dat zegt heel wat over mij...quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:22 schreef Slarioux het volgende:
Iets met veel ... puntjes en knipoogjes... dan maakt het niet uit wat je zegt.
Dat ken ik. Al mijn nichtjes zijn nu ineens ontzettend knap. Echt heel verrassend op verjaardagen enzo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
over het fipo plaatje, sindskort heb ik een hyves, en ineens voegde mijn 14 jaar oude nichtje me toe, had ze ook ineens tietenen ze had niet echt het fasoen om ze op te bergen
Herkenbaar, Hosti. Mijn nichtjes zij in m'n beleving nog 12 en plat, maar in werkelijk allemaal 16 of ouder, inclusief tetten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
over het fipo plaatje, sindskort heb ik een hyves, en ineens voegde mijn 14 jaar oude nichtje me toe, had ze ook ineens tietenen ze had niet echt het fasoen om ze op te bergen
KB = door regering + koningin. Dus dat zullen ze dan wel met het kabinet gehosselt hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Yash, jij doet internationaal recht he. De provincies gaan op eigen houtje geld proberen te innen bij ijsland, nu heeft de minister van Financien (Bos) dit geblokt met een "koninklijk besluit". Waarom heet dit zo als de minister 't kan? Nu gaan de provincies weer naar de bestuursrechter, wat is dat dan voor (hogere?) macht
. Is Bos dan weer gebonden aan die uitspraak?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
KB = door regering + koningin. Dus dat zullen ze dan wel met het kabinet gehosselt hebben.
En Ja Bos is gebonden aan de uitspraak van de bestuursrechter. En bestuursrechter is er gewoon om te kijken of het besluit wel rechtmatig is
Ik heb hem dus vandaag afgerond. Cijfer gaat nog volgen, maar verwacht niet dat het rare dingen op gaat leverenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doe je ook alweer swine? Waar ging je thesis over? Cijfer
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Hosti, grapje he, check zhe PI enzulksquote:
Weet ik toch homesquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey Hosti, grapje he, check zhe PI enzulks.
Ja nu heb je dus een boks in je maag hangen.quote:
Haha, niet eensquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat me raden, de belangrijkste risicofactor is roken.
Dat is echt dik populair de laatste tijd, paar bekenden van me zijn er ook helemaal gek van.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:55 schreef Dupje het volgende:
Hoi
Ik heb nieuwe theepot gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ben beetje servies van Blond Amsterdam aan t sparen
Mja, idd, het is ook ineens overal te koop...quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt dik populair de laatste tijd, paar bekenden van me zijn er ook helemaal gek van.
Dat servies? Dat magquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind er eerlijk gezegd niet veel aan
Het is naar z'n baas over een baantje waarmee ie gaat kappen. Ik neem er er de moeite niet voor om verbeteringspunten aan te geven, maar 't is idd een mailtje met een nare toonquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, ben ik de enige die dat mailtje van CP niet echt vriendelijk vind?
Het is duur idd, maar ik "spaar" het, en ik heb nog niks zelf gekocht (die theepot heb ik van verjaardagsgeld gekochtquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik vind het ook wel schattig, maar way to expensive, en omdat het ook al zo'n hype is.
quote:
Wat zijn jullie lief!quote:
Ga ik ook een keertje naar het buitenlandquote:Op donderdag 6 november 2008 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! En vandaag ben ik aardig!
Ach, dan ben ik toch nog wat langer lief!quote:[b]Op vrijdag 7 november 2008 21:50 schreef LastRequest het volgende:[/b
Ga ik ook een keertje naar het buitenland
quote:Op maandag 3 november 2008 01:12 schreef MrManiak het volgende:
Yeah, heb weer zin in 24!
Some random facts about Jack Bauer:
1. If you wake up in the morning, it's because Jack Bauer spared your life.
2. If Jack Bauer was in a room with Hitler, Stalin, and Nina Meyers, and he had a gun with 2 bullets, he'd shoot Nina twice.
3. Upon hearing that he was played by Kiefer Sutherland, Jack Bauer killed Sutherland. Jack Bauer gets played by no man.
4. Jack Bauer's favorite color is severe terror alert red. His second favorite color is violet, but just because it sounds like violent.
5. Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.
6. Jack Bauer got Hellen Keller to talk.
7. Jack Bauer killed 93 people in just 4 days time. Wait, that is a real fact.
8. Jack Bauer was never addicted to heroin. Heroin was addicted to Jack Bauer.
9. 1.6 billion Chinese are angry with Jack Bauer. Sounds like a fair fight.
10. Superman wears Jack Bauer pajamas.
11. Jack Bauer doesn't miss. If he didn't hit you it's because he was shooting at another terrorist twelve miles away.
12. Let's get one thing straight, the only reason you are conscious right now is because Jack Bauer does not feel like carrying you.
13. When you open a can of whoop-ass, Jack Bauer jumps out.
14. If Jack says "I just want to talk to him/her" and that him/her is you -- well amigo, you're f****d.
15. Killing Jack Bauer doesn't make him dead. It just makes him angry.
16. When life gave Jack Bauer lemons, he used them to kill terrorists. Jack Bauer f*****g hates lemonade.
17. In grade school, a little boy punched Kimberly Bauer, and Kimberly ran home to tell her dad. That little boy's name? Stephen Hawking.
18. Jack Bauer does not sleep. The only rest he needs is what he gets when he's knocked out or temporarily killed.
19. No man has ever used the phrase, "Jack Bauer is a p***y" in a sentence and lived to tel-
20. In kindergarten, Jack Bauer killed a terrorist for Show and Tell.
21. Jack Bauer literally died for his country, and lived to tell about it.
22. As a child, Jack Bauer's first words were "There's no time!"
23. Jack Bauer's family threw him a surprise birthday party when he was a child. Once.
24. If you are still conscious, it is because Jack Bauer doesn"t want to carry you.
25. If you get 7 stars on your wanted level on Grand Theft Auto, Jack Bauer comes after you. You don't want to get 7 stars.
26. Guns don't kill people, Jack Bauer kills people.
27. Everytime Jack Bauer yells "NOW!" at the end of a sentence, a terrorist dies.
28. Jesus died and rose from the dead in 3 days. It took Jack Bauer less than an hour. And he's done it twice.
29. If you send someone to kill Jack Bauer, the only thing you accomplish is supplying him a fresh set of weapons to kill you with.
30. Jack Bauer could get off the Lost island in 24 hours.
31. If Jack Bauer was gay, his name would be Chuck Norris.
32. After arguing over what was the better show, 24 or Walker Texas Ranger, Chuck Norris went to attack Jack Bauer with his trademark roundhouse kick. Jack Bauer caught it.
HAHA, nooit geweten dat jij een account had hierquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:03 schreef Roei het volgende:
Gefeliciteerd grote broer![]()
Geen idee wat het precies inhoud maar dat kun je me fijn een keer uitleggen!
Je hebt het zelf al dikgedrukt, maar voltooitquote:Op donderdag 6 november 2008 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als de stam van een werkwoord eindigt op een van de medeklinkers p, t, k, f, s of ch (de medeklinkers in "'t kofschip" of "'t fokschaap") krijgt de verleden tijd -te(n) en het voltooit deelwoord -t.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
je was wel de enige die er op reageertquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow, ben ik de enige die dat mailtje van CP niet echt vriendelijk vind?
Verkeerd gegokt!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
weer terug niemand meer hier gok ik ?
Dan ben jij ineens een stuk aantrekkelijker!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:03 schreef Roei het volgende:
Gefeliciteerd grote broer![]()
Geen idee wat het precies inhoud maar dat kun je me fijn een keer uitleggen!
Dank jullie wel, en Piet voor mijn naamtopicquote:
Iets met pot en ketel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben jij ineens een stuk aantrekkelijker!
Ik doe niet aan X heb een leuke persoon ontmoetquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:52 schreef Mikkie het volgende:
Vanwaar de blijheid?
Toch niet aan de X gezeten hè?
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe niet aan X heb een leuke persoon ontmoet
Nou, degene van wie je zo blij wordt lijkt me?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:30 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen, heeeeeeeeeeerlijk uitgeslapen
Die dus! Hoe heet ze Hosti? Waar komt ze vandaan? Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 8 november 2008 07:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, degene van wie je zo blij wordt lijkt me?
ik zie deze post nu pas, valt tegen dat dk er geen reactie op gegeven heeftquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:17 schreef Dupje het volgende:
Ik ben bedje in, koud!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zie deze post nu pas, valt tegen dat dk er geen reactie op gegeven heeft
Mooie tijd!quote:
vind ik nou ookquote:
Ik ben meer benieuwd nu waarom je nu pas aan je ontbijt zit!quote:
lees hier :Nijmegen #248 - Swine heeft z'n BSc _O_ *O*quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd nu waarom je nu pas aan je ontbijt zit!
En ik maar denken dat je een hele wilde nacht en ochtend achter de rug had!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
lees hier :Nijmegen #248 - Swine heeft z'n BSc _O_ *O*
en nadat ik wakker was geworden ben ik even wat gaan drinken, fokken, en daarna weer tot 12 uur gaan pitten en net pas honger
jammer genoeg nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een hele wilde nacht en ochtend achter de rug had!
WHHAAA! EN IK HAD MEZELF NOG VOOR GENOMEN NIET OP ZOIETS TE HAPPEN!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer genoeg nietmisschien de volgende keer.....
en ik ha mezelf voorgenomen om jou te laten happenquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
WHHAAA! EN IK HAD MEZELF NOG VOOR GENOMEN NIET OP ZOIETS TE HAPPEN!
Ik heb de nagels in de stoelleuning staan en een stuk hout in tweeën moeten bijten maar ik heb niet gehapt!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
en ik ha mezelf voorgenomen om jou te laten happen![]()
je hebt iig ergens naar gehaptquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de nagels in de stoelleuning staan en een stuk hout in tweeën moeten bijten maar ik heb niet gehapt!
Ja, normaal hap ik anders!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
je hebt iig ergens naar gehapt![]()
waarin hap je danquote:
pacmanquote:
Ik speel liever met Ms. Pacmanquote:
je speelt liever met de vrouwelijke versie van pacmanquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik speel liever met Ms. Pacman
Ja dat zeg ik toch!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
je speelt liever met de vrouwelijke versie van pacman
oke....quote:
Waarom heb ik jouw msn niet?quote:
je mag mijn msn wel....maar zit er toch niet zo vaak opquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom heb ik jouw msn niet?
PM maar!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
je mag mijn msn wel....maar zit er toch niet zo vaak op
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
PM maar!![]()
Kan je me gelijk je foonnummer en je adres PM-en!
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
was je van plan langs te vliegen ofzo
Ik probeer Cali te versieren!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef LastRequest het volgende:
Ik begrijp niks van jullie gesprek
tofquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
[..]
Ik probeer Cali te versieren!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef LastRequest het volgende:
Ik begrijp niks van jullie gesprek
Pietjequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zhe cali & kardinaal show.
Hey Caliquote:
neequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey Cali, luister je ook 't nieuwe Metallica album
?
nicequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bijna allemaal nummers van 7min, het is echt goed gewoon.
Het is gewoon weer echt Metallicaquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bijna allemaal nummers van 7min, het is echt goed gewoon.
Kaarten te bestellen via Ticketservice!quote:
20 euro over te maken op de rekening van caliquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kaarten te bestellen via Ticketservice!
Voorprogramma?quote:
ja jeweetz....voorspelquote:
Maar daar hoeven we wat mij betreft geen kijkers bij te hebben!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik een cd aan 't downloaden, komt er twijfel of ik 'm niet al heb. Ik ga naar m'n downloadmap, zie ik de cd staan. Dus ik delete de torrent + data. Maar dat was dus degene die ik dacht te hebben
Epic fal0rzzzzzz
Wat voor kuts? Vroeg opstaan bedoel je? Mja, ik moest werken hè?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga vandaag mijn powahranguhr pak uittesten![]()
@ Mikkie, waarom in godsnaamals je iets kuts kan doen is dat het wel ....
Ten eerste: de tweeliter Laguna zuipt in verhouding veel te veel ten opzichte van de 1.8 16v, is verre van voordelig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:11 schreef swarmahoer het volgende:
[TK] Renault laguna 2.0rxe
mikkie? of is die te oud... (en t is een franse)
Mja sinds ik in Nijmegen woon staat NEC wel op nummer 2 bij mij, maar ik kom uit Eindhoven dus PSV blijft nummertje 1!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:01 schreef swarmahoer het volgende:
bekijk het van de andere kant, nec heeft het gewonnen van psv
quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toen ik 8 was hosselde ik m'n buurmeisje met zo'n portmonnee![]()
ACHT ja, als in 8
After?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:48 schreef LastRequest het volgende:
Heeft iemand Burn without reading gezien?
Foutje, after jaquote:
Ik heb die edit van de week gemist dus weet niet wie.. maar zal even checken of hyves me meer informatie biedtquote:Op zondag 9 november 2008 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
er is iemand jarigdenkt iedereen eraan te smssen
?
Ah oke, ben benieuwd.quote:Op zondag 9 november 2008 00:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Foutje, after ja
En Yas idd, ben er vanavond heen geweest.. wel leuk! Erg vreemd haha maar wel grappig en onvoorspelbaar.
Leuke film! Heb ik in de Sneak al gezienquote:Op zondag 9 november 2008 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah oke, ben benieuwd.
Wil Rock&rolla ook nog zien.
Een kutgrap uit de context plaatsen is zo 1998quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sander op 09-11-2008 19:27:26 ]Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik krijg heel vaak 2 7 maar zodra iemand gaat raisen gaan ze weg..... Net als 8 3quote:Op zondag 9 november 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Gister voor 't eerst om geld gepokerd met vrienden. Zit ik bij de laatste 2, krijg ik 2 7 offsuit (de slechtste kaarten in poker). Tegenstanders raised een heel klein beetje, ik denk mwah gokje wagen (bier op enzulks). Komt de flop, 7 7 2, allin call gewonnen
.
4 hele euro'squote:Op zondag 9 november 2008 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het leverde me toch mooi 4 hele euro's op.
zoietsquote:Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cali doe eens edittenDat van die ali baba die jarig is mag niet echt online komen
* Yashaaaaa heeft even een goedmaaksms naar Ali Baba gestuurd.quote:Op zondag 9 november 2008 02:45 schreef Mikkie het volgende:
Oja, Ali Baba was jarig! Helemaal vergeten!
Ik sms 'm nu nog wel even.
Oh en Yashi, feliciteren moet wel per sms hè, via msn is not done..
ik heb het vanochtend maar gedaan, 4 dagen was genoegquote:Op zondag 9 november 2008 13:27 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn "baard" er af zal halen.
Ik hap niet!quote:
Ik had bij wijze van 'weddenschap' mijn bakkes maar eens vijf weken niet geschoren. Ik heb binnenkort een schoolreunie en daar wilde ik eigenlijk wel heen met die poging tot baard om de reacties te zien. Maarja, het ziet er nou wel erg matig uitquote:Op zondag 9 november 2008 13:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb het vanochtend maar gedaan, 4 dagen was genoeg
De laatste keer dat ik mij twee weken niet had geschoren gingen mensen mij osama noemen en vragen wanneer ik de bus ging opblazen en meer van dat soort flauwekul!quote:Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had bij wijze van 'weddenschap' mijn bakkes maar eens vijf weken niet geschoren. Ik heb binnenkort een schoolreunie en daar wilde ik eigenlijk wel heen met die poging tot baard om de reacties te zien. Maarja, het ziet er nou wel erg matig uit
Hoezo moet je happen danquote:
Dan trim je hem even met de tondeusequote:Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had bij wijze van 'weddenschap' mijn bakkes maar eens vijf weken niet geschoren. Ik heb binnenkort een schoolreunie en daar wilde ik eigenlijk wel heen met die poging tot baard om de reacties te zien. Maarja, het ziet er nou wel erg matig uit
jij zit nu die aflevering van de streaker keer op keer te kijken ?quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie PM Dupje
Ik ben even ranking the stars aan het kijken..
I would totally do Dennis Storm
[ afbeelding ]
hmm ik zou zweren dat hij het was, blijkbaar heb ik dan toch niet zo goed op zijn gezicht geletquote:
moet ik nu perse in dit topic komen om te zeggen ''pics or it didnt happen''?quote:Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hij ging in de playgirl, zie bovenstaande picquote:Op zondag 9 november 2008 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hmm ik zou zweren dat hij het was, blijkbaar heb ik dan toch niet zo goed op zijn gezicht gelet
laat me raden,, ib postte t ?quote:Op zondag 9 november 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sommige mensen, hebben echt een enorm bord voor de kop
Heb ik niet. En ik ga er voorlopig ff geen geld aan uitgeven ookquote:Op zondag 9 november 2008 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan trim je hem even met de tondeuse
Een beetje. Moest vandaag ook nog op en neer naar Schiphol, vrij onverwacht. Dat was geen pretjequote:Op zondag 9 november 2008 18:19 schreef IrishBastard het volgende:
Hey, hoi
Ook weer terug van weekend, en werk
Sla, jij nog een beetje de oogjes open?
Ik zal zo eens een mooie pic plaatsen voor jequote:Op zondag 9 november 2008 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet ik nu perse in dit topic komen om te zeggen ''pics or it didnt happen''?
had wel verwacht dat iemand het al gepost zou hebben
Jij begrijpt mijquote:Op zondag 9 november 2008 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
verkapte kijk wat ik voor mn verjaardag wil post van yasha
Auquote:Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een beetje. Moest vandaag ook nog op en neer naar Schiphol, vrij onverwacht. Dat was geen pretje
quote:Op zondag 9 november 2008 19:56 schreef Mikkie het volgende:
'Avond.
Ik kom even melden dat ik er ben en dat ik zo weer weg ga
Mja dat heb je wel eens. Druk weekend en dan word je ook nog in Samson verwacht voor een paar biertjes!quote:
Subtiliteit ten topquote:Op zondag 9 november 2008 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja dat heb je wel eens. Druk weekend en dan word je ook nog in Samson verwacht voor een paar biertjes!!
sanderquote:Op zondag 9 november 2008 20:09 schreef Slarioux het volgende:
Daar. Mijn 'baard'
[ link | afbeelding ]
Ik vind het ook wel wat hebben jaquote:Op zondag 9 november 2008 20:15 schreef morgane het volgende:
+ 1 voor laten staan!!
Doe die zin nog eens, alleen nu zodat iedereen snapt wat je wilt zeggen/vragenquote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
hoe moet je stemmen eigelijk. kreeg n ding in de bus hoorde ik al gewoon op t stemburo? en vooral op wie en waarom stemmen
Je krijgt tussen 12 en 15 nov een stembiljet in de bus, en die moet je dan ook weer (gratis) op de post doen met je stem.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
hoe moet je stemmen eigelijk. kreeg n ding in de bus hoorde ik al gewoon op t stemburo? en vooral op wie en waarom stemmen
Als ik niet stem word ik uit huis geplaatst?quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Dupje het volgende:
Oh en ik stem omdat ik mn huis niet kwijt wil.
Als je op de dijk woont wel ja.quote:Op zondag 9 november 2008 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik niet stem word ik uit huis geplaatst?
Ik zou ook PvdA stmmen volgens de kieswijzerquote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Dupje het volgende:
[..]
Je krijgt tussen 12 en 15 nov een stembiljet in de bus, en die moet je dan ook weer (gratis) op de post doen met je stem.
Je kan hier een test doen waar je stem naar uit gaat.
In mijn geval is dat PvdA of iets van partij voor huiseigenaren ofzo.
Ik sta achter swarma.quote:
ow dupje, we gingen naar hobquote:Op zondag 9 november 2008 21:11 schreef Dupje het volgende:
Ik ben donderdag wrs in Dollars of Merleyn...
Eh ef zoekenquote:Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hou, ouwe, heb je donderdag iets te doen?
I know, maar vrijdag heb ik eindelijk eens niet heel vroeg school, en heb met vriendinnetjes afgesproken uit te gaan, en dat is dan meestal Merleyn of Dollars.quote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow dupje, we gingen naar hobgeen dollars of merleyn
We gingen naar Samson?quote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow dupje, we gingen naar hobgeen dollars of merleyn
dus eerst mee eten ?quote:Op zondag 9 november 2008 21:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
I know, maar vrijdag heb ik eindelijk eens niet heel vroeg school, en heb met vriendinnetjes afgesproken uit te gaan, en dat is dan meestal Merleyn of Dollars.
hij is al 10x uitgebracht ook heb ik t ideequote:Op zondag 9 november 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, we gaan poolen, we hebben je overruled
Ow en:
Ik vind de steve angello/ Laidback Luke versie toch wel wat toffer. Beetje matig dat ze het nu ineens zo gaan doen.
Ik heb nu wel genoeg van dat nummerquote:Op zondag 9 november 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en:
Ik vind de steve angello/ Laidback Luke versie toch wel wat toffer. Beetje matig dat ze het nu ineens zo gaan doen.
Alweer?quote:Op zondag 9 november 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is nog wel een optie ja, al een tijd bekend? Want ik ben pas laat thuis van stage (half 7 ofzo thuis, dan nog omkleden enzo..)quote:
Die komt mij ook een beetje de strot uit. Die ken ik ook al zolangquote:Op zondag 9 november 2008 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh Hou, dat bedoelde ik ook, en dan gaan ze hem nu weer opnieuw uitbrengen. Maar de Steve Angello en Laidback Luke versie is dan veel toffer.
Yash doet iedereen na 2 flessen wijnquote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef Swine het volgende:
TT?
quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Yash doet iedereen na 2 flessen wijn!
Die hebben we al eens gehad toch?quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegen #249 "Kom je ook naar de meet?"
Daarom, dat is niet leukquote:Op zondag 9 november 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die hebben we al eens gehad toch?
Ow kan bestquote:Op zondag 9 november 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die hebben we al eens gehad toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |