SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
yeah ! mooie dame met een mooie stem.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef jmac het volgende:
Vanavond bij Rudy trouwens Marike Jager en in de Freak 3 fhm-buurmeisjes (voor de liefhebbers van vrouwelijk schoon).
[ afbeelding ]![]()
Ik schrok alquote:
Das heul mijn buurmeisje niet, die is veul mooierquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef jmac het volgende:
Vanavond bij Rudy trouwens Marike Jager en in de Freak 3 fhm-buurmeisjes (voor de liefhebbers van vrouwelijk schoon).
[ afbeelding ]![]()
Kids in america?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik schrok al
Even een vraagje aan de muziekkenners hier, ik zoek een nummer dat nu heel vaak op 3fm te horen is, en ik kan maar niet op de naam komen.
heel bekend, "who-o-oooh, livin in america" is een beetje het refrein. Verder gebruikt 3fm een verknipte intro ervan als achtergrondmuziek als ze het over de verkiezingen hebben.
Razorlight - Americaquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik schrok al
Even een vraagje aan de muziekkenners hier, ik zoek een nummer dat nu heel vaak op 3fm te horen is, en ik kan maar niet op de naam komen.
heel bekend, "who-o-oooh, livin in america" is een beetje het refrein. Verder gebruikt 3fm een verknipte intro ervan als achtergrondmuziek als ze het over de verkiezingen hebben.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human is Meeeeeeeeee-ga-hit !!!!
Beter dan 't volgende inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yeah ! mooie dame met een mooie stem.![]()
Infinity 2008![]()
Die zocht ik ja, bedankt :-)quote:
Dat zijn toch niet de buurmeisjes die vannacht komen? Dat is nog 3 redenen om niet te kijken/luisteren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Beter dan 't volgende inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel... Alles beter dan een buurMAN
Dat laatste is zonder meer waar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Beter dan 't volgende inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel... Alles beter dan een buurMAN
Het verbaast mij eigenlijk wel dat het pas nu Megahit is geworden. Volgens mij zijn de Killers al een week Superclip of ook pas sinds deze week. Volg TMF niet zo goed meer. Maar ik moet wel zeggen dat ik gisteren heb genoten van de online video's op hun website. Ze hebben dan een aantal video's die veel worden bekeken (nieuwe van Kate Perry doet het goed. Is ook wel een lekkere clipquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
3FM kan 't wel... al kost 't ff wat tijd.
JAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human is Meeeeeeeeee-ga-hit !!!!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef Broekie het volgende:
Jullie raden nooit wat ik net uit een HU enveloppe vis!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef Broekie het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef Broekie het volgende:
quote:
Nu dus *eindelijk* zekerheid over die verlenging, een half jaar na dat beoordelingsgesprek...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb 2,5 maand geleden inderdaad een beoordelingsgesprek gehad met m'n leidinggevende, de Manager Onderwijs Mediatechnologie en hij zei meteen al dat ze me eigenlijk niet kunnen missen.
Maar, er zijn financiële problemen. Als ze daardoor moeten bezuinigen op personeel ben ik de enige bij onze opleiding met een ondersteunende ipv onderwijzende functie, naast het management dan.
Dus ja, dan zal m'n contract mogelijk niet verlengd worden. Waar hij niet aan druft te denken, want dan hebben ze dus nogal een probleem wat betreft de ruimtes en apparatuur onder mijn beheer
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
Nu dus *eindelijk* zekerheid over die verlenging, een half jaar na dat beoordelingsgesprek...
Ach, ze hadden nog tot 31 november, daarna was m'n vorige contract verlopen en ik dus ook echt niet meer op komen dagenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi op tijd
Maar mooi dat het geregeld is![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Hold That Sucker down.![]()
Fijn! Fijn! volgens mij is hier trouwens ook een 2008 versie van..
Altijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:36 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp moet een hele Ekstra weekend missen vanavond..
Iemand die hem voor mij wilt recorden (webcam+sound)
Heel even op Broekie's server: http://3fm.stimpy.nu/quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Graag gedaan als je hem voor mij record, waar ga je hem opzetten?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
1 uurtje Disco Classics.. het is ook eigenlijk te kort.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond!! Eindelijk weer eens EW luisteren
Ik heb eindelijk een bluetoothding en kan nu dingetjes op mn foon zetten! En van mn foon halen, dus dalijk ook de M-M-badeendfoto's online zetten
Heeft er toevallig iemand het "SMS!" toontje van MM voor mij?
Stuur even een mailtje naar sersjee@hotmail.com en het komt voor elkaar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond!! Eindelijk weer eens EW luisteren
Ik heb eindelijk een bluetoothding en kan nu dingetjes op mn foon zetten! En van mn foon halen, dus dalijk ook de M-M-badeendfoto's online zetten
Ik kan ze zo snel niet vinden op Michiel's site, maar http://3fm.stimpy.nu/Losse%20Files/ staan ze nu ook alle 3quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]voor de uuropener.
Envoor allen en iedereen in dit topic.
Hartelijk vrijdagquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:09 schreef MichielV het volgende:
G'day y'all!
Hey, daar ben ik er ook eentje vanquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Envoor allen en iedereen in dit topic.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:11 schreef Sirolf het volgende:
De studio begint dus steeds verder uit elkaar te vallen, tijd voor een nieuwe!
Zie ik daar nou een nieuw topic op het RadioForum? "Ekdom en Veenstra beweerden dat 3FM's studio binnenkort een vernieuwing zal krijgen"quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:11 schreef Sirolf het volgende:
De studio begint dus steeds verder uit elkaar te vallen, tijd voor een nieuwe!
Wat zou EA daarop te zeggen hebben?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zie ik daar nou een nieuw topic op het RadioForum? "Ekdom en Veenstra beweerden dat 3FM's studio binnenkort een vernieuwing zal krijgen".
"Werd ook tijd ook! Die Denon (zijn het Denons? Nee? Echt? Wel of niet?)'s begonnen al oud te worden. Hoewel die studio wel heel snel aan vervanging toe is. Toen ik nog op de radio was, deden we jaren met een studio"quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou EA daarop te zeggen hebben?
Vanuit Hillywood een hele goede avondquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou EA daarop te zeggen hebben?
Of avond.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanuit Hillywood een hele goede avond
Niet meer dan terechtquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Michiel gooit de pepernoten uit het raam!![]()
![]()
Zou er iemand beneden hebben gelopen die dus een kilo pepernoten op z'n hoofd heeft gekregen...?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef Roumen het volgende:
Hé , daar vliegen pepernoten!
Dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou er iemand beneden hebben gelopen die dus een kilo pepernoten op z'n hoofd heeft gekregen...?
Dat is chipsquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit hij ze nu wel op zit te eten...?
Het wordt dan natuurlijk nog leuker als diegene even terug naar boven loopt om verhaal te halen in de studio.quote:
Gezien de vindplaats van een uit het raam gegooide badeend, denk ik niet dat de kans groot is dat er iemand geraakt is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou er iemand beneden hebben gelopen die dus een kilo pepernoten op z'n hoofd heeft gekregen...?
Haha , idd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het wordt dan natuurlijk nog leuker als diegene even terug naar boven loopt om verhaal te halen in de studio.
Ik denk dat iemand op de prullenbak gestaan heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand is heel groot.
Iemand zal wel op die vuilnisbak zijn gaan staan om m te plaatsen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Iemand is heel groot.
Staat die er nog?
Scherpquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand op de prullenbak gestaan heeft.
De badeend ging onder een schuine hoek het raam uit, dus dan is het logisch dat 'ie wat verder komt. Verder hebben kleine pepernoten volgens mij wat meer massa dan een badeend, dus vallen ze eerder recht naar beneden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien de vindplaats van een uit het raam gegooide badeend, denk ik niet dat de kans groot is dat er iemand geraakt is.
Ja, dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik heb die netjes laten staan, fleurde t station zo leuk op
Hoi Evert ten Napelquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
HALLO MENSEN WAT EEN GEWELDIGE MEGAHIT JAJA NOUNOU HEERLIJK HOORRR
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Ik bedoelde de badeend natuurlijk, niet de persoon op de vuilnisbakquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Iemand zal wel op die vuilnisbak zijn gaan staan om m te plaatsen.
Hij heeft er minimal 2 1/2 dag gestaan, toen wassie weg
Ja, bij Jools viel het wat tegen... Misschien hebben ze het voor vannacht al wat kunnen bijschaven.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Viel mij ook al op wat Michiel zegt. Ik dacht van de week bij Jools nog dat ik hoopte Brandon Flowers op 12 maart iets beter zou zingen. Bij de EMA's klonk ie erg goed
Ja, dat heb ik dan wel weer meegemaakt. Twee keerquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wil ook bij Ekdom en Veenstra te gast zijn.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dan wel weer meegemaakt. Twee keer
WolfRolf !quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
HALLO MENSEN WAT EEN GEWELDIGE MEGAHIT JAJA NOUNOU HEERLIJK HOORRR
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Arg, de kat doet alles om mn pizza te jatten!
Ik gooi die kat straks van t balkon!![]()
De webcam bij 3fm is ook opgenomen van te voren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
Henk Westbroek is bij Rick van V (@Veronica).
Hoe kan Ekdom op twee plekken zijn?
Oh, is dát het?!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
De webcam bij 3fm is ook opgenomen van te voren.
Het zijn allemaal airchecks
Dit was nummer 296. Benieuwd hoe vaak Sweet About Me is gedraaid? 359 keer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:37 schreef on_air het volgende:
Ben wel Mraz moe.
En Ekdom heeft zelfs een pruik opgedaan!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
Henk Westbroek is bij Rick van V (@Veronica).
Hoe kan Ekdom op twee plekken zijn?
Mweh, niet eens vanwege de airplay. Net als Jack Johnson, dat is ook gaar na een paar keer. Eén pot nat. En twee keer de singel uitbrengen....quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit was nummer 296. Benieuwd hoe vaak Sweet About Me is gedraaid? 359 keer.
Ben het verder wel met je eens.
Jeuj, een medestander!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweh, niet eens vanwege de airplay. Net als Jack Johnson, dat is ook gaar na een paar keer. Eén pot nat. En twee keer de singel uitbrengen....
Nee, Bert is Ernie. Ernie weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk dat het Bert en Ernie zijn!
Awww dat is seilug, want poezziez zijn leivfquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Arg, de kat doet alles om mn pizza te jatten!
Ik gooi die kat straks van t balkon!![]()
Hoe kom je er vanaf! Dat is veel belangrijker om te wetenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:44 schreef Roumen het volgende:
Ron Brandsteder , Hoe kom je daar nou bij?
* eens.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweh, niet eens vanwege de airplay. Net als Jack Johnson, dat is ook gaar na een paar keer. Eén pot nat. En twee keer de singel uitbrengen....
Ownedquote:132 Teletekst vr 07 nov
` Een inwoner van Zwanenburg is 95.000
euro kwijtgeraakt door een babbeltruc.
Twee mannen belden bij hem aan,omdat er
explosiegevaar zou zijn.Ze wilden een
inspectie doen en adviseerden contant
geld uit huis te halen.De man legde een
tas met geld in de auto.Na het bezoek
van de twee was die weg.
Zwanenburg... da's hier vlakbij!quote:
Die keer dat ik er doorheen kwam, had ik al gebeld toen de tune begon. Dus voordat de opgave gezegd werd. Geen wonder dat de bellers nooit de goede persoon raden...quote:
Ik heb dat nu juist precies andersom...quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Terwijl bij the Killers het kwartje maar niet wil vallen (en ik ga er vanuit dat het niet meer gaat gebeuren ook), viel ie bij deze plaat vrijwel meteen.
Cool!quote:
Ik ben toen ik 8 was bij Meneer Kaktus geweest. heb het nog op video 2000. Zie mij door het beeld met mijn knal gele trui. Heb er een LP van Kaktus aan overgehoudenquote:
En bij jou viel het kwartje betreft Another Way To Die toch ook vrijwel direct? bij mij duurde dat juist weer erg lang. Kwartje van de Killers viel bij mij juist wel direct.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Terwijl bij the Killers het kwartje maar niet wil vallen (en ik ga er vanuit dat het niet meer gaat gebeuren ook), viel ie bij deze plaat vrijwel meteen.
Yup.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En bij jou viel het kwartje betreft Another Way To Die toch ook vrijwel direct?
...
Ja, ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet hoor , maar het verhaal op teletekst is ook niet helemaal volledig. Maar hoe dan ook het is echt te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zwanenburg... da's hier vlakbij!
Eigenlijk onvoorstelbaar dat er nog steeds mensen in zulke trucs trappen.
Tevens is ze een vrouw. ++++++++++++++++++quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind Maricha nu sowieso aardiger dan Tjibsma, Maricha neemt op z'nminst op.
Die zijn niet per definitie aardiger hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tevens is ze een vrouw. ++++++++++++++++++
Hoiiiiiquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die zijn niet per definitie aardiger hoor.
Je hebt ook bitches.
Maar Maricha is lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die zijn niet per definitie aardiger hoor.
Je hebt ook bitches.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:58 schreef on_air het volgende:
* on_air is naar James Bond.
Daniel Craig + Aston Martin. *fapfap*
Mjah, was goede timing, duurde zo net lang genoeg om de audio-only luisteraars te doen twijfelen of er nu misschien toch echt weer problemen zijn denk ikquote:
Veel plezier! reacties over de film zijn verdeeld. Ik ga 'm binnenkort wel even checken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:58 schreef on_air het volgende:
* on_air is naar James Bond.
Daniel Craig + Aston Martin. *fapfap*
Het intro mag op repeat. De rest is aardig, maar niet te vaak.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Het intro is TOP, de rest verre van...
Haha dat denk ik ook wel. Als ik de cam niet had ingeschakeld dan was ik er misschien ook wel ingetrapt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, was goede timing, duurde zo net lang genoeg om de audio-only luisteraars te doen twijfelen of er nu misschien toch echt weer problemen zijn denk ik
OH!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
die boodschappemand van EW schiet niet echt op dus heb ik net ff snel mn eigen boodschappe gedaan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
OH!
Ik heb ook nog steeds mn goodiepakket niet gekregen!
Eens ff Tjibsema een meeltje sturen waar dat ding blijft....
Ze hoooren t vast aan dr stemquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan via een telefoonverbinding of radio.
Nou, alleen Maricha's stem al... Rrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan via een telefoonverbinding of radio.
Het zou wel heul erg toeval zijn als er weer wat mis was gegaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat denk ik ook wel. Als ik de cam niet had ingeschakeld dan was ik er misschien ook wel ingetrapt.
die reclame is al n paar maandenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
"Werken bij een bank, hoe vertel ik dat mijn vrienden....?"
Kan iemand mij uitleggen wat voor reclame dit dan weer is. Ik vind het zo slecht en werkt echt niet als u het mij vraagt...
"Want je moet je echt schamen als je bij onze bank gaat werken...."
Klopt en ik vind hem ook al een paar maandenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die reclame is al n paar maanden
Nee hoor ik ben thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngoeroe__.html?p=6,2
OMG Boriz bij DWDD![]()
Volgens mij moet je toestemming van je ouders hebben om te mogen bellen. Ik weet niet of dat tegenwoordig nog steeds geldt aangezien iedereen zn eigen mobieltje heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:12 schreef gerbenp het volgende:
Je moet toch 16/18 jaar of ouder zijn om deel te nemen?
Mag! Ik vind het een leuk nummerquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zat vanmiddag mee te zingen met deze `Katy P....
Alleen voor sommige acties dacht ik (vooral die waarbij reizen naar het buitenland bij zijn inbegrepen). De rest maakt niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:12 schreef gerbenp het volgende:
Je moet toch 16/18 jaar of ouder zijn om deel te nemen?
Kijk jij naar MTV?!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze deed de presentatie van de EMA gisteravond ook best goed!
* Marc63 hoopt mee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoop op de Jay Nie....
Zat in de kroeg, was ook een goed alternatief. Met ook de Killers over den speakers galmend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The Killers en The Ting Tings traden op, dus ik maakte een uitzondering.
Helaasquote:
ik vind m geweeeeldig mooi...nog een kerstbel erdoorheen en klaar is je kersthitquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Lost ! Coldplay.![]()
Lost vind ik echt beter dan Viva La Vida. Die is mij iets te zoet.. Ritme in Lost is wel erg. Riekt een beetje na hip hop. Opzich is de combi met Jay Z wel goed gevonden maar ik vind het persoonlijk leuker/mooier zonder hem.
Volgens mij is er ook al een clip voor Lovers in Japan, dus dat wordt hopelijk de volgende singlequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Lost ! Coldplay.![]()
Lost vind ik echt beter dan Viva La Vida. Die is mij iets te zoet.. Ritme in Lost is wel erg. Riekt een beetje naar hip hop. Opzich is de combi met Jay Z wel goed gevonden maar ik vind het persoonlijk leuker/mooier zonder hem.
Ik ruik de dennenaalden alquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind m geweeeeldig mooi...nog een kerstbel erdoorheen en klaar is je kersthit![]()
![]()
Ik vraag me af waarom al die repperts toch elke keer weer dat ge-uh, ge-ah en ge-yeah moeten doen. Dat voegt dus echt helemaal geen ene reet toe? Moet dat stoer klinken? Klinkt meer alsof ie last heeft van constipatie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoorde uh, ah en jeah en dacht hetzelfde....
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom al die repperts toch elke keer weer dat ge-uh, ge-ah en ge-yeah moeten doen. Dat voegt dus echt helemaal geen ene reet toe? Moet dat stoer klinken? Klinkt meer alsof ie last heeft van constipatie.
Het lag dus niet aan mijquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind t wel meevallen met hoe veel t op elkaar lijkt.... Maar dat komt mss door de telefoon
Heul soms....quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind t wel meevallen met hoe veel t op elkaar lijkt.... Maar dat komt mss door de telefoon
Net even snel geluisterd via Last FM (nee, heb geen accountquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook al een clip voor Lovers in Japan, dus dat wordt hopelijk de volgende single
Ik weet toevallig dat het On_air's favoriet is van het laatste album na het bijwonen van de showcase in Paradiso.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even snel geluisterd via Last FM (nee, heb geen account) en het klinkt wel als een leuke single. Maar goed ben sowieso wel een Coldplay liefhebber. Te gekke band met echt een prima zanger.
aaah hou op... gisteren ging het journaal daar een groot deel over. Drama!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Ah, jammer. Zit ik de docu van Marga te missen in Berlijn....
Het ging me om Berlijn....quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
aaah hou op... gisteren ging het journaal daar een groot deel over. Drama!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |