abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63008333
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

De strik blijft super .
Kon het niet vinden. Ik zocht op Marie Kwakman
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 6 november 2008 @ 19:25:28 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63008580
Ik ben benieuwd of haar broer zich kan voorstellen zonder dat alle vrouwen wegrennen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_63010357
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hahaha.. ik lees net deze reactie. Ik was dat DRANK-plaatje ook al aan het googlen.

Tja... die Huub.. Zo geobsedeerd door Lieke... Lieke rijdt motor, dus moet en zal Huub ook motorrijden.
Dat soort dingen moet je aan stoere chicks overlaten, Huub. Da's niks voor jou...
Die Pearlbitch..Zo geobsedeerd door Huub...dat ze hoedanook overal commentaar op moet geven!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_63011284
keek net bij lieke op haar hyves of er soms mensen een reactie hadden neergezet over de Blog van huub. Nergens een reactie te vinden. Zou het verwijderd worden of is er echt helemaal niemand die iets positief of negatiefs hierover bij lieke neer kalkt.
  donderdag 6 november 2008 @ 21:13:54 #30
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63012151
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef dgklieke het volgende:
Wiebe in de Gouden Kooi 2! [ afbeelding ]vandaag, 09:11
He Allemaal,

De selectie procedure is gelukt! Ik zit in de Gouden Kooi 2, en ook ik maak dus kans op die 1,3 Miljoen en de Villa! Heb er super veel zin in. En ik hoop dat jullie me allemaal gaan volgen.

De exacte datum kan ik nog niet zeggen maar na Can't Buy Me Love hoop ik dat jullie me allemaal gaan volgen, en gaan stemmen zodat ik ze allemaal gek kan gaan maken daar.

Binnekort meer nieuws hierover! Wiebe Kuipers in de Gouden Kooi 2, wel kijken he!

Laat even een reactie achter, wat je ervan vind!

X Wiebe
bron http://wiewiebe.hyves.nl/(...)_Gouden_Kooi_2/2Vjh/
Is het een grap dat een vriend van Huub, Wiebe mee doet aan DGK2?

Even kietelen , hihi, een grapje moet kunnen..

Niet zeker of dat er een DGK 2 komt, rustig aan, nog 25 dagen CBML dus komen niets te kort.

Dit is Wiebe in een eerder filmpje vlak voor de start van CBML.

donderdag 6 november 2008 @ 22:34:29 #31
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63015806
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:49 schreef lies1958 het volgende:
keek net bij lieke op haar hyves of er soms mensen een reactie hadden neergezet over de Blog van huub. Nergens een reactie te vinden. Zou het verwijderd worden of is er echt helemaal niemand die iets positief of negatiefs hierover bij lieke neer kalkt.
Mensen die op de Hyves van Lieke komen zijn doorgaans heel verstandige mensen. Die houden zich niet bezig met vuilspuiterij van een gefrustreerd menneke.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63016867
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Mensen die op de Hyves van Lieke komen zijn doorgaans heel verstandige mensen. Die houden zich niet bezig met vuilspuiterij van een gefrustreerd menneke.
Mogen we dan bepaalde conclusies trekken uit de mate waarin jij je hier met Huub bezighoudt?
pi_63017473
quote:

[..]

Dank je dat je mij classificeerd als verstandig mens. Heb toevallig vandaag bij lieke gekeken. Erg aardig van jou. Nu zelf nog verstandig worden en je fobie over huub loslaten en alles komt weer goed met je.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:14:58 #34
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63017565
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:57 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Mogen we dan bepaalde conclusies trekken uit de mate waarin jij je hier met Huub bezighoudt?
Ik neem gewoon deel aan de discussie in dit topic. Niets meer, niets minder.
Maar als je daar gelukkig van wordt, mag je voor mijn part alle conclusies trekken die je wil hoor. Het is jouw feestje.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 6 november 2008 @ 23:36:50 #35
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_63018246
Wat een potten met zwarte ketels topic hier.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:38:58 #36
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_63018300
Kort Berichie!!!
amanda dinsdag, 19:57
heyy vriendjes en vriendinnetjes,

Weer even een bloggie van mij!! Het gaat goed met mij, vorige week vrijdag naar de opening van Imke van allura beauty&spa geweest wat super gezellig was en erg mooi geworden.Ik had er een hotelkamer bij genomen maar ik heb niet geslapen maar heerlijk gefeest hahaha. Afgelopen zondag de verjaardag van mijn mama gevierd in Rotterdam erg gelachen en lekker bij de japanner gegeten. Ik ben lekker bezig met een aantal dingen ik laat jullie er snel meer over weten. Begin van het nieuwe jaar wil ik weer een fandag houden, we gaan snel rond de tafel zitten. En waarschijnlijk word de fandag met "mijn Bitch" van de Gouden Kooi gehouden. Rachel O'neal Hoe dannnnnnnnnnnnnn!!!! mis jullie dikke kus Amanieeeeeeee!!!!!!!
P.S. de CD van mijn vriendinnetje Glennis Grace is uit, een super CD. Dus allemaal kopen hoor. kijk ook eens op haar hyves en website.
http://www.glennismusic.nl/
http://glennis-grace.hyves.nl/
bron http://lifeofamanda.hyves.nl/blog/17458762/Kort_Berichie/xggH/
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  donderdag 6 november 2008 @ 23:52:27 #37
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63018557
lies1958 & Pearlbitch hou is op, jullie verpesten dit topic
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 6 november 2008 @ 23:56:27 #38
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63018630
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

De strik blijft super .
hehe grappig, en ook nog wel het euro visie songfestival, hoeveelste is ze geworden? en ik dacht dat het gewoon een nummer van Gordon was
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_63018961
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
lies1958 & Pearlbitch hou is op, jullie verpesten dit topic
Oke je hebt gelijk maar op een bepaald moment kwam er wel heel veel irritatie bij mij door bepaalde uitspraken ivm ongeluk van huub. Sorry zal haar opmerkingen vanaf nu negeren
pi_63019193
ik hou der van , die bitch die denkt een pearl te zijn.
obsessie tov. Huub misschien dat een reiki helpt van sneak lieke.
Huub ga door met wat je doet en laat die reiki sneak achter je , je kan het , DUS DAT !
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_63036174
tvp.

en beterschap huub
Striving to be more than average.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:00:59 #42
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_63043437
WEBLOG Huub | op: 2008-11-07

THE DAY AFTER

waar vele mensen mij al voor hebben gewaarschuwd klopt

de 2e dag is echt veel erger.

Gisteren een apart dagje gehad. Joris heeft mij echt enorm veel geholpen. Bergingsbedrijf gebeld, verzekering, garage etc. etc. Gelukkig ben ik all risk verzekerd dus hij wordt gemaakt. Heb hem nog niet gezien, want hij is nog niet gebracht naar de garage, maar hij kan gemaakt worden!

Ja sorry voor de mensen die zeggen dat ik hem weg moet doen, als je van een paard afvalt moet je ook gewoon weer opstappen, of je rijdt nooit meer paard!

Wil wel ff zeggen dat ik echt super lief vind van iedereen die de moeite heeft genomen om een berichtje achter gelaten. Enorm bedankt! Jullie zijn echt te lief.

Gisteren waren de vader en moeder van Claire en Bram haar broer ook even. Joris heeft ze geholpen met het ophangen van een hele mooie kleurenbanner voor de zaak van Claire! Echt super mooi!

Dus was gezellig met iedereen gisteren, heb veel telefoontjes gehad over het ongeluk. Heb niet alle telefoontjes aangenomen want voelde mij echt verrot, maar ook iedereen die belde, jullie zijn schatten.

Amanda belde ook nog op, helemaal bezorgd, en dat vond ik wel weer zo typisch Amanda dat ik dat zo schattig vond. Ik kan er niets aan doen, blijf gewoon een zwak houden. Denk dat door de kooi we altijd een beetje haat liefde verhouding zullen houden. (haat niet letterlijk dan he!)

Ben net wakker geworden en moest mij echt uit mijn bed slepen. Heb de tv aangezet maar ben bang dat ik niet eens kan playstationnen want iedere beweging doet zeer, op je bek gaan met de motor sucks!

de derde Crash leek er geloof ik wel een beetje op, ging alleen niet zo hard. Ik denk een km of 60/70 Gezien de plek waar ik het ongeluk heb gehad.

later all

Huub
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=115&jaar=2008&maand=11

[ Bericht 1% gewijzigd door dgklieke op 07-11-2008 23:06:02 ]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_63049151
Coole schuiver, voor zover je daarvan kan spreken.
pi_63062914
quote:

[..]

geef jij dan eens het voorbeeld .....................en laat Huub eens met rust
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_63065483
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:58 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

geef jij dan eens het voorbeeld .....................en laat Huub eens met rust
Huub WIL niet met rust gelaten worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lieke wel
  zondag 9 november 2008 @ 10:47:18 #46
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63069838
Zoals we al konden verwachten laat Lieke zich niet opnaaien door Huub en zijn kleinzielige vuilschrijverij:

wat een toppertje is ze toch!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 9 november 2008 @ 12:05:16 #47
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63070864
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals we al konden verwachten laat Lieke zich niet opnaaien door Huub en zijn kleinzielige vuilschrijverij:

[ afbeelding ]

wat een toppertje is ze toch!!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_63072142
pfffffffff dat jullie nog steeds geen genoeg van the story Lieke / Huub hebben
pi_63072930
Eens!
Go hard or go home
pi_63073873
ach kunnner jullie het niet hebbne dat lieke niet reageerd? Ja jullie willen wel een rel he, maar ja lieke is zo volwassen dat ze er niet op reageerd, waarschijnlijk heeft ze het ook niet gelezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')