een traktor?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ho ho, maar wij hebben wel stadsrechten, dit in tegenstelling tot het dorp Hengelo
Shit, was dat al in 1263quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:43 schreef Bravebart het volgende:
Hoe lang al? Sinds de laatste boerenkar vervangen werd door een traktor?
Aahw wat lief, dan hebben jullie binnenkort jullie 750 jarig bestaanquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:50 schreef Bravebart het volgende:
Aahw wat lief, dan hebben jullie binnenkort jullie 750 jarig bestaan!
Ah, je komt uit Delft? Wat leuk. Kom je wel eens bij de feestjes die regelmatig gehouden worden op de TU?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:56 schreef Bravebart het volgende:
Oh zoveel eerder was Delft trouwens niet zie ik net15 jaar maar
Jep, daar ben ik wel eens aanwezigquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ah, je komt uit Delft? Wat leuk. Kom je wel eens bij de feestjes die regelmatig gehouden worden op de TU?
Dronken meid?quote:Op maandag 22 december 2008 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!
WANNA FUCK!
WTF, welke film?quote:Op maandag 22 december 2008 11:36 schreef Jojoortje het volgende:
Neee gekkie
Das uit die ene film!
WANNAFOK!
Toch die drank hequote:
klopt! alleen die fukking school van mij heeft morgen ochtend nog een tentamen gepland in groningenquote:
Wtfquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef Stienn het volgende:
[..]
klopt! alleen die fukking school van mij heeft morgen ochtend nog een tentamen gepland in groningen
Ja, ik kwam later, ik liep eerst nog even met de asian mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:09 schreef bierbart het volgende:
Kerstmiddag was weer leuk! Wel jammer, Fons, dat je niet meeging!
Dan ben je niet de enigequote:
Maar.. het is toch Hengelo?quote:
Juistem! hengel kan nog wel!quote:Op zondag 28 december 2008 11:42 schreef Cici het volgende:
Zeg, je kan niet alles inslikken he, de n wel, maar laat die L met rust...
quote:Op zondag 28 december 2008 11:42 schreef Cici het volgende:
Hegelo klinkt ook nietquote:Op zondag 28 december 2008 11:42 schreef Cici het volgende:
Het was ook niet bedoeld voor dit jaarquote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef Jojoortje het volgende:
Veel te laatTis ja bijna alweer kerst
Voor 2010 al?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef bierbart het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld voor dit jaar
Nou zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis is Almeloer die in Hengelo werkt
Die eenrichtingswegen zijn waardeloos imo, er is totaal geen goeie doorstroming mogelijk in Hengelo, zoals bijv. de ringweg om Almelo heen. Daarom vind ik dat Hengelo nog steeds mag worden geklassificeerd als dorp zijnde
Heb ik al tig keer gezegd, kloon van Paulquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk!
Enneh "Gefeliciteerd Jojoortje" zeggen jullie dan![]()
Had het tegen die andere Hengeloersquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer gezegd, kloon van Paul
Okquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had het tegen die andere Hengeloers
Kusje Paul
Mijn achtertuin?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef Konami het volgende:
*Kick!*
Weten jullie toevallig mooie plekken in Hengelo om foto's te maken van modellen?
Konami luistert ondertussen naar A.N.T.O.N. van Oostblok.
Haha Metin jij hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef Konami het volgende:
*Kick!*
Weten jullie toevallig mooie plekken in Hengelo om foto's te maken van modellen?
Omg, is dit Metin?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef Konami het volgende:
*Kick!*
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 04:29 schreef Intelligence het volgende:
TVP...
woon niet in Hengelo, ben er wel bijna elke avond te vinden
Beste vrienden wonen in Enschede, mijn sleutelautotje staat in Hengelo ... dus tsja, wat is er dan ook in Enschede te doenquote:
Mooi hoor. Gelijk in het offensief. Gevoelige snaar geraakt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even niet neeMaar ben gelukkig geen emokid
Hap toch niet zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Mooi hoor. Gelijk in het offensief. Gevoelige snaar geraakt?
Ik ben meestal in 't Uurwerk of bij Murphy's..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:59 schreef bziel het volgende:
De tenten in Hengelo worden ook steeds slechter zeg. Waar gaan de mensen hier voornamelijk uit?
De Tapperij is wel tof als je de medewerkers kentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik ben meestal in 't Uurwerk of bij Murphy's..
Toevallig afgelopen week naar Tapperij geweest om te poolen maar dat was ook niet je-van-het en ben daar ook weer zo snel mogelijk weggegaan
Good Fellows of Merlijn!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:59 schreef bziel het volgende:
De tenten in Hengelo worden ook steeds slechter zeg. Waar gaan de mensen hier voornamelijk uit?
Ik ken de jongen nog van 't voortgezet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef Stienn het volgende:
[..]
Good Fellows of Merlijn!
trouwens, weet iemand wat er afgelopen woensdag avond was gebeurt op het station?
Ik hoorde hetzelfde gisteren, een halve voet en zijn onderbeen kwijt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik ken de jongen nog van 't voortgezet!![]()
Hij liep met de trein mee om iemand uit te zwaaien, struikelde en kwam tussen de trein en het perron..
Aan de ene kant zijn halve voet kwijt en de andere kant zijn been
Zoiets heb ik gehoord!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
Het leek net of ik net Jojoor bij de kapper zag![]()
![]()
Maar dat kan heul niet, want ik dacht dat ze veel kleiner zou zijnZe stak bijna boven me uit
Wat was zn naam?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik ken de jongen nog van 't voortgezet!![]()
Hij liep met de trein mee om iemand uit te zwaaien, struikelde en kwam tussen de trein en het perron..
Aan de ene kant zijn halve voet kwijt en de andere kant zijn been
Zoiets heb ik gehoord!
Nou, het scheelde niks, ik dacht dat je 1.70 was ofso, maar je was wel 1.80 volgens mijquote:
Ik ben ook 1.80quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat was zn naam?
[..]
Nou, het scheelde niks, ik dacht dat je 1.70 was ofso, maar je was wel 1.80 volgens mij
Damn I'm goodquote:
quote:
Maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dan ben je best groot
En had ik je toch een boks moeten geven
Wanneerquote:
Ik ook, maar ik ga in cognito naar de kapperquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Done, welkomquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik kom ook uit Hengeloooo, en ik wil ook graag in de op.
Oh, ik woon er ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik kom ook uit Hengeloooo, en ik wil ook graag in de op.
Done Brandonquote:Op maandag 9 maart 2009 16:38 schreef bziel het volgende:
[..]
Oh, ik woon er ookzet mij ook maar in de OP.
Gelijkspel tegen PSV![]()
Woensdagavond was ik aan het schaatsen bij GoPlanet en hoorde toen het gejuich (en de aahw ) toen de bal tegen de paal werd geschoten![]()
Gaan er nog mensen naar CampusPop op de UT in juli?
http://www.campuspop-ut.nl/
Ziet er leuk uit, ik hou het in gedachten...quote:Op maandag 9 maart 2009 16:38 schreef bziel het volgende:
[..]
Gaan er nog mensen naar CampusPop op de UT in juli?
http://www.campuspop-ut.nl/
Hoe is het met jouquote:
Och, waarom niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef bierbart het volgende:
is er animo voor een Hengeloooo-meeting?
Mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef bziel het volgende:
[..]
Met mij is het goed, hoe is het met jou dan?
Volgens mij zijn wij de enige tweequote:
Alsof ik jou niet herken dit keerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom jullie dan bespioneren. Als jullie er danuitzien, laat ik mijn gezicht wel zien
Je lengte verraadt allesquote:
Groot!quote:
Voor een vrouw welquote:
Nee, dat duidelijk niet neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel langer dan gemiddeld ja, maar ben geen Brigitte Nielsen he
Aantrekkelijk!quote:
Ik wist dat we op je konden rekenenquote:
Anders gaan alleen wij drieën johquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik wist dat we op je konden rekenennu de rest nog
Ook gezellig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders gaan alleen wij drieën joh
Nee, dan zit ik in Zwedenquote:Op zondag 22 maart 2009 01:04 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ook gezellig!eens zien of het nu dan eens doorgaat..
wat zeggen jullie van eind april een keer?
Ok.. andere keer danquote:
,quote:Op zondag 22 maart 2009 01:24 schreef Jojoortje het volgende:
.
Drienerlo geen optie?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga altijd naar Hengelo als ik met de trein moet. Dichterbij dan station Enschede.
Gefeli ouwequote:
quote:
quote:
Dankje beste FOK!-vriendenquote:
Ik zal voor je kijkenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:04 schreef Bakakame het volgende:
Hengelo!
Daar waar m'n fiets verloren ronddwaalt.
Iemand nog 'n mooie gouden Union-fiets gezien?
Oh sorryquote:Op maandag 30 maart 2009 20:04 schreef Bakakame het volgende:
Hengelo!
Daar waar m'n fiets verloren ronddwaalt.
Iemand nog 'n mooie gouden Union-fiets gezien?
Waar?quote:Op maandag 13 april 2009 17:14 schreef Bakakame het volgende:
Volgens mij is er nog geen meet geweest..
Mijn god, net meegedaan aan 'n hockeytoernooi.. Alles verloren, hartstikke dood, maar wél de aanmoedigingsprijs gekregen
quote:
Nice!quote:Op maandag 13 april 2009 21:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]Daar heb ik ook nog 3 jaar gespeeld
Hoe heetten de hockeyers?quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nice!
Ik zit alleen niet op hockey, we waren met 3 hockeyers en 8 niet-hockeyers in 1 team
En dan tóch nog een prijs weten te winnen!
Bekkiequote:Op maandag 13 april 2009 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Klaas-Jan
Floris-Jan
Jan-Willem
Willem-Jan
Nee kloptquote:Op maandag 13 april 2009 22:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die van ons team zitten in V6, V5 en V4.. Denk niet dat je ze kent dus
quote:Op maandag 13 april 2009 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Klaas-Jan
Floris-Jan
Jan-Willem
Willem-Jan
quote:Op zondag 19 april 2009 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
Er is een grote brand bij RooootieTooootie!
Misschien hebben ze een show in het Rabotheater?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:19 schreef Bakakame het volgende:
Net naar de stad gegaan om mijn nieuwe telefoon te halen (Nokia 5800) en wie zag ik bij Square eten?
Tijl Beckant, Ruben van de Meer en nog wat mensen!
BN'ers in HENGELO!![]()
Lijpe shit!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:19 schreef Bakakame het volgende:
Net naar de stad gegaan om mijn nieuwe telefoon te halen (Nokia 5800) en wie zag ik bij Square eten?
Tijl Beckant, Ruben van de Meer en nog wat mensen!
BN'ers in HENGELO!![]()
quote:
Neequote:Op zondag 19 juli 2009 14:27 schreef Bravebart het volgende:
Lekker weertje in Hengelo?
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:36 schreef Bravebart het volgende:
In Delft wel [ afbeelding ] Blij dat ik in Delft ben gebleven dit weekend
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:37 schreef tomttt het volgende:
[..]
![]()
Daarom speciaal voor de mensen die nu in Hengelo zijn:
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik al in Delft kon blijven, maar eerst maar 'n kamer vindenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:36 schreef Bravebart het volgende:
In Delft wel [ afbeelding ] Blij dat ik in Delft ben gebleven dit weekend
Wat ga jij in Delft doen?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik wou dat ik al in Delft kon blijven, maar eerst maar 'n kamer vinden
quote:
Had ik nog helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 19 juli 2009 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ga je dan eens heel snel melden in het Delft topic
Met mij prima i.i.g.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:07 schreef bierbart het volgende:
Hoi!
Zo, school begint weer, dus ik ben weer op FOK!![]()
Hoe gaat het met de mede Hengeloërs?
Ja!quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
euh ja nat geregend tijdens summersquare.....
Veldwijk jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:02 schreef emokid het volgende:
Hebben we eenghetto
eigenlijk? Veldwijk kun je wel rekenen als een, wat een dooie boel daar nu met die verbouwingen!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef Bravebart het volgende:
Groot-Driene! Als ik er ben tenminste.
Jo Joortjequote:
Heyheyquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:15 schreef emokid het volgende:
Wil de beeldschone halfblonde dame die vanochtend rond tienen de bus instapte in 't Hengelose Es, en later jammerlijk genoeg opging in de massa door de drukke trein naar Enschede, zich melden.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:10 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik zie elke ochtend dezelfde mooie dames in bus 12 stappen tussen het station en de Woolder Es. Zitten die hier ook?
Hou dat vastquote:Op zondag 13 september 2009 20:41 schreef First het volgende:
[..]
Wat is dat voor domme vraag knappe dames zitten niet op fok
Ik was toen naar The Cinematicsquote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nice! Wieso?
Trouwens: hoi hengelo![]()
maar maar maar en en en ik dan?quote:Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hou dat vastBlijven er meer voor mij over
Ochtendhumorquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:20 schreef Bakakame het volgende:
Vanavond krijgt Hengelo hoog bezoek!
Ja, ik kom weer 's langs
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:00 schreef SethGecko het volgende:
Hengelose Es hier. Ben die dikke met die katten.
GROOT-DRIENEquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |