En net als toen geen doelpunt gescoredquote:Op woensdag 26 november 2008 17:23 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb in 15 minuten al meer kansen gecreëerd dan in de finale vorig jaar
quote:Na een gemene trap tegen zijn schenen moest RKDEO-speler Gideon van Olphen in de 27e minuut mank het veld verlaten en werd vervangen door Matthieu Reijnders.
ja...ik zag het...dat was niet zo handigquote:Op woensdag 26 november 2008 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En net als toen geen doelpunt gescored
Bedankt voor t sterker maken van mn verdediging :
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ik zag het...dat was niet zo handig![]()
tot nu toe hoop ik dat het niet meer dan een +1 gaat worden voor je speler..als je wint hoop ik dat het +6 is
Kijk t begin is er.quote:RKDEO schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 36e minuut brak Jędrek Sobowiec bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 0-1.
counterhomoquote:RKDEO schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 36e minuut brak Jędrek Sobowiec bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 0-1.
Zoals ik al zei :quote:Op woensdag 26 november 2008 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
counterhufter(edited : ik ben The Vulture niet
)
quote:
wat een mietjes nu al geen kracht meerquote:Na 38 minuten brak Leif Fanky door op rechts en was heel dicht bij de gelijkmaker voor de thuisploeg, maar hij kon geen kracht achter het schot zetten.
Ook met deze stand ben ik doorquote:Daniel Salva van Helmunt sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Ferenc Kleineisel stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 1-1.
De teringquote:In de 42e minuut sneed Leif Fanky vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 2-1 voor Helmunt.
Niet te vroeg juichen he. Die ouwe lulletjes van je moeten nog 45 minuten.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:47 schreef ArTiC het volgende:
Daniel Salva van Helmunt sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Ferenc Kleineisel stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 1-1. In de 42e minuut sneed Leif Fanky vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 2-1 voor Helmunt.
Wat een mietjes
Is een erg gunstig counter percentage!quote:De teams gingen met een 2-1 stand de rust in. Helmunt had met 55 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Nils-Ove Forsbo van het bezoekende team kon met een geweldige kopbal de 2-2 gelijkmaker scoren in de 52e minuut, na goed werk op rechts.
quote:RKDEO kwam op voorsprong in de 63e minuut. Het werd 2-3 na een magnifieke combinatie door het midden. Dinis Inácio was de doelpuntenmaker.
quote:Na 66 minuten dribbelde Leif Fanky door het midden langs de verdedigers, alsof ze er niet stonden, en maakte de 3-3.
Met de hakken over de sloot door naar de volgende ronde!quote:De echte sterspeler van Helmunt was Nicholas Koers. Als Ferenc Kleineisel echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit. De champagne en het bosje bloemen gingen naar Jędrek Sobowiec. Hij was deze wedstrijd de uitblinker bij RKDEO. Daarentegen speelde Yip Nieuwenhuis enigszins teleurstellend. De wedstrijd eindigde in 3-3.
gelukkig is t maar +1quote:Op woensdag 26 november 2008 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ik zag het...dat was niet zo handig![]()
tot nu toe hoop ik dat het niet meer dan een +1 gaat worden voor je speler..als je wint hoop ik dat het +6 is
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 november 2008 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met de hakken over de sloot door naar de volgende ronde!
[..]
gelukkig is t maar +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |