Kon het niet vinden. Ik zocht op Marie Kwakmanquote:
Die Pearlbitch..Zo geobsedeerd door Huub...dat ze hoedanook overal commentaar op moet geven!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. ik lees net deze reactie. Ik was dat DRANK-plaatje ook al aan het googlen.![]()
Tja... die Huub.. Zo geobsedeerd door Lieke... Lieke rijdt motor, dus moet en zal Huub ook motorrijden.
Dat soort dingen moet je aan stoere chicks overlaten, Huub. Da's niks voor jou...
Is het een grap dat een vriend van Huub, Wiebe mee doet aan DGK2?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef dgklieke het volgende:
Wiebe in de Gouden Kooi 2! [ afbeelding ]vandaag, 09:11
He Allemaal,
De selectie procedure is gelukt! Ik zit in de Gouden Kooi 2, en ook ik maak dus kans op die 1,3 Miljoen en de Villa! Heb er super veel zin in. En ik hoop dat jullie me allemaal gaan volgen.
De exacte datum kan ik nog niet zeggen maar na Can't Buy Me Love hoop ik dat jullie me allemaal gaan volgen, en gaan stemmen zodat ik ze allemaal gek kan gaan maken daar.
Binnekort meer nieuws hierover! Wiebe Kuipers in de Gouden Kooi 2, wel kijken he!
Laat even een reactie achter, wat je ervan vind!
X Wiebe
bron http://wiewiebe.hyves.nl/(...)_Gouden_Kooi_2/2Vjh/
Mensen die op de Hyves van Lieke komen zijn doorgaans heel verstandige mensen. Die houden zich niet bezig met vuilspuiterij van een gefrustreerd menneke.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:49 schreef lies1958 het volgende:
keek net bij lieke op haar hyves of er soms mensen een reactie hadden neergezet over de Blog van huub. Nergens een reactie te vinden. Zou het verwijderd worden of is er echt helemaal niemand die iets positief of negatiefs hierover bij lieke neer kalkt.
Mogen we dan bepaalde conclusies trekken uit de mate waarin jij je hier met Huub bezighoudt?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mensen die op de Hyves van Lieke komen zijn doorgaans heel verstandige mensen. Die houden zich niet bezig met vuilspuiterij van een gefrustreerd menneke.
Dank je dat je mij classificeerd als verstandig mens. Heb toevallig vandaag bij lieke gekeken. Erg aardig van jou. Nu zelf nog verstandig worden en je fobie over huub loslaten en alles komt weer goed met je.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mensen die op de Hyves van Lieke komen zijn doorgaans heel verstandige mensen. Die houden zich niet bezig met vuilspuiterij van een gefrustreerd menneke.
Ik neem gewoon deel aan de discussie in dit topic. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:57 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Mogen we dan bepaalde conclusies trekken uit de mate waarin jij je hier met Huub bezighoudt?
hehe grappig, en ook nog wel het euro visie songfestival, hoeveelste is ze geworden? en ik dacht dat het gewoon een nummer van Gordon wasquote:
Oke je hebt gelijk maar op een bepaald moment kwam er wel heel veel irritatie bij mij door bepaalde uitspraken ivm ongeluk van huub. Sorry zal haar opmerkingen vanaf nu negerenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
lies1958 & Pearlbitch hou is op, jullie verpesten dit topic
geef jij dan eens het voorbeeld .....................en laat Huub eens met rustquote:Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub WIL niet met rust gelaten worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
geef jij dan eens het voorbeeld .....................en laat Huub eens met rust
quote:Op zondag 9 november 2008 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals we al konden verwachten laat Lieke zich niet opnaaien door Huub en zijn kleinzielige vuilschrijverij:
[ afbeelding ]
wat een toppertje is ze toch!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |