Nee, Bert is Ernie. Ernie weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk dat het Bert en Ernie zijn!
Awww dat is seilug, want poezziez zijn leivfquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Arg, de kat doet alles om mn pizza te jatten!
Ik gooi die kat straks van t balkon!![]()
Hoe kom je er vanaf! Dat is veel belangrijker om te wetenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:44 schreef Roumen het volgende:
Ron Brandsteder , Hoe kom je daar nou bij?
* eens.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweh, niet eens vanwege de airplay. Net als Jack Johnson, dat is ook gaar na een paar keer. Eén pot nat. En twee keer de singel uitbrengen....
Ownedquote:132 Teletekst vr 07 nov
` Een inwoner van Zwanenburg is 95.000
euro kwijtgeraakt door een babbeltruc.
Twee mannen belden bij hem aan,omdat er
explosiegevaar zou zijn.Ze wilden een
inspectie doen en adviseerden contant
geld uit huis te halen.De man legde een
tas met geld in de auto.Na het bezoek
van de twee was die weg.
Zwanenburg... da's hier vlakbij!quote:
Die keer dat ik er doorheen kwam, had ik al gebeld toen de tune begon. Dus voordat de opgave gezegd werd. Geen wonder dat de bellers nooit de goede persoon raden...quote:
Ik heb dat nu juist precies andersom...quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Terwijl bij the Killers het kwartje maar niet wil vallen (en ik ga er vanuit dat het niet meer gaat gebeuren ook), viel ie bij deze plaat vrijwel meteen.
Cool!quote:
Ik ben toen ik 8 was bij Meneer Kaktus geweest. heb het nog op video 2000. Zie mij door het beeld met mijn knal gele trui. Heb er een LP van Kaktus aan overgehoudenquote:
En bij jou viel het kwartje betreft Another Way To Die toch ook vrijwel direct? bij mij duurde dat juist weer erg lang. Kwartje van de Killers viel bij mij juist wel direct.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Terwijl bij the Killers het kwartje maar niet wil vallen (en ik ga er vanuit dat het niet meer gaat gebeuren ook), viel ie bij deze plaat vrijwel meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |