Even een kleine aanpassing hoor.. maar ik had met 4 - 1 verloren van Maniack ipv 5 - 1.. Maniack heeft deze update vorige week zeker gedaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste update van deze week.
ach in 1 of 2 keer.. who gives a fuck. En van jou zijn we het toch al gewendquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef Outpost76 het volgende:
heb ik t weer fout gedaan? omfg ik kan t blijkbaar nooit in 1x goed doen
Edit :
Foutje verbeterd bij deze.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef Outpost76 het volgende:
heb ik t weer fout gedaan? omfg ik kan t blijkbaar nooit in 1x goed doen
Edit :
Foutje verbeterd bij deze.
ik heb em gePMd in Hattrick.. en het is nog geen zondagavond 23:59 natuurlijk..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach in 1 of 2 keer.. who gives a fuck. En van jou zijn we het toch al gewend
Overigens nog niets van de waailappen gehoord..
hehehe en bedanktquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach in 1 of 2 keer.. who gives a fuck. En van jou zijn we het toch al gewend
Overigens nog niets van de waailappen gehoord..
Klopt maar ja ik hoefde maar 1poule te updaten en dat ging zelfs foutquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
danke danke en natuurlijk geen enkel probleem.. iedereen maakt foutjes..
[..]
ik heb em gePMd in Hattrick.. en het is nog geen zondagavond 23:59 natuurlijk..![]()
mja ik ben benieuwd.. anders maar een permanente ban voor de cupquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe en bedanktlullo
Niks van Waailappen gehoord na zn 2e WO
[..]
Klopt maar ja ik hoefde maar 1poule te updaten en dat ging zelfs fout(in de 1e ronde al he want ik heb daar vandaag niets aan veranderd (op de verbetering na dan))
Ik heb in zn gastenboek geschreven en ik heb woensdag natuurlijk een pm gestuurd naar iedereen die lid is van de Fok! fed met t schema van volgende week + t bekende verhaaltje (voor hattrick supporters) wat er boven stond.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef Yurzinho het volgende:
# 26 november 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft
# Einsteins Elf - FC Logtclub
# Gorbakalaznikovskiy - Vulture United 1980 Geregeld
# Bacardi Boys - Zandpol Trappers
# Insane Ones - Waailappen United
# Dynamo Groningen - K.F.C. Minnertsga Geregeld
# Vrij: United Black Panthers en Kristiansund
Uefa Fok!cup
# Destron Elsloo FC - Real Club de Culo Geregeld
# Hilversum United - F.C. Gokwerk
# MatjeFC - Knebworth Geregeld
# Helmunt - FC RKDEO Geregeld
# YMFC - Deportivo de La Coruna Geregeld
# FC Bifröst - Olde Veste Geregeld
Als iedereen nou even dit lijstje kopieert en achter zn wedstrijd zet of het geregeld is dan maken we met ons allen het de organisatie een stuk makkelijker.
Hij ligt er toch uit als ie zo door gaat dus dat vind ik niet nodig. Het zou wel eerlijker zijn voor de teams waar hij nog tegen moet om ook met 5-0 te winnen maar ja daar hebben we niks over in de regels staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:01 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja ik ben benieuwd.. anders maar een permanente ban voor de cup
ik doelde meer op het weren van het betreffende team in de volgende cup..quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij ligt er toch uit als ie zo door gaat dus dat vind ik niet nodig. Het zou wel eerlijker zijn voor de teams waar hij nog tegen moet om ook met 5-0 te winnen maar ja daar hebben we niks over in de regels staan.
Dan laat je je toch ff van je goeie kant zien, en daag jij hem uit?quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:02 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik heb tot op heden nog geen uitdaging ontvangen..
Hij gaat al zo veel seizoenen mee dat ie wel een goede rede zal hebben. Dit gebeurd qyn niet zomaar denk ik en om m meteen te weren uit toekomstige cup's vind ik veel te overdreven. Hij laat binnen kort hopelijk iets van zich horen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik doelde meer op het weren van het betreffende team in de volgende cup..
ik zei ook niet dat het specifiek voor hem moet, maar misschien is het een idee om zoiets op te nemen in de regels..quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij gaat al zo veel seizoenen mee dat ie wel een goede rede zal hebben. Dit gebeurd qyn niet zomaar denk ik en om m meteen te weren uit toekomstige cup's vind ik veel te overdreven. Hij laat binnen kort hopelijk iets van zich horen.
Tja ik zou niet weten hoe je dat moet regelen. Ik vind t zelf wat ver gaan. Een WO kunnen we allemaal wel eens veroorzaken. Iets meer dan 2 jaar terug heb ik t zelf ook mee gemaakt. Door privé omstandigheden was ik weken niet aan mn pc te vinden en veroorzaakte dus de ene na de andere WO. Als je dan zo een regel hebt zou ik nooit meer mee mogen doen........quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:44 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het specifiek voor hem moet, maar misschien is het een idee om zoiets op te nemen in de regels..
tsja dan heb je natuurlijk een gegronde reden, maar zonder reden bedoel ik.. en niet voor altijd, maar gewoon de volgende keer..quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik zou niet weten hoe je dat moet regelen. Ik vind t zelf wat ver gaan. Een WO kunnen we allemaal wel eens veroorzaken. Iets meer dan 2 jaar terug heb ik t zelf ook mee gemaakt. Door privé omstandigheden was ik weken niet aan mn pc te vinden en veroorzaakte dus de ene na de andere WO. Als je dan zo een regel hebt zou ik nooit meer mee mogen doen........![]()
En door een WO te veroorzaken heb je eigenlijk all1 je zelf er maar mee. 5-0 verliezen is niet niks. geen punten en meteen een dik negatief doelsaldo.
Maar ff via de mail vragen aan de andere. Ik denk all1 dat je door zo een regel mensen juist op de tenen trapt en ze dan helemaal nooit meer mee willen doen. Zo fantasties gingen die inschrijvingen al niet. Ik weet niet of t daarom wel verstandig is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsja dan heb je natuurlijk een gegronde reden, maar zonder reden bedoel ik.. en niet voor altijd, maar gewoon de volgende keer..
dat is zeker waar.. maar goed als mensen zich inschrijven moeten ze ook mee doen vind ik.. anders kunnen ze beter niet meedoen..quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar ff via de mail vragen aan de andere. Ik denk all1 dat je door zo een regel mensen juist op de tenen trapt en ze dan helemaal nooit meer mee willen doen. Zo fantasties gingen die inschrijvingen al niet. Ik weet niet of t daarom wel verstandig is.
Dat zou op zich wel een idee zijn jahquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik zal qyn eens buiten ht contacteren
Volgens mij moet je je daar wekelijks voor aanmelden. Kun je je anders op niet uit te dagen zetten?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef komrad het volgende:
weet iemand hoe je oefenpot uit kunt zetten?
Dit betekend voor mij dat Dynamo Delft een WO veroorzaakt mocht ie m niet geregeld hebben voor vanavond 12u. Mocht er 1 of andere bug in hattrick zitten die dit veroorzaakt heeft hoor ik graag meer. Heb je hattrick support al een ht mailtje gestuurd rompompom?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef rompompom het volgende:
Ik heb Dynamo uitgedaagd, maar hij staat niet bij m'n uitdagingen.. In ieder geval kan ik 't niet opnieuw doen, want dan wordt me medegedeeld dat ik 'm al uitgedaagd heb.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:25 schreef DeHovenier het volgende:
# 26 november 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft Geregeld
# Einsteins Elf - FC Logtclub Geregeld
# Gorbakalaznikovskiy - Vulture United 1980 Geregeld
# Bacardi Boys - Zandpol Trappers Geregeld
# Insane Ones - Waailappen United Geregeld
# Dynamo Groningen - K.F.C. Minnertsga Geregeld
# Vrij: United Black Panthers en Kristiansund Geregeld![]()
Uefa Fok!cup
# Destron Elsloo FC - Real Club de Culo Geregeld
# Hilversum United - F.C. Gokwerk Geregeld
# MatjeFC - Knebworth Geregeld
# Helmunt - FC RKDEO Geregeld
# YMFC - Deportivo de La Coruna Geregeld
# FC Bifröst - Olde Veste Geregeld
Als iedereen nou even dit lijstje kopieert en achter zn wedstrijd zet of het geregeld is dan maken we met ons allen het de organisatie een stuk makkelijker.
nee sorry. Ik heb die andere bagger wedstrijd live gezien en daarna had ik geen zin meer in voetbal kijken. Zeker niet als ik de uitslag al weet. Dan kijk ik strakkies wel op tv.quote:Op zondag 23 november 2008 18:09 schreef nicomart het volgende:
Iemand hier die de wedstrijd ADO-Feyenoord gezien heeft en mijn verslag eens na kan lezen?
welke andere baggerwedstrijd?quote:Op zondag 23 november 2008 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee sorry. Ik heb die andere bagger wedstrijd live gezien en daarna had ik geen zin meer in voetbal kijken. Zeker niet als ik de uitslag al weet. Dan kijk ik strakkies wel op tv.
die van Willem IIquote:Op zondag 23 november 2008 18:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
welke andere baggerwedstrijd?
quote:Op zondag 23 november 2008 21:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
keek je een herhaling van Willem II - Ajax?
Ik heb hem wel gezien en wil hem wel nalezen hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 18:09 schreef nicomart het volgende:
Iemand hier die de wedstrijd ADO-Feyenoord gezien heeft en mijn verslag eens na kan lezen?
Denk je niet dat dat wat laat is op maandag ochtend Sukkel?quote:Op maandag 24 november 2008 10:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien en wil hem wel nalezen hoor.
danku.. alleen hebben ze mijn stukje over het buitenspel van Makaay veranderd in randje buitenspel, hoewel dat toch wel over het randje was.quote:Op maandag 24 november 2008 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat wat laat is op maandag ochtend Sukkel?
Mooi stukkie Nico!
Hij moest zondag om 23:59 binnen zijn, dus bedankt voor je aanbod, maar iets te laat.quote:Op maandag 24 november 2008 10:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien en wil hem wel nalezen hoor.
hij was inderdaad over het randje van buitenspel..quote:Op maandag 24 november 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
danku.. alleen hebben ze mijn stukje over het buitenspel van Makaay veranderd in randje buitenspel, hoewel dat toch wel over het randje was.
[..]
Hij moest zondag om 23:59 binnen zijn, dus bedankt voor je aanbod, maar iets te laat.
wat OP zegt in een iets andere bewoording dus![]()
Dat dacht ik ook, maar misschien moet we het hier alleen over de fokcup hebben. In het centrale hattrick topic is offtopic beter te behappenquote:Op maandag 24 november 2008 16:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hij was inderdaad over het randje van buitenspel..
ach ja.. het zal niet voor het eerst zijn hier..quote:Op maandag 24 november 2008 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar misschien moet we het hier alleen over de fokcup hebben. In het centrale hattrick topic is offtopic beter te behappen
Niet helemaal het goed topic, maar fijn dat je terug bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:15 schreef _Mike_ het volgende:
Jeeuh, na 6 maanden eindelijk unbanned
Ik had volgens Hattrick.org een klasgenoot gehackt, na meerdere mails vanaf mijn kant en de klasgenoot zijn mail bleven ze stug volhouden dat beide emailaccounts van mij waren!
Uiteindelijk 4/5 maanden niets meer gehoord en vandaag krijg ik opeens uitslag van het onderzoek![]()
quote:Bifröst zal het een tijdje zonder Luke Bruinsma moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.
counterhufterquote:RKDEO had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
meteen onder druk zettenquote:Helmunt creëerde een mooie kans toen in de 9e minuut, na een effectbal vanaf links van Sylvestre Paccolat, een scrimmage ontstond in het strafschopgebied en de verdedigers van de bezoekers het erg moeilijk hadden om de bal weg te krijgen.
Counterhufters RULE!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
counterhufter![]()
[..]
meteen onder druk zetten
quote:Ondanks de bewolking en de financiële crisis kwamen er toch nog 1220 toeschouwers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |