Zie ik daar nou een nieuw topic op het RadioForum? "Ekdom en Veenstra beweerden dat 3FM's studio binnenkort een vernieuwing zal krijgen"quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:11 schreef Sirolf het volgende:
De studio begint dus steeds verder uit elkaar te vallen, tijd voor een nieuwe!
Wat zou EA daarop te zeggen hebben?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zie ik daar nou een nieuw topic op het RadioForum? "Ekdom en Veenstra beweerden dat 3FM's studio binnenkort een vernieuwing zal krijgen".
"Werd ook tijd ook! Die Denon (zijn het Denons? Nee? Echt? Wel of niet?)'s begonnen al oud te worden. Hoewel die studio wel heel snel aan vervanging toe is. Toen ik nog op de radio was, deden we jaren met een studio"quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou EA daarop te zeggen hebben?
Vanuit Hillywood een hele goede avondquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat zou EA daarop te zeggen hebben?
Of avond.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanuit Hillywood een hele goede avond
Niet meer dan terechtquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Michiel gooit de pepernoten uit het raam!![]()
![]()
Zou er iemand beneden hebben gelopen die dus een kilo pepernoten op z'n hoofd heeft gekregen...?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef Roumen het volgende:
Hé , daar vliegen pepernoten!
Dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou er iemand beneden hebben gelopen die dus een kilo pepernoten op z'n hoofd heeft gekregen...?
Dat is chipsquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit hij ze nu wel op zit te eten...?
Het wordt dan natuurlijk nog leuker als diegene even terug naar boven loopt om verhaal te halen in de studio.quote:
Gezien de vindplaats van een uit het raam gegooide badeend, denk ik niet dat de kans groot is dat er iemand geraakt is.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou er iemand beneden hebben gelopen die dus een kilo pepernoten op z'n hoofd heeft gekregen...?
Haha , idd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het wordt dan natuurlijk nog leuker als diegene even terug naar boven loopt om verhaal te halen in de studio.
Ik denk dat iemand op de prullenbak gestaan heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand is heel groot.
Iemand zal wel op die vuilnisbak zijn gaan staan om m te plaatsen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Iemand is heel groot.
Staat die er nog?
Scherpquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand op de prullenbak gestaan heeft.
De badeend ging onder een schuine hoek het raam uit, dus dan is het logisch dat 'ie wat verder komt. Verder hebben kleine pepernoten volgens mij wat meer massa dan een badeend, dus vallen ze eerder recht naar beneden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien de vindplaats van een uit het raam gegooide badeend, denk ik niet dat de kans groot is dat er iemand geraakt is.
Ja, dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik heb die netjes laten staan, fleurde t station zo leuk op
Hoi Evert ten Napelquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
HALLO MENSEN WAT EEN GEWELDIGE MEGAHIT JAJA NOUNOU HEERLIJK HOORRR
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Ik bedoelde de badeend natuurlijk, niet de persoon op de vuilnisbakquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Iemand zal wel op die vuilnisbak zijn gaan staan om m te plaatsen.
Hij heeft er minimal 2 1/2 dag gestaan, toen wassie weg
Ja, bij Jools viel het wat tegen... Misschien hebben ze het voor vannacht al wat kunnen bijschaven.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Viel mij ook al op wat Michiel zegt. Ik dacht van de week bij Jools nog dat ik hoopte Brandon Flowers op 12 maart iets beter zou zingen. Bij de EMA's klonk ie erg goed
Ja, dat heb ik dan wel weer meegemaakt. Twee keerquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wil ook bij Ekdom en Veenstra te gast zijn.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dan wel weer meegemaakt. Twee keer
WolfRolf !quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
HALLO MENSEN WAT EEN GEWELDIGE MEGAHIT JAJA NOUNOU HEERLIJK HOORRR
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Arg, de kat doet alles om mn pizza te jatten!
Ik gooi die kat straks van t balkon!![]()
De webcam bij 3fm is ook opgenomen van te voren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
Henk Westbroek is bij Rick van V (@Veronica).
Hoe kan Ekdom op twee plekken zijn?
Oh, is dát het?!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
De webcam bij 3fm is ook opgenomen van te voren.
Het zijn allemaal airchecks
Dit was nummer 296. Benieuwd hoe vaak Sweet About Me is gedraaid? 359 keer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:37 schreef on_air het volgende:
Ben wel Mraz moe.
En Ekdom heeft zelfs een pruik opgedaan!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
Henk Westbroek is bij Rick van V (@Veronica).
Hoe kan Ekdom op twee plekken zijn?
Mweh, niet eens vanwege de airplay. Net als Jack Johnson, dat is ook gaar na een paar keer. Eén pot nat. En twee keer de singel uitbrengen....quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit was nummer 296. Benieuwd hoe vaak Sweet About Me is gedraaid? 359 keer.
Ben het verder wel met je eens.
Jeuj, een medestander!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweh, niet eens vanwege de airplay. Net als Jack Johnson, dat is ook gaar na een paar keer. Eén pot nat. En twee keer de singel uitbrengen....
Nee, Bert is Ernie. Ernie weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk dat het Bert en Ernie zijn!
Awww dat is seilug, want poezziez zijn leivfquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Arg, de kat doet alles om mn pizza te jatten!
Ik gooi die kat straks van t balkon!![]()
Hoe kom je er vanaf! Dat is veel belangrijker om te wetenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:44 schreef Roumen het volgende:
Ron Brandsteder , Hoe kom je daar nou bij?
* eens.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweh, niet eens vanwege de airplay. Net als Jack Johnson, dat is ook gaar na een paar keer. Eén pot nat. En twee keer de singel uitbrengen....
Ownedquote:132 Teletekst vr 07 nov
` Een inwoner van Zwanenburg is 95.000
euro kwijtgeraakt door een babbeltruc.
Twee mannen belden bij hem aan,omdat er
explosiegevaar zou zijn.Ze wilden een
inspectie doen en adviseerden contant
geld uit huis te halen.De man legde een
tas met geld in de auto.Na het bezoek
van de twee was die weg.
Zwanenburg... da's hier vlakbij!quote:
Die keer dat ik er doorheen kwam, had ik al gebeld toen de tune begon. Dus voordat de opgave gezegd werd. Geen wonder dat de bellers nooit de goede persoon raden...quote:
Ik heb dat nu juist precies andersom...quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Terwijl bij the Killers het kwartje maar niet wil vallen (en ik ga er vanuit dat het niet meer gaat gebeuren ook), viel ie bij deze plaat vrijwel meteen.
Cool!quote:
Ik ben toen ik 8 was bij Meneer Kaktus geweest. heb het nog op video 2000. Zie mij door het beeld met mijn knal gele trui. Heb er een LP van Kaktus aan overgehoudenquote:
En bij jou viel het kwartje betreft Another Way To Die toch ook vrijwel direct? bij mij duurde dat juist weer erg lang. Kwartje van de Killers viel bij mij juist wel direct.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Terwijl bij the Killers het kwartje maar niet wil vallen (en ik ga er vanuit dat het niet meer gaat gebeuren ook), viel ie bij deze plaat vrijwel meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |