Nee, dat was de eerste SAW productie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
I Should Be So Lucky?
die wel ja, later ook in saw productie heruitgebracht maar de 1e versie was in Australie ook al een hit geweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Locomotion?
quote:Datopmerkelijke vrienden heeft, wisten we al. 27 november speelt
als voorprogramma van Franz Ferdinand in het Rotterdamse WATT. “We zijn inderdaad niet de meest voor de hand liggende band om voor Franz Ferdinand te openen”, zegt
van
. “Maar dat is het leuke aan Franz Ferdinand. Ze hebben ons zelf benaderd.”
quote:"In het nummerzijn de thema's angst en verlangen aanwezig. Het is geschreven naar aanleiding van een foto in de Volkskrant van een oude vrouw op het Amerikaanse platteland. Ze staat in de deuropening met een revolver in haar hand. Die foto liet mij niet meer los, ik heb haar
gedoopt.
Pas later heb ik het artikel erbij gelezen. De vrouw ging sterven en wilde dat in haar geboortedorp doen. De fotograaf heeft haar een lift gegeven, maar ze vertrouwde hem niet. Ze heeft de hele rit met het vuurwapen op schoot op de achterbank gezeten.
Toen ik die foto eerst zag, dacht ik: 'Wat klopt hier niet? Wat heeft die vrouw nog te vrezen? Waarom is die wereld nog dreigend voor haar? En waarom wil ze die nog op afstand houden?'
Achteraf merkte ik dat ook in de rest van de cd terugkomt hoe mensen met angst en verlangen omgaan."
Mizh +1quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef Mizh het volgende:
Celia Trigger van Marike Jager
Dat is corrrectttttt...!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Denvis & Pete Philly dacht ik
quote:Bij het begin van de show word er een nummer gezongen die door het publiek wordt meegezongen, de presentator gaat dan door het publiek lopen en haalt zes willekeurige mensen uit het publiek. Zij zijn dan de deelnemers van.
Ronde 1
Bij de eerste ronde zijn er vier stoelen die leiden naar ronde twee, bij deze ronde vallen twee personen af. In de eerste ronde moeten de kandidaten de ontbrekende zin van het liedje afzingen. Als ze dit lukt gaan ze door, mislukt dit is de volgende aan de beurt. Dit herhaalt zich totdat vier kandidaten ronde twee hebben gehaald.
Ronde 2
In ronde twee nemen twee kandidaten het tegen elkaar op, de winnaar gaat naar de finale.
In Ronde twee krijgt de kandidaat een aantal woorden, met deze woorden moet de kandidaat de zin afmaken nadat de muziek stopt. Als de kandidaat dit goed doet gaat hij naar de finale. De kandidaat die dit niet goed deed moet het spel verlaten.
Finale
Championship Round
In de Championship Round spelen de laatste twee kandidaten tegen elkaar. Ze moeten een stuk tekst zingen, het spel gaat net zo lang door tot een iemand een fout maakt. De winnaar gaat dan de The Final Countdown ronde spelen.
The Final Countdown
In de The Final Countdown zingt de band zeven liedjes, voor elk liedje dat de kandidaat goed heeft krijgt hij 5000 dollar (Amerikaanse versie). Bij vijf goede teksten wint de kandidaat 50000 dollar. In deze ronde mag de kandidaat maximaal drie fouten maken anders verliest hij alsnog.
Nooit gezien: weet dat het iets met lyrics was. Is toch van de buis gehaald omdat het té slecht was?quote:
quote:De Britse bandis weer aan het schrijven geslagen. Zijn ze tevreden over de nieuwe songs, dan volgt mogelijk een reünie. Dat heeft zanger
woensdag tegen de BBC gezegd.
Ze speelden voor het laatst samen in 1996. Eerder dit jaar zeinog dat een comeback ook afhangt van de gezondheid van
, die vier jaar geleden een beroerte kreeg. Maar het gaat inmiddels een stuk beter, aldus
.
.... behalve Doe Maar Normaal natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, behalve het eerste seizoen van Popquiz a Go Go, waren alle Nederlandse muziekkwisjes op TV even erg.
Gek van al die reunies...quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:28 schreef schaap001 het volgende:
.... behalve Doe Maar Normaal natuurlijk![]()
Stenders a la: maar dan wel weer liever Arie en Peppijn dan Guus Meeuwis en Jeroen Kijk In de Vegte... bbrrr....quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Rrrrrright
Maar da's iig nog beter dan die nooit grappige Rob Stenders. Alhoewel dan toch weer liever Stenders dan Arie Koomen en Pepijn Lanen..
Ik ben benieuwd wie er dit keer weer aantreden als 'The Kinks'. Zonder Mick Avory vind ik het de naam in elk gaval niet waard.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, behalve het eerste seizoen van Popquiz a Go Go, waren alle Nederlandse muziekkwisjes op TV even erg.
Rob Stendersquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En Rob is vast een heel aardige jongen, maar z'n grappen hebben een veel langere baard dan z'n eigen ongeschoren smoel.
Puntje puntje Darniel. Tom?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:17 schreef emokid het volgende:
Oké, even anders. Hoe heet de man achter de (eenmansband) The Mountain Goats en dit nummer?
Ik vind z'n stem zo snerpendquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:51 schreef emokid het volgende:
bukgeit +1
Fantastisch album trouwens, All Hail West Texas. Beste lo-fi plaat ooit!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:04 schreef ranja het volgende:
De la soul - Me Myself and I
Marilyn - You Don't Love Me
Yello - I Love You
Dusty Springfield - I Only Want to Be with You
Boss Hog - I Dig You
Leslie Gore - You Don't Own Me
Klymaxx - I Miss You
Maribelle - Ik hou van jou
Marianne Rosenberg - Ich bin wie du
Joan Jett - I Hate Myself for Loving You
quote:See her eyes they are bright tonight
See the stars coming out tonight
See the moon looking down tonight
See how they light your way tonight
quote:(born Diane Catherine Sealey, 6 June 1961, Balham, South London) is an English singer.
was a backing vocalist for the pop group Wham! in the early 1980s, but she left the group to work as a solo artist and also to join Paul Weller's new band, The Style Council. She was later married to Weller (but now divorced), and they have two children, Nathaniel and Leah.
Voor de liefhebbers:quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:48 schreef ranja het volgende:
Dee C Lee
Ranja +1quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:15 schreef ranja het volgende:
of nee, vervolgvraag waarschijnlijk... LaToya Jackson dan
Berkery +1quote:Op zondag 9 november 2008 21:39 schreef Berkery het volgende:
Kirsty MacColl
quote:* Into Battle with the(mini-album) (1983)
* Who's Afraid of the(1984)
* In Visible Silence (1986)
* In No Sense? Nonsense! (1987)
* Below the Waste (1989)
* The Seduction of Claude Debussy (1999)
Ik zat er nog aan te denken om die gewoon te gokken.quote:Op zondag 9 november 2008 21:39 schreef Berkery het volgende:
Kirsty MacColl
ik dacht eerst dat die het was maar er staat er nog in elk geval nog eentje hoger, dus helaasquote:Op maandag 10 november 2008 00:04 schreef Homdeck het volgende:
rumours misschien?
volgens mij zingt daar toch geen dame?quote:Op maandag 10 november 2008 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Mezzanine van Massive Attack denk ik.
Wel degelijk: Liz Fraser.quote:Op maandag 10 november 2008 00:37 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij zingt daar toch geen dame?
fijne vraag dit
quote:Op maandag 10 november 2008 00:37 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij zingt daar toch geen dame?
fijne vraag dit
tja..., da's ook een gastzangeres..., als dat het aangepaste criterium isquote:Op maandag 10 november 2008 00:45 schreef Burnett het volgende:
dark side of the moon - pink floyd
great gig in the sky
Jawel maar ik ken de albums niet goed genoegquote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef bukgeit het volgende:
Je vraagstelling was ook niet goed natuurlijk.
Iggy +1quote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Myriam Makeba?
quote:Milow (14 juli 1981), geboren als Jonathan Vandenbroeck, is een Belgische singer-songwriter. Hij werd voor het eerst gehoord op Humo's Rock Rally 2004. Daar stootte hij onmiddellijk door tot de finale, maar een podiumplaats miste hij net. De jury noemde zijn cover van Bruce Springsteens 'Thunder Road' de beste van de jongste editie en oordeelde dat zijn nummer You Don't Know tot de sterkste drie van de wedstrijd behoorde.
In januari 2006 bracht Milow zijn eerste cd uit. The Bigger Picture werd opgenomen onder eigen beheer, met behulp van producer Nigel Powell. Om de cd op te nemen werd er beroep gedaan op gastmuzikanten. Onder andere Sergej Van Bouwel (Absynthe Minded), Frederik Sioen en Johannes Verschaeve (The Van Jets). Het openingsnummer Born in the eighties is meteen een première. Milow schetst in dit ene liedje het verhaal van een hele generatie; de generatie geboren in de jaren 80.
In hetzelfde jaar, 2006, haalde zijn single One of it De Afrekening. In januari 2007 komt de single You don't know ook binnen in De Afrekening waar het zelfs 3 weken lang op nummer 1 belandt.
Begin november kwam z'n nieuwe single Dreamers and Renegades uit, en werd na nog geen week airplay gebombardeerd tot hotshot van Studio Brussel. De single is de voorloper van Milows nieuwe album, Coming of Age, dat vanaf 1 februari in de rekken ligt. Milow stelde dit nieuwe album voor op 6 februari 2008 in Het Depot te Leuven.
De Standaard heeft Milow een plaats op hun weblog aangeboden. Op Off The Record bracht Milow verslag uit over het producen van zijn platen, en schrijft nog steeds geregeld over zijn leven als singer-songwriter.
Op 28 juni 2007 opende hij Rock Werchter in de Piramid Marquee.
Op 1 februari 2008 bemachtigde Milow drie MIA's (Music Industry Awards). Twee publieksprijzen, deze voor beste song en voor beste videoclip. De muzieksector zelf riep hem uit tot beste doorbraak.
Op 7 juni 2008 opende hij TW Classic.
Op 13 juli 2008 opende hij Werchter Boutique. Hiermee werd hij de eerste artiest ooit die op de 3 Werchter festivals speelde.
Ayo Technology, maar vooruit ik reken hem goedquote:Op maandag 10 november 2008 11:10 schreef bigshadow het volgende:
Milow scoort nu flink wat play-time met zijn 50 cover, titel van het nummer is mij even ontschoten.
quote:is een muziekband uit Parijs. De band bestaat uit de musici Philippe Cohen Solal (Frankrijk), Eduardo Makaroff (Argentinië) en Christoph H. Müller (Zwitserland). De muziek van
is het meest bekende voorbeeld van Nuevo tango. Nuevo tango voegt invloeden van de jazz, reggae, jive en salsa toe aan de Argentijnse tango.
De muziek vanwordt in Nederland onder andere in tv-programma's en tv-reclames gebruikt.
Was even inspiratieloos, vandaarquote:Op maandag 10 november 2008 13:18 schreef ScottTracy het volgende:
The Killers - Human, wordt nu ook gedraaid
emokid +1quote:Op maandag 10 november 2008 13:36 schreef emokid het volgende:
M.I.A., van het album Kala.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef Grobbel het volgende:
Er is iemand die bij beide bands heeft gespeeld (en volgens mij nu nog in Foo Fighters zit, maar dat weet ik niet zeker), maar vraag me niet om de naam van die persoon.
Klopt.quote:Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef brother52 het volgende:
William Goldsmith heeft volgens mij ook in beide gespeeld.
en 20% Alanis Morrisettequote:Op maandag 10 november 2008 16:19 schreef belsen het volgende:
Ja, de eerste Foo Fighters-band was half SDRE en half Nirvana (Grohl en Smear).
Taylor Hawkins is er pas in 1997 bij gekomen nadat Goldsmith weer terug gegaan was naar SDRE.quote:
Mij ook...quote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef Z het volgende:
Mij was alleen de bassist bekend ... dus:
Thanx: ik heb niet veel tijd vandaag...quote:Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef WeezerButler het volgende:
Buzzcocks
quote:Op maandag 10 november 2008 20:37 schreef cafca het volgende:
T'Pau - Let's Tango
quote:Op maandag 10 november 2008 21:38 schreef ranja het volgende:
Mazzy Star? (duo?)
bukgeit +1quote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef bukgeit het volgende:
Drugstore
nee, nee en neequote:Op dinsdag 11 november 2008 12:41 schreef slaveloos het volgende:
die linker is brandi volgens mij, de rechter chaka kahn?
zijn het tante en nicht?
Ingekopt... Iggy +1quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Moeder/dochter
Nou jullie dialect is wel in ordequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:26 schreef bigshadow het volgende:
Nu gaat het gebeuren?
Stukje songtekst, welk nummer van wie?quote:U might as well quit while your at it
U aint going no where
I feel so hollow inside
And it’s all your fault
You’re the cause of all this pain
Now I’m left here dying
Emokid +1quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:36 schreef emokid het volgende:
Linkin Park - Never Gonna Happen
Die nummers van LP herinner ik me over 40 jaar nog.
Een Halloween-liedje mag ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef cafca het volgende:
Sint Maarten? die kennen we hier beneden de rivieren niet![]()
Schitterendquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:18 schreef Homdeck het volgende:
sint maarten sint maarten
de koeien hebben staarten
de meisjes hebben rokjes aan
daar komt sint martinus aan
die ken ik ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:18 schreef Homdeck het volgende:
sint maarten sint maarten
de koeien hebben staarten
de meisjes hebben rokjes aan
daar komt sint martinus aan
Ik neem aan dat de poëtische bronnen van de componist hierna wel uitgeput waren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:22 schreef ranja het volgende:
[..]
die ken ik ookgeen idee of dat het volledige lied is verder.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef cafca het volgende:
Sint Maarten? die kennen we hier beneden de rivieren niet![]()
ook stukje basiskennis...quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:32 schreef cafca het volgende:
Mike howlett, Gordon Sumner, Stewart Copeland & Andy Summers
quote:Wereldwijd succes kwam er nadat directorin 19
de single '
' gebruikte in de film '
'. Van de laatstgenoemde single deed vooral de videoclip veel stof opwaaien. In die clip speelt topmodel Helena Christensen zijn vriendin, topless op een strand.
Ja , ook goeiemorgen Burnett !! Was net klaar met de slaap uit mijn ogen te wrijven, en keek naar de foto, zonder je tekst daaronder te lezen. Had ik dat maar gedaan, Chris Isaak idd. 1991, speelde Chris toen die politieagent in Silence of the Lambs??quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:08 schreef WeezerButler het volgende:
1991, speelde Chris toen die politieagent in Silence of the Lambs??
quote:heeft geen moeite om de drank te laten staan als dat haar gezondheid ten goede komt. "Ik drink al vijf weken niet meer", vertelde ze dinsdagavond.
Ech wel !!! Als Hannibal Lecter blijkt te zijn ontsnapt en de beruchte liftscene volgt is onze Chris in beeld. Ik twijfelde over het jaartalquote:
Ok Ok, ik geloof jequote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ech wel !!! Als Hannibal Lecter blijkt te zijn ontsnapt en de beruchte liftscene volgt is onze Chris in beeld. Ik twijfelde over het jaartal
Sorry! en Bonny St Claire?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Even een vraag om dit topic weer te starten
Wie?
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef Burnett het volgende:
[..]
Goeiemorgen Nationale Kampioen!
Volgens mij weas tie inderdaad een agent in Silence..., hoewel ik die film lang geleden
voor 't laatst heb gezien...
quote:DVD DE KUIP LIVE, nog slechts 17 dagen te gaan tot release!
28 Juni 2008 stond KANE in de Rotterdamse Kuip voor 35.000 uitzinnige fans. Dit concert is vastgelegd op film en komt nu uit op DVD en CD. Alle KANE hits live...Rock On!!
DVD tracklisting:
1. YEAH, YEAH, YEAH / 2. SOMETHING TO SAY / 3. WANNA MAKE IT HAPPEN / 4. EVERYTHING YOU WANT / 5. R.E.A.L / 6. FEARLESS / 7. SHOT OF A GUN / 8. NYC SOUL / 9. SO GLAD YOU MADE IT / 10. DAMN THOSE EYES / 11. RAIN DOWN ON ME / 12. BEFORE YOU LET ME GO / 13. AS LONG AS YOU WANT THIS / 14. CATWALK CRIMINAL / 15. IT'S LONDON CALLING / 16. I BELONG TO YOU
Als extra's zijn op de DVD videoclips van het laatste album en een zeer toffe backstage special toegevoegd.
CD tracklisting:
1.YEAH, YEAH, YEAH / 2. SOMETHING TO SAY / 3. WANNA MAKE IT HAPPEN / 4. EVERYTHING YOU WANT / 5. R.E.A.L / 6. FEARLESS / 7. SHOT OF A GUN / 8. NYC SOUL / 9. DAMN THOSE EYES / 10. RAIN DOWN ON ME / 11. CATWALK CRIMINAL / 12. IT'S LONDON CALLING / 13. I BELONG TO YOU
Van KANE De Kuip Live verschijnt tevens een speciale deluxe versie met de DVD en CD daarin.
De officiële release datum is 28 november!
Voor diegenen die niet kunnen wachten is de DVD nu al te bestellen op onderstaande link.
» http://www.bol.com/nl/p/d(...)006403254/index.html
TOUR update
De officiële EVERYTHINGYOUWANT tour is los gebarsten! Drie geweldige shows hebben de Watt, de Vooruit en Oosterpoort letterlijk op hun grondvesten laten schudden. Dat beloofd veel goeds voor de rest van de shows. De reacties van Dinand en de bezoekers op www.kaneofficial.hyves.nl liegen er iig niet om.
Het resterende programma ziet er als volgt uit:
11/11 Het Depot – support; GEM - www.hetdepot.be
13/11 013 - support; Vegas For Millions - www.013.nl
18/11 Tivoli – support; GEM - www.tivoli.nl
20/11 Waerdse Tempel – support; Vegas for Millions - www.waerdsetempel.nl
22/11 Effenaar – support; Vegas For Millions - www.effenaar.nl
23/11 De Vereeniging – support; GEM - www.keizerkarelpodia.nl
29/11 Paard van Troje – support; GEM - www.paard.nl
30/11 HMH – support; STEREO - www.heineken-music-hall.nl
STEREO, Het voorprogramma in de Heineken Music Hall, is het resultaat van het programma Rock Nation dat een schok teweeg bracht in het Nederlandse rockcircuit. De zoektocht van manager Edwin Jansen en zijn raadsman Dennis Weening was elke zondagavond op RTL5 te volgen.
Voor de shows in Het Depot (Leuven), Waerdse Tempel (Heerhugowaard), De Vereeniging (Nijmegen) en de Heineken Music Hall (Amsterdam) zijn er nog slechts een beperkt aantal kaarten te verkrijgen.
Trailer KANE De Kuip Live
Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je je aangemeld hebt via je website van KANE (www.kane.nl).
Die zocht ik inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 10:47 schreef bukgeit het volgende:
O nee, het is GEM, Stereo was eenmalig.
Goed zat: heb weinig tijd. Brain Salad Surgery is de titel.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:16 schreef Mark het volgende:
Emerson Lake and Palmer zo te zien, titel blijf ik schuldig
Oh, had ik niet op gerekend. Puntje voor mijn scherpe blikquote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Goed zat: heb weinig tijd. Brain Salad Surgery is de titel.
Mark + 1
Zat eigenlijk te wachten op de eerste die op een album Danzig zou gokken, maar nee...
Keurig!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:51 schreef ScottTracy het volgende:
Art Garfunkel - Bright Eyes
The Who - Behind Blue Eyes
Van Morrison - Brown Eyed Girl
Snow Patrol - Shut Your Eyes
Snow Patrol - Open Your Eyes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |