Toch die drank hequote:
klopt! alleen die fukking school van mij heeft morgen ochtend nog een tentamen gepland in groningenquote:
Wtfquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef Stienn het volgende:
[..]
klopt! alleen die fukking school van mij heeft morgen ochtend nog een tentamen gepland in groningen
Ja, ik kwam later, ik liep eerst nog even met de asian mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:09 schreef bierbart het volgende:
Kerstmiddag was weer leuk! Wel jammer, Fons, dat je niet meeging!
Dan ben je niet de enigequote:
Maar.. het is toch Hengelo?quote:
Juistem! hengel kan nog wel!quote:Op zondag 28 december 2008 11:42 schreef Cici het volgende:
Zeg, je kan niet alles inslikken he, de n wel, maar laat die L met rust...
quote:Op zondag 28 december 2008 11:42 schreef Cici het volgende:
Hegelo klinkt ook nietquote:Op zondag 28 december 2008 11:42 schreef Cici het volgende:
Het was ook niet bedoeld voor dit jaarquote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef Jojoortje het volgende:
Veel te laatTis ja bijna alweer kerst
Voor 2010 al?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef bierbart het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld voor dit jaar
Nou zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis is Almeloer die in Hengelo werkt
Die eenrichtingswegen zijn waardeloos imo, er is totaal geen goeie doorstroming mogelijk in Hengelo, zoals bijv. de ringweg om Almelo heen. Daarom vind ik dat Hengelo nog steeds mag worden geklassificeerd als dorp zijnde
Heb ik al tig keer gezegd, kloon van Paulquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk!
Enneh "Gefeliciteerd Jojoortje" zeggen jullie dan![]()
Had het tegen die andere Hengeloersquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer gezegd, kloon van Paul
Okquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had het tegen die andere Hengeloers
Kusje Paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |