quote:Op woensdag 3 december 2008 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
ALLE BEKERHELDEN TROUWENS OPGELET REGEL NOG GEEN FRIENDLY JULLIE MOETEN ONDERLING GAAN UITMAKEN WIE (VAN DE 4) ER INSTROOMT IN DE CHAMPIONS FOK!CUP. DIE WEDSTRIJDEN ZIJN VOLGENDE WEEK!
lekker ook dat jullie de stand t zelfde hebben gehoudenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:39 schreef rompompom het volgende:
Poule A is vrij volgende week?
Edit: Ja dus, zie ik net in de OP..
Lof voor allen in poule A, lekker gewoon met het bagger b-team gespeeld allemaal. [ afbeelding ].
Sta ik nou eerste of 3e?Volgens mij 1e door onderling resultaatquote:Op donderdag 4 december 2008 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het nog spannend welke van de 3 er door gaat in de Champions Fok!Cup en wie er verder gaat in de Uefa Fok!Cup. Zandpol Trappers kan in theorie nog door naar de Uefa Fok!Cup maar ik zie hem niet winnen met 16 - 0 komende woensdag.Waardoor hij dus eigenlijk al is uitgeschakeld want ook al wint ie wordt ie met zo een doelsaldo nooit 1 van de 2 beste nrs 3e.
[ afbeelding ]
Ook hier is het nog spannend wie o wie gaat er door en wie gaat er verder in de Uefa Fok!Cup. 2 teams met 6 punten en slechts 2 doelpunten verschil. Mochten ze in punten en doelsaldo gelijk eindigen gaat Insane Ones door ivm het onderlinge resultaat.
Het blijft dus spannend in beide poules! Ik ben benieuwd!
Ehh... Je moet met deze vragen in dit topic zijn: Hattrick #280: Waar de SH geen meerwaarde heeft gekregen :rquote:Op donderdag 4 december 2008 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vermaak me prima met dit soort spelletjes. Ik speel al jaren ManagerZone maar wil Hattrick ook wel eens proberen. Kan iemand mij vertellen wat de do's en don'ts zijn voor beginnende teams?
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ehh... Je moet met deze vragen in dit topic zijn: Hattrick #280: Waar de SH geen meerwaarde heeft gekregen :r
Hier gaat over een onderlinge cup en niet over Hattrick zelf. Daar word je vraag ongetwijfeld beantwoord..
Maakt niet uit die fout wordt wel vaker gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2008 19:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
Ik zag de naam Hattrick en ik nam meteen aan dat dit het HT-topic was
Die accepteert wel geen angstquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef One_conundrum het volgende:
Als maniack accepteert gaan we naar portugal
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef maniack28 het volgende:
Wedstrijdschema voor komende woensdag...
# 10 december 2008
Champions Fok!cup
# Zandpol Trappers - United Black Panthers
# Bacardi Boys - Gorbakalaznikovskiy GEREGELD
# K.F.C. Minnertsga - Kristiansund GEREGELD
# Dynamo Groningen - Insane Ones
# Vrij: JHMWMJZMN, Einsteins Elf, Dynamo Delft, FC Logtclub, Vulture United 1980 en Waailappen United
Uefa Fok!cup
# Vrij
Bekerhelden
# nicker100 - Grumpelix
# ADO '67 - vintage fc
Wedstrijden in de Champions Fok!Cup op neutraal terrein met normale regels, maar LET OP de BEKERHELDEN spelen op neutraal terrein MET BEKERREGELS
Indien een wedstrijd geregeld is graag dit schema overnemen en het achter de wedstrijd noteren. Bij voorbaat dank hiervoor.
ja, naar mijn mening ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Sta ik nou eerste of 3e?Volgens mij 1e door onderling resultaat
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef maniack28 het volgende:
Wedstrijdschema voor komende woensdag...
# 10 december 2008
Champions Fok!cup
# Zandpol Trappers - United Black Panthers
# Bacardi Boys - Gorbakalaznikovskiy GEREGELD
# K.F.C. Minnertsga - Kristiansund GEREGELD
# Dynamo Groningen - Insane Ones
# Vrij: JHMWMJZMN, Einsteins Elf, Dynamo Delft, FC Logtclub, Vulture United 1980 en Waailappen United
Uefa Fok!cup
# Vrij
Bekerhelden
# nicker100 - Grumpelix
# ADO '67 - vintage fc GEREGELD
Wedstrijden in de Champions Fok!Cup op neutraal terrein met normale regels, maar LET OP de BEKERHELDEN spelen op neutraal terrein MET BEKERREGELS
Indien een wedstrijd geregeld is graag dit schema overnemen en het achter de wedstrijd noteren. Bij voorbaat dank hiervoor.
Dus de organisatie is het er mee eens?quote:
quote:
Het staat zo in de regels van de Op dus dat is dan idd zo. Ik ging er van uit (wat ik ook logischer vind) dat het doelsaldo eerst telt en dan pas t onderlinge resultaat. Iets om mee te nemen voor de volgende editie. In de Champ of Uefa is dit namelijk ook niet zoals in de OP staat volgens mij maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:53 schreef maniack28 het volgende:
Je hebt gelijk Foetre, je hebt gewonnen van beide teams met hetzelfde aantal punten dusMaar ik zal er komende week extra goed op letten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |