Hey begin je nu al met zeiken slet?quote:
Wel goed bezig trouwensquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:43 schreef Xummon het volgende:
Uitdagingen
Door jou uitgedaagd (1)
Nederland Hilversum United (IX) in Zuiderlaan 12-11-2008 17:05
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Door jou uitgedaagd (1)
Nederland FC Bifröst (VII) in Vulture's Nest 12-11-2008 17:05
quote:Geregeld!
Nederland YMFC (VII) in Vulture's Nest 12-11-2008 17:05
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:20 schreef SuperWeber het volgende:
Verdomme moet ik alsnog zelf een friendly regelen
die had je al..quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:20 schreef SuperWeber het volgende:
Verdomme moet ik alsnog zelf een friendly regelen
quote:Door jou uitgedaagd
Nederland Kristiansund (VI) in FC RKDEO Arena 12-11-2008 17:05
Ik hoef niet te spelen maar ik ben ook niet vrij?quote:12 november 2008
Champions Fok!cup
# Bacardi Boys - Vulture United 1980
# United Black Panthers - Gorbakalaznikovskiy
# Waailappen United - K.F.C. Minnertsga
# Kristiansund - Dynamo Groningen
# Vrij: Zandpol Trappers, FC Logtclub, JHMWMJZMN, Einsteins Elf, Dynamo Delft
Ja, ik heb me aangemeld voor die friendlypool... Hoe kom ik daar weer uit eigenlijk?quote:
je moet je er elke week opnieuw voor aanmelden heb ik ergens gelezen..quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, ik heb me aangemeld voor die friendlypool... Hoe kom ik daar weer uit eigenlijk?![]()
ah vergeten dan in de OP te zetten, maar als je niet bij de wedstrijden staat ben je vrij ..mijn fout..quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoef niet te spelen maar ik ben ook niet vrij?
dacht ik alquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:14 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je moet je er elke week opnieuw voor aanmelden heb ik ergens gelezen..
[..]
ah vergeten dan in de OP te zetten, maar als je niet bij de wedstrijden staat ben je vrij ..mijn fout..
Ik had net hetzelfde.. wilde even kijken hoe het werkte en ik had meteen een wedstrijd aan mijn broekquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef SuperWeber het volgende:
Zal ik me dan volgende week maar niet aanmelden?
nee doe maar nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef SuperWeber het volgende:
Zal ik me dan volgende week maar niet aanmelden?
Voor 1x zullen we t door de vingers zien (als Ender Wiggin t goed vind) maar denk er wel ff aan volgende week.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:43 schreef Ruudt het volgende:
Oeps, vergeten op neutraal terrein te regelen.
Das waar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:19 schreef Ruudt het volgende:
Hij zal het wel goed vinden, zie zijn post in dit topic..
Zal het niet meer fout doen.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:35 schreef Grumpey het volgende:
Serieus, ik ben het oudste nog bestaande team dat de fok-cup heeft gewonnen......geniaal
Wel matig dat je niet ff bedankt voor t feit dat we je wedstrijd van komende week maar meteen verzet hebben in t schema.quote:
Had ik stikem Kn0x uitgedaagd ipv hij mij. Weigert ie de wedstrijd en daagt me vervolgens zelf uit.quote:
quote:Uitdagingen
Geregeld!
Nederland Knebworth (VIII) in Het Bolwerk 12-11-2008 17:05
Waailappen United heeft al een andere oefenwedstrijd, hierdoor is de eerste WO in de Fok!Cup dit seizoen een feit is. Dit betekent dus dat K.F.C. Minnertsga automatisch met 5 - 0 wint.quote:# Waailappen United - K.F.C. Minnertsga
# MatjeFC - Helmunt
# Deportivo de La Coruna - Olde Veste
Met overleg is t misschien voor de 1e wedstrijd logies om m te verzetten ipv meteen een WO? Wat vinden juliie?quote:Op zondag 9 november 2008 14:18 schreef ArcturusMengsk het volgende:
De volgende wedstrijden zijn nog niet geregeld of kunnen niet meer geregeld worden
[..]
Waailappen United heeft al een andere oefenwedstrijd, hierdoor is de eerste WO in de Fok!Cup dit seizoen een feit is. Dit betekent dus dat K.F.C. Minnertsga automatisch met 5 - 0 wint.
De wedstrijden die nog geregeld moeten worden, daarbij wil ik de thuisploegen even zeggen dat de ander vanavond vķķr 23:59 uur uitgedaagd moeten zijn en tegen de uitploegen wil ik zeggen dat de uitdaging vķķr 23:59 geaccepteerd moet zijn..
Tegen de anderen die hun wedstrijd wel al geregeld hebben wil ik zeggen:
Goed bezig
verzetten past niet in het schema.. omdat dit een wedstrijd is uit een poule van 5.. vandaar dat ik er meteen een WO voor heb gegeven, maar als jullie nog een gaatje vinden in het schema vind ik het prima om em te verzetten, maar ik zal het voortaan eerst overleggenquote:Op zondag 9 november 2008 16:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met overleg is t misschien voor de 1e wedstrijd logies om m te verzetten ipv meteen een WO? Wat vinden juliie?
ik heb mijn tegenstander uitgedaag. 3dagen terug hij heeft nog niet gereageert.quote:Op zondag 9 november 2008 14:18 schreef ArcturusMengsk het volgende:
De volgende wedstrijden zijn nog niet geregeld of kunnen niet meer geregeld worden
[..]
Waailappen United heeft al een andere oefenwedstrijd, hierdoor is de eerste WO in de Fok!Cup dit seizoen een feit is. Dit betekent dus dat K.F.C. Minnertsga automatisch met 5 - 0 wint.
De wedstrijden die nog geregeld moeten worden, daarbij wil ik de thuisploegen even zeggen dat de ander vanavond vķķr 23:59 uur uitgedaagd moeten zijn en tegen de uitploegen wil ik zeggen dat de uitdaging vķķr 23:59 geaccepteerd moet zijn..
Tegen de anderen die hun wedstrijd wel al geregeld hebben wil ik zeggen:
Goed bezig
Als t niet past in t schema heb je gelijk en hoef je t niet te overleggenquote:Op zondag 9 november 2008 16:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
verzetten past niet in het schema.. omdat dit een wedstrijd is uit een poule van 5.. vandaar dat ik er meteen een WO voor heb gegeven, maar als jullie nog een gaatje vinden in het schema vind ik het prima om em te verzetten, maar ik zal het voortaan eerst overleggen
Als hij m niet accepteerd heb jij je best gedaan en krijgt hij een WO. En kan jij vanaf vanavond 23.59.59 een nieuwe friendly regelen. Ook al is dat op de nieuwe manier zo makkelijk dat je m misschien nog een kansje wil geven om te accepteren.quote:Op zondag 9 november 2008 16:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb mijn tegenstander uitgedaag. 3dagen terug hij heeft nog niet gereageert.
ok gaarne ff posten in dit topic als je wedstrijd geregeld is. (dit telt voor iedereen die dit niet doet.) Zo is t voor ons makkelijker in de gaten te houden waar achterna gezeten moet worden.quote:
Dus als ik als thuisploeg de tegenstander op zondag om 23:58 uitdaag en deze accepteert niet direct heb ik met 5-0 gewonnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Degene die als eerste staat heeft de verantwoordelijkheid de ander uit te dagen, die ander heeft de verantwoordelijkheid om deze te accepteren. Beide vķķr zondag 23.59. Wordt er een verantwoordelijkheid niet genomen, volgt een WO (oftewel een reglementaire 5-0).
Daarom moet er ook in dit topic gepost worden! Als je zelf nou eerder had gemeld dat je nog niet was uitgedaagd dan is er toch geen probleem? Het zelfde werkt anders om ook. Als je de "thuis spelende" ploeg bent dan moet je hier je uitdaging posten zodat we zien dat je er wat aan doet en je je zelf vrijwaart voor een WO.quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus als ik als thuisploeg de tegenstander op zondag om 23:58 uitdaag en deze accepteert niet direct heb ik met 5-0 gewonnen
Dit zeg ik nu omdat ik al de hele week zit te wachten op een uitdaging die pas op zondagavond komt, wat als ik wat anders te doen heb op zondagavond en niet online was geweest nu?
geen probleem het houdt mij ook scherpquote:Op zondag 9 november 2008 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als t niet past in t schema heb je gelijk en hoef je t niet te overleggenSorry voor mn bemoeienis.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
geen probleem het houdt mij ook scherp
ja ik had het al gezien..quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik had wel ff je post gecopieerd en verstuurd in hattrick
je mag een andere friendly regelen.. Waailappen had al een andere wedstrijd geregeld..quote:Op maandag 10 november 2008 17:55 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben nog steeds niet uitgedaagd...
quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dank voor het compliment..
Stelletje homo'squote:Op dinsdag 11 november 2008 13:58 schreef nicomart het volgende:
inderdaad.. woordt helemaal warm van binnen.
Sfeerquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat was nou net degene die we miste om de sfeer te verpesten
ja en dat enkel uit pure jaloezie.. omdat hij die warmte en liefde niet kan voelen in dit topic..quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat was nou net degene die we miste om de sfeer te verpesten
Maar we houden allemaal eigenlijk allemaal van foetre.. het is ook zo'n geweldig troetelbeertjequote:Op dinsdag 11 november 2008 14:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja en dat enkel uit pure jaloezie.. omdat hij die warmte en liefde niet kan voelen in dit topic..
Allemaal?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar we houden allemaal eigenlijk allemaal van foetre.. het is ook zo'n geweldig troetelbeertje
Nou ja, behalve ik...quote:
Echt niet!! Liever vandaag dan morgen................. die Tering nsber.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar we houden allemaal eigenlijk allemaal van foetre.. het is ook zo'n geweldig troetelbeertje
die passiequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt niet!! Liever vandaag dan morgen................. die Tering nsber.
Update komt morgen. Iig alvast mn tegenstander voor volgende week uitgedaagd.quote:Uitdagingen
Door jou uitgedaagd (1)
Nederland MatjeFC (VIII) in Het Bolwerk 19-11-2008 17:05
quote:Door jou uitgedaagd (1)
Nederland Deportivo de La Coruna (VIII) in 't skupveldje 19-11-2008 17:05
Ik hoop dat het goed is dat we je Arena even lenen Outpostquote:Door jou uitgedaagd (1)
Helmunt (VII) in FC RKDEO Arena 19-11-2008 17:05
Geen probleem. Gebruik 1 van mn skybox maar (jij en je staf dan niet al je supportersquote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed is dat we je Arena even lenen Outpost
quote:Uitdagingen
Geregeld!
Nederland MatjeFC (VIII) in Het Bolwerk 19-11-2008 17:05
zie nu dat je er op vorige pagina wel melding van hebt gemaakt, maar daar ging ik niet vanuit natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dank voor het compliment..
ik had al zo'n vermoeden dat je dat over het hoofd had gezienquote:Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
zie nu dat je er op vorige pagina wel melding van hebt gemaakt, maar daar ging ik niet vanuit natuurlijk.
Heb bij stadion een willekeurig nummer ingetikt. Volgens mij gaan we naar finland ofzo
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Champions Fok!cup
# FC Logtclub - JHMWMJZMN
# Einsteins Elf - Dynamo Delft
# Vulture United 1980 - United Black Panthers
# Zandpol Trappers - Gorbakalaznikovskiy geregeld
# Waailappen United - Kristiansund
# K.F.C. Minnertsga - Insane Ones
# Vrij: Bacardi Boys en Dynamo Groningen
Uefa Fok!cup
# Hilversum United - Real Club de Culo
# F.C. Gokwerk - Destron Elsloo FC
# Helmunt - Knebworth
# FC RKDEO - MatjeFC (geregeld!)
# FC Bifröst - Deportivo de La Coruna
# Olde Veste - YMFC
Als iedereen nou ff dit lijstje copieerd en achter zn wedstrijd zet of t geregeld is dan maken we met ons allen t de organisatie een stuk makkelijker.
Bvd De organisatie.
2x zoveel xp puntenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kiezen de meesten trouwens voor een stadion in het buitenland? Nu moet ik weer naar Mexico
geacepteerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Ender_Wiggin het volgende:
uitdaging verzonden:
Uitdagingen
Door jou uitgedaagd (1)
Nederland Destron Elsloo FC (VII) in elfDonkeys Arena 19-11-2008 17:05
quote:19-11-2008 14:00 (Vriendschappelijk) FC HUMR - Einsteins Elf
Het gaat nog om één wedstrijd toch? Mag ik (JHMWMJZMN) zelf aan de gang?quote:Op zondag 16 november 2008 14:10 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Champions Fok!cup
# FC Logtclub - JHMWMJZMN FC Logtclub heeft een andere oefenpot geregeld, JHMWMJZMN niet![]()
# Einsteins Elf - Dynamo Delft Einsteins Elf heeft een andere oefenpot geregeld, Dynamo Delft niet
# Vulture United 1980 - United Black Panthers Geregeld
# Zandpol Trappers - Gorbakalaznikovskiy Geregeld
# Waailappen United - Kristiansund
# K.F.C. Minnertsga - Insane Ones Geregeld
# Vrij: Bacardi Boys en Dynamo Groningen Geregeld
Uefa Fok!cup
# Hilversum United - Real Club de Culo
# F.C. Gokwerk - Destron Elsloo FC Geregeld
# Helmunt - Knebworth Geregeld
# FC RKDEO - MatjeFC Geregeld
# FC Bifröst - Deportivo de La Coruna Geregeld
# Olde Veste - YMFC Geregeld
Als iedereen nou even dit lijstje kopieert en achter zn wedstrijd zet of hett geregeld is dan maken we met ons allen het de organisatie een stuk makkelijker.
Het gaat om nog meer wedstrijden maar je mag uiteraard voor komende woensdag een andere wedstrijd regelen. Met een beetje mazzel win je dan 2xquote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat nog om één wedstrijd toch? Mag ik (JHMWMJZMN) zelf aan de gang?
Verstandig. Misschien kan je dan 2x winnen op 1 dagquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb maar ff een friendly geregeld voor morgen.
ja dat is 1 maar die 2e wedstrijd in nog de vraag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik win morgen zowiezo in de FokCup
gefelie FC Matje je bent de 1e sinds t begin van de vorige editie die wint van mij in de Fok!Cup.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
Matje FC 2 blesures gegeven. Dus 2 betere spelers in zn team en in de 81 minuut 1-2 achter
Edit :
Sjips wat is t weer druk op Irc. Echt dringen om op de server te komen.![]()
Das minder is dat je 2e verlies party?quote:
Gefeliciteerd! Ik moet komende woensdag nog flink aan de bak wil ik een ronde verder komen. En dat als titel verdedigerquote:
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest MatjeFC-speler Jarno Ramstadius in de 68e minuut mank het veld verlaten en werd vervangen door Rafael Scholik.
Tering zooi die gast die er voor gezorgd heeft dat die Rafael in t team kwam krijgt helemaal straf loop training!quote:Rafael Scholik van het bezoekende team werd door het thuispubliek uitgejoeld nadat hij in de 81e minuut een solo door het midden bekroonde met een prachtig doelpunt: 1-2.
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef Xummon het volgende:
Door jou uitgedaagd (1)
Nederland Real Club de Culo (VII) in Heerlen pit of fear
succesquote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
Gefeliciteerd! Ik moet komende woensdag nog flink aan de bak wil ik een ronde verder komen. En dat als titel verdediger
hahahahahahaha leuke herhaling van de finalequote:
Je hebt nu FC RKDEO uitgedaagd.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahahahaha leuke herhaling van de finaleWordt pittig zowel voor jou als voor mij.
Daag je me ff uit dan accepteer ik meteen.
quote:Door jou uitgedaagd (1)
Nederland Deportivo de La Coruna (VIII) in De oude Tempel 26-11-2008 17:05
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt nu FC RKDEO uitgedaagd.
we moeten allebei winnen...en ik heb nog een appeltje met je te schillen idd
# 26 november 2008quote:Uitdagingen
Geregeld!
Nederland Helmunt (VII) in M-In Da House 26-11-2008 17:05
Zolang hij maar kan accepteren is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef rompompom het volgende:
Ik heb Dynamo uitgedaagd, maar hij staat niet bij m'n uitdagingen.. In ieder geval kan ik 't niet opnieuw doen, want dan wordt me medegedeeld dat ik 'm al uitgedaagd heb.
ik heb de WO-ers van de vorige speelronde even gePMd via Hattrick... hopelijk voorkomt dit meer WO's..quote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik weet van niks. Ik heb hier ook geen appels. Wel een mesje om te schillen.
![]()
[..]
# 26 november 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft
# Einsteins Elf - FC Logtclub
# Gorbakalaznikovskiy - Vulture United 1980
# Bacardi Boys - Zandpol Trappers
# Insane Ones - Waailappen United
# Dynamo Groningen - K.F.C. Minnertsga
# Vrij: United Black Panthers en Kristiansund
Uefa Fok!cup
# Destron Elsloo FC - Real Club de Culo
# Hilversum United - F.C. Gokwerk
# MatjeFC - Knebworth
# Helmunt - FC RKDEO geregeld
# YMFC - Deportivo de La Coruna
# FC Bifröst - Olde Veste
Als iedereen nou even dit lijstje kopieert en achter zn wedstrijd zet of het geregeld is dan maken we met ons allen het de organisatie een stuk makkelijker.
kan een keer gebeuren.. tis alleen zo zonde, maar prima dat de tegenstander al uitgedaagd is..quote:Op donderdag 20 november 2008 10:31 schreef jde_kok het volgende:
Sorry voor de WO vorige keer. Geen erg in gehad. Dit jaar is het gelukkig een stuk makkelijker friendly's regelen. Heb FC Logtclub al uitgedaagd inmiddels.
Nu all1 hopen dat FC Logtclub ook accepteerd want die had ook een WO veroorzaakt. Ik vind t ook wel frappant dat er altijd commentaar is op de Uefa Fok!Cup maar daar regelt iedereen t wel goed! Er zijn daar nog geen WO's en de wedstrijden zijn meestal snel geregeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:31 schreef jde_kok het volgende:
Sorry voor de WO vorige keer. Geen erg in gehad. Dit jaar is het gelukkig een stuk makkelijker friendly's regelen. Heb FC Logtclub al uitgedaagd inmiddels.
Even een kleine aanpassing hoor.. maar ik had met 4 - 1 verloren van Maniack ipv 5 - 1.. Maniack heeft deze update vorige week zeker gedaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste update van deze week.
ach in 1 of 2 keer.. who gives a fuck. En van jou zijn we het toch al gewendquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef Outpost76 het volgende:
heb ik t weer fout gedaan? omfg ik kan t blijkbaar nooit in 1x goed doen
Edit :
Foutje verbeterd bij deze.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef Outpost76 het volgende:
heb ik t weer fout gedaan? omfg ik kan t blijkbaar nooit in 1x goed doen
Edit :
Foutje verbeterd bij deze.
ik heb em gePMd in Hattrick.. en het is nog geen zondagavond 23:59 natuurlijk..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach in 1 of 2 keer.. who gives a fuck. En van jou zijn we het toch al gewend
Overigens nog niets van de waailappen gehoord..
hehehe en bedanktquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach in 1 of 2 keer.. who gives a fuck. En van jou zijn we het toch al gewend
Overigens nog niets van de waailappen gehoord..
Klopt maar ja ik hoefde maar 1poule te updaten en dat ging zelfs foutquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
danke danke en natuurlijk geen enkel probleem.. iedereen maakt foutjes..
[..]
ik heb em gePMd in Hattrick.. en het is nog geen zondagavond 23:59 natuurlijk..![]()
mja ik ben benieuwd.. anders maar een permanente ban voor de cupquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe en bedanktlullo
Niks van Waailappen gehoord na zn 2e WO
[..]
Klopt maar ja ik hoefde maar 1poule te updaten en dat ging zelfs fout(in de 1e ronde al he want ik heb daar vandaag niets aan veranderd (op de verbetering na dan))
Ik heb in zn gastenboek geschreven en ik heb woensdag natuurlijk een pm gestuurd naar iedereen die lid is van de Fok! fed met t schema van volgende week + t bekende verhaaltje (voor hattrick supporters) wat er boven stond.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef Yurzinho het volgende:
# 26 november 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft
# Einsteins Elf - FC Logtclub
# Gorbakalaznikovskiy - Vulture United 1980 Geregeld
# Bacardi Boys - Zandpol Trappers
# Insane Ones - Waailappen United
# Dynamo Groningen - K.F.C. Minnertsga Geregeld
# Vrij: United Black Panthers en Kristiansund
Uefa Fok!cup
# Destron Elsloo FC - Real Club de Culo Geregeld
# Hilversum United - F.C. Gokwerk
# MatjeFC - Knebworth Geregeld
# Helmunt - FC RKDEO Geregeld
# YMFC - Deportivo de La Coruna Geregeld
# FC Bifröst - Olde Veste Geregeld
Als iedereen nou even dit lijstje kopieert en achter zn wedstrijd zet of het geregeld is dan maken we met ons allen het de organisatie een stuk makkelijker.
Hij ligt er toch uit als ie zo door gaat dus dat vind ik niet nodig. Het zou wel eerlijker zijn voor de teams waar hij nog tegen moet om ook met 5-0 te winnen maar ja daar hebben we niks over in de regels staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:01 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja ik ben benieuwd.. anders maar een permanente ban voor de cup
ik doelde meer op het weren van het betreffende team in de volgende cup..quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij ligt er toch uit als ie zo door gaat dus dat vind ik niet nodig. Het zou wel eerlijker zijn voor de teams waar hij nog tegen moet om ook met 5-0 te winnen maar ja daar hebben we niks over in de regels staan.
Dan laat je je toch ff van je goeie kant zien, en daag jij hem uit?quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:02 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik heb tot op heden nog geen uitdaging ontvangen..
Hij gaat al zo veel seizoenen mee dat ie wel een goede rede zal hebben. Dit gebeurd qyn niet zomaar denk ik en om m meteen te weren uit toekomstige cup's vind ik veel te overdreven. Hij laat binnen kort hopelijk iets van zich horen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik doelde meer op het weren van het betreffende team in de volgende cup..
ik zei ook niet dat het specifiek voor hem moet, maar misschien is het een idee om zoiets op te nemen in de regels..quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij gaat al zo veel seizoenen mee dat ie wel een goede rede zal hebben. Dit gebeurd qyn niet zomaar denk ik en om m meteen te weren uit toekomstige cup's vind ik veel te overdreven. Hij laat binnen kort hopelijk iets van zich horen.
Tja ik zou niet weten hoe je dat moet regelen. Ik vind t zelf wat ver gaan. Een WO kunnen we allemaal wel eens veroorzaken. Iets meer dan 2 jaar terug heb ik t zelf ook mee gemaakt. Door privé omstandigheden was ik weken niet aan mn pc te vinden en veroorzaakte dus de ene na de andere WO. Als je dan zo een regel hebt zou ik nooit meer mee mogen doen........quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het specifiek voor hem moet, maar misschien is het een idee om zoiets op te nemen in de regels..
tsja dan heb je natuurlijk een gegronde reden, maar zonder reden bedoel ik.. en niet voor altijd, maar gewoon de volgende keer..quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik zou niet weten hoe je dat moet regelen. Ik vind t zelf wat ver gaan. Een WO kunnen we allemaal wel eens veroorzaken. Iets meer dan 2 jaar terug heb ik t zelf ook mee gemaakt. Door privé omstandigheden was ik weken niet aan mn pc te vinden en veroorzaakte dus de ene na de andere WO. Als je dan zo een regel hebt zou ik nooit meer mee mogen doen........![]()
En door een WO te veroorzaken heb je eigenlijk all1 je zelf er maar mee. 5-0 verliezen is niet niks. geen punten en meteen een dik negatief doelsaldo.
Maar ff via de mail vragen aan de andere. Ik denk all1 dat je door zo een regel mensen juist op de tenen trapt en ze dan helemaal nooit meer mee willen doen. Zo fantasties gingen die inschrijvingen al niet. Ik weet niet of t daarom wel verstandig is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsja dan heb je natuurlijk een gegronde reden, maar zonder reden bedoel ik.. en niet voor altijd, maar gewoon de volgende keer..
dat is zeker waar.. maar goed als mensen zich inschrijven moeten ze ook mee doen vind ik.. anders kunnen ze beter niet meedoen..quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar ff via de mail vragen aan de andere. Ik denk all1 dat je door zo een regel mensen juist op de tenen trapt en ze dan helemaal nooit meer mee willen doen. Zo fantasties gingen die inschrijvingen al niet. Ik weet niet of t daarom wel verstandig is.
Dat zou op zich wel een idee zijn jahquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik zal qyn eens buiten ht contacteren
Volgens mij moet je je daar wekelijks voor aanmelden. Kun je je anders op niet uit te dagen zetten?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef komrad het volgende:
weet iemand hoe je oefenpot uit kunt zetten?
Dit betekend voor mij dat Dynamo Delft een WO veroorzaakt mocht ie m niet geregeld hebben voor vanavond 12u. Mocht er 1 of andere bug in hattrick zitten die dit veroorzaakt heeft hoor ik graag meer. Heb je hattrick support al een ht mailtje gestuurd rompompom?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef rompompom het volgende:
Ik heb Dynamo uitgedaagd, maar hij staat niet bij m'n uitdagingen.. In ieder geval kan ik 't niet opnieuw doen, want dan wordt me medegedeeld dat ik 'm al uitgedaagd heb.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef DeHovenier het volgende:
# 26 november 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft Geregeld
# Einsteins Elf - FC Logtclub Geregeld
# Gorbakalaznikovskiy - Vulture United 1980 Geregeld
# Bacardi Boys - Zandpol Trappers Geregeld
# Insane Ones - Waailappen United Geregeld
# Dynamo Groningen - K.F.C. Minnertsga Geregeld
# Vrij: United Black Panthers en Kristiansund Geregeld![]()
Uefa Fok!cup
# Destron Elsloo FC - Real Club de Culo Geregeld
# Hilversum United - F.C. Gokwerk Geregeld
# MatjeFC - Knebworth Geregeld
# Helmunt - FC RKDEO Geregeld
# YMFC - Deportivo de La Coruna Geregeld
# FC Bifröst - Olde Veste Geregeld
nee sorry. Ik heb die andere bagger wedstrijd live gezien en daarna had ik geen zin meer in voetbal kijken. Zeker niet als ik de uitslag al weet. Dan kijk ik strakkies wel op tv.quote:Op zondag 23 november 2008 18:09 schreef nicomart het volgende:
Iemand hier die de wedstrijd ADO-Feyenoord gezien heeft en mijn verslag eens na kan lezen?
welke andere baggerwedstrijd?quote:Op zondag 23 november 2008 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee sorry. Ik heb die andere bagger wedstrijd live gezien en daarna had ik geen zin meer in voetbal kijken. Zeker niet als ik de uitslag al weet. Dan kijk ik strakkies wel op tv.
die van Willem IIquote:Op zondag 23 november 2008 18:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
welke andere baggerwedstrijd?
quote:Op zondag 23 november 2008 21:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
keek je een herhaling van Willem II - Ajax?
Ik heb hem wel gezien en wil hem wel nalezen hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 18:09 schreef nicomart het volgende:
Iemand hier die de wedstrijd ADO-Feyenoord gezien heeft en mijn verslag eens na kan lezen?
Denk je niet dat dat wat laat is op maandag ochtend Sukkel?quote:Op maandag 24 november 2008 10:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien en wil hem wel nalezen hoor.
danku.. alleen hebben ze mijn stukje over het buitenspel van Makaay veranderd in randje buitenspel, hoewel dat toch wel over het randje was.quote:Op maandag 24 november 2008 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat wat laat is op maandag ochtend Sukkel?
Mooi stukkie Nico!
Hij moest zondag om 23:59 binnen zijn, dus bedankt voor je aanbod, maar iets te laat.quote:Op maandag 24 november 2008 10:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien en wil hem wel nalezen hoor.
hij was inderdaad over het randje van buitenspel..quote:Op maandag 24 november 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
danku.. alleen hebben ze mijn stukje over het buitenspel van Makaay veranderd in randje buitenspel, hoewel dat toch wel over het randje was.
[..]
Hij moest zondag om 23:59 binnen zijn, dus bedankt voor je aanbod, maar iets te laat.
wat OP zegt in een iets andere bewoording dus![]()
Dat dacht ik ook, maar misschien moet we het hier alleen over de fokcup hebben. In het centrale hattrick topic is offtopic beter te behappenquote:Op maandag 24 november 2008 16:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hij was inderdaad over het randje van buitenspel..
ach ja.. het zal niet voor het eerst zijn hier..quote:Op maandag 24 november 2008 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar misschien moet we het hier alleen over de fokcup hebben. In het centrale hattrick topic is offtopic beter te behappen
Niet helemaal het goed topic, maar fijn dat je terug bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:15 schreef _Mike_ het volgende:
Jeeuh, na 6 maanden eindelijk unbanned
Ik had volgens Hattrick.org een klasgenoot gehackt, na meerdere mails vanaf mijn kant en de klasgenoot zijn mail bleven ze stug volhouden dat beide emailaccounts van mij waren!
Uiteindelijk 4/5 maanden niets meer gehoord en vandaag krijg ik opeens uitslag van het onderzoek![]()
quote:Bifröst zal het een tijdje zonder Luke Bruinsma moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.
counterhufterquote:RKDEO had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
meteen onder druk zettenquote:Helmunt creëerde een mooie kans toen in de 9e minuut, na een effectbal vanaf links van Sylvestre Paccolat, een scrimmage ontstond in het strafschopgebied en de verdedigers van de bezoekers het erg moeilijk hadden om de bal weg te krijgen.
Counterhufters RULE!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
counterhufter![]()
[..]
meteen onder druk zetten
quote:Ondanks de bewolking en de financiële crisis kwamen er toch nog 1220 toeschouwers
En net als toen geen doelpunt gescoredquote:Op woensdag 26 november 2008 17:23 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb in 15 minuten al meer kansen gecreëerd dan in de finale vorig jaar
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest RKDEO-speler Gideon van Olphen in de 27e minuut mank het veld verlaten en werd vervangen door Matthieu Reijnders.
ja...ik zag het...dat was niet zo handigquote:Op woensdag 26 november 2008 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En net als toen geen doelpunt gescored
Bedankt voor t sterker maken van mn verdediging :
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ik zag het...dat was niet zo handig![]()
tot nu toe hoop ik dat het niet meer dan een +1 gaat worden voor je speler..als je wint hoop ik dat het +6 is
Kijk t begin is er.quote:RKDEO schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 36e minuut brak Jędrek Sobowiec bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 0-1.
counterhomoquote:RKDEO schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 36e minuut brak Jędrek Sobowiec bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 0-1.
Zoals ik al zei :quote:Op woensdag 26 november 2008 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
counterhufter(edited : ik ben The Vulture niet
)
quote:
wat een mietjes nu al geen kracht meerquote:Na 38 minuten brak Leif Fanky door op rechts en was heel dicht bij de gelijkmaker voor de thuisploeg, maar hij kon geen kracht achter het schot zetten.
Ook met deze stand ben ik doorquote:Daniel Salva van Helmunt sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Ferenc Kleineisel stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 1-1.
De teringquote:In de 42e minuut sneed Leif Fanky vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 2-1 voor Helmunt.
Niet te vroeg juichen he. Die ouwe lulletjes van je moeten nog 45 minuten.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:47 schreef ArTiC het volgende:
Daniel Salva van Helmunt sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Ferenc Kleineisel stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 1-1. In de 42e minuut sneed Leif Fanky vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 2-1 voor Helmunt.
Wat een mietjes
Is een erg gunstig counter percentage!quote:De teams gingen met een 2-1 stand de rust in. Helmunt had met 55 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Nils-Ove Forsbo van het bezoekende team kon met een geweldige kopbal de 2-2 gelijkmaker scoren in de 52e minuut, na goed werk op rechts.
quote:RKDEO kwam op voorsprong in de 63e minuut. Het werd 2-3 na een magnifieke combinatie door het midden. Dinis Inácio was de doelpuntenmaker.
quote:Na 66 minuten dribbelde Leif Fanky door het midden langs de verdedigers, alsof ze er niet stonden, en maakte de 3-3.
Met de hakken over de sloot door naar de volgende ronde!quote:De echte sterspeler van Helmunt was Nicholas Koers. Als Ferenc Kleineisel echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit. De champagne en het bosje bloemen gingen naar Jędrek Sobowiec. Hij was deze wedstrijd de uitblinker bij RKDEO. Daarentegen speelde Yip Nieuwenhuis enigszins teleurstellend. De wedstrijd eindigde in 3-3.
gelukkig is t maar +1quote:Op woensdag 26 november 2008 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ik zag het...dat was niet zo handig![]()
tot nu toe hoop ik dat het niet meer dan een +1 gaat worden voor je speler..als je wint hoop ik dat het +6 is
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 november 2008 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met de hakken over de sloot door naar de volgende ronde!
[..]
gelukkig is t maar +1
quote:Op zondag 30 november 2008 12:20 schreef maniack28 het volgende:
# 3 december 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Einsteins Elf Geregeld
# Dynamo Delft - FC Logtclub
# Vulture United 1980 - Zandpol Trappers
# United Black Panthers - Bacardi Boys
# Dynamo Groningen - Waailappen United Geregeld
# Kristiansund - Insane Ones Geregeld
# Vrij: Gorbakalaznikovskiy en K.F.C. Minnertsga
Uefa Fok!cup
# VrijGeregeld
quote:Op zondag 30 november 2008 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
Het loopt nog niet echt storm zie ik.
Leuk dat ook iedereen dit zinnetje heeft gelezen :quote:Op zondag 30 november 2008 12:20 schreef maniack28 het volgende:
# 3 december 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Einsteins Elf Geregeld
# Dynamo Delft - FC Logtclub Geregeld
# Vulture United 1980 - Zandpol Trappers Geregeld
# United Black Panthers - Bacardi Boys Geregeld
# Dynamo Groningen - Waailappen United Geregeld
# Kristiansund - Insane Ones Geregeld
# Vrij: Gorbakalaznikovskiy en K.F.C. Minnertsga Geregeld
Uefa Fok!cup
# VrijGeregeld
quote:Op zondag 30 november 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Outpost, zal er voortaan weer op letten, al is dit waarschijnlijk mijn laatste pot dit seizoen
das idd wel erg vaag ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Belachelijke kutzooi... 204267233
Dat ik die pot verlies
En als bedankje ook nog eens mijn keeper een +1 blessure, hopelijk speelt ie zondag wel
Hoezo niet, ik had het middenveld toch niet in handen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:28 schreef Ruudt het volgende:
Je had niet moeten counteren Vullie.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik had het middenveld toch niet in handen?
quote:
Je bent toch al uit de beker? De Fok!Cup ga ik namelijk weer winnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:48 schreef Ruudt het volgende:
Neuh niet echt mwhehe.
Ik denk dat ik de bekert ga winnen dit seizoen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 07:55 schreef Ruudt het volgende:
Er is maar 1 beker en dat is de Fok!Cup.
wel die van de Champions Fok!Cup uiteraard..quote:Op woensdag 3 december 2008 07:55 schreef Ruudt het volgende:
Er is maar 1 beker en dat is de Fok!Cup.
ik zal em sowieso niet winnen dit seizoen..quote:Op woensdag 3 december 2008 08:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das waar en als ik nog 1x win mag ik m houden
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
wel die van de Champions Fok!Cup uiteraard..
al was je in de Uefa Fok!Cup ingestroomd won je mn nog nietquote:ik zal em sowieso niet winnen dit seizoen..
mja dat wordt em ook niet nu waailapper ineens met een veel sterker team dan normaal speelt..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
al was je in de Uefa Fok!Cup ingestroomd won je mn nog niet
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
ALLE BEKERHELDEN TROUWENS OPGELET REGEL NOG GEEN FRIENDLY JULLIE MOETEN ONDERLING GAAN UITMAKEN WIE (VAN DE 4) ER INSTROOMT IN DE CHAMPIONS FOK!CUP. DIE WEDSTRIJDEN ZIJN VOLGENDE WEEK!
lekker ook dat jullie de stand t zelfde hebben gehoudenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:39 schreef rompompom het volgende:
Poule A is vrij volgende week?
Edit: Ja dus, zie ik net in de OP..
Lof voor allen in poule A, lekker gewoon met het bagger b-team gespeeld allemaal. [ afbeelding ].
Sta ik nou eerste of 3e?Volgens mij 1e door onderling resultaatquote:Op donderdag 4 december 2008 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het nog spannend welke van de 3 er door gaat in de Champions Fok!Cup en wie er verder gaat in de Uefa Fok!Cup. Zandpol Trappers kan in theorie nog door naar de Uefa Fok!Cup maar ik zie hem niet winnen met 16 - 0 komende woensdag.Waardoor hij dus eigenlijk al is uitgeschakeld want ook al wint ie wordt ie met zo een doelsaldo nooit 1 van de 2 beste nrs 3e.
[ afbeelding ]
Ook hier is het nog spannend wie o wie gaat er door en wie gaat er verder in de Uefa Fok!Cup. 2 teams met 6 punten en slechts 2 doelpunten verschil. Mochten ze in punten en doelsaldo gelijk eindigen gaat Insane Ones door ivm het onderlinge resultaat.
Het blijft dus spannend in beide poules! Ik ben benieuwd!
Ehh... Je moet met deze vragen in dit topic zijn: Hattrick #280: Waar de SH geen meerwaarde heeft gekregen :rquote:Op donderdag 4 december 2008 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vermaak me prima met dit soort spelletjes. Ik speel al jaren ManagerZone maar wil Hattrick ook wel eens proberen. Kan iemand mij vertellen wat de do's en don'ts zijn voor beginnende teams?
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ehh... Je moet met deze vragen in dit topic zijn: Hattrick #280: Waar de SH geen meerwaarde heeft gekregen :r
Hier gaat over een onderlinge cup en niet over Hattrick zelf. Daar word je vraag ongetwijfeld beantwoord..
Maakt niet uit die fout wordt wel vaker gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2008 19:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
Ik zag de naam Hattrick en ik nam meteen aan dat dit het HT-topic was
Die accepteert wel geen angstquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef One_conundrum het volgende:
Als maniack accepteert gaan we naar portugal
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef maniack28 het volgende:
Wedstrijdschema voor komende woensdag...
# 10 december 2008
Champions Fok!cup
# Zandpol Trappers - United Black Panthers
# Bacardi Boys - Gorbakalaznikovskiy GEREGELD
# K.F.C. Minnertsga - Kristiansund GEREGELD
# Dynamo Groningen - Insane Ones
# Vrij: JHMWMJZMN, Einsteins Elf, Dynamo Delft, FC Logtclub, Vulture United 1980 en Waailappen United
Uefa Fok!cup
# Vrij
Bekerhelden
# nicker100 - Grumpelix
# ADO '67 - vintage fc
Wedstrijden in de Champions Fok!Cup op neutraal terrein met normale regels, maar LET OP de BEKERHELDEN spelen op neutraal terrein MET BEKERREGELS
Indien een wedstrijd geregeld is graag dit schema overnemen en het achter de wedstrijd noteren. Bij voorbaat dank hiervoor.
ja, naar mijn mening ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Sta ik nou eerste of 3e?Volgens mij 1e door onderling resultaat
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef maniack28 het volgende:
Wedstrijdschema voor komende woensdag...
# 10 december 2008
Champions Fok!cup
# Zandpol Trappers - United Black Panthers
# Bacardi Boys - Gorbakalaznikovskiy GEREGELD
# K.F.C. Minnertsga - Kristiansund GEREGELD
# Dynamo Groningen - Insane Ones
# Vrij: JHMWMJZMN, Einsteins Elf, Dynamo Delft, FC Logtclub, Vulture United 1980 en Waailappen United
Uefa Fok!cup
# Vrij
Bekerhelden
# nicker100 - Grumpelix
# ADO '67 - vintage fc GEREGELD
Wedstrijden in de Champions Fok!Cup op neutraal terrein met normale regels, maar LET OP de BEKERHELDEN spelen op neutraal terrein MET BEKERREGELS
Indien een wedstrijd geregeld is graag dit schema overnemen en het achter de wedstrijd noteren. Bij voorbaat dank hiervoor.
Dus de organisatie is het er mee eens?quote:
quote:
Het staat zo in de regels van de Op dus dat is dan idd zo. Ik ging er van uit (wat ik ook logischer vind) dat het doelsaldo eerst telt en dan pas t onderlinge resultaat. Iets om mee te nemen voor de volgende editie. In de Champ of Uefa is dit namelijk ook niet zoals in de OP staat volgens mij maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:53 schreef maniack28 het volgende:
Je hebt gelijk Foetre, je hebt gewonnen van beide teams met hetzelfde aantal punten dusMaar ik zal er komende week extra goed op letten!
Jup.. zo is het wel in de Champ of UEFA. Sinds een paar jaar en ik vind het ook nog altijd vreemd, maar op zich wel aannemelijk toch? Als jij van een team gewonnen hebt, dan ben je toch beter? Maar die ander heeft toevallig een doelpuntje meer?quote:Op zondag 7 december 2008 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Het staat zo in de regels van de Op dus dat is dan idd zo. Ik ging er van uit (wat ik ook logischer vind) dat het doelsaldo eerst telt en dan pas t onderlinge resultaat. Iets om mee te nemen voor de volgende editie. In de Champ of Uefa is dit namelijk ook niet zoals in de OP staat volgens mij maar ik kan me vergissen.
quote:6.05
If two or more teams are equal on points on completion of the group
matches, the following criteria are applied to determine the rankings:
a) higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question;
b) superior goal difference from the group matches played among the teams
in question;
c) higher number of goals scored away from home in the group matches
played among the teams in question;
d) superior goal difference from all group matches played;
e) higher number of goals scored;
f) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph
8.02).
quote:Op zondag 7 december 2008 10:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jup.. zo is het wel in de Champ of UEFA. Sinds een paar jaar en ik vind het ook nog altijd vreemd, maar op zich wel aannemelijk toch? Als jij van een team gewonnen hebt, dan ben je toch beter? Maar die ander heeft toevallig een doelpuntje meer?
Hierbij een quote uit de champions league-regelementen:
[..]
Als 2 of meer teams gelijk staan in punten, wordt er in punt a gekeken naar het aantal punten behaald in het onderlinge resultaat. Dan naar de doelpunten gemaakt in de onderlinge wedstrijden..
Bedankt voor t knippen en plakken van t lijstjequote:Op zondag 7 december 2008 20:59 schreef SuperWeber het volgende:
# Zandpol Trappers - United Black Panthers Geregeld...
Je bent nog niet door. Je moet nog strijden voor de 2e plek. Die geeft je recht op door gaan in de Champions Fok!Cup. met die 3e plek ga je naar de Uefa Fok!Cup.quote:Op zondag 7 december 2008 22:23 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben al door. Woensdag lekker piccen
Het blijft raar natuurlijk, maar je moet ook toegeven dat het ook raar kan zijn als je onder een team eindigt terwijl je er wel van gewonnen heb. Maar ja, het team met de meeste doelpunten, speelt meestal wel weer het leukste voetbal.quote:Op zondag 7 december 2008 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dan heb ik me dus vergist.
toch blijf ik t een rare regel vinden maar ik leg me er bij neer.
Ja een beetje raar is het wel maar dan had je maar meer moeten scoren.quote:Op maandag 8 december 2008 09:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het blijft raar natuurlijk, maar je moet ook toegeven dat het ook raar kan zijn als je onder een team eindigt terwijl je er wel van gewonnen heb. Maar ja, het team met de meeste doelpunten, speelt meestal wel weer het leukste voetbal.
blijft een eindeloze discussie ben ik bangquote:Op maandag 8 december 2008 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja een beetje raar is het wel maar dan had je maar meer moeten scoren.
Klopt.quote:Op maandag 8 december 2008 13:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
blijft een eindeloze discussie ben ik bang
het straft ook laf voetbal af natuurlijk..quote:Op maandag 8 december 2008 09:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het blijft raar natuurlijk, maar je moet ook toegeven dat het ook raar kan zijn als je onder een team eindigt terwijl je er wel van gewonnen heb. Maar ja, het team met de meeste doelpunten, speelt meestal wel weer het leukste voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |