abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 20:13:18 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63355044
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:

Hoezo? Dit voorkomt juist genante vertoningen op een feest.
Op een feest waar zeshonderd man zijn uitgenodigd, kun je elkaar moeiteloos uit de weg gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 november 2008 @ 20:15:20 #252
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63355109
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:01 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Ja wel als die Liektroel niet normaal kan doen ja.
Ik dacht eerder aan een andere trol, die bij het zien van camera's misschien weer een niet te onderdrukken neiging krijgt om tv te moeten maken..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 19 november 2008 @ 20:54:14 #253
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63356349
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

Vroegahh heh? Vroegah.......

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten. Ik bedoel, als ik zelfs met Amanda en Brian gewoon schappelijk kan omgaan, waarom met haar niet? En ik weet dat het niet aan mij ligt, kan met iedereen gewoon omgaan. Dus misschien dat ik daarom wel een log erover schrijf. Omdat ik het niet kan hebben dat dat niet kan. Niet omdat ik het zo graag wil, maar baal ervan dat mij dat niet lukt. Een soort van eeuwige geldingsdrang ofzo, nou ja, tough luck for me.

Dan maar lekker irriteren en zieken via een log
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 19 november 2008 @ 21:07:15 #254
168951 STAP01
body and brain
pi_63356756
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik dacht eerder aan een andere trol, die bij het zien van camera's misschien weer een niet te onderdrukken neiging krijgt om tv te moeten maken..
Heb je het over Nadia?
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_63356953
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op een feest waar zeshonderd man zijn uitgenodigd, kun je elkaar moeiteloos uit de weg gaan.
En dat is ook het punt niet eens. Het is een bruiloft, het lijkt me dat het bruidspaar het middelpunt zou moeten zijn.
  woensdag 19 november 2008 @ 21:24:33 #256
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63357353
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten. Ik bedoel, als ik zelfs met Amanda en Brian gewoon schappelijk kan omgaan, waarom met haar niet? En ik weet dat het niet aan mij ligt, kan met iedereen gewoon omgaan. Dus misschien dat ik daarom wel een log erover schrijf. Omdat ik het niet kan hebben dat dat niet kan. Niet omdat ik het zo graag wil, maar baal ervan dat mij dat niet lukt. Een soort van eeuwige geldingsdrang ofzo, nou ja, tough luck for me.

Ieder heeft zo zijn of haar eigen manier om met dit soort dingen om te gaan.
Liekes manier is om jou te behandelen alsof je haar grootste vijand bent.
Daar kun jij niets aan veranderen.
Waarschijnlijk is de beste manier voor jou om hier mee om te gaan, om haar compleet te negeren. Maar dat zit weer niet in jou karakter.
Actie, reactie.
Dit komt gewoon nooit meer goed. Misschien later, als jullie bij stom toeval in hetzelfde bejaardentehuis terecht komen. Maar zelfs dan betwijfel ik of Lieke normaal tegen je kan doen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 19 november 2008 @ 21:31:21 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63357584
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:13 schreef mootie het volgende:
En dat is ook het punt niet eens. Het is een bruiloft, het lijkt me dat het bruidspaar het middelpunt zou moeten zijn.
Dat zeg ik ook. Het draait niet om haar.
pi_63357772
quote:

[..]

Gewoon loggen wat je wil, daar is een log tenslotte voor
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_63357805
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef Huubdgk het volgende:
en ik vind het gewoon leuk om terug te zieken. Word gewoon schijtziek van dat ik constant hoor dat Lieke zich op en rondom BN er feestjes mij niet los kan laten.

Ben al praktisch nooit op die feestjes, Lieke wel, die struint ze allemaal af, op zoek naar het volgende vriendje, en loopt overal zeer slecht over mij te praten en verspreidt ook nog eens leugens over mij,

zou het kunnen laten gaan, maar vind het wel leuk om er dan een log over te schrijven. Weet ik zeker dat zij het ook hoort namelijk, daarnaast alle reacties...vermakelijk!
maar dan ben je toch ergens zielig, maak je eens druk om clair

[ Bericht 0% gewijzigd door Estherdv op 20-11-2008 09:12:37 ]
  woensdag 19 november 2008 @ 21:59:39 #260
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63358630
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Precies! en dan horen twee "spraakmakende" exen die elkaar niet kunnen luchten of zien daar geen stempel op te drukken. Lieke heeft dan ook netjes voor de eer bedankt.

Trouwens, wat betreft het bruidspaar dan in het middelpunt moet staan: dat is dus maar de vraag. Met een stuk of honderd B-artiesten die via een glamourjournaliste worden uitgenodigd en tig camera's van RTL Boulevard/SBS Shownieuw erbij lijkt mij dat de prioriteit eerder ligt bij het maken van een leuk item voor tv en rioolbladen.

Het is een publiek geheim dat BN'ers hun glamourbruiloft vaak helemaal vergoed krijgen als ze daar een exhibitionistisch showtje van maken waarvan voyeuristisch Nederland dan weer kan meegenieten.

Evenzeer is het een publiek geheim dat Gouden Kooi-karpers contractueel verplicht zijn om op een x aantal van dit soort non-events te komen opdraven.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63358664
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef Estherdv het volgende:

[..]

maar dan ben je toch ergens zielif, maak je eens druk om clair
Het zou niet goed zijn als hij zich op deze manier zou druk maken om Claire. Je zult wel bedoelen 'besteedt eens aandacht aan Claire', maar wie zegt dat hij dat niet doet? Ooit in de media iets van Claire gelezen dat Huub haar tekort doet?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_63363255
[quote]Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten.

sorry hoor Huub, maar als er iemand niet over het Gouden Kooi tijdperk heen kan zetten , ben jij het wel. Lieke heeft het er NOOIT meer over, sterker , in haar laatste email naar mij zei ze dat ze jouw sites niet eens WIL lezen.......
  donderdag 20 november 2008 @ 00:46:39 #263
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63363281
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef Elske6 het volgende:

[..]

en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten.

sorry hoor Huub, maar als er iemand niet over het Gouden Kooi tijdperk heen kan zetten , ben jij het wel. Lieke heeft het er NOOIT meer over, sterker , in haar laatste email naar mij zei ze dat ze jouw sites niet eens WIL lezen.......
Dat wil ze niet ,maar stiekem doet ze het wel op de geniepige Lieke manier
Denk ik
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  donderdag 20 november 2008 @ 01:04:24 #264
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_63363514
quote:

[..]

Heb je Natasia eigenlijk nog wel eens gesproken na de kooi?
  donderdag 20 november 2008 @ 01:58:02 #265
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63364039
quote:

[..]

vooral doorgaan heerlijk gelachen weer
en och ..irriteren en zieken ? wie ? .. we weten inmiddels dat Lieke het toch ZOGENAAMD niet WIL lezen ...
wat niet weet wat niet deert toch !
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 20 november 2008 @ 02:07:49 #266
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_63364121
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef Elske6 het volgende:

[..]

wacht ff hoor ....
deze moet je me ff uitleggen !
in haar laatste email heeft ze het dus wel over Huub ... Gouden Kooi--->Huub<---Gouden Kooi ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 20 november 2008 @ 05:23:56 #267
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_63364971
quote:
Op donderdag 20 november 2008 02:07 schreef snetje het volgende:

[..]

wacht ff hoor ....
deze moet je me ff uitleggen !
in haar laatste email heeft ze het dus wel over Huub ... Gouden Kooi--->Huub<---Gouden Kooi ..
Daar zal ze soms niet onderuit kunnen. Kijk maar op de krabbels op haar Hyves. Iedereen begint altijd weer over Huub. Ik kan me zo voorstellen dat ze er soms kotsmisselijk van wordt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_63366480
Staat er in de brief dat ze ook niet komt als Natasia komt? Of wil ze die inmiddels wel weer zien?
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 10:35:56 #269
187254 Giertje
lets all make believe
pi_63368018
gaaahaaap wat boeiend wie wie spreekt of wie elkaar niet wilt zien
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  donderdag 20 november 2008 @ 12:28:38 #270
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63370899
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef schatje het volgende:
Staat er in de brief dat ze ook niet komt als Natasia komt? Of wil ze die inmiddels wel weer zien?
Daar gaat ze vast een lang schuimig bad mee nemen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 20 november 2008 @ 12:32:12 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63370960
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:28 schreef mazaru het volgende:
Daar gaat ze vast een lang schuimig bad mee nemen
Ja, want Natasia's acties waren puur ingegeven door het spel, ook al zat Natasia zelf niet meer in het spel toen ze die beker op Lieke's hoofd gooide. Dat Huub echter de audacity ( ) heeft om zomaar ook uitgenodigd te worden voor een bruiloft, dat is geen spel meer, maar gewoon een minne actie van iemand die niet kan loslaten.
pi_63375065
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook. Het draait niet om haar.
Ik was het ook met je eens, maar het kwam er een beetje rot uit.
pi_63375183
Ze had toch gewoon een berichtje kunnen schrijven dat ze verhinderd was die dag....... het had zo simpel kunnen zijn.
pi_63377563
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef mootie het volgende:
Ze had toch gewoon een berichtje kunnen schrijven dat ze verhinderd was die dag....... het had zo simpel kunnen zijn.
en dan krijgt ze heel internet over haar heen, want dan liegt ze...het is ook nooit goed he
  donderdag 20 november 2008 @ 16:27:17 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63377622
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef Estherdv het volgende:
en dan krijgt ze heel internet over haar heen, want dan liegt ze...het is ook nooit goed he
Dan had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')