abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62996423
Met het laatste nieuws:
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:26 schreef sunny16947 het volgende:
MOTORONGELUK

Tja, sommige mensen zeggen dat het een kwestie van tijd is voordat het gebeurd, maar goed....reed dus gisteren naar huis en toen ik op de centrum ring voor het station reed ging het mis,

door de klap weet ik niet meer precies wat er gebeurd is, maar wat ik van het ambulance personeel heb meegreken ben ik dus met een behoorlijke snelheid onderuit gegaan en met mijn hoofd ergens tegen aan gekomen.... knock out gegaan en bijgekomen toen ik in de ambulance lag,

Mijn motor dus naar de klote, en ikzelf behoorlijk shaken up, kan mij niets van het ongeluk zelf herinneren maar als ik naar het pak kijk schrik ik wel,

voel mij nu alsof ik uit een fokking achtbaan ben gevallen, alles stijf, mijn hoofd heeft een paar enorme bulten, ben misselijk, heb enorme hoofdpijn en iedere ledemaat doet verschrikkelijk zeer!

Wil graag weten wie er gisteren zo vriendelijk is geweest om 112 te bellen en mij te helpen. Nogmaals deed mijn ogen pas open (iig bewust) in de ambulance dus weet het echt niet. Stuur mij een berichtje op hyves of mail mij naar huubvanballegooy@gmail.com! Ik ben je enorm dankbaar namelijk,

voor de rest, Joris is hier net gekomen, ben maar niet gaan werken. Voel mij echt vertiefd, en moet zo ff motor gaan regelen (die staat bij een bergingsbedrijf)

jammer dat de crash niet op camera staat (dat is een grapje)

later all

Huub

bron: http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=114&maand=11&jaar=2008
Rondom Jaap is het stil, Brian en Amanda ook und so weiter.
Go hard or go home
  donderdag 6 november 2008 @ 12:42:13 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62996491
TerugVindPlatopjebek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62996928
Heb ik ook wel is gehad dat ik helemaal niet meer wist wat er gebeurt was....

Beterschap Huub....het leven gaat nou eenmaal met vallen en opstaan.
Misschien heeft Lieke nog een motor te leen voor je. Je moet wel weer gelijk in het zadel hé.
pi_62996942
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:38 schreef noekje het volgende:
[..]

Was ze nog vrij mild overigens als je een dag later nog kunt bloggen.
Sterkte en beterschap, Huub.
+ 1
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_62997239
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62997869
lol
  donderdag 6 november 2008 @ 14:13:16 #7
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_62999642
jaja Huub je moet Lieke niet tarten, dan komt de grote boze reiki olifant je straffen!!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_63000135
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:13 schreef Suikeroom het volgende:
jaja Huub je moet Lieke niet tarten, dan komt de grote boze reiki olifant je straffen!!
Dit vraagt om een reconstructie...waar is Peter R. als je hem nodig hebt.
pi_63000707
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dit vraagt om een reconstructie...waar is Peter R. als je hem nodig hebt.
Die is druk, met de nieuwe heftige Joran-onthullingen, komende zondag
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 november 2008 @ 15:31:53 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63002202
Zo dan!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 6 november 2008 @ 15:44:04 #11
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_63002600
do 06 nov 2008, 06:00

Nog verder van Volendam...Maribelle naar België
AMSTERDAM - Na de grote stap om Volendam te verruilen voor Alkmaar, zoekt Maribelle het nóg verderop. De zangeres en haar verloofde Nicolaas Streefkerk zijn op huizenjacht in België. „In deze tijd van kredietcrisis hopen we voor een zacht prijsje een klein paleis op de kop te tikken”, laat Nicolaas weten. „We zijn er vorige week al op huizenjacht geweest.”

De voormalig Gouden Kooi-bewoner schudt zijn hoofd: „Nee, deze emigratieplannen staan los van de problemen die er zijn tussen Marie en haar Volendamse familie. Er zijn er een paar die haar het geluk met mij niet gunnen en dat vind ik erg jammer.”

Marie en Nicolaas willen graag „rustiger en bourgondischer” leven, zo vertelt Nicolaas. „Ik heb eerder anderhalf jaar onder de rook van Antwerpen gewoond en mijn conclusie is dat België erg aangenaam is om te wonen. Voor onze reistijd maakt trouwens ook niets uit, want Marie treedt door heel het land op. En ik werk thuis.”

bron telegraaf
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  donderdag 6 november 2008 @ 16:16:14 #12
226422 dgklieke
pi_63003574
Wiebe in de Gouden Kooi 2! vandaag, 09:11
He Allemaal,

De selectie procedure is gelukt! Ik zit in de Gouden Kooi 2, en ook ik maak dus kans op die 1,3 Miljoen en de Villa! Heb er super veel zin in. En ik hoop dat jullie me allemaal gaan volgen.

De exacte datum kan ik nog niet zeggen maar na Can't Buy Me Love hoop ik dat jullie me allemaal gaan volgen, en gaan stemmen zodat ik ze allemaal gek kan gaan maken daar.

Binnekort meer nieuws hierover! Wiebe Kuipers in de Gouden Kooi 2, wel kijken he!

Laat even een reactie achter, wat je ervan vind!

X Wiebe
bron http://wiewiebe.hyves.nl/(...)_Gouden_Kooi_2/2Vjh/
pi_63004137
Die jongen is 15....
pi_63004506
het zijn dus weer de geeikte vriendjes van,, verder wil er geen hond inzitten wiebe succes verzekerd

en een grote hoerenbende .. een 2 huub een 2 natasia en gribas en een kally en het is compleet .

leve de gouden kooi //

pi_63004711
Volgens mij was het een grap.
pi_63004745
Blogje over DGK
vandaag, 16:44
Blogje over dgk was een grap van een vriend van mij! Sorry allemaal!!
  donderdag 6 november 2008 @ 17:04:48 #17
226422 dgklieke
pi_63005035
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef Ning het volgende:
Blogje over DGK
vandaag, 16:44
Blogje over dgk was een grap van een vriend van mij! Sorry allemaal!!
hij is een vriend van huub

[ Bericht 0% gewijzigd door dgklieke op 06-11-2008 17:41:35 ]
  donderdag 6 november 2008 @ 17:40:07 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63005918
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:44 schreef dgklieke het volgende:
do 06 nov 2008, 06:00 [ afbeelding ]

AMSTERDAM - Na de grote stap om Volendam te verruilen voor Alkmaar, zoekt Maribelle het nóg verderop. De zangeres en haar verloofde Nicolaas Streefkerk zijn op huizenjacht in België. „In deze tijd van kredietcrisis hopen we voor een zacht prijsje een klein paleis op de kop te tikken”, laat Nicolaas weten. „We zijn er vorige week al op huizenjacht geweest.”

De voormalig Gouden Kooi-bewoner schudt zijn hoofd: „Nee, deze emigratieplannen staan los van de problemen die er zijn tussen Marie en haar Volendamse familie. Er zijn er een paar die haar het geluk met mij niet gunnen en dat vind ik erg jammer.”

Marie en Nicolaas willen graag „rustiger en bourgondischer” leven, zo vertelt Nicolaas. „Ik heb eerder anderhalf jaar onder de rook van Antwerpen gewoond en mijn conclusie is dat België erg aangenaam is om te wonen. Voor onze reistijd maakt trouwens ook niets uit, want Marie treedt door heel het land op. En ik werk thuis.”

bron telegraaf
Leve de liefde
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_63006714
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:13 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia had daar zo'n mooie uitspraak over:
what goes around comes around!!
pi_63007121
Ja, wat een spreekster was die vrouw. Dat goochelen met woorden wat ze kon!
Alsjeblieft hoor, je moeder!
Go hard or go home
  donderdag 6 november 2008 @ 18:49:55 #21
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63007579
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:55 schreef T-lex het volgende:
Heb ik ook wel is gehad dat ik helemaal niet meer wist wat er gebeurt was....

[ afbeelding ]

Beterschap Huub....het leven gaat nou eenmaal met vallen en opstaan.
Misschien heeft Lieke nog een motor te leen voor je. Je moet wel weer gelijk in het zadel hé.
Hahaha.. ik lees net deze reactie. Ik was dat DRANK-plaatje ook al aan het googlen.

Tja... die Huub.. Zo geobsedeerd door Lieke... Lieke rijdt motor, dus moet en zal Huub ook motorrijden.
Dat soort dingen moet je aan stoere chicks overlaten, Huub. Da's niks voor jou...
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63007809
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hahaha.. ik lees net deze reactie. Ik was dat DRANK-plaatje ook al aan het googlen.

Tja... die Huub.. Zo geobsedeerd door Lieke... Lieke rijdt motor, dus moet en zal Huub ook motorrijden.
Dat soort dingen moet je aan stoere chicks overlaten, Huub. Da's niks voor jou...
Had niet anders verwacht dan dat er een reactie van jou zou komen waar het woord lieke in zou vallen.
Eigenlijk bedoel je dus volgens mij te zeggen dat het komt door lieke dat huub nu zijn ongeluk heeft gehad.
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2008 @ 19:05:11 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_63007992
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef diedirk het volgende:

Natasia had daar zo'n mooie uitspraak over:
what goes around comes around!!
Huub een motorongeluk en wie hebben we daar?
Nou zeg en een langspeelplaat is lang. Ik sluit direct een pacht met......whoever.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 6 november 2008 @ 19:09:07 #24
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63008109
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:44 schreef dgklieke het volgende:
do 06 nov 2008, 06:00 [ afbeelding ]

bron telegraaf
Nicolaas

die MILF van hem was vroeger bekend ofzo toch? is van voor mijn tijd, anyway respect voor Niels
  donderdag 6 november 2008 @ 19:13:03 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63008230
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:09 schreef Suikeroom het volgende:

die MILF van hem was vroeger bekend ofzo toch? is van voor mijn tijd, anyway respect voor Niels

De strik blijft super .
pi_63008333
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

De strik blijft super .
Kon het niet vinden. Ik zocht op Marie Kwakman
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 6 november 2008 @ 19:25:28 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63008580
Ik ben benieuwd of haar broer zich kan voorstellen zonder dat alle vrouwen wegrennen.
pi_63010357
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Die Pearlbitch..Zo geobsedeerd door Huub...dat ze hoedanook overal commentaar op moet geven!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_63011284
keek net bij lieke op haar hyves of er soms mensen een reactie hadden neergezet over de Blog van huub. Nergens een reactie te vinden. Zou het verwijderd worden of is er echt helemaal niemand die iets positief of negatiefs hierover bij lieke neer kalkt.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:13:54 #30
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63012151
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef dgklieke het volgende:
Wiebe in de Gouden Kooi 2! [ afbeelding ]vandaag, 09:11
He Allemaal,

De selectie procedure is gelukt! Ik zit in de Gouden Kooi 2, en ook ik maak dus kans op die 1,3 Miljoen en de Villa! Heb er super veel zin in. En ik hoop dat jullie me allemaal gaan volgen.

De exacte datum kan ik nog niet zeggen maar na Can't Buy Me Love hoop ik dat jullie me allemaal gaan volgen, en gaan stemmen zodat ik ze allemaal gek kan gaan maken daar.

Binnekort meer nieuws hierover! Wiebe Kuipers in de Gouden Kooi 2, wel kijken he!

Laat even een reactie achter, wat je ervan vind!

X Wiebe
bron http://wiewiebe.hyves.nl/(...)_Gouden_Kooi_2/2Vjh/
Is het een grap dat een vriend van Huub, Wiebe mee doet aan DGK2?

Even kietelen , hihi, een grapje moet kunnen..

Niet zeker of dat er een DGK 2 komt, rustig aan, nog 25 dagen CBML dus komen niets te kort.

Dit is Wiebe in een eerder filmpje vlak voor de start van CBML.

donderdag 6 november 2008 @ 22:34:29 #31
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63015806
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:49 schreef lies1958 het volgende:
keek net bij lieke op haar hyves of er soms mensen een reactie hadden neergezet over de Blog van huub. Nergens een reactie te vinden. Zou het verwijderd worden of is er echt helemaal niemand die iets positief of negatiefs hierover bij lieke neer kalkt.
Mensen die op de Hyves van Lieke komen zijn doorgaans heel verstandige mensen. Die houden zich niet bezig met vuilspuiterij van een gefrustreerd menneke.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63016867
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Mensen die op de Hyves van Lieke komen zijn doorgaans heel verstandige mensen. Die houden zich niet bezig met vuilspuiterij van een gefrustreerd menneke.
Mogen we dan bepaalde conclusies trekken uit de mate waarin jij je hier met Huub bezighoudt?
pi_63017473
quote:

[..]

Dank je dat je mij classificeerd als verstandig mens. Heb toevallig vandaag bij lieke gekeken. Erg aardig van jou. Nu zelf nog verstandig worden en je fobie over huub loslaten en alles komt weer goed met je.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:14:58 #34
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63017565
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:57 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Mogen we dan bepaalde conclusies trekken uit de mate waarin jij je hier met Huub bezighoudt?
Ik neem gewoon deel aan de discussie in dit topic. Niets meer, niets minder.
Maar als je daar gelukkig van wordt, mag je voor mijn part alle conclusies trekken die je wil hoor. Het is jouw feestje.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 6 november 2008 @ 23:36:50 #35
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_63018246
Wat een potten met zwarte ketels topic hier.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:38:58 #36
226422 dgklieke
pi_63018300
Kort Berichie!!!
amanda dinsdag, 19:57
heyy vriendjes en vriendinnetjes,

Weer even een bloggie van mij!! Het gaat goed met mij, vorige week vrijdag naar de opening van Imke van allura beauty&spa geweest wat super gezellig was en erg mooi geworden.Ik had er een hotelkamer bij genomen maar ik heb niet geslapen maar heerlijk gefeest hahaha. Afgelopen zondag de verjaardag van mijn mama gevierd in Rotterdam erg gelachen en lekker bij de japanner gegeten. Ik ben lekker bezig met een aantal dingen ik laat jullie er snel meer over weten. Begin van het nieuwe jaar wil ik weer een fandag houden, we gaan snel rond de tafel zitten. En waarschijnlijk word de fandag met "mijn Bitch" van de Gouden Kooi gehouden. Rachel O'neal Hoe dannnnnnnnnnnnnn!!!! mis jullie dikke kus Amanieeeeeeee!!!!!!!
P.S. de CD van mijn vriendinnetje Glennis Grace is uit, een super CD. Dus allemaal kopen hoor. kijk ook eens op haar hyves en website.
http://www.glennismusic.nl/
http://glennis-grace.hyves.nl/
bron http://lifeofamanda.hyves.nl/blog/17458762/Kort_Berichie/xggH/
  donderdag 6 november 2008 @ 23:52:27 #37
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63018557
lies1958 & Pearlbitch hou is op, jullie verpesten dit topic
  donderdag 6 november 2008 @ 23:56:27 #38
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63018630
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

De strik blijft super .
hehe grappig, en ook nog wel het euro visie songfestival, hoeveelste is ze geworden? en ik dacht dat het gewoon een nummer van Gordon was
pi_63018961
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
lies1958 & Pearlbitch hou is op, jullie verpesten dit topic
Oke je hebt gelijk maar op een bepaald moment kwam er wel heel veel irritatie bij mij door bepaalde uitspraken ivm ongeluk van huub. Sorry zal haar opmerkingen vanaf nu negeren
pi_63019193
ik hou der van , die bitch die denkt een pearl te zijn.
obsessie tov. Huub misschien dat een reiki helpt van sneak lieke.
Huub ga door met wat je doet en laat die reiki sneak achter je , je kan het , DUS DAT !
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_63036174
tvp.

en beterschap huub
Striving to be more than average.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:00:59 #42
226422 dgklieke
pi_63043437
WEBLOG Huub | op: 2008-11-07

THE DAY AFTER

waar vele mensen mij al voor hebben gewaarschuwd klopt

de 2e dag is echt veel erger.

Gisteren een apart dagje gehad. Joris heeft mij echt enorm veel geholpen. Bergingsbedrijf gebeld, verzekering, garage etc. etc. Gelukkig ben ik all risk verzekerd dus hij wordt gemaakt. Heb hem nog niet gezien, want hij is nog niet gebracht naar de garage, maar hij kan gemaakt worden!

Ja sorry voor de mensen die zeggen dat ik hem weg moet doen, als je van een paard afvalt moet je ook gewoon weer opstappen, of je rijdt nooit meer paard!

Wil wel ff zeggen dat ik echt super lief vind van iedereen die de moeite heeft genomen om een berichtje achter gelaten. Enorm bedankt! Jullie zijn echt te lief.

Gisteren waren de vader en moeder van Claire en Bram haar broer ook even. Joris heeft ze geholpen met het ophangen van een hele mooie kleurenbanner voor de zaak van Claire! Echt super mooi!

Dus was gezellig met iedereen gisteren, heb veel telefoontjes gehad over het ongeluk. Heb niet alle telefoontjes aangenomen want voelde mij echt verrot, maar ook iedereen die belde, jullie zijn schatten.

Amanda belde ook nog op, helemaal bezorgd, en dat vond ik wel weer zo typisch Amanda dat ik dat zo schattig vond. Ik kan er niets aan doen, blijf gewoon een zwak houden. Denk dat door de kooi we altijd een beetje haat liefde verhouding zullen houden. (haat niet letterlijk dan he!)

Ben net wakker geworden en moest mij echt uit mijn bed slepen. Heb de tv aangezet maar ben bang dat ik niet eens kan playstationnen want iedere beweging doet zeer, op je bek gaan met de motor sucks!

de derde Crash leek er geloof ik wel een beetje op, ging alleen niet zo hard. Ik denk een km of 60/70 Gezien de plek waar ik het ongeluk heb gehad.

later all

Huub
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=115&jaar=2008&maand=11

[ Bericht 1% gewijzigd door dgklieke op 07-11-2008 23:06:02 ]
pi_63049151
Coole schuiver, voor zover je daarvan kan spreken.
pi_63062914
quote:

[..]

geef jij dan eens het voorbeeld .....................en laat Huub eens met rust
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_63065483
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:58 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

geef jij dan eens het voorbeeld .....................en laat Huub eens met rust
Huub WIL niet met rust gelaten worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lieke wel
  zondag 9 november 2008 @ 10:47:18 #46
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63069838
Zoals we al konden verwachten laat Lieke zich niet opnaaien door Huub en zijn kleinzielige vuilschrijverij:

wat een toppertje is ze toch!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 9 november 2008 @ 12:05:16 #47
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63070864
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals we al konden verwachten laat Lieke zich niet opnaaien door Huub en zijn kleinzielige vuilschrijverij:

[ afbeelding ]

wat een toppertje is ze toch!!
pi_63072142
pfffffffff dat jullie nog steeds geen genoeg van the story Lieke / Huub hebben
pi_63072930
Eens!
Go hard or go home
pi_63073873
ach kunnner jullie het niet hebbne dat lieke niet reageerd? Ja jullie willen wel een rel he, maar ja lieke is zo volwassen dat ze er niet op reageerd, waarschijnlijk heeft ze het ook niet gelezen
pi_63075543
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Dat komt omdat ze zelf geen leven hebben waarschijnlijk
pi_63076158
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:55 schreef noekje het volgende:
Eens!
  zondag 9 november 2008 @ 19:47:17 #53
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63082157
quote:
Moet je bij Huub wezen.
  maandag 10 november 2008 @ 13:45:14 #54
226422 dgklieke
pi_63100812

bron http://www.themailcompany.nl/

[ Bericht 45% gewijzigd door dgklieke op 10-11-2008 13:58:20 ]
  maandag 10 november 2008 @ 13:47:12 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63100849
Wat een levendige shout out .
pi_63101094
Wat is die amanda toch lelijk bah!
  maandag 10 november 2008 @ 15:09:14 #57
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63102886
The Mailcompany in het oude postkantoor van Zaandam. Vandaar de naam, is eigenlijk gewoon een eetcafé met in het weekend wat discogedoe, op de dam in Zaandam. Ws het tegenwoordige uitgaanscentrum van Amanda en zusje Daniëlle. De VIP afdeling, ja ja een lachertje. Buiten de danspiste, zeg maar, gewoon een iets verhoogde staanring met hek. Op de foto ook goed te zien.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_63107239
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:59 schreef GambinoT het volgende:
Wat is die amanda toch lelijk bah!
Ze word er niet beter op....En nog steeds dat bossie touw...
pi_63107348
ja leuk he om amanda te plagen, ik vind dat ze hwet goed doet, ze gaat tenminste uit...van braien hoor je helemaal niets meer, het lijkt wel; of die van de aardbodem is verdwenen
pi_63108678
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:54 schreef Estherdv het volgende:
ja leuk he om amanda te plagen, ik vind dat ze hwet goed doet, ze gaat tenminste uit...van braien hoor je helemaal niets meer, het lijkt wel; of die van de aardbodem is verdwenen
kijk op spotted van brian's Hyves............Bovendien heeft ie Tamara en binnenkort een kindje.
  maandag 10 november 2008 @ 19:24:03 #61
226422 dgklieke
pi_63109596
WEBLOG huub MIJN LIEVE MOTOR

Goed, weekend dus bijna voorbij en ik heb mij zelden zo stierlijk verveeld,

niks mogen doen is echt een straf voor mij. Ik hou van mijn playstation maar dit is wel iets te veel van het goede, die arme Claire heeft veel met mij te stellen want ben ook bloed chagarijnig ervan geworden, maar ga morgen ff naar werk toe! Hoofdpijn is al stuk minder en de spierpijn is nog wel aanzienlijk maar niet meer zo erg als gisteren....

ben gisteren ff met Oom Twan naar mijn motor wezen kijken, oordeel zelf

Hier word ik dus niet vrolijk van Maandag of dinsdag komt de verzekeringsexpert kijken wat er gebeurt met de motor. Waarschijnlijk wordt hij total loss verklaard, dus dagwaarde beuren en dan maar een nieuwe kopen. Morgen avond ook een foto shoot voor de kerstspecial van de party samen met Claire, dus dat is dan wel weer leuk, daarnaast om niet helemaal in mineur af te sleuten. Een mooie foto van mij en mijn opa (die heet ook Huub) bij mijn vader thuis, de vleugel die je ziet is van mijn vader en heeft mijn opa 42 jaar geleden voor mijn vader gekocht. En die oude man was niet weinig trots toen hij zag hoe ik kon spelen
lief zijn allemaal huub

bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=117&jaar=2008&maand=11

[ Bericht 0% gewijzigd door dgklieke op 10-11-2008 19:29:06 ]
  maandag 10 november 2008 @ 19:51:28 #62
226422 dgklieke
pi_63110466
huub gespot met Oom Twan
pi_63112189
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:51 schreef Guillaume85 het volgende:

[..]

kijk op spotted van brian's Hyves............Bovendien heeft ie Tamara en binnenkort een kindje.
ik kan niet meer op de hyves van braien de looser komen
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 12:01:16 #64
128220 Peter6000
pi_63125529
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:40 schreef Estherdv het volgende:

[..]

braien de looser
!!!!!!
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:51:38 #65
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63126730
hier zitten echt van die mensen die naar hyves gaan en daar negatieve berichtjes neerzetten, gadverdamme! stelletje stalkers.. rot op zeg
pi_63130582
Lieke (11785)
gisteren, 15:14
Klopt... Ik reed in de A8 Jij in een Civic niet...? Groetjes x

Zo die lieke heeft goed geboert als ze in een Audi A8 kan rijden.
Of zou die van haar vriend zijn?
Wel een mooie auto hoor.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:47:34 #67
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63131212
"klopt met m'n vriend en een vriend".

Lijkt erop dat ze de Bob was. hahahaha
Snooker is top!!!
pi_63135843
Ik verdenk Amanda ervan dat ze stiekem 43 is. Dan ziet ze overigens wel goed uit voor haar leeftijd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:04:56 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63136537
quote:
die is in elk geval stukken interessanter dan de huub en claire story
pi_63136731
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

die is in elk geval stukken interessanter dan de huub en claire story
Ach ik kan het wel waarderen dat huub en claire ons op de hoogte houden van hun doen en laten. Zijn de enigste twee nog van DGK. Over het interessant zijn van de andere kan ik niet oordelen want die hebben helemaal niets te melden.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:23:59 #71
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63139274
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:25 schreef lies1958 het volgende:
Lieke (11785)
gisteren, 15:14
Klopt... Ik reed in de A8 Jij in een Civic niet...? Groetjes x

Zo die lieke heeft goed geboert als ze in een Audi A8 kan rijden.
Of zou die van haar vriend zijn?
Wel een mooie auto hoor.
Stijlvolle auto voor een dame met stijl !!!

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63143189
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Stijlvolle auto voor een dame met stijl !!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sorry, maar dat is wel een gruwelijk lelijke pooierbak
pi_63150317
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:10 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Ach ik kan het wel waarderen dat huub en claire ons op de hoogte houden van hun doen en laten. Zijn de enigste twee nog van DGK. Over het interessant zijn van de andere kan ik niet oordelen want die hebben helemaal niets te melden.
okee jou mening, em lieke dan? zij houd ons ook op de hoogte, nee niet de hele dag door, ook omdat ze aan het werk is...zoals de meeste van ons...
pi_63150572
ouwehoeren met "hogere" goden valt niet onder de categorie werken
pi_63150778
Lieke is heel druk aan het werk, ze is bezig met een nieuw concept voor de televisie. Een oud kijcijfer kanon in een nieuw jasje gestoken bij de TROS; "Neuk je erin", en "lul je eruit".
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_63151386
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:29 schreef Inukshuk het volgende:
Lieke is heel druk aan het werk, ze is bezig met een nieuw concept voor de televisie. Een oud kijcijfer kanon in een nieuw jasje gestoken bij de TROS; "Neuk je erin", en "lul je eruit".
ze wil niets meer met t.v te maken hebben, dus breng haar nou niet op ideeen.
  woensdag 12 november 2008 @ 11:36:09 #77
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63154064
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:29 schreef Inukshuk het volgende:
Toch lijkt de presentatie voor dit nieuwe programma in handen van Claire te komen. Een paar maandjes met Huub neuken en met een koffer met 25K de villa weer uitkomen deed het erg goed op haar cv.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63155352
Hebben we haar ook weer met der Huub obsessie

Maar ik snap het best hoor, Huub is ook gewoon een leuk jong..... maar je reacties zijn nogal voorspelbaar en daardoor wat eentonig ... beetje jammer
pi_63155803
waarom ééntonig? omdat ze voor lieke opkomt? ja dat kan je niet hebben he, dat er mensen tegen huub de pubber is...
  woensdag 12 november 2008 @ 12:47:03 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63155953
Puber! Voor eens en voor altijd.
pi_63156445
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Mischien gaat ie vaak naar de pub
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 12 november 2008 @ 13:51:25 #82
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63157779
oh er wordt alleen nog maar onzin hier gepost, ik doe mee

pi_63158834
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:41 schreef Estherdv het volgende:
waarom ééntonig? omdat ze voor lieke opkomt? ja dat kan je niet hebben he, dat er mensen tegen huub de pubber is...
Ze is niet zozeer tegen Huub, ze geilt gewoon op Lieke
  woensdag 12 november 2008 @ 15:02:33 #84
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63159994
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Hij heet ook niet voor niets Puberdehuub
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 12 november 2008 @ 15:04:39 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63160043
Maar al met al kunnen we inmiddels wel concluderen dat DGK zo goed als volledig uit het mediabeeld is verdwenen. Weblogjes, Hyvespagina's en aanverwante zooi is zo'n beetje alles wat er nog gepost wordt.
pi_63160420
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:41 schreef Estherdv het volgende:
Tuuuuuurlijk niet, ben weer helemaal van de leg
  woensdag 12 november 2008 @ 17:12:46 #87
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63163679
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
Maar al met al kunnen we inmiddels wel concluderen dat DGK zo goed als volledig uit het mediabeeld is verdwenen. Weblogjes, Hyvespagina's en aanverwante zooi is zo'n beetje alles wat er nog gepost wordt.
idd

oooh neee ze zijn nog allemaal met een pilot bezig
pi_63163696
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:59 schreef Estherdv het volgende:

[..]

okee jou mening, em lieke dan? zij houd ons ook op de hoogte, nee niet de hele dag door, ook omdat ze aan het werk is...zoals de meeste van ons...
Oh werken huub en claire niet elke dag dan. Volgens mij werken die twee juist heel erg hard op dit moment huub dan ne een paar dagen niet ivm uitglijer op zijn motor maar verder toch wel 6 dagen in de week.
pi_63163747
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:12 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

idd

oooh neee ze zijn nog allemaal met een pilot bezig
Denk dat de pilot van jaap niet op de tv komt. Hij is bezig om de site kingjaap klaar te maken (al ruim een maand) om daar de terror jaap show op uit te gaan zenden.
Weet trouwens niet of huub al een pilot heeft opgenomen daar eigenlijk niets meer van gelezen de laatste tijd.
  woensdag 12 november 2008 @ 17:17:54 #90
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63163823
Ja weinig in de media..........wel even een update dan voor diegene die het gemist hebben. Huub en Claire hebben maandagavond een fotoshoot gehad voor de kerst-nieuwjaarsspacial van de party. Claire heeft gister een fotoshoot (het interview was al eerder) voor de telegraaf gehad voor de bijlage "vrouw". Dus we zien en lezen het weer binnenkort.
Snooker is top!!!
  woensdag 12 november 2008 @ 19:14:06 #91
226422 dgklieke
pi_63166999
6 december 911 Hemkade Zaandam

Double L & Amanda @ 911

Double L & Amanda (Promo)

[ Bericht 0% gewijzigd door dgklieke op 12-11-2008 19:22:29 ]
  woensdag 12 november 2008 @ 19:19:53 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63167186
Die bovenste party belooft wat te worden, met wedstrijden als pick the dick, pussy poppin' en moan & groan .
pi_63181363
quote:
Chat live met Terror Jaap

Hoe leuk zijn grapjes? Waarom loog hij toen hij beweerde dat hij een groot deel van zijn Gouden Kooiprijs aan een goed doel zou schenken? En hoe is het nu met de miljonair die nog steeds met zijn geliefde op een camping woont? Wanneer is hij eigenlijk weer op tv?

TerrorJaap is vandaag op onze redactie om op al die vragen live te antwoorden. De chat is vanaf 13.00 te zien op Prive.nl. U kunt uw vragen kwijt vanaf 10.30. Altijd al iets aan hem willen vragen? Help ons terrorJaap aan de tand te voelen.
bron
pi_63181375
do 13 nov 2008, 06:00 Chat live met Terror Jaap Gerelateerde artikelen

Hoe leuk zijn grapjes? Waarom loog hij toen hij beweerde dat hij een groot deel van zijn Gouden Kooiprijs aan een goed doel zou schenken? En hoe is het nu met de miljonair die nog steeds met zijn geliefde op een camping woont? Wanneer is hij eigenlijk weer op tv?

TerrorJaap is vandaag op onze redactie om op al die vragen live te antwoorden. De chat is vanaf 13.00 te zien op Prive.nl. U kunt uw vragen kwijt vanaf 10.30. Altijd al iets aan hem willen vragen? Help ons terrorJaap aan de tand te voelen.

http://www.telegraaf.nl/p(...)or_Jaap__.html?p=3,1
Goedemorgen :W
pi_63181653
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:04 schreef blomst het volgende:

[ afbeelding ]

http://www.telegraaf.nl/p(...)ror_Jaap__.html?p=3,

hehe, eindelijk de kans wat vragen te stellen
en wedden dat we de antwoorden al kennen.
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 10:07:34 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_63183403
Lieve vriendjes en vriendinnetjes, kijk zondagavond om 23. 20 uur naar de flat van Ali B. Dan is Ali B bij mij thuis op bezoek. Nena en mijn zusje Danielle zijn er ook bij.
Bron: Hyves Amanda.

Dat is dus a.s. zondag op Ned. 3. Voor de liefhebbers.

Heeft ze geen onderlichaam meer?
― Mark Twain
pi_63184176
ik vind het gaaf dat ze komt op tv ik ben heel benieuwd
pi_63184195
wasar kan je de vragen aan jaap meerzetten?
  donderdag 13 november 2008 @ 10:52:04 #99
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_63184600
quote:
Op donderdag 13 november 2008 08:04 schreef blomst het volgende:

[ afbeelding ]

Grappig wat Google erbij haalt op die pagina.(links weggelaten))

Ads door Google
Easy-Echtscheiding
Specialisten dus Kwaliteit; geen Advocaten, dus Goedkoper.

5 kg in 1 week afvallen?
Ja, dat kan! Vermager 5 kg of meer tijdens de eerste week.

Rabobank Private Banking
Ontdek hier hoe uw vermogen passende aandacht krijgt.
  donderdag 13 november 2008 @ 11:02:35 #100
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63184907
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:07 schreef beequeen het volgende:
Lieve vriendjes en vriendinnetjes, kijk zondagavond om 23. 20 uur naar de flat van Ali B. Dan is Ali B bij mij thuis op bezoek. Nena en mijn zusje Danielle zijn er ook bij.

[ afbeelding ]

Da's er waarschijnlijk al volledig afgebald..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63186146
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:38 schreef Estherdv het volgende:
wasar kan je de vragen aan jaap neerzetten?
  donderdag 13 november 2008 @ 11:47:32 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63186186
Misschien op de Telegraaf site? Ik roep maar iets doms, hoor ...

Verhip!

pi_63186856
net kon dat niet hoor
pi_63187903
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:16 schreef Estherdv het volgende:
net kon dat niet hoor
Jawel, nu beeld, weliswaar nog stilstaand maar 13 uur begint Japio.
  donderdag 13 november 2008 @ 13:59:28 #105
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63189675
is dit nu? wat zielig hij heeft nog steeds dat stomme hoedje en hetzelfe pak aan
  donderdag 13 november 2008 @ 14:08:35 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63189946
Iemand er naar gekeken/geluisterd? En was het wat of weer meer van hetzelfde?
  donderdag 13 november 2008 @ 14:09:27 #107
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63189976
ik klikte op die link en zie nu een interview met Wilma Nanninga
pi_63193272
quote:
Terror Jaap wil in pornofilm spelen onze redactie
Gerelateerde artikelen

Gouden Kooi-winnaar Jaap zou best in een pornofilm willen spelen. Dat biechtte hij op tijdens de live-chat. Wie Jaap in zijn seksfilm wil hebben, moet echter wel met een ton over de brug komen. "Voor 100.000 euro doe ik het."

pi_63194915
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terror Jaap wil Mr Love worden

http://www.telegraaf.nl/p(...)_spelen__.html?p=3,1
Owwww, Het stond er al....
Kreeg net MSN van Jaap, dat ik het ff moest luisteren. Zonder terug te lezen maar geplaatst.
  donderdag 13 november 2008 @ 16:49:37 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63194993
De reacties zijn overweldigend .
  donderdag 13 november 2008 @ 17:48:21 #112
226422 dgklieke
pi_63196469
donderdag 13 november 2008, 14:51

Terror Jaap wil in pornofilm
Gouden Kooi-winnaar Jaap zou er geen problemen mee hebben om in een pornofilm te spelen. Voor 100.000 euro wil hij voor de camera de liefde bedrijven.

'Terror Jaap', zoals Nederland hem kent na zijn optreden in De Gouden Kooi, staat niet bekend om zijn enorme gevoel voor schaamte. Nu heeft hij tegenover De Telegraaf laten weten best in een pornofilm te willen spelen.

"Voor 100.000 euro doe ik het", aldus Jaap. Met het winnen van De Gouden Kooi won Jaap 1.351.000,- euro.

bron
http://www.rtl.nl/(/actue(...)error_jaap_porno.xml
pi_63200012
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
is dit nu? wat zielig hij heeft nog steeds dat stomme hoedje en hetzelfe pak aan
Het begint allemaal triester en triester te worden met die ex DGK bewoners
pi_63203072
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:48 schreef dgklieke het volgende:
donderdag 13 november 2008, 14:51

Terror Jaap wil in pornofilm
[ afbeelding ]Gouden Kooi-winnaar Jaap zou er geen problemen mee hebben om in een pornofilm te spelen. Voor 100.000 euro wil hij voor de camera de liefde bedrijven.

'Terror Jaap', zoals Nederland hem kent na zijn optreden in De Gouden Kooi, staat niet bekend om zijn enorme gevoel voor schaamte. Nu heeft hij tegenover De Telegraaf laten weten best in een pornofilm te willen spelen.

"Voor 100.000 euro doe ik het", aldus Jaap. Met het winnen van De Gouden Kooi won Jaap 1.351.000,- euro.

bron
http://www.rtl.nl/(/actue(...)error_jaap_porno.xml
pi_63205704
Naam : Huub van Ballegooy (1054)
vandaag, 21:16
aah die brian ben je nog steeds bang voor mij in de gouden kooi was je zo mietje para brotheraan de telefoonsukkel kom maar naar oldenzaal gaan we het uit vechten

Bron hyves Brian
pi_63206067
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef Ning het volgende:
aah die brian ben je nog steeds bang voor mij in de gouden kooi was je zo mietje para brotheraan de telefoonsukkel kom maar naar oldenzaal gaan we het uit vechten

Bron hyves Brian
Volgens mij heeft Huub iets meer kaas gegeten van interpunctie dan deze kloon
  donderdag 13 november 2008 @ 22:52:00 #117
162917 tuinfluiter
pi_63206278
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef Ning het volgende:

Bron hyves Brian
Navraag aan het juiste adres :

Deze reactie is van een kloon en maakt misbruik van de naam van Huub van Ballegooy van DGK,
jammer dat dit soort berichten op de weblog/hyves van Brian staan en zo ook in dit topic komen .
pi_63206415
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Huub iets meer kaas gegeten van interpunctie dan deze kloon
Ik vond het ook een bizar berichtje. Iemand die zijn wachtwoord heeft of zo?
pi_63206461
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Navraag aan het juiste adres :

Deze reactie van Huub van Ballegooy is niet van de echte Huub van DGK, jammer dat dit
soort berichten op de weblog/hyves van Brian staan en ook in dit topic komen te staan.
Sorry fluitertje
  donderdag 13 november 2008 @ 22:56:30 #120
226422 dgklieke
pi_63206484

[ Bericht 100% gewijzigd door dgklieke op 13-11-2008 22:57:36 ]
pi_63206619
Zullen we dit topic nu maar weer voor mediaberichten gebruiken en niet geneuzel van hyves en dergelijke? Dat kan wel in [CBM SC #112] Over layout's en bagger enzo.......
  donderdag 13 november 2008 @ 23:04:01 #122
162917 tuinfluiter
pi_63206762
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Ning het volgende:

Sorry fluitertje
Oke Ning het is een van de vele reacties van DGK-kijkers die niet kunnen volgen dat
Brian en Huub geen hartsvrienden zijn , maar wel elkaar groeten en een band met elkaar hebben
door het 17 maanden samenwonen in een tv-programma in Eemnes.
pi_63211402
quote:
Terror Jaap was vroeger dun. Op de middelbare school liep hij zelfs marathons. Hij veranderde toen zijn oudste broer Bert overleed. „Ik begon te eten. Het was in mijn eerste jaar aan de universiteit waar ik bedrijfskunde studeerde. Het feit dat hij is omgekomen bij een verkeersongeluk heeft mijn leven getekend.” De 26-jarige Gouden Kooi -winnaar was tijdens De Telegraafchat opmerkelijk openhartig…

’Gouden Kooi’ winnaar heeft nog NIETS met miljoen gedaan

Terror Jaap was VROEGER DUN

„Ik ben soms heel depressief”, zegt Terror Jaap met zijn onafscheidelijke hoed. „Dat begrijp je nu. Mijn broer Bert was vier jaar ouder dan ik. Een voorbeeld, zo je wilt. Mijn leven stond nogal op zijn kop toen mijn broer er opeens niet meer was. Ik kampte met mijn eigen verdriet, het verdriet van mijn ouders... Dat ben ik gaan weg eten. Inmiddels komt er als ik erop sta rook uit de weegschaal. Meer dan 180 kilo weeg ik…”

„Toen mijn broer Bert verongelukte begon ik te eten”

Jaap, die samen met zijn vriendin Cora op een bungalowpark woont, herinnert zich: „Ik was erg sportieve jongen. Heb aan vechtsport gedaan, aan hardlopen… Maar dat was na het ongeluk wel afgelopen. Mijn ouders zijn trots op me zoals ik ben. Ik heb de gekte van mijn vader, het intellect van moeder.”
Jaap werd na het verongelukken van zijn broer erg dik. „Ik voelde me afgewezen door de maatschappij. Ik had wel papieren gehaald, maar werd nergens aangenomen. Ook bij functies waarvoor ik echt wel in aanmerking kwam zag ik al aan de kop van zo’n vent dat ik toch niet werd aangenomen. Alleen op basis van mijn gewicht. Dat maakte me verbitterd. Ik paste er gewoon niet in. Letterlijk en figuurlijk.”
Betoogt: „Toen ik in de Gouden Kooi belandde, wist ik ’het is nu of nooit’. Het was de énige manier waarop ik ooit aan zoveel geld kon komen, want in de maatschappij kon ik mijn draai niet vinden. Ik wilde dus winnen en dat verklaart meteen mijn leugen over het wegschenken van mijn prijs. Het hoorde bij het spel. Terwijl ik later wel veel voor bijvoorbeeld Kika heb gedaan.” Lacht: „Ik probeer ook af te vallen, maar gemakkelijk is het niet. Ik ben al teruggegaan van acht naar vier frikadellen per dag. Al moet ik ook aan mijn imago denken; een slanke Terror Jaap gaat niet werken.”

Smetvrees

Nadenkend: „Mensen snappen niet dat werkelijk álles wat ik in de Gouden Kooi deed een reden had. Ik móest dat miljoen krijgen, anders mislukte mijn hele leven. Het rollen in eigen kóts deed ik zelfs ergens om. Ik wilde alle bewoners zo snel mogelijk uitschakelen, dus pak je ze op hun zwakke plekken. Zo wist ik dat medebewoonster Natasia smetvrees had. Voor haar zou het dus verschrikkelijke zijn om in haar bed te gaan liggen, terwijl ze plakte van het braaksel. Dat bleek ook zo te zijn, haha. Ach, ik heb meer van dat soort dingen gedaan. Zoals een vuilniszak legen tussen haar lakens. Voor ik het wist was er weer een concurrent gillend naar huis.”

En komt jouw tv-show er nou?

Jaap knikt: „Maar Talpa gelooft erin. Ik heb twee proefinterviews opgenomen. Eentje met een anorexiapatiënte, en eentje met een pornoster. Daarin zie je mijn Terror Jaapkant, maar ook mijn kleine hartje. Die interviews gingen namelijk best diep. Ze zijn het concept aan het verkopen aan de commerciële omroep.” Giert: „Ik zou trouwens best een pornofilm willen opnemen met jou. Laten we ons elk een ton betalen. Worden we rijk.”

Is het miljoen dat je won al op?

„Laat ik het je sterker vertellen. Ik heb er nog nauwelijks een cent van uitgegeven. Ik ben 26 jaar. Het is mijn ticket naar vrijheid, daarmee kan ik een kapitaalinjectie geven aan wat ik maar wil. Misschien het zelf produceren van programma’s. Toen ik het miljoen kreeg, heb ik een vriezer gekocht en een nieuwe dvdspeler. En ik ben met Cora een lang weekend naar Maastricht geweest.” Hij vouwt zijn armen over elkaar. „Dat was het.”
bron
pi_63211415
terror jaap in een pornofilm spelen jawoor
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:22:58 #125
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63214104
vind het wel een goed interview, en helemaal waar, alleen jammer dat Telegraaf dan weer kopt met een quote die als grapje is bedoeld. Maar goed zo werkt het, daarnaast, zou nooit zo
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:37:49 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63214515
Maar echt iets nieuws staat er niet in.
Hoe is het trouwens met je hoofd, Huub?
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 12:35:11 #127
128220 Peter6000
pi_63218241
Een miljoen winnen en dan een tweedehands auto kopen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:00:49 #128
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63218894
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Peter6000 het volgende:
Een miljoen winnen en dan een tweedehands auto kopen.
Een vet mooie, loaded, Audi A6 uit 2005 die daardoor 30 rooitjes goedkoper is,

ik noem het verstandig met je geld omgaan...... maar ach Peter, jij weet het toch allemaal beter, maar daarom ben jij tenslotte ook miljonair toch?
Nil Volentibus Arduum
pi_63219895
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik noem het verstandig met je geld omgaan...... maar ach Peter, jij weet het toch allemaal beter, maar daarom ben jij tenslotte ook miljonair toch?
Je vertelt er niet bij dat het zo'n grote vette bak is, dat jij zelfs in een kinderzitje moet, wil je naar buiten kunnen kijken.
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:49:23 #130
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63219980
serieus als ik langer dan 1 week in een bungelopark zou moeten wonen zou ik zelfmoord plegen
pi_63220009
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Je vertelt er niet bij dat het zo'n grote vette bak is, dat jij zelfs in een kinderzitje moet, wil je naar buiten kunnen kijken.
't gaat ook om Jaap, en die hoeft toch niet rekening te houden met Huub zijn lengte als hij een auto aanschaft????
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 00:35:14 #132
128220 Peter6000
pi_63236326
quote:

[..]

= een bewonderende smiley.

Dus wederom een zeikerige reaktie van jou, waarmee je de plank weer eens volkomen mis slaat en de strekking van mijn posting duidelijk niet hebt begrepen.
pi_63236538
quote:

[..]

Jaap kan wel rijden dus
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 15 november 2008 @ 09:37:58 #134
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63239486
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 00:35 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

= een bewonderende smiley.

Dus wederom een zeikerige reaktie van jou, waarmee je de plank weer eens volkomen mis slaat en de strekking van mijn posting duidelijk niet hebt begrepen.
En dan kan ie nog zo onder de indruk zijn van de A6 van Jaap, maar Lieke is deze week gesignaleerd in een A8.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:14:21 #135
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_63239806
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En dan kan ie nog zo onder de indruk zijn van de A6 van Jaap, maar Lieke is deze week gesignaleerd in een A8.
Voor die A8 moet ze wel op haar rug liggen
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:33:43 #136
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63239993
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:14 schreef marky het volgende:

[..]

Voor die A8 moet ze wel op haar rug liggen
Jaloers?
Wij vrouwen zitten nu eenmaal op een diamantmijn.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:46:24 #137
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63245152
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 16:31:44 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_63245893
quote:
Chantal, de Bossche Bol.

Jezus, wat ik Lieke ook een goedkope snol. De tekst bij die pica: Ik en Nicole d'r tiet.
― Mark Twain
pi_63247705
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Chantal, de Bossche Bol.

Jezus, wat ik Lieke ook een goedkope snol. De tekst bij die pica: Ik en Nicole d'r tiet.
wat mij opvalt bij veel foto's en teksten dat lieke altijd begint met ik en ..... Heb toch geleerd dat je altijd jezelf als laatste moet benoemen.
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:12:31 #141
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63247964
Die benaming zal ik nooit iemand geven. Wat me wel stoort aan Lieke is dat ze zich in dgk als het zedige meisje, the girl nextdoor, probeerde te presenteren. D'r mond vol had over Amanda's goedkope gedrag. Helaas voor haar heeft dat voor vele streamers niet gewerkt. Daar bovenop kwam nog eens dat ze na het hypocriete gedrag t.o.v. Nadia, moest bekennen dat ze zelf een abortus heeft ondergaan omdat het niet uitkwam en in haar leven pastte.
Snooker is top!!!
  zaterdag 15 november 2008 @ 18:23:44 #142
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63248202
Hahaha.. Wat een kutnijd weer...
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63248651
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. Wat een kutnijd weer...
Hoezo kutnijd? Vind het gewoon jammer dat Lieke zich zo goedkoop neerzet nu. In het begin vond ik het echt een leuke griet.
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 19:06:30 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_63249053
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:00 schreef lies1958 het volgende:

wat mij opvalt bij veel foto's en teksten dat lieke altijd begint met ik en ..... Heb toch geleerd dat je altijd jezelf als laatste moet benoemen.
Stront voorop zeggen ze bij ons in Utreg.

Hoeft ook niet @sunny, dat doe ik wel voor je. José aka Palma , had haar snel door. Jammer dat de ontmaskering van Lieke zo lang op zich liet wachten.
― Mark Twain
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:11:16 #145
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63249172
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoezo kutnijd? Vind het gewoon jammer dat Lieke zich zo goedkoop neerzet nu. In het begin vond ik het echt een leuke griet.
Ze hoeft toch niet als kloosterling door het leven?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:20:00 #146
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63249339
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Stront voorop zeggen ze bij ons in Utreg.
Zong Joop Visser niet ooit es een mooi liedje over Utreg?
quote:
Hoeft ook niet @sunny, dat doe ik wel voor je. José aka Palma , had haar snel door. Jammer dat de ontmaskering van Lieke zo lang op zich liet wachten.
Hahaha.. Palma, nou noem je ook iemand...
De Ma Tokkie van de Gouden Kooi. Is bijna 50, maar gedraagt zich nog als een twintigjarige. Schroomt niet om zich dronken in het uitgaansleven te manifesteren, maar wel moeder van (2?) kinderen. Say no more..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 15 november 2008 @ 19:39:15 #147
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63249797
Pearlbitch geen hyves berichten of weblogs hier. alleen nieuwsberichten nog

dank u
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:08:53 #148
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63250616
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Suikeroom het volgende:

dank u
Ik heb toch ook geen berichten geplaatst?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63251155
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik heb toch ook geen berichten geplaatst?
Suikeroom bedoelt de privekiekjes die van haar hyves afkomen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_63254502
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ze hoeft toch niet als kloosterling door het leven?
Er is een wereld van verschil tussen kloosterling en hmmm over the top C status Bn-er die zich ineens opstelt als een sextoy.
  zondag 16 november 2008 @ 02:46:19 #151
84524 Morwen
I got life
pi_63255036
quote:
Op zondag 16 november 2008 01:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Er is een wereld van verschil tussen kloosterling en hmmm over the top C status Bn-er die zich ineens opstelt als een sextoy.
Jaloers? Ik had altijd een hekel aan Lieke maar zoals zj behandelt is door HWNNGMW heb ik heel veel respect voor haar gekregen. Maar goed, HWNNGMW is heilig dus ik zwijg verder hierover
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 16 november 2008 @ 10:22:25 #152
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63257225
quote:
Op zondag 16 november 2008 01:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Tja, ik ben geen SGP- of CU stemmer, dus ik zie dat anders.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63257575
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:39 schreef Suikeroom het volgende:

dank u
Precies, hoewel een weblog bericht van hoe het met de ex- Gouden Kooi bewoners gaat en wat ze tegenwoordig doen wel kan. Foto's (en gebrabbel van fans over) van de bewoners geplukt van Hyves en dergelijke mogen in dit topic. Dus een vriendelijk doch dringend verzoek om hier rekening mee te houden. Post kunnen anders worden gewijzigd of verwijderd. Dank u .
pi_63257798
quote:
Ton geboden voor Terror Jaap in pornofilm

AMSTERDAM - Voor 100.000 euro wilde Terror Jaap wel de bloemetjes buiten zetten in een pornofilm, zo vertelde hij in de Telegraafchat... Dat lijkt er nu ook dáádwerkelijk van te gaan komen...

Een pornobedrijf heeft de Gouden Kooi-Winnaar 100.000 euro geboden om in een pornofilm te spelen. "Niet te geloven! Werd ik gistermiddag gebeld door Erocasting. Een bedrijf in de porno industrie", schrijft Jaap op zijn website. "Of ik meende wat ik zei in het interview met Wilma Nanninga. Haha. Nou... Fokking een ton?! Om ff met de billen bloot te gaan?! Tja... Ineens was het geen grap meer, maar bloedserieus."

Jaap is nog in overweging of hij op het aanbod in zal gaan, maar vooralsnog ziet hij het aanbod wel zitten: "Ik voel er eventueel wel wat voor. Het heeft zijn voor en nadelen. Het sluit deuren, maar opent ook deuren. Misschien is het tijd om andere deuren te openen, te weten schaamlippen haha."
bron
  zondag 16 november 2008 @ 11:16:59 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63257846
Daar moet je toch niet aan denken.
  zondag 16 november 2008 @ 12:08:23 #156
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_63258605
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:16 schreef Copycat het volgende:
Daar moet je toch niet aan denken.
En, in welke setting.

10-09-2008 - Gay modellen gezocht (m/v)

Op dit moment zijn we hard op zoek naar Nederlandstalige Gay-modellen.

Heb je geen moeite om in de belangstelling te staan en om herkend te gaan worden meld je dan snel aan en kunnen we opdrachten gaan plannen voor je.
  † In Memoriam † zondag 16 november 2008 @ 12:10:47 #157
128220 Peter6000
pi_63258653
Kan me niet voorstellen dat dit een serieus aanbod is.

There's no such thing as bad publicity, voor beide partijen.
  zondag 16 november 2008 @ 12:18:34 #158
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_63258793
Ze doen alles wat mogelijk is om Jaap over de streep te rukken.

pi_63260716
quote:
Op zondag 16 november 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:

[..]

Jaloers? Ik had altijd een hekel aan Lieke maar zoals zj behandelt is door HWNNGMW heb ik heel veel respect voor haar gekregen. Maar goed, HWNNGMW is heilig dus ik zwijg verder hierover
Yep, superjaloers
  zondag 16 november 2008 @ 13:41:41 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63260787
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Yep, superjaloers
  zondag 16 november 2008 @ 13:53:05 #161
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63261172
quote:
Op zondag 16 november 2008 12:18 schreef spapaars het volgende:
Ze doen alles wat mogelijk is om Jaap over de streep te rukken.

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n ding wel eens gekocht met/voor een vriendin, en opgeknabbeld
  zondag 16 november 2008 @ 13:59:33 #162
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63261372
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:

Say no more..
Als dat zou kunnen.............graag.
Snooker is top!!!
pi_63262005
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Tja, ik ben geen SGP- of CU stemmer, dus ik zie dat anders.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het zonde vind dat Lieke zich zo in de uitverkoop gooit.
pi_63267187
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Precies, hoewel een weblog bericht van hoe het met de ex- Gouden Kooi bewoners gaat en wat ze tegenwoordig doen wel kan. Foto's (en gebrabbel van fans over) van de bewoners geplukt van Hyves en dergelijke mogen in dit topic. Dus een vriendelijk doch dringend verzoek om hier rekening mee te houden. Post kunnen anders worden gewijzigd of verwijderd. Dank u .
precies!!!!!

geen dank
  maandag 17 november 2008 @ 01:58:12 #165
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_63279756
quote:

[ afbeelding ]

Heeft iemand het gezien?
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_63280519
quote:
Op maandag 17 november 2008 01:58 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

Heeft iemand het gezien?
http://player.omroep.nl/?aflID=8338860
ik zie haar niet, ze zal daar wel als toeschouwer zitten.
  maandag 17 november 2008 @ 10:52:14 #167
111260 Charmian
a little joy
pi_63283278
quote:
Op maandag 17 november 2008 01:58 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

Heeft iemand het gezien?
Ik zapte toevallig langs en zag Claudia de Breij, Danny de Munk en die sieradengast, no Amanda.
  maandag 17 november 2008 @ 10:54:54 #168
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63283331
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 18:12 schreef sunny16947 het volgende:
Die benaming zal ik nooit iemand geven. Wat me wel stoort aan Lieke is dat ze zich in dgk als het zedige meisje, the girl nextdoor, probeerde te presenteren. D'r mond vol had over Amanda's goedkope gedrag. Helaas voor haar heeft dat voor vele streamers niet gewerkt. Daar bovenop kwam nog eens dat ze na het hypocriete gedrag t.o.v. Nadia, moest bekennen dat ze zelf een abortus heeft ondergaan omdat het niet uitkwam en in haar leven pastte.
Dat viel ook wel mee, volgens velen heeft ze zich de villa ingeneukt. Feit is dat ze al in de villa de liefde heeft bedreven vóór ze er woonde. Ze liep alleen niet net als Amanda de hele tijd met dr tieten bloot en kwa kleding was het vaak wat bedekter maar om daar nou meteen zedig van te maken. Ze stelde zich gewoon niet op als trailer trash, zoals Amanda deed. Dat ze dat nu wel schijnt te doen is inderdaad behoorlijk sad.
  maandag 17 november 2008 @ 11:24:13 #169
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63283927
quote:
Op maandag 17 november 2008 07:06 schreef blomst het volgende:

[..]

http://player.omroep.nl/?aflID=8338860
ik zie haar niet, ze zal daar wel als toeschouwer zitten.
Beetje vreemd. Zelf zegt ze dat ali B bij haar op bezoek is geweest, maar ontvangt Ali B zijn gasten niet in zijn eigen flat???
Snooker is top!!!
  maandag 17 november 2008 @ 12:53:05 #170
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63286109
ik zie Jaap nu wel weer op msn vandaag en teletekst pagina 100, en dat soort dingen.. doet ie toch wel goed met zn porno verhaal
pi_63288707
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat viel ook wel mee, volgens velen heeft ze zich de villa ingeneukt. Feit is dat ze al in de villa de liefde heeft bedreven vóór ze er woonde. Ze liep alleen niet net als Amanda de hele tijd met dr tieten bloot en kwa kleding was het vaak wat bedekter maar om daar nou meteen zedig van te maken. Ze stelde zich gewoon niet op als trailer trash, zoals Amanda deed. Dat ze dat nu wel schijnt te doen is inderdaad behoorlijk sad.
Lieke is anders dan Amanda...ze doet het toch maar heel erg goed hoor...ze staat niet met haar borsten blood, zelfs als ze omkleden deed ze dat heel netjes...makkelijk he om lieke aan te vallen niet pearlbith niets kan zeggen he...nou ik heb een nieuwtje, ik ben ook een liek fan
pi_63289180
De nieuwe vriend van Lieke

pi_63292245
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb gekeken maar zag geen Amanda?
pi_63294509
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:40 schreef Estherdv het volgende:

[..]

Lieke is anders dan Amanda...ze doet het toch maar heel erg goed hoor...ze staat niet met haar borsten blood, zelfs als ze omkleden deed ze dat heel netjes...makkelijk he om lieke aan te vallen niet pearlbith niets kan zeggen he...nou ik heb een nieuwtje, ik ben ook een liek fan
In plaats daarvan laat ze zich fotograferen, snuffelend aan de borst van een vrouw.

Buiten dat, verklaar haar nou niet heilig zeg... modderworstelen met Amanda, zoenend met Amanda in het zwembad..... we hebben genoeg borst gezien.
  maandag 17 november 2008 @ 18:06:49 #175
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63294567
hou nou is op met die Lieke discussies
  maandag 17 november 2008 @ 18:14:54 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63294751
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef joep.t het volgende:

Ik heb gekeken maar zag geen Amanda?
Ik heb het ook gekeken. Of Amanda moet getransformeerd zijn in Danny de Munck of ze is uit de uitzending geknipt. Of ze heeft er nooit ingezeten.
pi_63295102
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het ook gekeken. Of Amanda moet getransformeerd zijn in Danny de Munck of ze is uit de uitzending geknipt. Of ze heeft er nooit ingezeten.
Zat ze niet bij het klapvee???
  † In Memoriam † maandag 17 november 2008 @ 19:10:31 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_63296248
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:29 schreef blomst het volgende:

Zat ze niet bij het klapvee???
Nope en het berichtje op haar Hyves ging toch echt over Ali B "Thuis bij Amanda".
― Mark Twain
  maandag 17 november 2008 @ 19:11:04 #179
111260 Charmian
a little joy
pi_63296269
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd ook meer nieuws dat Ali B vader wordt dan te horen dat Amanda weer in een nieuwe paal gehangen heeft
pi_63302460
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nope en het berichtje op haar Hyves ging toch echt over Ali B "Thuis bij Amanda".
Voor zover ik het programma ken komen de gasten bij hem in de studio/flat. Misschien zijn dit soort 'huisbezoekjes' voor noodgevallen als een gast bijvoorbeeld ineens uitvalt en is het dus niet zeker wanneer en/of het uberhaubt wordt uitgezonden. Wel raar dat Amanda het aankondigt....... maybe heeft ze zich vergist in de datum. Dat zou niet de eerste keer zijn
  maandag 17 november 2008 @ 22:56:37 #181
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_63303487
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:57 schreef Guillaume85 het volgende:
De nieuwe vriend van Lieke

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Soort zoekt soort
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_63303731
Oproep aan iedereen!!!

vandaag, 21:05, 359 x bekeken
Hehe... eindelijk is het zover...

Na 9 maanden in een riante Villa gewoond te hebben (wel een achterlijk huis, maar goed ) Heb ik 9 maanden lang ge-house-hopt. Zo zou je het wel kunnen noemen.

De eerste 4 maanden na mijn avontuur heb ik bij papa en mama gewoond om weer op adem te komen en te wennen aan alles wat op me afkwam. Daarna heb ik met mijn zusje in een erg leuk huis gewoond, maar nu is het dan eindelijk zover:

IK HEB MIJN EIGEN APPARTEMENT!!!

Heerlijk! Ben er onwijs blij mee en trots op. Lekker ruim, midden in het centrum en volledige onafhankelijkheid.... Zucht...

Maar... Nu doe ik een oproep aan iedereen hier op mijn hyves. Ik heb ruim 100 vierkante meter aan vloer te leggen, tis nog 'n grote, kale betonnen gebeuren en heb nog genoeg aan inboedel en dergelijke nodig en ben helaas geen miljonair... Dus bij deze vraag ik aan jullie:

Wie heeft er iets dat hij of zij kwijt kan? Ik neem het met liefde van je over
Dan kan ik in de tussentijd rustig door sparen voor nieuwe spulletjes.

Dus help Lieke de Winter door

Mocht je wat hebben, stuur me dan een berichtje, laat me weten wat je ervoor wilt hebben en dan contact ik je...

Alvast Thanks a lot, alleen al voor de moeite om deze oproep te lezen...

Liefs -x-

Lieke, trots appartement-eigenaar, whaha
pi_63303732
knip dubbel
pi_63305455
Jezus wat een afgang voor lieke om te moeten bedelen voor vloerbedekking en meubels. In mijn ogen is ze gewoon aan het smeken dat iemand haar gaat sponseren voor spullen. Voordat ik me zo zou verlagen, sta hier echt heel erg verbaasd over. Als je toch een woning niet kan inrichten dan ga je toch niet verhuizen of ben ik nu gek.
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:14:43 #185
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63305746
nog nieuws over de echte helden? Nicolaas? Nathanael?
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:32:32 #186
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63306038
Actie voor Lieke,vliegtuigjes deze keer niet gewenst,ach die waren toch vnl voor Huub gegunt en wat baalde ze daarvan.Nou vooruit stort op reknr 12344321 tnv Knipperende oogjes,ehh ik bedoel "help Lieke de winter door" Ik heb nog een ongewenste kaart met haar handtekening.Iemand interesse?
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_63306048
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef Ning het volgende:
Oproep aan iedereen!!!

vandaag, 21:05, 359 x bekeken
Hehe... eindelijk is het zover...

Na 9 maanden in een riante Villa gewoond te hebben (wel een achterlijk huis, maar goed ) Heb ik 9 maanden lang ge-house-hopt. Zo zou je het wel kunnen noemen.

De eerste 4 maanden na mijn avontuur heb ik bij papa en mama gewoond om weer op adem te komen en te wennen aan alles wat op me afkwam. Daarna heb ik met mijn zusje in een erg leuk huis gewoond, maar nu is het dan eindelijk zover:

IK HEB MIJN EIGEN APPARTEMENT!!!

Heerlijk! Ben er onwijs blij mee en trots op. Lekker ruim, midden in het centrum en volledige onafhankelijkheid.... Zucht...

Maar... Nu doe ik een oproep aan iedereen hier op mijn hyves. Ik heb ruim 100 vierkante meter aan vloer te leggen, tis nog 'n grote, kale betonnen gebeuren en heb nog genoeg aan inboedel en dergelijke nodig en ben helaas geen miljonair... Dus bij deze vraag ik aan jullie:

Wie heeft er iets dat hij of zij kwijt kan? Ik neem het met liefde van je over
Dan kan ik in de tussentijd rustig door sparen voor nieuwe spulletjes.

Dus help Lieke de Winter door

Mocht je wat hebben, stuur me dan een berichtje, laat me weten wat je ervoor wilt hebben en dan contact ik je...

Alvast Thanks a lot, alleen al voor de moeite om deze oproep te lezen...

Liefs -x-

Lieke, trots appartement-eigenaar, whaha
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:35:52 #188
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63306083
waarom richten jullie niet een ik wil over Lieke praten groepje op?
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:38:15 #189
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63306124
leden:
mootie
mooiiiiii
lies1958
Ning
RubenSosa
Guillaume85
Morwen
Pearlbitch
Marrije
Estherdv
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:41:57 #190
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63306179
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:38 schreef Suikeroom het volgende:
leden:
mootie
mooiiiiii
lies1958
Ning
RubenSosa
Guillaume85
Morwen
Pearlbitch
Marrije
Estherdv
Op alfabet graag ,want de lijst zal vast langer worden met veel meer "fans/en tegenstanders " die er bij komen*;

[ Bericht 6% gewijzigd door mooiiiiii op 18-11-2008 00:48:28 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_63306288
raar he eigenlijk dat iemand die in een RLS nog steeds zoveel irritatie kan opwekken bij me nadat ze al bijna een jaar van de beeldbuis is verdwenen. Elke keer doet ze weer iets wat het weer doet oplaaien bij me. Miss perfekt.
Misschien dat ik toch maar eens hulp ga zoeken daarvoor.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:02:35 #192
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63306439
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:50 schreef lies1958 het volgende:
raar he eigenlijk dat iemand die in een RLS nog steeds zoveel irritatie kan opwekken bij me nadat ze al bijna een jaar van de beeldbuis is verdwenen. Elke keer doet ze weer iets wat het weer doet oplaaien bij me. Miss perfekt.
Reikie door Lieke .. klik klak,Wie weet vraagt ze een vriendenprijsje nu ze op zwart zaad zit
pi_63306974
quote:
Dat denk ik ook..........het probleem zit in jezelf............
pi_63307002
tvp
Make my day!
  dinsdag 18 november 2008 @ 06:48:24 #195
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63307391
quote:
Jaloezie
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 18 november 2008 @ 06:53:00 #196
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63307403
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:01 schreef lies1958 het volgende:
Jezus wat een afgang voor lieke om te moeten bedelen voor vloerbedekking en meubels. In mijn ogen is ze gewoon aan het smeken dat iemand haar gaat sponseren voor spullen. Voordat ik me zo zou verlagen, sta hier echt heel erg verbaasd over. Als je toch een woning niet kan inrichten dan ga je toch niet verhuizen of ben ik nu gek.
Tja, zo kan het natuurlijk ook. Niks mis mee. Je hebt ook van die golddiggers, die gaan tegen het einde nog even een reallifesoap in om de kruimels uit de koekdoos mee te pakken. Laten zich een paar keer ballen, trouwen met één van de spelers en slepen er zo nog 25K uit. Het moet je mentaliteit maar zijn, maar wel leep natuurlijk..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63307692
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 06:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Tja, zo kan het natuurlijk ook. Niks mis mee. Je hebt ook van die golddiggers, die gaan tegen het einde nog even een reallifesoap in om de kruimels uit de koekdoos mee te pakken. Laten zich een paar keer ballen, trouwen met één van de spelers en slepen er zo nog 25K uit. Het moet je mentaliteit maar zijn, maar wel leep natuurlijk..
pi_63307713
lieke goed praten door er een ander erbij te halen.

deze redenatie zie ik al zo lang,

het gaat over lieke, die weer eens dingen vraagt, claire staat erbuiten, of welke andere bewoner dan ook.
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:28:06 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63307971
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
waarom richten jullie niet een ik wil over Lieke praten groepje op?
Beetje overdreven voor die ene post per maand die ik over Lieke schrijf
pi_63308511
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:01 schreef lies1958 het volgende:
nee dat betekend dat ze gewoon geen milonaire is, en dat ze spullen zoekt, dat zou jij toch ook doen?

het is zo makkelijk om iemand af te kraken he

lieke rules
pi_63308585
quote:
[b]het gaat over lieke, die weer eens dingen vraagt, claire staat erbuiten, of welke andere bewoner dan ook.
En wat is er zo fout aan vragen?
pi_63308594
van een mug wordt er echt een olifant gemaakt he
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 09:37:12 #203
187254 Giertje
lets all make believe
pi_63308945
'jezus sommige mensen hebben echt geen leven hier
programma is al zo lang afgelopen je kan lang praten je kan kort praten
wij zullen nooit alles weten wat daar gebeurd is zelfs de ex bewoners doen er niet zo moeilijk over als sommige hier
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:38:11 #204
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63315352
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:37 schreef Giertje het volgende:
'jezus sommige mensen hebben echt geen leven hier
programma is al zo lang afgelopen je kan lang praten je kan kort praten
wij zullen nooit alles weten wat daar gebeurd is zelfs de ex bewoners doen er niet zo moeilijk over als sommige hier
ja idd HOUDT HET DAN NOOIT OP!!!!!!!!

echt zielig dat clubje wat ik net opnoemde
pi_63315799
De enige die volgens mij nog écht in het nieuws komt (dus geen hyves etc.) is Jaap.
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:05:57 #206
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63316042
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
De enige die volgens mij nog écht in het nieuws komt (dus geen hyves etc.) is Jaap.

ik ga echt stuk als hij in een Don & Ad productie komt
pi_63317389
Wat te doen met een miljoen

Wat kun je doen met een miljoen? Heel veel, maar blijkbaar niet als je Terror Jaap heet. Want we horen nog maar weinig van het galspuiende zwaargewicht uit de reallife soap De Gouden Kooi.
.

Vrijwillig liet hij zich een jaar lang opsluiten samen met strontvervelende medehuisbewoners. Kotsen, schreeuwen, knokken, krabben. Alles werd uit de kast gehaald voor maar een ding: een vette miljoen. Met resultaat. Na een jaar ‘terror’ verliet de 180 kilo wegende grappenmaker de luxevilla in Eemnes als kersverse miljonair.

Hij riep in de finale dat hij met het geld een talkshow ging beginnen. Maar sinds de finale in mei, bleef het angstvallig stil rond de herriemaker. ‘Ik voel me een soort Dries Roelvink: iedereen kent hem, maar niemand weet precies wat hij doet’, spot de jonge miljonair. ‘Ik heb de passie, ambitie, het kapitaal en het netwerk. Dat lijken mij toch wel de benodigdheden om het te maken.’

Maar zijn bewust opgebouwde imago van tiran lijkt minder aantrekkelijk in een leven buiten afgezonderde luxe. Totdat Erocasting afgelopen weekend bij hem langskwam, een bedrijf uit de porno industrie. Of Mr. Terror niet in een pornofilm wilde schitteren? Verdiensten: 100.000 euro. Een luttele tien procent van zijn gewonnen kapitaal in de villa, maar toch gemakkelijk verdiend. En hoewel het niet direct de televisie is die hij hoopte te maken, heeft de geldwolf allesbehalve moeite met het genre. ‘Porno, ik vind het cult!’

Maar de lang beloofde plannen voor een eigen talkshow liggen ook op stapel bij productiemaatschappij Talpa dus Porno Jaap moet de adem even inhouden. ‘Eind november krijg ik uitsluitsel of zij mijn pilot aan een commerciële zender kunnen slijten. Zo niet dan ga ik zelf produceren. Maar tot die tijd doe ik niks. Het voelt alsof er een grote stalen bal aan mijn been hangt met de tekst ‘contract’ erop.’ Want als het aan hem zelf had gelegen, was hij in september al aan de slag gegaan. ‘Maar ik wacht de onderhandelingen van Talpa netjes af.’

Het klinkt bijna als een nette jongen die Terror Jaap

Bron: De Pers en hier

[ Bericht 2% gewijzigd door LekkerSimpel op 18-11-2008 15:04:35 ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:09:49 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63317719
Ik krijg visioenen van een Jaap die a la Kelly van de Veer webcamseks aanprijst. And that ain't a pretty sight.
pi_63317910
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg visioenen van een Jaap die a la Kelly van de Veer webcamseks aanprijst. And that ain't a pretty sight.
Wacht maar tot jij té lang droog staat.

Dan neem jij zelfs hier genoegen mee, als je eierstokken weer op hol slaan

dinsdag 18 november 2008 @ 15:18:25 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63317950
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:

[ afbeelding ]

Nou ... nee.
Dan nog liever droog en verdort dan zoiets in mijn bed.
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:10:21 #211
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63319289
bij Giel Beelen
Nico Dijkshoorn:

Porno met Terror Jaap
Kijk daar in zijn 24e huidplooi
Vlak naast die 130 kilo wildvlees
zie ik een erectie

http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ma?start=3:24:16.899

pi_63320124
quote:

[..]

[ afbeelding ]
o hemel hier slaan je eierstokken niet van op hol....... die slaan op de vlucht.......

voorgoed en altijd vrees ik
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:16:50 #213
111260 Charmian
a little joy
pi_63322465
quote:

[..]

[ afbeelding ]
En de beelden waren niet mooi
pi_63326858
Zou dit misschien voor de pilot van Huub zijn.

Voor de pilot van een nieuw programma is Talpa op zoek naar mensen met een uitgesproken mening én een vlotte babbel.

Intelligente, welbespraakte, authentieke mannen of vrouwen (jong en oud), die niet terugdeinzen voor een groot publiek, met gemak een mening kunnen verwoorden en daarmee uitstekend overtuigen vragen we te reageren. Persoonlijkheden die met hun inlevingsvermogen en overtuigingskracht geld willen winnen!

Herken je jezelf hierin of ken je iemand die precies aan dit profiel voldoet? Mail dan naar: pilot@talpaproducties.nl.

Stuur svp een korte omschrijving van jezelf, plus een beknopte c.v. en een tweetal goed gelijkende foto's.

Daarna kun je een uitnodiging voor een screentest verwachten.
Voor meer informatie, bel met Marco Schrijver via: 035-533.33.33
  woensdag 19 november 2008 @ 00:02:50 #215
168951 STAP01
body and brain
pi_63333724
Ik zag op deze site laatst een berichtje over een eventuele DGK 2. Is dit waar? Of komt er binnenkort iets anders a la DGK? Dan doel ik niet op BB want dat is vergeleken bij DGK kinderspel.
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 19 november 2008 @ 00:12:30 #216
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63333945
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:38 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ja idd HOUDT HET DAN NOOIT OP!!!!!!!!

echt zielig dat clubje wat ik net opnoemde
Ach ome Sugar, Lieke vaart er wel bij met een suikeroom zoals jij .Pamper haar en hopelijk zien of horen we niks meer van dat mokkel..Dank u Sinterklaasje
pi_63335319
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Beetje overdreven voor die ene post per maand die ik over Lieke schrijf
Dus dat

Ik denk dat Suikeroom het zelf niet helemaal los kan laten.
Only Human
  woensdag 19 november 2008 @ 02:00:18 #218
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63335571
ik lees dit topic nog ja aangezien het bij CBML staat.. en vind dan die discussies van jullie echt dodelijk vermoeiend, inhoudelijk gezien bemoei ik me er niet mee, ik vraag alleen of jullie er meer willen stoppen
pi_63335599
quote:
Op woensdag 19 november 2008 02:00 schreef Suikeroom het volgende:
ik lees dit topic nog ja aangezien het bij CBML staat.. en vind dan die discussies van jullie echt dodelijk vermoeiend, inhoudelijk gezien bemoei ik me er niet mee, ik vraag alleen of jullie er meer willen stoppen
Je kan ook niet erop klikken heh of heb je een spastische aandoening?
Only Human
  woensdag 19 november 2008 @ 02:24:09 #220
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63335727
quote:
Op woensdag 19 november 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:

[..]

Je kan ook niet erop klikken heh of heb je een spastische aandoening?
ik vind de porno nieuwtjes over Jaap nog leuk om te lezen, die discussies word ik zo moe van
  woensdag 19 november 2008 @ 03:23:20 #221
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63335900
quote:
Op woensdag 19 november 2008 02:00 schreef Suikeroom het volgende:
Het gaat over oud bewoners dus om voor mezelf te spreken"ik tik de letters die ik wil tikken" en als het je niet bevalt, je hoeft hier niet te komen.Suikerfeest over een tijdje weer,voorlopig eff afzien voor jou.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2008 @ 03:36:31 #222
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63335940
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63337103
Ontopic, mensen.
Hier gewoon het nieuws bespreken. Wat het nieuws ook moge zijn.
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:02 schreef STAP01 het volgende:
Ik zag op deze site laatst een berichtje over een eventuele DGK 2. Is dit waar? Of komt er binnenkort iets anders a la DGK? Dan doel ik niet op BB want dat is vergeleken bij DGK kinderspel.
Ja, er was laatst zo'n gast die op zijn hyves had gezet dat hij in DGK II zou komen te zitten. Dit was achteraf een grapje. Was sowieso al niet zo geloofwaardig want hij is minderjarig. Verder is er eigenlijk geen enkel nieuws op het gebied van de echte real life soaps.
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2008 @ 14:28:35 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_63345410
OMG, wat is dit nu weer?

Zangeressen - Amanda

BIOGRAFIE AMANDA
quote:
Amanda wordt op 15 december 1987 geboren in Amsterdam. Haar vader overleed al op jonge leeftijd. Ze groeit op in een gezin van maar liefst vier vrouwen, met haar moeder en zusjes in Amsterdam-Noord. Haar moeder komt oorspronkelijk uit Australië maar is al vanaf haar 5de jaar in Nederland, haar vader is Antilliaans/Portugees.

Door haar verblijf in het tv programma De Gouden Kooi krijgt Amanda in 2008 landelijke bekendheid. Ze leerde daar om te gaan met camera’s en maakten daar veel ontwikkelingen mee. Door haar open en uitbundige persoonlijkheid valt Amanda al snel op. Vanwege haar sexy uitstraling krijgt ze de bijnaam “Stoeipoes”. Ze kan hier vrolijk om lachen.

Amanda is dol op de showbussines. Ze wist al snel dat ze iets in de showbizz wilde doen en danste op haar 18de in discotheken en deed modellenwerk. In datzelfde jaar heeft ze haar eerste fotoshoot met Fotografen Toonen en Wientjens voor de Panorama. Op haar negentiende haalde zij haar nagelstyliste diploma en haar visagie.
Haar hobbies zijn paardrijden,dansen,uitgaan,winkelen en lekker op vakantie gaan.

Amanda is sinds kort vrijgezel en dat bevalt haar wel! Ze timmert hard aan de weg en zit vol plannen. Ze treedt op in het land met een spectaculaire zangshow en paaldansact en werkt in de studio aan de totstandkoming van haar debuutsingle.

Bron.

[ Bericht 1% gewijzigd door beequeen op 19-11-2008 14:37:29 ]
― Mark Twain
  woensdag 19 november 2008 @ 16:50:41 #225
168951 STAP01
body and brain
pi_63349577
quote:
Op woensdag 19 november 2008 08:52 schreef noekje het volgende:
Ontopic, mensen.
Hier gewoon het nieuws bespreken. Wat het nieuws ook moge zijn.
[..]

Ja, er was laatst zo'n gast die op zijn hyves had gezet dat hij in DGK II zou komen te zitten. Dit was achteraf een grapje. Was sowieso al niet zo geloofwaardig want hij is minderjarig. Verder is er eigenlijk geen enkel nieuws op het gebied van de echte real life soaps.
jammer want ik mis het zo nu en dan wel hoor
  woensdag 19 november 2008 @ 16:51:11 #226
168951 STAP01
body and brain
pi_63349593
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
OMG, wat is dit nu weer?

Zangeressen - Amanda

BIOGRAFIE AMANDA

[..]

[ afbeelding ]

Bron.

pi_63349897
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
OMG, wat is dit nu weer?

Zangeressen - Amanda

BIOGRAFIE AMANDA

[..]

[ afbeelding ]

Bron.

woensdag 19 november 2008 @ 17:01:35 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63349927
Nagelstyliste diploma ook. Zo'n half certificaat.
Valt me nog mee dat er niks over het NK in staat.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:33:18 #229
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63350716
quote:
Ze wist al snel dat ze iets in de showbizz wilde doen en danste op haar 18de in discotheken en deed modellenwerk. In datzelfde jaar heeft ze haar eerste fotoshoot met Fotografen Toonen en Wientjens voor de Panorama.
Hmmmmmm volgens mij danste ze toch al op haar 15e bij teasers. Niet echt een discotheek te noemen.
Snooker is top!!!
  woensdag 19 november 2008 @ 17:38:57 #230
168951 STAP01
body and brain
pi_63350841
En toch he! Zonder die Rat was het best een grappig kind!
  woensdag 19 november 2008 @ 17:45:18 #231
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_63350983
Zangeres Amanda???????? Ik zie haar meer als de opvolgster van Tatjana, die het meer van haar lijf dan van haar zangkunsten moet hebben.

En ja een nieuw nummer opnemen. Het nummer samen met Brian zal hem wel niet meer worden.
Snooker is top!!!
pi_63351377
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
Zangeres Amanda???????? Ik zie haar meer als de opvolgster van Tatjana, die het meer van haar lijf dan van haar zangkunsten moet hebben.

En ja een nieuw nummer opnemen. Het nummer samen met Brian zal hem wel niet meer worden.
eerlijk gezegd zie ik amanda gewoon liever nergens meer opduiken
pi_63351815
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef lies1958 het volgende:
Zou dit misschien voor de pilot van Huub zijn.

Voor de pilot van een nieuw programma is Talpa op zoek naar mensen met een uitgesproken mening én een vlotte babbel.

Intelligente, welbespraakte, authentieke mannen of vrouwen (jong en oud), die niet terugdeinzen voor een groot publiek, met gemak een mening kunnen verwoorden en daarmee uitstekend overtuigen vragen we te reageren. Persoonlijkheden die met hun inlevingsvermogen en overtuigingskracht geld willen winnen!

Herken je jezelf hierin of ken je iemand die precies aan dit profiel voldoet? Mail dan naar: pilot@talpaproducties.nl.

Stuur svp een korte omschrijving van jezelf, plus een beknopte c.v. en een tweetal goed gelijkende foto's.

Daarna kun je een uitnodiging voor een screentest verwachten.
Voor meer informatie, bel met Marco Schrijver via: 035-533.33.33
Ik denk niet dat dat een show voor Huub is, want een host zou toch minimaal ook aan die eisen moeten voldoen dan en Huub voldoet aan geen van die eisen.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:10:34 #234
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63353059
Lees Huub's nieuwste schreeuw om aandacht: Column over Lieke

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 19 november 2008 @ 19:19:06 #235
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63353324
Hij maakt zich er wel druk om he
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 19 november 2008 @ 19:20:23 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63353363
De actie van Lieke is kinderachtig, maar hetzelfde geldt voor de openbare reactie van Huub.
Laat 't lekker, denk ik dan.
pi_63353567
Ergens snap ik best wel dat huub er zo op reageert. Hoe stom is het om als er inderdaad 600 mensen komen en je dan gaat mailen dat je niet komt als huub ook is uitgenodigd. Volgens mij slaat juist lieke hiermee een beetje de plank mis. Ze kan huub en claire toch gewoon ontwijken lijkt mij. Zijn tenslotte volwassen mensen, gedraag je dan ook zo. Zeg alleen hallo tegen elkaar als het niet anders kan en verder elkaar gewoon negeren. Heeft iedereen het naar zijn zin.Zou ze nu echt denken dat ze mensen kan dwingen om er voor te kiezen om huub niet uit te nodigen.
Maarja als ik huub was zou ik die icequeen gewoon lekker laten doen en geen woord meer aan haar vuil maken, mensen die dit van haar mee maken komen er dan vanzelf wel achter toch.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:29:41 #238
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63353630
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
De actie van Lieke is kinderachtig, maar hetzelfde geldt voor de openbare reactie van Huub.
Zo kinderachtig vind ik dat niet. Een showbizreporter nodigt de oud-villabewoners uit om een huwelijksfeestje van een BN'er bij te wonen om opvulsel te zijn voor de aanwezige cameracrew's en Lieke stuurt een keurig bedankbriefje terug waarin ze zegt dat ze er geen behoefte aan heeft te komen als Huub ook komt. Is toch niks mis mee?
(Wat moet je daar trouwens gaan doen, apart van zien en gezien worden?)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 19 november 2008 @ 19:30:27 #239
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63353661
en ik vind het gewoon leuk om terug te zieken. Word gewoon schijtziek van dat ik constant hoor dat Lieke zich op en rondom BN er feestjes mij niet los kan laten.

Ben al praktisch nooit op die feestjes, Lieke wel, die struint ze allemaal af, op zoek naar het volgende vriendje, en loopt overal zeer slecht over mij te praten en verspreidt ook nog eens leugens over mij,

zou het kunnen laten gaan, maar vind het wel leuk om er dan een log over te schrijven. Weet ik zeker dat zij het ook hoort namelijk, daarnaast alle reacties...vermakelijk!
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 19 november 2008 @ 19:31:20 #240
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63353692
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zo kinderachtig vind ik dat niet. Een showbizreporter nodigt de oud-villabewoners uit om een huwelijksfeestje van een BN'er bij te wonen om opvulsel te zijn voor de aanwezige cameracrew's en Lieke stuurt een keurig bedankbriefje terug waarin ze zegt dat ze er geen behoefte aan heeft te komen als Huub ook komt. Is toch niks mis mee?
(Wat moet je daar trouwens gaan doen, apart van zien en gezien worden?)
hahahha keurig briefje? Noami Campbell of Mariah Carey is er niets bij!
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 19 november 2008 @ 19:38:12 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63353929
quote:
Is toch niks mis mee?
Ik vind het nogal getuigen van misplaatste arrogantie om even te melden dat jij niet komt omdat een bepaald persoon er wel is. Het draait niet om jou.
Divagedrag in de polder .
pi_63354051
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef Huubdgk het volgende:
en ik vind het gewoon leuk om terug te zieken. Word gewoon schijtziek van dat ik constant hoor dat Lieke zich op en rondom BN er feestjes mij niet los kan laten.

Ben al praktisch nooit op die feestjes, Lieke wel, die struint ze allemaal af, op zoek naar het volgende vriendje, en loopt overal zeer slecht over mij te praten en verspreidt ook nog eens leugens over mij,

zou het kunnen laten gaan, maar vind het wel leuk om er dan een log over te schrijven. Weet ik zeker dat zij het ook hoort namelijk, daarnaast alle reacties...vermakelijk!

Heb ook eens een paar logjes gelezen incl. de reacties, vermakelijk indeed, maar er zitten toch wel hele vreemde bij hoor, net alsof ik op FOK! zit te lezen
  woensdag 19 november 2008 @ 19:46:13 #243
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63354160
quote:

Voorlopig ben jij degene die haar niet los kan laten. Je tweede column over haar in een maand tijd. En een nieuw vriendje heeft Lieke al hoor. Boze tongen beweren zelfs dat hij een beetje op jou lijkt (Onzin, maar goed) Anyway, de indruk die jij wekt is toch die van iemand die het niet kan hebben dat z'n ex niets meer van hem moet en op deze manier probeert reacties bij haar uit te lokken.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 19 november 2008 @ 19:51:12 #244
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63354285
ok ik geef het op. lul er maar over door tot 2012 ofzo

ik ben weg uit dit topic
  woensdag 19 november 2008 @ 19:56:08 #245
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63354464
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
Vroegahh heh? Vroegah.......

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 19 november 2008 @ 19:59:21 #246
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63354582
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het nogal getuigen van misplaatste arrogantie om even te melden dat jij niet komt omdat een bepaald persoon er wel is. Het draait niet om jou.
Divagedrag in de polder .
Hoezo? Dit voorkomt juist genante vertoningen op een feest.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 19 november 2008 @ 20:01:37 #247
168951 STAP01
body and brain
pi_63354661
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ja wel als die Liektroel niet normaal kan doen ja.
pi_63354950
quote:

Hey Huub,

Je motorongeluk heeft je blijkbaar niet goed gedaan. Je wordt nog zieliger Huub.
  woensdag 19 november 2008 @ 20:11:05 #249
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63354979
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef Charmian het volgende:

[..]

Heb ook eens een paar logjes gelezen incl. de reacties, vermakelijk indeed, maar er zitten toch wel hele vreemde bij hoor, net alsof ik op FOK! zit te lezen
Zelfs in de donkerste spelonken van het internet komen nog wel eens verstandige mensen..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 19 november 2008 @ 20:11:19 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63354989
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef mazaru het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  woensdag 19 november 2008 @ 20:13:18 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63355044
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:

Op een feest waar zeshonderd man zijn uitgenodigd, kun je elkaar moeiteloos uit de weg gaan.
  woensdag 19 november 2008 @ 20:15:20 #252
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63355109
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:01 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Ja wel als die Liektroel niet normaal kan doen ja.
Ik dacht eerder aan een andere trol, die bij het zien van camera's misschien weer een niet te onderdrukken neiging krijgt om tv te moeten maken..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 19 november 2008 @ 20:54:14 #253
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63356349
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten. Ik bedoel, als ik zelfs met Amanda en Brian gewoon schappelijk kan omgaan, waarom met haar niet? En ik weet dat het niet aan mij ligt, kan met iedereen gewoon omgaan. Dus misschien dat ik daarom wel een log erover schrijf. Omdat ik het niet kan hebben dat dat niet kan. Niet omdat ik het zo graag wil, maar baal ervan dat mij dat niet lukt. Een soort van eeuwige geldingsdrang ofzo, nou ja, tough luck for me.

Dan maar lekker irriteren en zieken via een log
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 19 november 2008 @ 21:07:15 #254
168951 STAP01
body and brain
pi_63356756
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik dacht eerder aan een andere trol, die bij het zien van camera's misschien weer een niet te onderdrukken neiging krijgt om tv te moeten maken..
Heb je het over Nadia?
pi_63356953
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op een feest waar zeshonderd man zijn uitgenodigd, kun je elkaar moeiteloos uit de weg gaan.
En dat is ook het punt niet eens. Het is een bruiloft, het lijkt me dat het bruidspaar het middelpunt zou moeten zijn.
  woensdag 19 november 2008 @ 21:24:33 #256
38396 mazaru
pi_63357353
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten. Ik bedoel, als ik zelfs met Amanda en Brian gewoon schappelijk kan omgaan, waarom met haar niet? En ik weet dat het niet aan mij ligt, kan met iedereen gewoon omgaan. Dus misschien dat ik daarom wel een log erover schrijf. Omdat ik het niet kan hebben dat dat niet kan. Niet omdat ik het zo graag wil, maar baal ervan dat mij dat niet lukt. Een soort van eeuwige geldingsdrang ofzo, nou ja, tough luck for me.

Ieder heeft zo zijn of haar eigen manier om met dit soort dingen om te gaan.
Liekes manier is om jou te behandelen alsof je haar grootste vijand bent.
Daar kun jij niets aan veranderen.
Waarschijnlijk is de beste manier voor jou om hier mee om te gaan, om haar compleet te negeren. Maar dat zit weer niet in jou karakter.
Actie, reactie.
Dit komt gewoon nooit meer goed. Misschien later, als jullie bij stom toeval in hetzelfde bejaardentehuis terecht komen. Maar zelfs dan betwijfel ik of Lieke normaal tegen je kan doen.
  woensdag 19 november 2008 @ 21:31:21 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63357584
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:13 schreef mootie het volgende:
En dat is ook het punt niet eens. Het is een bruiloft, het lijkt me dat het bruidspaar het middelpunt zou moeten zijn.
Dat zeg ik ook. Het draait niet om haar.
pi_63357772
quote:

[..]

Gewoon loggen wat je wil, daar is een log tenslotte voor
pi_63357805
quote:

maar dan ben je toch ergens zielig, maak je eens druk om clair

[ Bericht 0% gewijzigd door Estherdv op 20-11-2008 09:12:37 ]
  woensdag 19 november 2008 @ 21:59:39 #260
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63358630
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Precies! en dan horen twee "spraakmakende" exen die elkaar niet kunnen luchten of zien daar geen stempel op te drukken. Lieke heeft dan ook netjes voor de eer bedankt.

Trouwens, wat betreft het bruidspaar dan in het middelpunt moet staan: dat is dus maar de vraag. Met een stuk of honderd B-artiesten die via een glamourjournaliste worden uitgenodigd en tig camera's van RTL Boulevard/SBS Shownieuw erbij lijkt mij dat de prioriteit eerder ligt bij het maken van een leuk item voor tv en rioolbladen.

Het is een publiek geheim dat BN'ers hun glamourbruiloft vaak helemaal vergoed krijgen als ze daar een exhibitionistisch showtje van maken waarvan voyeuristisch Nederland dan weer kan meegenieten.

Evenzeer is het een publiek geheim dat Gouden Kooi-karpers contractueel verplicht zijn om op een x aantal van dit soort non-events te komen opdraven.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63358664
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef Estherdv het volgende:

[..]

maar dan ben je toch ergens zielif, maak je eens druk om clair
Het zou niet goed zijn als hij zich op deze manier zou druk maken om Claire. Je zult wel bedoelen 'besteedt eens aandacht aan Claire', maar wie zegt dat hij dat niet doet? Ooit in de media iets van Claire gelezen dat Huub haar tekort doet?
pi_63363255
[quote]Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten.

sorry hoor Huub, maar als er iemand niet over het Gouden Kooi tijdperk heen kan zetten , ben jij het wel. Lieke heeft het er NOOIT meer over, sterker , in haar laatste email naar mij zei ze dat ze jouw sites niet eens WIL lezen.......
  donderdag 20 november 2008 @ 00:46:39 #263
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63363281
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef Elske6 het volgende:

[..]

en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten.

sorry hoor Huub, maar als er iemand niet over het Gouden Kooi tijdperk heen kan zetten , ben jij het wel. Lieke heeft het er NOOIT meer over, sterker , in haar laatste email naar mij zei ze dat ze jouw sites niet eens WIL lezen.......
Dat wil ze niet ,maar stiekem doet ze het wel op de geniepige Lieke manier
Denk ik
  donderdag 20 november 2008 @ 01:04:24 #264
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_63363514
quote:

[..]

Heb je Natasia eigenlijk nog wel eens gesproken na de kooi?
  donderdag 20 november 2008 @ 01:58:02 #265
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63364039
quote:

[..]

vooral doorgaan heerlijk gelachen weer
en och ..irriteren en zieken ? wie ? .. we weten inmiddels dat Lieke het toch ZOGENAAMD niet WIL lezen ...
wat niet weet wat niet deert toch !
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 20 november 2008 @ 02:07:49 #266
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63364121
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef Elske6 het volgende:

[..]

wacht ff hoor ....
deze moet je me ff uitleggen !
in haar laatste email heeft ze het dus wel over Huub ... Gouden Kooi--->Huub<---Gouden Kooi ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 20 november 2008 @ 05:23:56 #267
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63364971
quote:
Op donderdag 20 november 2008 02:07 schreef snetje het volgende:

[..]

wacht ff hoor ....
deze moet je me ff uitleggen !
in haar laatste email heeft ze het dus wel over Huub ... Gouden Kooi--->Huub<---Gouden Kooi ..
Daar zal ze soms niet onderuit kunnen. Kijk maar op de krabbels op haar Hyves. Iedereen begint altijd weer over Huub. Ik kan me zo voorstellen dat ze er soms kotsmisselijk van wordt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63366480
Staat er in de brief dat ze ook niet komt als Natasia komt? Of wil ze die inmiddels wel weer zien?
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 10:35:56 #269
187254 Giertje
lets all make believe
pi_63368018
gaaahaaap wat boeiend wie wie spreekt of wie elkaar niet wilt zien
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  donderdag 20 november 2008 @ 12:28:38 #270
38396 mazaru
pi_63370899
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef schatje het volgende:
Staat er in de brief dat ze ook niet komt als Natasia komt? Of wil ze die inmiddels wel weer zien?
Daar gaat ze vast een lang schuimig bad mee nemen
  donderdag 20 november 2008 @ 12:32:12 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63370960
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:28 schreef mazaru het volgende:
Daar gaat ze vast een lang schuimig bad mee nemen
Ja, want Natasia's acties waren puur ingegeven door het spel, ook al zat Natasia zelf niet meer in het spel toen ze die beker op Lieke's hoofd gooide. Dat Huub echter de audacity ( ) heeft om zomaar ook uitgenodigd te worden voor een bruiloft, dat is geen spel meer, maar gewoon een minne actie van iemand die niet kan loslaten.
pi_63375065
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook. Het draait niet om haar.
Ik was het ook met je eens, maar het kwam er een beetje rot uit.
pi_63375183
Ze had toch gewoon een berichtje kunnen schrijven dat ze verhinderd was die dag....... het had zo simpel kunnen zijn.
pi_63377563
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef mootie het volgende:
Ze had toch gewoon een berichtje kunnen schrijven dat ze verhinderd was die dag....... het had zo simpel kunnen zijn.
en dan krijgt ze heel internet over haar heen, want dan liegt ze...het is ook nooit goed he
  donderdag 20 november 2008 @ 16:27:17 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63377622
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef Estherdv het volgende:
en dan krijgt ze heel internet over haar heen, want dan liegt ze...het is ook nooit goed he
Dan had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaid.
pi_63379161
Wat bekijkt iedereen het toch gekleurd, Het is DUIDELIJK dat ze beide nogal moeite hebben elkander los telaten! nix mis mee hoor......... zorgt weer voor een hoop vertier hier................
hoeveel spelfouten zijn hier toegestaan ???
pi_63382676
quote:

[..]

Zo kinderachtig vind ik dat niet. Een showbizreporter nodigt de oud-villabewoners uit om een huwelijksfeestje van een BN'er bij te wonen om opvulsel te zijn voor de aanwezige cameracrew's en Lieke stuurt een keurig bedankbriefje terug waarin ze zegt dat ze er geen behoefte aan heeft te komen als Huub ook komt. Is toch niks mis mee?(Wat moet je daar trouwens gaan doen, apart van zien en gezien worden?)
Nee Lieke stuurt een eis.
quote:
een formeel opgestelde email van Lieke terug, dat als ik daar aanwezig zal zijn, zij niet wenst te komen.
pi_63383712
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaid.
juist, en Lieke wil nog wel wat aandacht
pi_63387935
En als Huub die mail had gestuurd en niet Lieke hadden alle Lieke aanhangers hier een hele andere mening op na gehouden. Dan zou Huub het hoog in zijn bol hebben om dit te eisen.
Erg dubbel. Maar ja, in sommige ogen kan Lieke helemaal niks fout doen. Hoe dan ook is Huub de schulldige.
pi_63388749
Juist Elske, Huub is en blijft een zeikneus, een kleuter, die een ander geen aandacht gunt en een beetje een TE ongepaste attitude aanwenden wil, want...wie is helemaal nou dat Huubje??? Het is dat hij een goedgevulde schoonfam. heeft, maar meneertje, met trek de ogen uit je kop en pies er zo in, enzenz, moet zich de ogen uit z´n melkmuiltje schamen, met zijn k...leutergedrag. Laag om Lieke steeds weer zo te benaderen en zwart te maken. Helaas huubje, je WAS en bent niet meer, even popi , maar echt niet bij ieder, anders had je wel gewonnen, loser
  donderdag 20 november 2008 @ 22:44:04 #281
38396 mazaru
pi_63389130
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef Yoepy het volgende:
triest geblaat
Goh, en deze nonsens vind je de moeite waard om er helemaal een nieuw account voor aan te maken?
Dat zegt dan weer genoeg over het soort loser user dat jij bent.
  donderdag 20 november 2008 @ 22:44:58 #282
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63389173
quote:
Juist Elske, Huub is en blijft een zeikneus, een kleuter, die een ander geen aandacht gunt en een beetje een TE ongepaste attitude aanwenden wil, want...wie is helemaal nou dat Huubje??? Het is dat hij een goedgevulde schoonfam. heeft, maar meneertje, met trek de ogen uit je kop en pies er zo in, enzenz, moet zich de ogen uit z´n melkmuiltje schamen, met zijn k...leutergedrag. Laag om Lieke steeds weer zo te benaderen en zwart te maken. Helaas huubje, je WAS en bent niet meer, even popi , maar echt niet bij ieder, anders had je wel gewonnen, loser
Huub IS de winnaar ha ha en Lieke een ijskonijn..knipperde knip
pi_63389224
hahahaha, wat een trieste hap hier, zuur hoor, dat dat pisjoch niet won
  donderdag 20 november 2008 @ 22:47:05 #284
38396 mazaru
pi_63389248
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:46 schreef Yoepy het volgende:
hahahaha, wat een trieste hap hier, zuur hoor, dat dat pisjoch niet won
Lieke!!
Je hebt Fok gevonden!!
  donderdag 20 november 2008 @ 22:48:17 #285
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63389285
Pissen kon Huub,was lachen he toen tegen het wijnrek..Ik lag in een deuk
  donderdag 20 november 2008 @ 22:52:29 #286
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63389447
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef mazaru het volgende:

[..]

Lieke!!
Je hebt Fok gevonden!!
halleluja,joepie de poepie,..zou het ,zou het..
  donderdag 20 november 2008 @ 22:58:18 #287
38396 mazaru
pi_63389657
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:52 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

halleluja,joepie de poepie,..zou het ,zou het..
Aan de haat die van die posten afdruipt te zien, zou het heel goed kunnen
  donderdag 20 november 2008 @ 23:01:50 #288
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63389792
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Aan de haat die van die posten afdruipt te zien, zou het heel goed kunnen
nee ,die lef heef ze niet,reikie on her selve heeft niet geholpen
  donderdag 20 november 2008 @ 23:58:23 #289
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63391725
quote:
goedgevulde schoonfamilie? oke relaxed! ff ron sms je sturen dat ik geld wil!
Nil Volentibus Arduum
pi_63391876
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Om hoeveel geld gaat het?
pi_63391888
quote:

[..]

Ja, want Claire haar familie heeft voor de hele zaak gezorgd en doet daar ook alles. Claire zelf doet niets. Dat beweren de Lieke fans. Als je vraagt of ze dat hard kunnen maken geven ze ineens niet thuis. Er wordt sowieso door Lieke fans naar Claire gesneerd. Ik bergijp de reden niet zo goed.
pi_63391950
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, want Claire haar familie heeft voor de hele zaak gezorgd en doet daar ook alles. Claire zelf doet niets. Dat beweren de Lieke fans. Als je vraagt of ze dat hard kunnen maken geven ze ineens niet thuis. Er wordt sowieso door Lieke fans naar Claire gesneerd. Ik bergijp de reden niet zo goed.
Ff een vraagje? Wie is Claire? Dit topic gaat toch over dat Huub en Lieke nog flieft zijn, maar dat ze dat beiden niet willen toegeven?
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2008 @ 00:11:02 #293
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63392054
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ff een vraagje? Wie is Claire?
Dat is diegene die op zondag het eten maakt, de rest van de week laat ze de cateraar voedsel bezorgen (uiteraard betaald door haar familie)
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63392061
quote:

[..]

Ff een vraagje? Wie is Claire? Dit topic gaat toch over dat Huub en Lieke nog flieft zijn, maar dat ze dat beiden niet willen toegeven?
Daar gaat het topic niet over, nog maar een keer de TT lezen.
pi_63392077
quote:

[..]

Nou LS, ik heb veel kletskoek gezien en dit valt er ook onder. "Wie is Claire"..

Wat is DGK Nooit van gehoord of zo
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63392120
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Daar gaat het topic niet over, nog maar een keer de TT lezen.
Owww, ik las alleen de posts en het gaat bijna nergens anders over.
En Huub komt ook alleen maar een paar one-liners plaatsen en loopt dan maar weer weg en geeft amper antwoord op de vragen, alsof het alleen om hem draait. En kritische vragen gaat hij altijd uit de weg.
pi_63392543
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:11 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat is diegene die op zondag het eten maakt, de rest van de week laat ze de cateraar voedsel bezorgen (uiteraard betaald door haar familie)
Wordt dat toevallig bezorgd door iemand in een Hummer?
pi_63392700
quote:

[..]

Onze schoonzoon heeft ook een goed "gevulde" schoonfamilie. Alleen dan anders bedoeld. Is ook heel relaxed hoor.
  vrijdag 21 november 2008 @ 00:47:11 #299
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63392731
quote:

[..]

Dit topic gaat over ex gouden kooi bewoners,Dus dat..hoe vervelend ook om de naam Lieke te moeten zien
pi_63392737
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:44 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Onze schoonzoon heeft ook een goed "gevulde" schoonfamilie. Alleen dan anders bedoeld. Is ook heel relaxed hoor.
Dat noem ik bescheidenheid... Onze schoonzoon heeft een goedgevulde schoonfamilie.
Te bescheiden om te zeggen dat je goed in de slappe was zit
pi_63392768
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat noem ik bescheidenheid... Onze schoonzoon heeft een goedgevulde schoonfamilie.
Te bescheiden om te zeggen dat je goed in de slappe was zit
Of te strak in ons vel kan natuurlijk ook he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')