Maar Maricha is lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die zijn niet per definitie aardiger hoor.
Je hebt ook bitches.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:58 schreef on_air het volgende:
* on_air is naar James Bond.
Daniel Craig + Aston Martin. *fapfap*
Mjah, was goede timing, duurde zo net lang genoeg om de audio-only luisteraars te doen twijfelen of er nu misschien toch echt weer problemen zijn denk ikquote:
Veel plezier! reacties over de film zijn verdeeld. Ik ga 'm binnenkort wel even checken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:58 schreef on_air het volgende:
* on_air is naar James Bond.
Daniel Craig + Aston Martin. *fapfap*
Het intro mag op repeat. De rest is aardig, maar niet te vaak.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:54 schreef Sersjee het volgende:
Het intro is TOP, de rest verre van...
Haha dat denk ik ook wel. Als ik de cam niet had ingeschakeld dan was ik er misschien ook wel ingetrapt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, was goede timing, duurde zo net lang genoeg om de audio-only luisteraars te doen twijfelen of er nu misschien toch echt weer problemen zijn denk ik
OH!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
die boodschappemand van EW schiet niet echt op dus heb ik net ff snel mn eigen boodschappe gedaan
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
OH!
Ik heb ook nog steeds mn goodiepakket niet gekregen!
Eens ff Tjibsema een meeltje sturen waar dat ding blijft....
Ze hoooren t vast aan dr stemquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan via een telefoonverbinding of radio.
Nou, alleen Maricha's stem al... Rrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan via een telefoonverbinding of radio.
Het zou wel heul erg toeval zijn als er weer wat mis was gegaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat denk ik ook wel. Als ik de cam niet had ingeschakeld dan was ik er misschien ook wel ingetrapt.
die reclame is al n paar maandenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
"Werken bij een bank, hoe vertel ik dat mijn vrienden....?"
Kan iemand mij uitleggen wat voor reclame dit dan weer is. Ik vind het zo slecht en werkt echt niet als u het mij vraagt...
"Want je moet je echt schamen als je bij onze bank gaat werken...."
Klopt en ik vind hem ook al een paar maandenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die reclame is al n paar maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |