Ik ken de jongen nog van 't voortgezet!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:40 schreef Stienn het volgende:
[..]
Good Fellows of Merlijn!
trouwens, weet iemand wat er afgelopen woensdag avond was gebeurt op het station?
Ik hoorde hetzelfde gisteren, een halve voet en zijn onderbeen kwijt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik ken de jongen nog van 't voortgezet!![]()
Hij liep met de trein mee om iemand uit te zwaaien, struikelde en kwam tussen de trein en het perron..
Aan de ene kant zijn halve voet kwijt en de andere kant zijn been
Zoiets heb ik gehoord!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
Het leek net of ik net Jojoor bij de kapper zag![]()
![]()
Maar dat kan heul niet, want ik dacht dat ze veel kleiner zou zijnZe stak bijna boven me uit
Wat was zn naam?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik ken de jongen nog van 't voortgezet!![]()
Hij liep met de trein mee om iemand uit te zwaaien, struikelde en kwam tussen de trein en het perron..
Aan de ene kant zijn halve voet kwijt en de andere kant zijn been
Zoiets heb ik gehoord!
Nou, het scheelde niks, ik dacht dat je 1.70 was ofso, maar je was wel 1.80 volgens mijquote:
Ik ben ook 1.80quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat was zn naam?
[..]
Nou, het scheelde niks, ik dacht dat je 1.70 was ofso, maar je was wel 1.80 volgens mij
Damn I'm goodquote:
quote:
Maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dan ben je best groot
En had ik je toch een boks moeten geven
Wanneerquote:
Ik ook, maar ik ga in cognito naar de kapperquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Done, welkomquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik kom ook uit Hengeloooo, en ik wil ook graag in de op.
Oh, ik woon er ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik kom ook uit Hengeloooo, en ik wil ook graag in de op.
Done Brandonquote:Op maandag 9 maart 2009 16:38 schreef bziel het volgende:
[..]
Oh, ik woon er ookzet mij ook maar in de OP.
Gelijkspel tegen PSV![]()
Woensdagavond was ik aan het schaatsen bij GoPlanet en hoorde toen het gejuich (en de aahw ) toen de bal tegen de paal werd geschoten![]()
Gaan er nog mensen naar CampusPop op de UT in juli?
http://www.campuspop-ut.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |