quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Robin, we hebben alweer een medestanderquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:05 schreef Vandav het volgende:
The Notebook is de ideale film om een meisje te versieren
Danku danku.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef Rhythm het volgende:
Jordy, ik moet je complimenteren met je muzieksmaak.
Vergeet Linkin Park nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
toen ik een jaar of 12 of 13 was luisterde ik altijd naar Green day, Sum 41, Blink 182, Jimmy Eat World, Yellowcard en dat soort muziekjes. Telt dat ook?
JEW is coolquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
toen ik een jaar of 12 of 13 was luisterde ik altijd naar Green day, Sum 41, Blink 182, Jimmy Eat World, Yellowcard en dat soort muziekjes. Telt dat ook?
Heuj. Ik vond The Notebook ook een mooie film hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:05 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Robin, we hebben alweer een medestander.
Welkom.
Zet deze jongen zijn icon eens in de OP.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:05 schreef Vandav het volgende:
Is nog steeds tof. Al vind ik nieuwe albums beetje te emo wordenquote:
Alleen dit nummer eigenlijk :xquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Reel Big Fish is ook teh funneyzz
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is nog steeds tof. Al vind ik nieuwe albums beetje te emo worden
DE Madness van Baggy Trousers en Our house?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef De_Ananas het volgende:
Homo's.
Ik heb GTA SA weer geinstalled en heb de savegames nog en ze staan ook in de lijst. Als ik ze laad begint ie echter helemaal opnieuwWat moet ik doen
Groetjes,
Een wees.
DE Madnessquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DE Madness van Baggy Trousers en Our house?![]()
boycotten omdat ze mongolen zjinquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:12 schreef Rhythm het volgende:
Ska![]()
![]()
.
Oasis vind ik wel goed, maar ik boycot het een beetje doordat ze van die mongolen zijn. Alles kapot maken enzo, maar dat hoef ik jou niet te vertellen als fan.
Oasis is inderdaad tof, daar heb ik ook een tijdje heel veel naar geluisterd. Live Forever is mijn favoriete nummerquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:12 schreef Rhythm het volgende:
Ska![]()
![]()
.
Oasis vind ik wel goed, maar ik boycot het een beetje doordat ze van die mongolen zijn. Alles kapot maken enzo, maar dat hoef ik jou niet te vertellen als fan.
Jeuw, klinkt vetquote:
Je zei kanker, ban!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Welke kankerlijer heeft mij uit de userlijst gehaald.!!!!!!!!!!!!!
Ik heb sinds woensdagavond een vriendin (verkapte-vriendinpostquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heuj. Ik vond The Notebook ook een mooie film hoor
Big Fish is ook mooie film
Live forever en Wonderwall zijn de eerste liedjes ik op gitaar kon spelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oasis is inderdaad tof, daar heb ik ook een tijdje heel veel naar geluisterd. Live Forever is mijn favoriete nummer
Live Forever is inderdaad bazennummer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oasis is inderdaad tof, daar heb ik ook een tijdje heel veel naar geluisterd. Live Forever is mijn favoriete nummer
Ook mooie film jaquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik heb sinds woensdagavond een vriendin (verkapte-vriendinpost) en op die avond waren we The Shawshank Redemption aan het kijken.
Dat heb ik denk ik per ongeluk gedaan gisterquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Welke kankerlijer heeft mij uit de userlijst gehaald.!!!!!!!!!!!!!
PICS!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik heb sinds woensdagavond een vriendin (verkapte-vriendinpost) en op die avond waren we The Shawshank Redemption aan het kijken.
Ik zeg toch dat het wel goed isquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boycotten omdat ze mongolen zjin_!!
Het gaat om de muziek.
quote:
The Who. Paar dvd's van, steengoed.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het wel goed is.
Lijkt een beetje op The Who, en The Who =.
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat heb ik denk ik per ongeluk gedaan gister![]()
Sorry Boem-dikkie![]()
![]()
Kan ik het nog goedmaken ?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zet deze jongen zijn icon eens in de OP.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom vind ik zoveel muziek tof? Ik wil meer kunnen bashen!
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
The Who. Paar dvd's van, steengoed.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef msnk het volgende:
Post-Hardcore negers.
Maar alles vanaf j-pop tot symphonic death metal is![]()
Gebruik toch eens gewoon metal en pop man. Vieze categorieen zijn dikke boelpoep je lijkt offsprngr wel man die heeft ook voor elke band een aparte categorie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef msnk het volgende:
Post-Hardcore negers.
Maar alles vanaf j-pop tot symphonic death metal is![]()
Whehequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Hier word ik niet boos van hoor
Of nog erger..quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje paardennegers,
Gaan jullie mij nog helpen met GTA of moet ik bij iedereen op de meet ff een glas langs de keel halen, dat wilde ik eerst alleen bij Jos doen maar jullie solliciteren er nu allemaal naar.
Weer gefixed !quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja hoorzet me er maar weer in
!
GTAquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje paardennegers,
Gaan jullie mij nog helpen met GTA of moet ik bij iedereen op de meet ff een glas langs de keel halen, dat wilde ik eerst alleen bij Jos doen maar jullie solliciteren er nu allemaal naar.
J-pop is JAPANSE pop. Dat is dus een aparte genre ansich. Zelfde geld voor symphonic death metal, het klinkt TOTAAL niet als normale death metal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gebruik toch eens gewoon metal en pop man. Vieze categorieen zijn dikke boelpoep je lijkt offsprngr wel man die heeft ook voor elke band een aparte categorie.
Ga naar de SC van GAM danquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje paardennegers,
Tof nummer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:21 schreef msnk het volgende:
[..]
J-pop is JAPANSE pop. Dat is dus een aparte genre ansich. Zelfde geld voor symphonic death metal, het klinkt TOTAAL niet als normale death metal.
Als ik zeg pop tot metal dan gaan mensen denken dat ik van Britney Spears, Justin Timberlake en Iron Maiden houd (sorry boys).
JE NOEMT ALI B GODVERDOMME TOCH OOK GEEN NEDERPOP OF WEL
Bonusje:
Oh wacht, dus het verschil tussen symphonic DM en DM is dat er een keyboard speler bij zit die wl meer dan een A en een E accoord kan spelen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:21 schreef msnk het volgende:
[..]
J-pop is JAPANSE pop. Dat is dus een aparte genre ansich. Zelfde geld voor symphonic death metal, het klinkt TOTAAL niet als normale death metal.
Als ik zeg pop tot metal dan gaan mensen denken dat ik van Britney Spears, Justin Timberlake en Iron Maiden houd (sorry boys).
JE NOEMT ALI B GODVERDOMME TOCH OOK GEEN NEDERPOP OF WEL
Bonusje:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
Weer een kankerdag. 4 uur strafcorvee omdat ik een voedsel gevecht begon:S
Ik wil ook vooral zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef gers het volgende:
owja en hoi iedereen vooral noorsbloed,noel,bk,jordeeh en de ananas
Gerskaaaah.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef gers het volgende:
Jij zit in groep 8quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
Weer een kankerdag. 4 uur strafcorvee omdat ik een voedsel gevecht begon:S
Hehequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh wacht, dus het verschil tussen symphonic DM en DM is dat er een keyboard speler bij zit die wl meer dan een A en een E accoord kan spelen?
wist niet hoe ik je naam moest schrijvenquote:
Gerske !quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef gers het volgende:
Respect voor deze jongen graag. Hij durft hier te posten terwijl z'n Hyves in z'n profiel staat.quote:
Ik heb Infected Mushroom nooit echt kunnen waarderen, maar dat liedje krijgt mijn approvalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ach ik snap je punt wel en Japanse popmuziek en gewone popmuziek is natuurlijk een verschil maargoed veral een categorie is ->quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Hehe
Je kunt het in ieder geval niet ontkennen
Lees pagina 1quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
GTA
Maar wat is er aan de hand lieverd? We willen natuurlijk niet dat jij in elkaar geklapt wordt op de meet dus we zullen je maar mee werking verlenen.
Ik moet je helpen en er ook nog moeite voor doen !?quote:
Van:quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach ik snap je punt wel en Japanse popmuziek en gewone popmuziek is natuurlijk een verschil maargoed veral een categorie is ->!
Japanse popmuziek als in wat? Ik heb op mijn myspace volgens mij ook dat ik japanse popmuziek maak( klik ) maar dat bedoel je vast niet.
Ownee, mijn muziek is Chinees traditioneel!
Echt n van hun weinige die echt goed isquote:
Vind dat grunten altijd zo jammer he.quote:
Ik las "vriendin poept."quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik las "vriendin poept."
Ohja nog even een heel ander genre:
Epic
johnny cashquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik las "vriendin poept."
Ohja nog even een heel ander genre:
Epic
I've been everywhere is ook tof.quote:
Die is ook fakkin dope.quote:
Vlekhoerquote:
inderdaad heb nog nooit zo lekker geneukt na een filmquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:05 schreef Vandav het volgende:
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet nu gaan ik ga fondue-en bij mijn schoonmama.![]()
Dat hij bekend is wilt niet zeggen dat zijn muziek goed is he..quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:39 schreef msnk het volgende:
Gatverdamme die negert videos er tussen
Als je dan toch een neger erin wil proppen zorg er dan in ieder geval dat hij goed is!
Ik geef even het voorbeeld:
Opkankeren emoquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:39 schreef msnk het volgende:
Gatverdamme die negert videos er tussen
Als je dan toch een neger erin wil proppen zorg er dan in ieder geval dat hij goed is!
Ik geef even het voorbeeld:
Andrea Bocelliquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:41 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weinig mensen kunnen dit soort muziek waarderen.
Laat ook eens wat zien dan Boem-dikkieIk sta open voor veel genres muziek
*Pavarotti is ook de shit.
Vergeleken met 50 Cent en alle andere negerts is hij niet zo populair binnen mijn kringen, dat zegt dus niets. Hij is n van de zeer weinige negers wiens muziek ik kan waarderenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:42 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat hij bekend is wilt niet zeggen dat zijn muziek goed is he..
Hoor hem dan joh!quote:
HAHA, IK KRIJG VOORRANG OP JULLIEquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef gers het volgende:
Dit vind ik leuk hoorquote:
Die vond ik stoer toen ik in de 4de klas zat.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Trainen.
doei!
?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHA, IK KRIJG VOORRANG OP JULLIE
Ja hijs wel relaxed, alleen beweegt hij zijn wenkbrauwen altijd zo vaag. haha.quote:
Nicolaas (0)quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoor hem dan joh!
Ga een muzieksmaak ontwikkelen
quote:
Een neger voor op vakantie, een neger voor een weekendje, een neger voor in de treinquote:Group voor meisjes die graag een neger willen als vriend of gewoon voor een dagje een neger willen... of mischien een neger om samen een weekje mee op vakantie te gaan, een neger om mee te gaan stappen, of een neger en zijn vrienden bij wie je een weekendje mag logeren..Dit is een groep voor meisjes zoals ik die van zwarte mannen houden en niks leukers vinden dan lekker te knuffelen met een neger.
JA, MISSCHIEN OMDAT IE BLIND IS HEEE.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:46 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja hijs wel relaxed, alleen beweegt hij zijn wenkbrauwen altijd zo vaag. haha.
Die bitch mag dood.
wat een niveau weerquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef msnk het volgende:
Ja probeer een neger maar eens te knuffelen zonder dat hij een kogel door je heen jaagt.
ik lach je uit omdat je eerst zegt "ontwikkel een muzieksmaak" en daarna Angerfist postquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:49 schreef afcajos het volgende:
JELELELEELELELE AJAX AAAAAMSTERDAAAAAAM
goeiemiddaggel!
hmm. Serieus !??...quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JA, MISSCHIEN OMDAT IE BLIND IS HEEE.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:46 schreef De_Ananas het volgende:
¤„¸¨¤„¸¸„¤¨¸„¤¨
¨¤„¸Hardcore¸„¤¨
¸„¤¨UNITED!!``¤„¸
¤¨¸„¤¨¨¤„¸¨
¤„¸¨¤„¸¸„¤¨¸„¤¨
¨¤„¸--FROM--¸„¤¨
¸„¤¨HOLLAND!``¤„¸
¤¨¸„¤¨¨¤„¸¨
Hoiquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:49 schreef afcajos het volgende:
JELELELEELELELE AJAX AAAAAMSTERDAAAAAAM
goeiemiddaggel!
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:50 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
hmm. Serieus !??...
Zijn handicap maakt hem er geen mindere muzikant op.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik lach je uit omdat je eerst zegt "ontwikkel een muzieksmaak" en daarna Angerfist post!!!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wist je dat niet?![]()
Was een keer een goed interview van hem door Ivo Niehe in die show van hem.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja maar jij zei kanker!
![]()
![]()
Vind je stiekem wel lief
volgens mij de tros tv-show.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]![]()
Wat betreft Opera ben ik niet zo op de hoogte.
Weet ongeveer wel hoe ze klinken alleen achtergrond info en shit weet ik niets van.
Hoe heet die show ? Misschien ken ik der wat van vinden op gvideo
Fijn weekend, van hetzelfde + scatquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
volgens mij de tros tv-show.
Mensen, ik ga. Ben er zondag of zo wel weer, of vanavond laat![]()
IK HOUD VAN JULLIE EN WIL BUKKAKE DOEN BIJ JULLIE
Met een mp3 speler op in de kroegquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zit op stage, dus ik kan niet luisteren![]()
Ik zie het al voor me op de meet
''ja, weet je wat een vet nummer is''
''Ja, maar deze is toffer''
Nee, je bent een kneus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef msnk het volgende:
Omdat ik nare dingen zei over negers zeker.
Sorry.
Mag ik alsnog op je partijtje verschijnen?
Dat is heel normaal t0hgquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met een mp3 speler op in de kroeg
Deze albumquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:02 schreef msnk het volgende:
Wat vreemd, ik ken deze album helemaal niet
(Lights and Sounds dus).
Jordeeh laat hem maar , misschien krijgen we met hem als excuusallochtoon wel subsidiequote:
Ja, en daar ga jij zeker van blind daten?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
Jordeeh laat hem maar , misschien krijgen we met hem als excuusallochtoon wel subsidie
Hm?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoelang heb je op dit moment gewacht?
ik ga op een date naar het rijksmusuemquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en daar ga jij zeker van blind daten?![]()
Surequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga op een date naar het rijksmusuemgeen blin date dit keer , maar met een mooie meie meid
Heb ik in de vorige topic al gedaan met feauteaus van de Marokkaanse Tomb Raider en Elin Grindemyrquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:09 schreef afcajos het volgende:
Heeuj allemaal nieuwe userts!! stel jullie eens voor
Ik heb dat ook een keer gedaan toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met een mp3 speler op in de kroeg
dank je voor het geldquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef IQM het volgende:
Er is me toch iets overkomen.Het gebeurde op de parkeerplaats bij de Praxis in Purmerend (al schijnt het ook op andere plekken in het land te gebeuren)
Het gaat als volgt: twee meiden van begin twintig (type Oost-Europees) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben strakke shirtjes aan waardoor je hun grote borsten goed kan zien. Het was dan ook erg lastig om nt te staren.Maar goed, met een erg zielig, best geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats bij je in de buurt. Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.
Daarna klimt een van hen naar de voorstoel waar ze zich begint uit te kleden en jou vervolgens begint te betasten. Ondertussen merk je niet dat de ander je portemonnee jat. Die van mij is afgelopen maandag gestolen en dinsdag en woensdag wr. Gisteren zelfs twee keer! Vandaag kon ik helaas niet.
Jordeeeh vraag eens of je zusje binnenkort naar het Rijks gaatquote:
Wanneer? Dan zeg ik dat ze alle Limbo's tegen moeten houden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga op een date naar het rijksmusuemgeen blin date dit keer , maar met een mooie meie meid
Omg sadnessquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gedaan toen ik 16 was
binnen nu en 15 decemberquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wanneer? Dan zeg ik dat ze alle Limbo's tegen moeten houden.
Klopt, twas dan wel een echte altokroeg waar ze achterin met hun haren stonden te zwaaienquote:
Ik kom hier ook alleen lurken. Mocht mijn stage echt ontzettend saai worden, dan wordT ik vaste klant.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb ik in de vorige topic al gedaan met feauteaus van de Marokkaanse Tomb Raider en Elin Grindemyr![]()
Plus ik blijf hier wss toch niet lang, ik kom altijd om de 8 delen even lurken wanneer ik me verveel
Kan Kahuna ook weer blij zijn
dat dronk mijn ex ook altijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klopt, twas dan wel een echte altokroeg waar ze achterin met hun haren stonden te zwaaien
M'n maten wilden er goldstrike drinken.
je weet dat je de tieten van je zusje moet posten ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:15 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik kom hier ook alleen lurken. Mocht mijn stage echt ontzettend saai worden, dan wordT ik vaste klant.
Ja weet ik. Maar mijn zusje studeert in Roffaquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
je weet dat je de tieten van je zusje moet posten ?
Goldstrike...quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klopt, twas dan wel een echte altokroeg waar ze achterin met hun haren stonden te zwaaien
M'n maten wilden er goldstrike drinken.
roffa ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:18 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar mijn zusje studeert in Roffa, dus daar kan ik niet bij.
Ze is wel 18 jaar
Pics.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:18 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar mijn zusje studeert in Roffa, dus daar kan ik niet bij.
Ze is wel 18 jaar
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
roffa ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ligt dat ?In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
of hyvesquote:
ah daarom had mijn ex altijd glimmertjes op d'r ogenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga als ik goldstrike heb gedronken altijd kwijlen in mijn slaap. Dat is vet tof want dan heb je de volgende ochtend allemaal leuke gouden glimmertjes op je kussen.
Tanden-poetsen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga als ik goldstrike heb gedronken altijd kwijlen in mijn slaap. Dat is vet tof want dan heb je de volgende ochtend allemaal leuke gouden glimmertjes op je kussen.
Jij kwijlt op haar hoofd 's nachts?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ah daarom had mijn ex altijd glimmertjes op d'r ogen
Jouw ex kwijlde naar boven?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
boem-dikkie kwijlt op haar hoofd?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij kwijlt op haar hoofd 's nachts?
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
boem-dikkie kwijlt op haar hoofd?
Ja, alsof ik om half 6 's nachts als ik lazerus ben nog even met dat felle licht in de badkamer ga staan tandenpoetsen.quote:
blijkbaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij kwijlt op haar hoofd 's nachts?
Wat?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:24 schreef postmortum het volgende:
bazen zij die gaan sterven groten u![]()
Bossie ik zit in bussie 7
K poets eigenlijk altijd m'n tanden. Die kankersmaak 's ochtendsquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, alsof ik om half 6 's nachts als ik lazerus ben nog even met dat felle licht in de badkamer ga staan tandenpoetsen.Doe ik wel als ik wakker ben om die kutsmaak uit mijn bek te krijgen.
Daar zal je vriend blij mee zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, alsof ik om half 6 's nachts als ik lazerus ben nog even met dat felle licht in de badkamer ga staan tandenpoetsen.Doe ik wel als ik wakker ben om die kutsmaak uit mijn bek te krijgen.
Denk je dat ik homo ben ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef Vandav het volgende:
[..]
Daar zal je vriend blij mee zijn.
Ik word niet graag wakker naast iemand die gigantisch uit z'n bek meurt.
Whehehequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk je dat ik homo ben ofzo?
Omdat BT toevallig over zijn geslacht liegt betekent dat niet meteen dat ik dat ook doe!
quote:
Hij liegt over zijn geslacht? Bedoel je dat hij zegt dat zijn geslacht 22 centimeter is terwijl de echte lengte maximaal de helft daarvan is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Omdat BT toevallig over zijn geslacht liegt betekent dat niet meteen dat ik dat ook doe!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Je loopt een beetje achter Cyber. Het was 278 topics geleden dat we het over zebrahead hadden.
22cm diep denk k ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:32 schreef Vandav het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij liegt over zijn geslacht? Bedoel je dat hij zegt dat zijn geslacht 22 centimeter is terwijl de echte lengte maximaal de helft daarvan is?
Is het nog steeds confronterend? Sorryquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil het niet over piemels hebben. no homo hier.
Herhalingquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:35 schreef msnk het volgende:
Kerel gaat weg met 33.000 euro. Had ie nog twee rondes doorgegaan zou die 125.000 hebben gehad. Ja, dan baal je wel
Ach. 33k is toch chill. Hij zei zelf ook al dat hij met niets kwam en wel weggaat met 33k. Dus props.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:35 schreef msnk het volgende:
Kerel gaat weg met 33.000 euro. Had ie nog twee rondes doorgegaan zou die 125.000 hebben gehad. Ja, dan baal je wel
Nee maar echt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is het nog steeds confronterend? Sorry
Vandaag ook al?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:35 schreef msnk het volgende:
Homo's hebben ook het recht om er in de SC over te pratenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee maar echt.Als je op mannen valt oke, maar val mij er nou niet lastig mee
!
Homo's hebben hun eigen SC.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:39 schreef Vandav het volgende:
[..]
Homo's hebben ook het recht om er in de SC over te praten![]()
Echt hequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee maar echt.Als je op mannen valt oke, maar val mij er nou niet lastig mee
!
Dat is zeker waar. Ik zou ook stoppen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach. 33k is toch chill. Hij zei zelf ook al dat hij met niets kwam en wel weggaat met 33k. Dus props.
Jij zet je wekker er voor op zekerquote:
Nee, k zag toevallig dat laatste stukje van de week toen k naar beneden liepquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik zou ook stoppen.
[..]
Jij zet je wekker er voor op zeker
quote:
Geen meet voor jou dusquote:
Houden zoquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:43 schreef Vandav het volgende:
[..]
Gek eigenlijk. Dat leidt alleen maar tot polarisering en onbegrip.
Hebben ze zelf bedachtquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:43 schreef Vandav het volgende:
[..]
Gek eigenlijk. Dat leidt alleen maar tot polarisering en onbegrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |