Ik heb Infected Mushroom nooit echt kunnen waarderen, maar dat liedje krijgt mijn approvalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ach ik snap je punt wel en Japanse popmuziek en gewone popmuziek is natuurlijk een verschil maargoed óveral een categorie is ->quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Hehe
Je kunt het in ieder geval niet ontkennen
Lees pagina 1quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
GTA
Maar wat is er aan de hand lieverd? We willen natuurlijk niet dat jij in elkaar geklapt wordt op de meet dus we zullen je maar mee werking verlenen.
Ik moet je helpen en er ook nog moeite voor doen !?quote:
Van:quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach ik snap je punt wel en Japanse popmuziek en gewone popmuziek is natuurlijk een verschil maargoed óveral een categorie is ->!
Japanse popmuziek als in wat? Ik heb op mijn myspace volgens mij ook dat ik japanse popmuziek maak( klik ) maar dat bedoel je vast niet.
Ownee, mijn muziek is Chinees traditioneel!
Echt één van hun weinige die echt goed isquote:
Vind dat grunten altijd zo jammer he.quote:
Ik las "vriendin poept."quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik las "vriendin poept."
Ohja nog even een heel ander genre:
Epic
johnny cashquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik las "vriendin poept."
Ohja nog even een heel ander genre:
Epic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |