Hm?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoelang heb je op dit moment gewacht?
ik ga op een date naar het rijksmusuemquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en daar ga jij zeker van blind daten?![]()
Surequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga op een date naar het rijksmusuemgeen blin date dit keer , maar met een mooie meie meid
Heb ik in de vorige topic al gedaan met feauteaus van de Marokkaanse Tomb Raider en Elin Grindemyrquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:09 schreef afcajos het volgende:
Heeuj allemaal nieuwe userts!! stel jullie eens voor
Ik heb dat ook een keer gedaan toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met een mp3 speler op in de kroeg
dank je voor het geldquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef IQM het volgende:
Er is me toch iets overkomen.Het gebeurde op de parkeerplaats bij de Praxis in Purmerend (al schijnt het ook op andere plekken in het land te gebeuren)
Het gaat als volgt: twee meiden van begin twintig (type Oost-Europees) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben strakke shirtjes aan waardoor je hun grote borsten goed kan zien. Het was dan ook erg lastig om níét te staren.Maar goed, met een erg zielig, best geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats bij je in de buurt. Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.
Daarna klimt een van hen naar de voorstoel waar ze zich begint uit te kleden en jou vervolgens begint te betasten. Ondertussen merk je niet dat de ander je portemonnee jat. Die van mij is afgelopen maandag gestolen en dinsdag en woensdag wéér. Gisteren zelfs twee keer! Vandaag kon ik helaas niet.
Jordeeeh vraag eens of je zusje binnenkort naar het Rijks gaatquote:
Wanneer? Dan zeg ik dat ze alle Limbo's tegen moeten houden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga op een date naar het rijksmusuemgeen blin date dit keer , maar met een mooie meie meid
Omg sadnessquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gedaan toen ik 16 was
binnen nu en 15 decemberquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wanneer? Dan zeg ik dat ze alle Limbo's tegen moeten houden.
Klopt, twas dan wel een echte altokroeg waar ze achterin met hun haren stonden te zwaaienquote:
Ik kom hier ook alleen lurken. Mocht mijn stage echt ontzettend saai worden, dan wordT ik vaste klant.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb ik in de vorige topic al gedaan met feauteaus van de Marokkaanse Tomb Raider en Elin Grindemyr![]()
Plus ik blijf hier wss toch niet lang, ik kom altijd om de 8 delen even lurken wanneer ik me verveel
Kan Kahuna ook weer blij zijn
dat dronk mijn ex ook altijdquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klopt, twas dan wel een echte altokroeg waar ze achterin met hun haren stonden te zwaaien
M'n maten wilden er goldstrike drinken.
je weet dat je de tieten van je zusje moet posten ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:15 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ik kom hier ook alleen lurken. Mocht mijn stage echt ontzettend saai worden, dan wordT ik vaste klant.
Ja weet ik. Maar mijn zusje studeert in Roffaquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
je weet dat je de tieten van je zusje moet posten ?
Goldstrike...quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klopt, twas dan wel een echte altokroeg waar ze achterin met hun haren stonden te zwaaien
M'n maten wilden er goldstrike drinken.
roffa ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:18 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar mijn zusje studeert in Roffa, dus daar kan ik niet bij.
Ze is wel 18 jaar
Pics.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:18 schreef Vandav het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar mijn zusje studeert in Roffa, dus daar kan ik niet bij.
Ze is wel 18 jaar
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
roffa ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ligt dat ?In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
of hyvesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |