Nee, het is wel degelijk aangetoond - maar sta jij er uberhaupt open voor?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar je weet het dus gewoon niet, je blaat gewoon maar iemand na?
HOAX! Photoshop.quote:
Ik zou ook meteen meedoen hoor, om eerlijk te zijn kan mij niet vlug genoeg zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Het wordt tijd om eens terug te gaan naar de jaren 80 met massale demonstraties!! Die zie je zo goed als nergens meer hier tegen sommige ideeen en besluiten van de regering.
Ik doe mee omet sommige punten!
Ja hoor. ik sta alleen niet open om alles voor zoete koek te slikken dat door de antirooklobby beweerd wordt. Ik kan me heel goed voorstellen dat het schadelijk is, alleen als wetenschappelijk is vastgesteld dat het schadelijk is dan moet er een onderzoek zijn waarin dat is gebeurd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:52 schreef SCH het volgende:
Nee, het is wel degelijk aangetoond - maar sta jij er uberhaupt open voor?
Bron?quote:Niet alle meeroken is schadelijk maar er kunnen wel degelijjk schadelijke effecten optreden.
Het hoeft helemaal niet zo te zijn. Gif is een dosering, geen stof. Maar het zou heel goed zo kunnen zijn. Feit is echter wel dat de veronderstelde schadelijkheid van meeroken de holy handgrenade van de antirooklobby is om het roken aan te pakken. De gezondheidsschade voor de roker is immers geen argument om antirookmaatregelen te nemen. Feit is ook dat de nieuwsberichten over de schadelijkheid van meeroken begin jaren negentig sterk naar voren kwamen, maar van wie? De EPA (US) heeft toen in ieder geval dat nieuws naar buiten gebracht, maar dat bleek later te zijn gebaseerd op wetenschappelijke fraude. Dus het moet daarna alsnog bewezen zijn. Maar waar ligt dat bewijs?quote:Denk jij dan dat dat niet zo is?
Dooie link.quote:
Idd, en daarnaast zijn dit soort voorstellen wel het top punt van betutteling.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:38 schreef sneakypete het volgende:
Ik rook zelf (ben wel minderende) en kinderloos. Als ik ooit kinderen neem, heb ik geen overheid nodig voor een rookverbod bij mijn kinderen, daar heb ik een vriendin en schoonmoeder voor, met hoge straffen en een bijna 100% pakkans.
Kan bijna niet anders.quote:Op zondag 9 november 2008 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)egaal_feest_in_Weesp
Rokers! Ik weet het zeker!
29 november is er een demonstratie tegen het rookverbod...quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou ook meteen meedoen hoor, om eerlijk te zijn kan mij niet vlug genoeg zijn.
Maar ook selectief, sommige punten.
Oh nee, daar ie is weerquote:Op zondag 9 november 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Prima idee.. Je moet gewoon op de weg letten. Als je alleen handsfree mag bellen, waarom mag je dan wel roken.. Nog een reden is dat de meeste rokende paupers de peuken gewoon uit het raam flikkeren als ze bijna bij de filter zijn aangekomen.. Als ik dat zie, kan je dubbel xenon in je spiegel verwachten.. Te triest.
Nederlanders in het algemeen kunnen al niet autorijden, laten we het autorijden dan ook beperken tot het rijden
Is dit je invulling van een reactie?quote:
Is me te min, naar mijn idee alles plat ouderwets staken.quote:Op zondag 9 november 2008 15:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
29 november is er een demonstratie tegen het rookverbod...
Niemand met me eens?quote:Op maandag 10 november 2008 01:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is me te min, naar mijn idee alles plat ouderwets staken.
idd, ben je aan het rijden krijg je weer zo'n smeulend filter op je motor kapquote:Op zondag 9 november 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Prima idee.. Je moet gewoon op de weg letten. Als je alleen handsfree mag bellen, waarom mag je dan wel roken.. Nog een reden is dat de meeste rokende paupers de peuken gewoon uit het raam flikkeren als ze bijna bij de filter zijn aangekomen.. Als ik dat zie, kan je dubbel xenon in je spiegel verwachten.. Te triest.
Nederlanders in het algemeen kunnen al niet autorijden, laten we het autorijden dan ook beperken tot het rijden
wat lief, je zoekt bevestigingquote:
en hoe wil je dan gaan staken? Gooi je morgen om 12 uur het werk neer tegen het rookverbod in de auto?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef john2406 het volgende:
Ik zoek geen bevestiging, en ben geen roker, maar alleen is maar alleen. En dan kan ik niks beginnen
Of veel te mooie vrouwen in de auto naast je, dat moeten ze ook verbieden!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd, ben je aan het rijden krijg je weer zo'n smeulend filter op je motor kap
toch maar weer dat verbod op getinte ramen terugdraaien danquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of veel te mooie vrouwen in de auto naast je, dat moeten ze ook verbieden!
En Porches, die trekken ook te veel aandachtquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
toch maar weer dat verbod op getinte ramen terugdraaien dan
Wat is een Porche?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En Porches, die trekken ook te veel aandacht
Zie je wel.quote:
Fucking goed nummer by the way... 1 of the bestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |