Waarom zou dat niet mogen? Homo's moeten blijkbaar van hem ook met mensen van het andere geslacht trouwen. Juridisch dan he.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
Marble heeft natuurlijk wel gelijk dat ook hetero's niet met iemand van hetzelfde geslacht mogen trouwen.
Omdat alleen mannen en vrouwen met elkaar mogen trouwen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Homo's moeten blijkbaar van hem ook met mensen van het andere geslacht trouwen. Juridisch dan he.
In Nederland en in California mogen homo's dat ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Omdat alleen mannen en vrouwen met elkaar mogen trouwen.
Volgens Marble wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
In Nederland en in California mogen homo's dat ook.
En in Massachussets.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef Sheepcidus het volgende:
In Nederland en in California mogen homo's dat ook.
Die goddeloze wijn-drinkende wiet-rokende hippies maken de VS kapot.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef maartena het volgende:
[..]
En in Massachussets.
En sinds vandaag ook in Connecticut:
Van CNN: BREAKING NEWS: A judge has cleared the way for gay marriages to begin in Connecticut today.
Tja.... het probleem van dit soort vraagstukken is alleen dat het om een minderheid gaat die graag zou willen trouwen (hooguit 5 tot 10% van de de bevolking, even nattevingerwerk, is homo/lesbisch) en dat een meerderheid met stemmen een fundamenteel recht kan ontnemen. Naar mijn mening had dit niet eens op het kiesbiljet moeten staan.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:12 schreef waht het volgende:
Idd, het stemmende volk heeft gesproken.
De VS gaat "kapot" omdat homo's mogen trouwen?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef Iblis het volgende:
Die goddeloze wijn-drinkende wiet-rokende hippies maken de VS kapot.
Eh, ja, en dat alles vanwege die liberale activistische rechters! Kijk. De mormonen mochten ook niet bij de unie totdat ze hun rare huwelijksgewoonten gedag zeiden!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef maartena het volgende:
[..]
De VS gaat "kapot" omdat homo's mogen trouwen?
Dat is was sarcastisch bedoeld, neem ik aan. Maar helaas is het wel de opvatting van het meest conservatieve deel van Amerika.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:27 schreef maartena het volgende:
[..]
De VS gaat "kapot" omdat homo's mogen trouwen?
Ik had een paar adds gezien op youtube, heb je die gezien op tv? Sommige waren namelijk tenenkrommend slecht zoals deze.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef maartena het volgende:
[..]
En de procedure om iets OP het kiesbiljet te krijgen zitten ook veel gaten, net als de financiering/organisatie van de partij die voor/tegen is. Zo heeft de LDS-kerk uit een andere staat (Utah) $40 miljoen gepompt in iets wat aan Californiėrs wordt gevraagd. Daar gaan ook nog vragen over komen denk ik.
Die reclame is een antireclame, en die website is ook zo slecht… ik kan er echt niet bij, dat mensen met droge ogen in feite kunnen zeggen: ‘Stem voor prop 8, want als ze afgewezen wordt, dan verliezen sommigen het recht om te discrimineren tegen homo’s’. Bijvoorbeeld: dokters moeten ook homo's helpen met kunstmatige inseminatie, of mensen die huwelijken voltrekken mogen niet besluiten homo's niet te huwen. Of: straks krijgen je kinderen ook te horen dat homo’s kunnen trouwen! Oh please, somebody think of the children!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik had een paar adds gezien op youtube, heb je die gezien op tv? Sommige waren namelijk tenenkrommend slecht zoals deze.
http://www.preservingmarr(...)nPageTN.html#currentquote:Op woensdag 12 november 2008 16:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Die reclame is een antireclame, en die website is ook zo slecht… ik kan er echt niet bij, dat mensen met droge ogen in feite kunnen zeggen: ‘Stem voor prop 8, want als ze afgewezen wordt, dan verliezen sommigen het recht om te discrimineren tegen homo’s’. Bijvoorbeeld: dokters moeten ook homo's helpen met kunstmatige inseminatie, of mensen die huwelijken voltrekken mogen niet besluiten homo's niet te huwen. Of: straks krijgen je kinderen ook te horen dat homo’s kunnen trouwen! Oh please, somebody think of the children!
Dat fragment inderdaad. Niet te geloven.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://www.preservingmarr(...)nPageTN.html#current
Dat is niet erg democratisch.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef HiZ het volgende:
Ondertussen wordt dat voorstel dus aangevochten op procedurele gronden. Het is kennelijk wel mogelijk om iets volledig nieuws toe te voegen aan de grondwet met een eenvoudige meerderheid, maar voor het wijzigen is een veel ingewikkelder proces van toepassing. Vooral het feit dat de voorstanders geen eerbiedigende werking wilden voor de nieuwe grondwetsbepaling maakt hun zaak erg zwak.
Als men verneemt dat ik uit Nederland kom word ik ook vaak aangesproken op vunzigheden uit Nederland, zoals coffeeshops, homohuwelijken, pedopartijen en dat soort ongein.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Die reclame is een antireclame, en die website is ook zo slecht… ik kan er echt niet bij, dat mensen met droge ogen in feite kunnen zeggen: ‘Stem voor prop 8, want als ze afgewezen wordt, dan verliezen sommigen het recht om te discrimineren tegen homo’s’. Bijvoorbeeld: dokters moeten ook homo's helpen met kunstmatige inseminatie, of mensen die huwelijken voltrekken mogen niet besluiten homo's niet te huwen. Of: straks krijgen je kinderen ook te horen dat homo’s kunnen trouwen! Oh please, somebody think of the children!
Dat komt omdat de gemiddelde Amerikaan niet de ins-en-outs kent van Nederland, net zo min als Mien Dobbelsteen de ins-en-outs kent van de Verenigde Staten.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als men verneemt dat ik uit Nederland kom word ik ook vaak aangesproken op vunzigheden uit Nederland, zoals coffeeshops, homohuwelijken, pedopartijen en dat soort ongein.
Zulke (voor)oordelen over mensen uit een ander land hebben is tamelijk ernstig. Dat je homohuwelijk en coffeeshop vunzigheid noemt is ook wel ernstig.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef Halcon het volgende:
Als men verneemt dat ik uit Nederland kom word ik ook vaak aangesproken op vunzigheden uit Nederland, zoals coffeeshops, homohuwelijken, pedopartijen en dat soort ongein.
Aan geen van de deze drie dingen is iets vunzigs. Homohuwelijken zijn totaal onschadelijk: het gaat gewoon om twee mensen die van elkaar houden en willen trouwen. Via de weg van de democratie bepaalde doelen nastreven (ook al zijn die verwerpelijk) is legaal; pedofilie is natuurlijk wel ziek.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef Halcon het volgende:
Tja, wat is erger, dat iets 'niet democratisch' is of dat het de rechtsstaat met de voeten treedt. Op het risico dat de huilies weer gaan roepen dat je het nooit over de nazi's mag hebben; Hitler is ook democratisch gekozen.quote:
Een grondwet hoort ook niet onderhevig te zijn aan populistische wanen.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_Lawquote:Op donderdag 13 november 2008 00:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja, wat is erger, dat iets 'niet democratisch' is of dat het de rechtsstaat met de voeten treedt. Op het risico dat de huilies weer gaan roepen dat je het nooit over de nazi's mag hebben; Hitler is ook democratisch gekozen.
Als dat bijvoorbeeld een Amerikaan is, dan wijs je toch lekker op bijvoorbeeld het daadwerkelijke drugsgebruik in de VS en Nederland?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoepel op met je Godwin, of denk je dat dat je intelligent maaktquote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_Law
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoepel op met je Godwin, of denk je dat dat je intelligent maakt
Die vermeende wetmatigheid zegt alleen iets over de waarschijnlijkheid dat er een WOII referentie wordt gemaakt, maar niets over of die referentie daadwerkelijk ergens op slaat. In dit geval is het een prima referentie aangezien deze gehanteerd wordt om aan te tonen dat democratische beslissingen niet per sé wenselijk zijn. Onzinnige referenties zijn meer zaken als "Hitler bouwde ook snelwegen", "Hitler was ook vegetariėr", etcetera. Stompzinnig reageren met "Godwin's law" op elke referentie is niet erg zinnig.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef Shadowcat het volgende:
Dude, je bent een retard en zet jezelf alleen maar voor lul. Een kleuter kan Godwin's Law nog begrijpen, het is Tik Tak-niveau. Domme debiel.
quote:Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef Shadowcat het volgende:
Dude, je bent een retard en zet jezelf alleen maar voor lul. Een kleuter kan Godwin's Law nog begrijpen, het is Tik Tak-niveau. Domme debiel.
Goh, een huilie binnen twee posts... kudos hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:06 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_Law
Bevorder je 'discussie' technieken eens. Fatsoenlijk reageren is oké, olé olé.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:58 schreef Shadowcat het volgende:
Want.... vrouwen snappen het niet ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Oh god, ik zit met een vrouw te discussieren, laat ook maar dan
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwina's_Lawquote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Oh god, ik zit met een vrouw te discussieren, laat ook maar dan
Vrouwen snappen het wel, alleen deze Shadowcat-vrouwmensch niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Want.... vrouwen snappen het niet ofzo?
Maar dan ook wel op een heel blatante manier. Ze deed precies wat ik voorspelde wat er zou gebeuren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef waht het volgende:
[..]
Vrouwen snappen het wel, alleen deze Shadowcat-vrouwmensch niet.
Ad Palinum.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwina's_Law
Is niet ernstig. Het is ernstiger dat jij het kennelijk normaal acht.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:36 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zulke (voor)oordelen over mensen uit een ander land hebben is tamelijk ernstig. Dat je homohuwelijk en coffeeshop vunzigheid noemt is ook wel ernstig.
M.i. zijn coffeeshops vrij normaal daar ze in een simpele behoefte voldoen een genotsmiddel te verstrekken, zoals er daar zovelen van zijn, niet in het minst alcohol, de gezondheidsschade in vergelijking met andere activiteiten en legale drugs beperkt is, en het mensen plezier geeft. Vrij normaal om mensen dat te gunnen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:55 schreef Halcon het volgende:
Is niet ernstig. Het is ernstiger dat jij het kennelijk normaal acht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |