Nee hoor ik ben thuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngoeroe__.html?p=6,2
OMG Boriz bij DWDD![]()
Volgens mij moet je toestemming van je ouders hebben om te mogen bellen. Ik weet niet of dat tegenwoordig nog steeds geldt aangezien iedereen zn eigen mobieltje heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:12 schreef gerbenp het volgende:
Je moet toch 16/18 jaar of ouder zijn om deel te nemen?
Mag! Ik vind het een leuk nummerquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zat vanmiddag mee te zingen met deze `Katy P....
Alleen voor sommige acties dacht ik (vooral die waarbij reizen naar het buitenland bij zijn inbegrepen). De rest maakt niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:12 schreef gerbenp het volgende:
Je moet toch 16/18 jaar of ouder zijn om deel te nemen?
Kijk jij naar MTV?!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze deed de presentatie van de EMA gisteravond ook best goed!
* Marc63 hoopt mee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoop op de Jay Nie....
Zat in de kroeg, was ook een goed alternatief. Met ook de Killers over den speakers galmend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The Killers en The Ting Tings traden op, dus ik maakte een uitzondering.
Helaasquote:
ik vind m geweeeeldig mooi...nog een kerstbel erdoorheen en klaar is je kersthitquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Lost ! Coldplay.![]()
Lost vind ik echt beter dan Viva La Vida. Die is mij iets te zoet.. Ritme in Lost is wel erg. Riekt een beetje na hip hop. Opzich is de combi met Jay Z wel goed gevonden maar ik vind het persoonlijk leuker/mooier zonder hem.
Volgens mij is er ook al een clip voor Lovers in Japan, dus dat wordt hopelijk de volgende singlequote:Op vrijdag 7 november 2008 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Lost ! Coldplay.![]()
Lost vind ik echt beter dan Viva La Vida. Die is mij iets te zoet.. Ritme in Lost is wel erg. Riekt een beetje naar hip hop. Opzich is de combi met Jay Z wel goed gevonden maar ik vind het persoonlijk leuker/mooier zonder hem.
Ik ruik de dennenaalden alquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind m geweeeeldig mooi...nog een kerstbel erdoorheen en klaar is je kersthit![]()
![]()
Ik vraag me af waarom al die repperts toch elke keer weer dat ge-uh, ge-ah en ge-yeah moeten doen. Dat voegt dus echt helemaal geen ene reet toe? Moet dat stoer klinken? Klinkt meer alsof ie last heeft van constipatie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoorde uh, ah en jeah en dacht hetzelfde....
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom al die repperts toch elke keer weer dat ge-uh, ge-ah en ge-yeah moeten doen. Dat voegt dus echt helemaal geen ene reet toe? Moet dat stoer klinken? Klinkt meer alsof ie last heeft van constipatie.
Het lag dus niet aan mijquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind t wel meevallen met hoe veel t op elkaar lijkt.... Maar dat komt mss door de telefoon
Heul soms....quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind t wel meevallen met hoe veel t op elkaar lijkt.... Maar dat komt mss door de telefoon
Net even snel geluisterd via Last FM (nee, heb geen accountquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook al een clip voor Lovers in Japan, dus dat wordt hopelijk de volgende single
Ik weet toevallig dat het On_air's favoriet is van het laatste album na het bijwonen van de showcase in Paradiso.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even snel geluisterd via Last FM (nee, heb geen account) en het klinkt wel als een leuke single. Maar goed ben sowieso wel een Coldplay liefhebber. Te gekke band met echt een prima zanger.
aaah hou op... gisteren ging het journaal daar een groot deel over. Drama!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Ah, jammer. Zit ik de docu van Marga te missen in Berlijn....
Het ging me om Berlijn....quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
aaah hou op... gisteren ging het journaal daar een groot deel over. Drama!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |