Of nog erger..quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje paardennegers,
Gaan jullie mij nog helpen met GTA of moet ik bij iedereen op de meet ff een glas langs de keel halen, dat wilde ik eerst alleen bij Jos doen maar jullie solliciteren er nu allemaal naar.

Weer gefixed !quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja hoorzet me er maar weer in
!

GTAquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje paardennegers,
Gaan jullie mij nog helpen met GTA of moet ik bij iedereen op de meet ff een glas langs de keel halen, dat wilde ik eerst alleen bij Jos doen maar jullie solliciteren er nu allemaal naar.

J-pop is JAPANSE pop. Dat is dus een aparte genre ansich. Zelfde geld voor symphonic death metal, het klinkt TOTAAL niet als normale death metal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gebruik toch eens gewoon metal en pop man. Vieze categorieen zijn dikke boelpoep je lijkt offsprngr wel man die heeft ook voor elke band een aparte categorie.

Ga naar de SC van GAM danquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje paardennegers,

Tof nummer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:21 schreef msnk het volgende:
[..]
J-pop is JAPANSE pop. Dat is dus een aparte genre ansich. Zelfde geld voor symphonic death metal, het klinkt TOTAAL niet als normale death metal.
Als ik zeg pop tot metal dan gaan mensen denken dat ik van Britney Spears, Justin Timberlake en Iron Maiden houd (sorry boys).
JE NOEMT ALI B GODVERDOMME TOCH OOK GEEN NEDERPOP OF WEL
Bonusje:

Oh wacht, dus het verschil tussen symphonic DM en DM is dat er een keyboard speler bij zit die wél meer dan een A en een E accoord kan spelen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:21 schreef msnk het volgende:
[..]
J-pop is JAPANSE pop. Dat is dus een aparte genre ansich. Zelfde geld voor symphonic death metal, het klinkt TOTAAL niet als normale death metal.
Als ik zeg pop tot metal dan gaan mensen denken dat ik van Britney Spears, Justin Timberlake en Iron Maiden houd (sorry boys).
JE NOEMT ALI B GODVERDOMME TOCH OOK GEEN NEDERPOP OF WEL
Bonusje:

quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
Weer een kankerdag. 4 uur strafcorvee omdat ik een voedsel gevecht begon:S

Ik wil ook vooral zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef gers het volgende:
owja en hoi iedereen vooral noorsbloed,noel,bk,jordeeh en de ananas

Gerskaaaah.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef gers het volgende:

Jij zit in groep 8quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
Weer een kankerdag. 4 uur strafcorvee omdat ik een voedsel gevecht begon:S

Hehequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh wacht, dus het verschil tussen symphonic DM en DM is dat er een keyboard speler bij zit die wél meer dan een A en een E accoord kan spelen?

wist niet hoe ik je naam moest schrijvenquote:

Gerske !quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:22 schreef gers het volgende:

Respect voor deze jongen graag. Hij durft hier te posten terwijl z'n Hyves in z'n profiel staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |