Op een feest waar zeshonderd man zijn uitgenodigd, kun je elkaar moeiteloos uit de weg gaan.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoezo? Dit voorkomt juist genante vertoningen op een feest.
Ik dacht eerder aan een andere trol, die bij het zien van camera's misschien weer een niet te onderdrukken neiging krijgt om tv te moeten maken..quote:Op woensdag 19 november 2008 20:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja wel als die Liektroel niet normaal kan doen ja.
en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten. Ik bedoel, als ik zelfs met Amanda en Brian gewoon schappelijk kan omgaan, waarom met haar niet? En ik weet dat het niet aan mij ligt, kan met iedereen gewoon omgaan. Dus misschien dat ik daarom wel een log erover schrijf. Omdat ik het niet kan hebben dat dat niet kan. Niet omdat ik het zo graag wil, maar baal ervan dat mij dat niet lukt. Een soort van eeuwige geldingsdrang ofzo, nou ja, tough luck for me.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vroegahh heh? Vroegah.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je het over Nadia?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een andere trol, die bij het zien van camera's misschien weer een niet te onderdrukken neiging krijgt om tv te moeten maken..
En dat is ook het punt niet eens. Het is een bruiloft, het lijkt me dat het bruidspaar het middelpunt zou moeten zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op een feest waar zeshonderd man zijn uitgenodigd, kun je elkaar moeiteloos uit de weg gaan.
Ieder heeft zo zijn of haar eigen manier om met dit soort dingen om te gaan.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten. Ik bedoel, als ik zelfs met Amanda en Brian gewoon schappelijk kan omgaan, waarom met haar niet? En ik weet dat het niet aan mij ligt, kan met iedereen gewoon omgaan. Dus misschien dat ik daarom wel een log erover schrijf. Omdat ik het niet kan hebben dat dat niet kan. Niet omdat ik het zo graag wil, maar baal ervan dat mij dat niet lukt. Een soort van eeuwige geldingsdrang ofzo, nou ja, tough luck for me.
Dan maar lekker irriteren en zieken via een log
Dat zeg ik ook. Het draait niet om haar.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:13 schreef mootie het volgende:
En dat is ook het punt niet eens. Het is een bruiloft, het lijkt me dat het bruidspaar het middelpunt zou moeten zijn.
Gewoon loggen wat je wil, daar is een log tenslotte voorquote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten. Ik bedoel, als ik zelfs met Amanda en Brian gewoon schappelijk kan omgaan, waarom met haar niet? En ik weet dat het niet aan mij ligt, kan met iedereen gewoon omgaan. Dus misschien dat ik daarom wel een log erover schrijf. Omdat ik het niet kan hebben dat dat niet kan. Niet omdat ik het zo graag wil, maar baal ervan dat mij dat niet lukt. Een soort van eeuwige geldingsdrang ofzo, nou ja, tough luck for me.
maar dan ben je toch ergens zielig, maak je eens druk om clairquote:Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef Huubdgk het volgende:
en ik vind het gewoon leuk om terug te zieken. Word gewoon schijtziek van dat ik constant hoor dat Lieke zich op en rondom BN er feestjes mij niet los kan laten.
Ben al praktisch nooit op die feestjes, Lieke wel, die struint ze allemaal af, op zoek naar het volgende vriendje, en loopt overal zeer slecht over mij te praten en verspreidt ook nog eens leugens over mij,
zou het kunnen laten gaan, maar vind het wel leuk om er dan een log over te schrijven. Weet ik zeker dat zij het ook hoort namelijk, daarnaast alle reacties...vermakelijk!
Precies! en dan horen twee "spraakmakende" exen die elkaar niet kunnen luchten of zien daar geen stempel op te drukken. Lieke heeft dan ook netjes voor de eer bedankt.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat is ook het punt niet eens. Het is een bruiloft, het lijkt me dat het bruidspaar het middelpunt zou moeten zijn.
Het zou niet goed zijn als hij zich op deze manier zou druk maken om Claire. Je zult wel bedoelen 'besteedt eens aandacht aan Claire', maar wie zegt dat hij dat niet doet? Ooit in de media iets van Claire gelezen dat Huub haar tekort doet?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef Estherdv het volgende:
[..]
maar dan ben je toch ergens zielif, maak je eens druk om clair
Dat wil ze niet ,maar stiekem doet ze het wel op de geniepige Lieke manierquote:Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef Elske6 het volgende:
[quote]Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten.
sorry hoor Huub, maar als er iemand niet over het Gouden Kooi tijdperk heen kan zetten , ben jij het wel. Lieke heeft het er NOOIT meer over, sterker , in haar laatste email naar mij zei ze dat ze jouw sites niet eens WIL lezen.......
Heb je Natasia eigenlijk nog wel eens gesproken na de kooi?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vooral doorgaanquote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wacht ff hoor ....quote:Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef Elske6 het volgende:
[quote]Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
en weet je, als ik deze plaatjes zie, vind ik het toch jammer dat ze zich niet over de kooi heen kan zetten.
sorry hoor Huub, maar als er iemand niet over het Gouden Kooi tijdperk heen kan zetten , ben jij het wel. Lieke heeft het er NOOIT meer over, sterker , in haar laatste email naar mij zei ze dat ze jouw sites niet eens WIL lezen.......
Daar zal ze soms niet onderuit kunnen. Kijk maar op de krabbels op haar Hyves. Iedereen begint altijd weer over Huub. Ik kan me zo voorstellen dat ze er soms kotsmisselijk van wordt.quote:Op donderdag 20 november 2008 02:07 schreef snetje het volgende:
[..]
wacht ff hoor ....
deze moet je me ff uitleggen !
in haar laatste email heeft ze het dus wel over Huub ... Gouden Kooi--->Huub<---Gouden Kooi ..
Daar gaat ze vast een lang schuimig bad mee nemenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef schatje het volgende:
Staat er in de brief dat ze ook niet komt als Natasia komt? Of wil ze die inmiddels wel weer zien?
Ja, want Natasia's acties waren puur ingegeven door het spel, ook al zat Natasia zelf niet meer in het spel toen ze die beker op Lieke's hoofd gooide. Dat Huub echter de audacity (quote:Op donderdag 20 november 2008 12:28 schreef mazaru het volgende:
Daar gaat ze vast een lang schuimig bad mee nemen
Ik was het ook met je eens, maar het kwam er een beetje rot uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook. Het draait niet om haar.
en dan krijgt ze heel internet over haar heen, want dan liegt ze...het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef mootie het volgende:
Ze had toch gewoon een berichtje kunnen schrijven dat ze verhinderd was die dag....... het had zo simpel kunnen zijn.
Dan had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaid.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef Estherdv het volgende:
en dan krijgt ze heel internet over haar heen, want dan liegt ze...het is ook nooit goed he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |