Ik denk dat iemand op de prullenbak gestaan heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand is heel groot.
Iemand zal wel op die vuilnisbak zijn gaan staan om m te plaatsen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Iemand is heel groot.
Staat die er nog?
Scherpquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand op de prullenbak gestaan heeft.
De badeend ging onder een schuine hoek het raam uit, dus dan is het logisch dat 'ie wat verder komt. Verder hebben kleine pepernoten volgens mij wat meer massa dan een badeend, dus vallen ze eerder recht naar beneden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien de vindplaats van een uit het raam gegooide badeend, denk ik niet dat de kans groot is dat er iemand geraakt is.
Ja, dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik heb die netjes laten staan, fleurde t station zo leuk op
Hoi Evert ten Napelquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
HALLO MENSEN WAT EEN GEWELDIGE MEGAHIT JAJA NOUNOU HEERLIJK HOORRR
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Ik bedoelde de badeend natuurlijk, niet de persoon op de vuilnisbakquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Iemand zal wel op die vuilnisbak zijn gaan staan om m te plaatsen.
Hij heeft er minimal 2 1/2 dag gestaan, toen wassie weg
Ja, bij Jools viel het wat tegen... Misschien hebben ze het voor vannacht al wat kunnen bijschaven.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Viel mij ook al op wat Michiel zegt. Ik dacht van de week bij Jools nog dat ik hoopte Brandon Flowers op 12 maart iets beter zou zingen. Bij de EMA's klonk ie erg goed
Ja, dat heb ik dan wel weer meegemaakt. Twee keerquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wil ook bij Ekdom en Veenstra te gast zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |