SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
yeah ! mooie dame met een mooie stem.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef jmac het volgende:
Vanavond bij Rudy trouwens Marike Jager en in de Freak 3 fhm-buurmeisjes (voor de liefhebbers van vrouwelijk schoon).
[ afbeelding ]![]()
Ik schrok alquote:
Das heul mijn buurmeisje niet, die is veul mooierquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef jmac het volgende:
Vanavond bij Rudy trouwens Marike Jager en in de Freak 3 fhm-buurmeisjes (voor de liefhebbers van vrouwelijk schoon).
[ afbeelding ]![]()
Kids in america?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik schrok al
Even een vraagje aan de muziekkenners hier, ik zoek een nummer dat nu heel vaak op 3fm te horen is, en ik kan maar niet op de naam komen.
heel bekend, "who-o-oooh, livin in america" is een beetje het refrein. Verder gebruikt 3fm een verknipte intro ervan als achtergrondmuziek als ze het over de verkiezingen hebben.
Razorlight - Americaquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik schrok al
Even een vraagje aan de muziekkenners hier, ik zoek een nummer dat nu heel vaak op 3fm te horen is, en ik kan maar niet op de naam komen.
heel bekend, "who-o-oooh, livin in america" is een beetje het refrein. Verder gebruikt 3fm een verknipte intro ervan als achtergrondmuziek als ze het over de verkiezingen hebben.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human is Meeeeeeeeee-ga-hit !!!!
Beter dan 't volgende inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yeah ! mooie dame met een mooie stem.![]()
Infinity 2008![]()
Die zocht ik ja, bedankt :-)quote:
Dat zijn toch niet de buurmeisjes die vannacht komen? Dat is nog 3 redenen om niet te kijken/luisteren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Beter dan 't volgende inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel... Alles beter dan een buurMAN
Dat laatste is zonder meer waar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef jmac het volgende:
[..]
Beter dan 't volgende inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel... Alles beter dan een buurMAN
Het verbaast mij eigenlijk wel dat het pas nu Megahit is geworden. Volgens mij zijn de Killers al een week Superclip of ook pas sinds deze week. Volg TMF niet zo goed meer. Maar ik moet wel zeggen dat ik gisteren heb genoten van de online video's op hun website. Ze hebben dan een aantal video's die veel worden bekeken (nieuwe van Kate Perry doet het goed. Is ook wel een lekkere clipquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
3FM kan 't wel... al kost 't ff wat tijd.
JAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:38 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human is Meeeeeeeeee-ga-hit !!!!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef Broekie het volgende:
Jullie raden nooit wat ik net uit een HU enveloppe vis!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef Broekie het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef Broekie het volgende:
quote:
Nu dus *eindelijk* zekerheid over die verlenging, een half jaar na dat beoordelingsgesprek...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb 2,5 maand geleden inderdaad een beoordelingsgesprek gehad met m'n leidinggevende, de Manager Onderwijs Mediatechnologie en hij zei meteen al dat ze me eigenlijk niet kunnen missen.
Maar, er zijn financiële problemen. Als ze daardoor moeten bezuinigen op personeel ben ik de enige bij onze opleiding met een ondersteunende ipv onderwijzende functie, naast het management dan.
Dus ja, dan zal m'n contract mogelijk niet verlengd worden. Waar hij niet aan druft te denken, want dan hebben ze dus nogal een probleem wat betreft de ruimtes en apparatuur onder mijn beheer
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
Nu dus *eindelijk* zekerheid over die verlenging, een half jaar na dat beoordelingsgesprek...
Ach, ze hadden nog tot 31 november, daarna was m'n vorige contract verlopen en ik dus ook echt niet meer op komen dagenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi op tijd
Maar mooi dat het geregeld is![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef Broekie het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Hold That Sucker down.![]()
Fijn! Fijn! volgens mij is hier trouwens ook een 2008 versie van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |