Dus als ik als thuisploeg de tegenstander op zondag om 23:58 uitdaag en deze accepteert niet direct heb ik met 5-0 gewonnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Degene die als eerste staat heeft de verantwoordelijkheid de ander uit te dagen, die ander heeft de verantwoordelijkheid om deze te accepteren. Beide vķķr zondag 23.59. Wordt er een verantwoordelijkheid niet genomen, volgt een WO (oftewel een reglementaire 5-0).
Daarom moet er ook in dit topic gepost worden! Als je zelf nou eerder had gemeld dat je nog niet was uitgedaagd dan is er toch geen probleem? Het zelfde werkt anders om ook. Als je de "thuis spelende" ploeg bent dan moet je hier je uitdaging posten zodat we zien dat je er wat aan doet en je je zelf vrijwaart voor een WO.quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus als ik als thuisploeg de tegenstander op zondag om 23:58 uitdaag en deze accepteert niet direct heb ik met 5-0 gewonnen
Dit zeg ik nu omdat ik al de hele week zit te wachten op een uitdaging die pas op zondagavond komt, wat als ik wat anders te doen heb op zondagavond en niet online was geweest nu?
geen probleem het houdt mij ook scherpquote:Op zondag 9 november 2008 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als t niet past in t schema heb je gelijk en hoef je t niet te overleggenSorry voor mn bemoeienis.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
geen probleem het houdt mij ook scherp
ja ik had het al gezien..quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik had wel ff je post gecopieerd en verstuurd in hattrick
je mag een andere friendly regelen.. Waailappen had al een andere wedstrijd geregeld..quote:Op maandag 10 november 2008 17:55 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben nog steeds niet uitgedaagd...
quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dank voor het compliment..
Stelletje homo'squote:Op dinsdag 11 november 2008 13:58 schreef nicomart het volgende:
inderdaad.. woordt helemaal warm van binnen.
Sfeerquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat was nou net degene die we miste om de sfeer te verpesten
ja en dat enkel uit pure jaloezie.. omdat hij die warmte en liefde niet kan voelen in dit topic..quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat was nou net degene die we miste om de sfeer te verpesten
Maar we houden allemaal eigenlijk allemaal van foetre.. het is ook zo'n geweldig troetelbeertjequote:Op dinsdag 11 november 2008 14:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja en dat enkel uit pure jaloezie.. omdat hij die warmte en liefde niet kan voelen in dit topic..
Allemaal?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar we houden allemaal eigenlijk allemaal van foetre.. het is ook zo'n geweldig troetelbeertje
Nou ja, behalve ik...quote:
Echt niet!! Liever vandaag dan morgen................. die Tering nsber.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar we houden allemaal eigenlijk allemaal van foetre.. het is ook zo'n geweldig troetelbeertje
die passiequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt niet!! Liever vandaag dan morgen................. die Tering nsber.
Update komt morgen. Iig alvast mn tegenstander voor volgende week uitgedaagd.quote:Uitdagingen
Door jou uitgedaagd (1)
Nederland MatjeFC (VIII) in Het Bolwerk 19-11-2008 17:05
quote:Door jou uitgedaagd (1)
Nederland Deportivo de La Coruna (VIII) in 't skupveldje 19-11-2008 17:05
Ik hoop dat het goed is dat we je Arena even lenen Outpostquote:Door jou uitgedaagd (1)
Helmunt (VII) in FC RKDEO Arena 19-11-2008 17:05
Geen probleem. Gebruik 1 van mn skybox maar (jij en je staf dan niet al je supportersquote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed is dat we je Arena even lenen Outpost
quote:Uitdagingen
Geregeld!
Nederland MatjeFC (VIII) in Het Bolwerk 19-11-2008 17:05
zie nu dat je er op vorige pagina wel melding van hebt gemaakt, maar daar ging ik niet vanuit natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dank voor het compliment..
ik had al zo'n vermoeden dat je dat over het hoofd had gezienquote:Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
zie nu dat je er op vorige pagina wel melding van hebt gemaakt, maar daar ging ik niet vanuit natuurlijk.
Heb bij stadion een willekeurig nummer ingetikt. Volgens mij gaan we naar finland ofzo
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Champions Fok!cup
# FC Logtclub - JHMWMJZMN
# Einsteins Elf - Dynamo Delft
# Vulture United 1980 - United Black Panthers
# Zandpol Trappers - Gorbakalaznikovskiy geregeld
# Waailappen United - Kristiansund
# K.F.C. Minnertsga - Insane Ones
# Vrij: Bacardi Boys en Dynamo Groningen
Uefa Fok!cup
# Hilversum United - Real Club de Culo
# F.C. Gokwerk - Destron Elsloo FC
# Helmunt - Knebworth
# FC RKDEO - MatjeFC (geregeld!)
# FC Bifröst - Deportivo de La Coruna
# Olde Veste - YMFC
Als iedereen nou ff dit lijstje copieerd en achter zn wedstrijd zet of t geregeld is dan maken we met ons allen t de organisatie een stuk makkelijker.
Bvd De organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |