2x zoveel xp puntenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kiezen de meesten trouwens voor een stadion in het buitenland? Nu moet ik weer naar Mexico
geacepteerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Ender_Wiggin het volgende:
uitdaging verzonden:
Uitdagingen
Door jou uitgedaagd (1)
Nederland Destron Elsloo FC (VII) in elfDonkeys Arena 19-11-2008 17:05
quote:19-11-2008 14:00 (Vriendschappelijk) FC HUMR - Einsteins Elf
Het gaat nog om één wedstrijd toch? Mag ik (JHMWMJZMN) zelf aan de gang?quote:Op zondag 16 november 2008 14:10 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Champions Fok!cup
# FC Logtclub - JHMWMJZMN FC Logtclub heeft een andere oefenpot geregeld, JHMWMJZMN niet![]()
# Einsteins Elf - Dynamo Delft Einsteins Elf heeft een andere oefenpot geregeld, Dynamo Delft niet
# Vulture United 1980 - United Black Panthers Geregeld
# Zandpol Trappers - Gorbakalaznikovskiy Geregeld
# Waailappen United - Kristiansund
# K.F.C. Minnertsga - Insane Ones Geregeld
# Vrij: Bacardi Boys en Dynamo Groningen Geregeld
Uefa Fok!cup
# Hilversum United - Real Club de Culo
# F.C. Gokwerk - Destron Elsloo FC Geregeld
# Helmunt - Knebworth Geregeld
# FC RKDEO - MatjeFC Geregeld
# FC Bifröst - Deportivo de La Coruna Geregeld
# Olde Veste - YMFC Geregeld
Als iedereen nou even dit lijstje kopieert en achter zn wedstrijd zet of hett geregeld is dan maken we met ons allen het de organisatie een stuk makkelijker.
Het gaat om nog meer wedstrijden maar je mag uiteraard voor komende woensdag een andere wedstrijd regelen. Met een beetje mazzel win je dan 2xquote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat nog om één wedstrijd toch? Mag ik (JHMWMJZMN) zelf aan de gang?
Verstandig. Misschien kan je dan 2x winnen op 1 dagquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb maar ff een friendly geregeld voor morgen.
ja dat is 1 maar die 2e wedstrijd in nog de vraag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik win morgen zowiezo in de FokCup
gefelie FC Matje je bent de 1e sinds t begin van de vorige editie die wint van mij in de Fok!Cup.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
Matje FC 2 blesures gegeven. Dus 2 betere spelers in zn team en in de 81 minuut 1-2 achter
Edit :
Sjips wat is t weer druk op Irc. Echt dringen om op de server te komen.![]()
Das minder is dat je 2e verlies party?quote:
Gefeliciteerd! Ik moet komende woensdag nog flink aan de bak wil ik een ronde verder komen. En dat als titel verdedigerquote:
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest MatjeFC-speler Jarno Ramstadius in de 68e minuut mank het veld verlaten en werd vervangen door Rafael Scholik.
Tering zooi die gast die er voor gezorgd heeft dat die Rafael in t team kwam krijgt helemaal straf loop training!quote:Rafael Scholik van het bezoekende team werd door het thuispubliek uitgejoeld nadat hij in de 81e minuut een solo door het midden bekroonde met een prachtig doelpunt: 1-2.
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef Xummon het volgende:
Door jou uitgedaagd (1)
Nederland Real Club de Culo (VII) in Heerlen pit of fear
succesquote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
Gefeliciteerd! Ik moet komende woensdag nog flink aan de bak wil ik een ronde verder komen. En dat als titel verdediger
hahahahahahaha leuke herhaling van de finalequote:
Je hebt nu FC RKDEO uitgedaagd.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahahahaha leuke herhaling van de finaleWordt pittig zowel voor jou als voor mij.
Daag je me ff uit dan accepteer ik meteen.
quote:Door jou uitgedaagd (1)
Nederland Deportivo de La Coruna (VIII) in De oude Tempel 26-11-2008 17:05
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt nu FC RKDEO uitgedaagd.
we moeten allebei winnen...en ik heb nog een appeltje met je te schillen idd
# 26 november 2008quote:Uitdagingen
Geregeld!
Nederland Helmunt (VII) in M-In Da House 26-11-2008 17:05
Zolang hij maar kan accepteren is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef rompompom het volgende:
Ik heb Dynamo uitgedaagd, maar hij staat niet bij m'n uitdagingen.. In ieder geval kan ik 't niet opnieuw doen, want dan wordt me medegedeeld dat ik 'm al uitgedaagd heb.
ik heb de WO-ers van de vorige speelronde even gePMd via Hattrick... hopelijk voorkomt dit meer WO's..quote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik weet van niks. Ik heb hier ook geen appels. Wel een mesje om te schillen.
![]()
[..]
# 26 november 2008
Champions Fok!cup
# JHMWMJZMN - Dynamo Delft
# Einsteins Elf - FC Logtclub
# Gorbakalaznikovskiy - Vulture United 1980
# Bacardi Boys - Zandpol Trappers
# Insane Ones - Waailappen United
# Dynamo Groningen - K.F.C. Minnertsga
# Vrij: United Black Panthers en Kristiansund
Uefa Fok!cup
# Destron Elsloo FC - Real Club de Culo
# Hilversum United - F.C. Gokwerk
# MatjeFC - Knebworth
# Helmunt - FC RKDEO geregeld
# YMFC - Deportivo de La Coruna
# FC Bifröst - Olde Veste
Als iedereen nou even dit lijstje kopieert en achter zn wedstrijd zet of het geregeld is dan maken we met ons allen het de organisatie een stuk makkelijker.
kan een keer gebeuren.. tis alleen zo zonde, maar prima dat de tegenstander al uitgedaagd is..quote:Op donderdag 20 november 2008 10:31 schreef jde_kok het volgende:
Sorry voor de WO vorige keer. Geen erg in gehad. Dit jaar is het gelukkig een stuk makkelijker friendly's regelen. Heb FC Logtclub al uitgedaagd inmiddels.
Nu all1 hopen dat FC Logtclub ook accepteerd want die had ook een WO veroorzaakt. Ik vind t ook wel frappant dat er altijd commentaar is op de Uefa Fok!Cup maar daar regelt iedereen t wel goed! Er zijn daar nog geen WO's en de wedstrijden zijn meestal snel geregeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:31 schreef jde_kok het volgende:
Sorry voor de WO vorige keer. Geen erg in gehad. Dit jaar is het gelukkig een stuk makkelijker friendly's regelen. Heb FC Logtclub al uitgedaagd inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |